Skocz do zawartości

Heroes of the Storm™


Gość Orzeszek

Rekomendowane odpowiedzi

no to wyszlismy z bety. gra jest oficjalnie pozbawiona bugow i zbalansowana :D

 

z tej okazji blizz dal exp boost event przez 3 tygodnie. wpierw 25% potem 50% i w ostatnim tygodniu 100% wiecej expa.

do tego jakies tam znizki w sklepie i czasowy powrot niektorych rzeczy jak swiateczne/zimowe skiny. (50% taniej za 30 dniowy stim pack to chyba najlepszy deal tam)

plus nedzny portret w grze, fajny card back do hearthstone, pet do wow, i mount w grze jesli mamy lvl 100 w wowie.

cardback mounta za 100 gier w hearthstone jeszcze nie ma bo blizz zawsze musi cos spieprzyc. mamy go dostac w "comming weeks" co moze znaczyc wszystko.

sezonu 1 hero league tez jeszcze nie ma bo nie gotowe i chca dac czas na zapoznanie sie z gra nowym co nie grali w bete. choc zmiany ktore planuja dla hero i team league wydaja sie ciekawe.

Odnośnik do komentarza

Ten 1 ult, to taki ult E.T.C na sterydach

 

tylko ze nie bo ult etc ma duzy zasieg a ten jej shit to ma tyle co jego power slide. ult etc sie stosowalo zeby moc sobie robic co sie chce a i tak nie omijac team fightow (dlatego echo pedal przeniesli na lvl 16 bo mial za dobry split push).

imo ult 2 zawsze lepszy u niej. zastosowanie ma to samo co ult1: zaczyna dla niej walke tylko ze stun moze uratowac kolegow przed illidanem i jest tansze plus mniejszy cd.

Odnośnik do komentarza

Ja mam mieszane uczucia wobec tej gry. Z jednej strony fajnie sie gra bo to cos nowego, warto dbac o objectivy na mapie a nie tylko tluc sie po ryjach i stac caly dzien na lane, ale z drugiej strony mam wrazenie ze wszystko jest troche takie...nie wiem jak to wytlumaczyc, sterylne? Zabicie kogos nie przynosi takiej satysfakcji jak w innych moba i mam wrazenie ze nie ma wiekszego wplywu na przebieg rozgrywki.

 

Naturalnie moge sie mylic i chcialbym zeby ktos mnie poprawil jezeli tak jest, gram narazie z randomami MM i mam wrazenie ze nie ma znaczenia czy umre czy nie umre.

Odnośnik do komentarza

nie zgodze sie. moze sie wydawac ze smierc jednostki nie ma duzego znaczenia do momentu jak przeciwnik wbije lvl 10 kiedy wy jeszcze bedziecie mieli lvl 8 i was zabije bez strat wlasnych bo maja ulty.

przewaga levelu a przede wszystkim talentu ma ogromne znaczenie, kille czy objectivy sa jedynie srodkami do osiagniecia tego.

w late game sie to zmienia i tam pojedynczy kill jest prawie darmowym biletem do jakiegos objectiva na mapie. 

 

a czy to naprawde cos nowego? nie widze tak wielkiej roznicy w "idziemy zrobic objective" do "idziemy zrobic smoka/barona". jedyna innowacja to wspolny level (niby nie ma dzieki temu feedowania ale jak przez takiego "wcale nie feedera no skad to nie lol" przeciwnik wbija ulty przed wami i sie snowballuje to nie widze duzej roznicy) i brak itemow (przez co gra traci bo kazdy hero ma tutaj jedyny sluszny build)

 

gierka spoko bo mecze sa krotsze i mniej stresujace 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...