Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Podoba mi się kierunek, w którym seria zmierza, a raczej kończy, bo pewnie więcej Nathana nie zobaczymy. Jest zdecydowanie bardziej poważnie, ta subtelna muzyka gdy Nathan spotyka pierwszy raz brata, pięknie buduje napięcie. Oczywiście widać, że Nathan charakteru nie zmienił i bardzo dobrze, bo za to go lubię, ale świetnie, że psiaki idą w coś bardziej poważnego, widać, że wywalenie Amy dało dużo i wolę kierunek obrany przez pomysłodawców TLOU.

 

Dokładnie tak, ten mroczny klimat i jeszcze taka idealnie dopasowana muzyka są niesamowite. Na tym ostatnim zwiastunie, kiedy Drake z Samem idą w głąb piwnicy też pogrywa taki mroczny kawałek, wprowadza odpowiedni nastrój i robi to naprawdę kapitalnie. Widać, że Drake i reszta mają te kilkanaście lat więcej i oddanie charakteru tych postaci i ich wieku, przynajmniej na zwiastunach, wygląda fenomenalnie.

Odnośnik do komentarza

Kończe aktualnie trylogie Uncharted i przechodząc kolejne części widze, że w każdej Naughty Dog idzie o krok dalej z budową gry i opowieścią. Akcja zaczyna sie na statku

 

 

nie wiesz o co chodzi zupełnie, w kolejnej przeskoki między retrospekcjami coś ala początki filmów Tarantino, w trzeciej młody Drake.

 

 

 

Fajnie że wplatali nową postać czarnulke, wszyscy sie postarzeli, sklejając sobie urywki z ostanich video to zapowiada się na kino rodem z Hollywood, ciekawe jak zakończą całą opowieść. Hype tylko rośnie po tych ostatnich filmikach :) i pokazuje jak wysoko graficznie ND podniosło poprzeczke, gra szybko sprzeda w milionach!

Odnośnik do komentarza

Kur*wa zapisałem się do jakiejś tam zagranicznej społeczności U4 multi. Żeby pogadać wiadomo.

A tam 90% postów to tylko zdjęcia z wynikami jak ktoś komuś skopał dupę... no kur*a za(pipi)iście.

Wszędzie tak jest, żeby tylko pokazać jak się owni innych, tylko nagrywać filmiki jaki to ja jestem wymiatacz... matko bosko kochano, za stary jestem na to!

Odnośnik do komentarza

 

Ta gra pod względem graficznym ośmieszy całą branże i zapewne będzie długo czekać jak coś ją pobije (pewnie będzie to TLoU2 ;) ). Naughty GODS.

 

tlou 1 nie mialo lepszej grafy od u3, wiec i tlou 2 nie bedzie wygladalo lepiej od u4

 

ależ oczywiście że było, choć nie było tak widowiskowe (także przez charakter rozgrywki)

 

 

G1Q0dSj.jpg

 

krqbs1k.jpg

 

r6GuWqA.jpg

 

 

 

lepszej oprawy na VII gen. nie znajdziesz (chyba że czysto technicznej vide GTA V). myślę że teraz będzie podobnie; mniejsza efektowność na rzecz detali i modeli postaci, obiektów itp.

Odnośnik do komentarza

Zapis wczorajszego panelu z Druckmannem i aktorami:

 

 

PS. Nad U4 pracuje aż 300 osób. Dla porównania przy TLoU było ok. 190 wg creditsów.

PS2. Chciałbym już usłyszeć Nate's Theme 4.0. Jest to tak rozpoznawalny motyw, że nowy kompozytor na 100% go zostawi. Jego wariację słychać w tej scenie Nate'a i Sama. Ogólnie to dotychczas zaprezentowany soundtrack daje radę :)

Edytowane przez SzczurekPB
Odnośnik do komentarza
Gość suteq

nie tylko "dla Ciebie". po prostu była ;) Drake's Deception nadrabiało hurr durr skryptami, efektami w postaci burzy piaskowej, tsunami, eksplozjami itp. ale wszystkie poszczególne elementy były zwyczajnie słabsze, a lokacje mniej swobodne.

No Uncharted to był straszny korytarz, TLOU miało jakieś takie obszerniejsze plansze przez inny charakter rozgrywki. 

Odnośnik do komentarza

 

nie tylko "dla Ciebie". po prostu była ;) Drake's Deception nadrabiało hurr durr skryptami, efektami w postaci burzy piaskowej, tsunami, eksplozjami itp. ale wszystkie poszczególne elementy były zwyczajnie słabsze, a lokacje mniej swobodne.

No Uncharted to był straszny korytarz, TLOU miało jakieś takie obszerniejsze plansze przez inny charakter rozgrywki.

Nie no już 3 nie była takim korytarzem np zamek (dziedzibiec) w Syrii czy cmentarzysko nie były takie małe.

Z drugiej strony po tych wszystkich sandboxach w 2015 nie mam parcia na wielkie obszary.

Odnośnik do komentarza

Dobrze, że po skoku z linki wystarczy 1 buła i koleś leży:)

 

Nie wiem czy wiecie, bo gdybym nie przeczytał przy loadingu to bym do teraz nie wiedział ->

 

da się naładować melee i jednym uderzeniem zabić przeciwnika, trzeba trzymać L1 postać zaczyna kręcić hakiem i w pewnym momencie słychać specyficzny dźwięk, hak przestaje się kręcić i jak z tego poziomu trzymając L1 wciśniemy :square18x18:  to pójdzie konkretna buła :D

Edytowane przez michu86-
Odnośnik do komentarza

No linka spoko, trzeba się jej nauczyć używać, bo nasz lot jest uzależniony od skoku i kąta pod jakim się łapiemy. Można trochę manewrować podczas huśtania, ale korzystanie z liny do zabijania będzie wymagało skilla. Fajnie jak ktoś na nas leci i go zabijemy w powietrzu :D

Trochę przegięte jest skakanie po ścianie, w porównaniu do poprzednich części jest dużo szybciej. Brakuje mi sprintu, bo przywykłem do niego w U3.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...