Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Sonyklapy i tak znajda wytlumaczenie.

 

Już służę pomocą. uK1gy.png

 

 

 

 

20141211125839uid2518.jpg

 

Na górze: wersja odpalana na PC.

Na dole: wersja odpalana na PS4.

 

:reggie:

 

 

od kiedy zdanie: the following trailler was captured directly from a ps4 oznacza że obrazek po prawej to fragment gameplayu, lub choćby wstawki na silniku gry?   :newell:

 

ND zamiast napisać że to render rzuciło enigmatycznym zdaniem, a wy łykneliście to jak młode pelikany. Każdy ich pierwszy trailler zaczynał się od filmików. 

trajhardujcie dalej.   :lapka:

 

  • Plusik 7
Odnośnik do komentarza

Jeżeli faktycznie, wprowadzą zmiany o których piszą i zbliżą grę bardziej do TLoU i The Evil Within, dodadzą bardziej mroczną atmosferę plus większe poziomy, to jest szansa na pierwsze Uncharted, które mi sie spodoba. A grafika, to dopiero teraz może polecieć w dół, bo mieliśmy w końcu Gameplay z gry a nie scenę zrobiona na PS4, nie będącej przy okazji faktycznym stanem oprawy wizualnej w grze. Ale mi to rybka, jeżeli pierwsza część mojego zdania, zostanie spełniona. Zreszta, grafika i tak jest prześliczna.

Odnośnik do komentarza

moim zdaniem powinni Uncharted pozostawic Uncharted, a nie bawic sie w zblizanie do Tlou czy innych gier, to jest wlasnie problem branzy ze duza czesc kontynuacji gier zatraca swoja osobowosc bo chce byc podobna do czegos innego.

Przecież oni U nie mają zamiaru zamieniać w coś zupełnie innego , a że planują rozbudować rozgrywkę i przenieść do niej niektóre elementy z TLoU jest to dla mnie plusem. Seria się po prostu rozwija nie tracąc przy tym swojej osobowości , gdyby nic nie zmieniali i tak byście narzekali tyle że zamiast na zmiany to na ich brak.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

moim zdaniem powinni Uncharted pozostawic Uncharted, a nie bawic sie w zblizanie do Tlou czy innych gier, to jest wlasnie problem branzy ze duza czesc kontynuacji gier zatraca swoja osobowosc bo chce byc podobna do czegos innego.

No to ciekawe, co by było z Tomb Raiderem, gdyby niczego nie zmienili? Sądzę, że takich zachwytów nad grą by nie było. Zmiany w grach są potrzebne, jeśli nie psują one dawnych nawyków gry i jej charakteru. W większości przypadku jest na odwrót( ostatni Thief i Hitman).

Odnośnik do komentarza

jeśli chcą to zrobić, to niech już nic nie poprawiają w grafice/ fizyce. choć obawiam się że na tym etapie pewnie i tak dostalibyśmy pływające 40-60 fps. na tym etapie na bardziej stabilne 60 klatek można już chyba liczyć tylko w pvp i co-op'ie. w sumie nie powinno to nikogo dziwić. w trybie wieloosobowym zawsze mamy do czynienia z lekkim downgrade. w zamian za 60 fps mi to rybka. 

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza

Z tego co się orientuje, to będą mocno cisnąć pod 60 klatek, zresztą stworzyli w tym celu (oprócz ICE Team) specjalny Razor Team, który też zajmuje się rozkminami dotyczącymi technikaliów PS4.

 

Naughty Dog to imo na tyle wielcy mistrzowie kodu, że na E3 będziemy oglądać ładniejszą grę w 1080p/60 i zapewne kopary nam opadną. Kto jak kto, ale oni... ;)

Edytowane przez Maciomaniak
Odnośnik do komentarza

Pamietajmy, ze to jest Ex nie od byle kogo. Oni sa z Nami od poczatku(szaraczek), a wiec raz, ze Sony bedzie cisnac, by pokazac, gdzie raki zimuja konkurencji. Dwa, oni sami na pewno tego chca dla nas. Jakby bylo malo to ost. czesc z pod ich skrzydel. Na bank bedze 60fps xD

Edytowane przez MEVEK
Odnośnik do komentarza

jednak z goowna bicza nie ukręcisz. gdyby tak było mielibyśmy 60 fps w którejkolwiek grze ND VII generacji. A nie mieliśmy. Przeczytaj sobie ten artykuł;

http://blog.arhn.eu/mit-60-klatek/

Gdy tylko zaczną pojawiać się na niego gry ekskluzywne, pojawią się też pierwsze doniesienia o grach, które celują w 30 klatek. Dlaczego? Bo urządzenie o zamkniętej architekturze jest jak pokój.

 

W pokoju, niezależnie od tego jaki nie byłby duży, zmieści się tylko ograniczona liczba obiektów. Dobry programista będzie próbował wypełnić cały ten pokój w taki sposób, by uzyskać najlepszy możliwy efekt dla swojej platformy. Gotowy produkt będzie działał w 4K i 60 klatkach. Ale programista nie jest zadowolony z takiego obrotu sytuacji. Przecież w urządzeniu tkwi jeszcze tyle mocy i aż żal byłoby jej nie wykorzystać! „Jak to, mocy,” zapyta gracz. Przecież pokój jest już pełny!

 

Ano właśnie, jest pełny, ale istnieje pewna sztuczka, by niemal podwoić jego pojemność. Zmieścić na ekranie jeszcze więcej detali, dodatkowo wzbogacić fizykę, dystans rysowania i sprawić, że gra będzie prezentować się jeszcze ładniej. Można to osiągnąć zmniejszając prędkość gry z 60 klatek do 30. Wtedy to urządzenie ma dwa razy więcej czasu na wykonanie kalkulacji i narysowanie obrazu na ekranie mnożąc w ten sposób swoje możliwości

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Czyli dostaniemy U4 w 60 klatkach, bo raczej nie wrzucaliby takich filmików przed premierą. Z obejrzeniem poczekam jednak aż pojawi się do ściągnięcia w przyzwoitej jakości.

To nie jest gameplay wrzucony przez Sony/ND. Ktoś samemu zrobił konwersję filmiku z 30 do 60 fps.

Edytowane przez SzczurekPB
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...