Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4,6 tys.
  • Wyświetleń 521,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Podniecacie sie tym Uncharted jakby nie wiadomo co. Co tak w ogole Naughty Dog do tej pory pokazalo? Jedna dobra gra na PSX, jakies popluczyny na PS2, a o PS3 juz nie mowie. Karykatury gier, nic wiece

  • SzczurekPB
    SzczurekPB

    jakie miejscówki Najbardziej zróżnicowane Uncharted, Naughty Dog kończy z serią z pjerdolnięciem

  • Nie rób tego błędu. Ta gra to przereklamowany gniot. Oprócz grafiki (momentami) to stary odgrzewany kotlet. Dziś wymieniłem na Dooma i już w pierwszych 10 min. było wiecej gameplayu niz w 4h U4. Dla m

Opublikowano

Nie śledziłem tematu, chciałem się zapytać o multi.

 

Czy serwer w tej grze śledzi bardziej Lag compensation, czy obliczenia trafień bardziej bazują na ticrate'ach? W multika jeszcze nie grałem co prawda, ale zastanwia mnie, czy multik rzeczywiście jest mesjaszem multików na konsoli sony, czy jest przehajpowany trochę?

 

 

Ostatni multik z 3 osoby podobał mi się w MGS V. Jednak tam balance rozgrywki został zaorany przez programistów bez doświadczenia (co później zaprocentowało zamknięciem studia przez konami).

 

Nie znam tych ang nazw poszukałem w google ale nie bardzo czaję po przeczytaniu wywodów z różnych for.

W U4 gra jest oparta na hoście, czyli 1 gracz hostuje gre, jak wychodzi z gry następuje przekierowanie na następnego.

Nie ma obecnie lepszego multi-strzelanki z 3ciej osoby na ps4 co nie znaczy, że gra jest idealna.

Co do lagów to są mniejsze niż w U3 i na razie mniej glitchy niż w U3 i U2.

Jednak się zdarzają i niestety cały czas jest tak, że ludzie z mega słabym netem mogą mieć przewagę nad innymi, bo oni widzą grę w czasie rzeczywistym i wcale im to nie przeszkadza. To właśnie osoba niezlagowana ma problem z osobą zlagowaną, ale nie jest tego aż tak dużo, więc gra się przyjemnie i co ważne bronie/perki/umiejętności są zbalansowane mimo tego, że jest ich dużo!

Opublikowano

Lagerów, glitchy i innego tałatajstwa to jest 1/10 tego co w U3 :)
Na szczęście !
Przede wszystkim multi jest bardzo przyjazne. Wiadomo, że kozaki sobie grają teamówki ale normalny gracz opanuje ustawienia bardzo szybko, mapy tak samo. Gra jest piękna i płynna.

Wczoraj miałem tak dobrą passę, że wbiłem złoto II w jeden wieczór. Wyniki na poziomie 16:4 i same rangi S :)
Multi U4 to mega przerywnik od singlowych dłuższych tytułów.

Edytowane przez giger_andrus

Opublikowano

 

Join us on Wednesday, September 21 as we reveal our next DLC update to Uncharted 4 Multiplayer. Starting at 10:30am PDT/1:30pm EDT/7:30pm CEST (Find Your Time Zone), we’ll be showcasing all of the new content launching with Uncharted 4 Multiplayer: Bounty Hunters DLC, including the debut of an all-new mode, the return of a fan-favorite map from Uncharted 2, a first look at our Cinema Replay tools, and more. We’ll be broadcasting live gameplay on Twitch.tv/NaughtyDog and taking questions from the community via chat.

http://www.naughtydog.com/blog/uncharted_4_multiplayer_bounty_hunters_dlc_reveal_set_for_september_21?utm_content=sf35914858&utm_medium=spredfast&utm_source=facebook&utm_campaign=Naughty+Dog&sf35914858=1

Opublikowano

Ta gra mnie tak wkor..ze nie idzie grac.DEBILNE mapy po 5 razy z rzedu ta sama nowa z(pipi)...mapa.

Z(pipi)...wyszukiwanie graczy jak znajdzie to zaraz wywali i tak trzeba czekac co to k..jest.

matchmaking tragedia.....granie z ogorkami i warzywami co mecz.

Opublikowano

E no nie przesadzaj.
Jeżeli grałeś w multi Uncharted 3 to wiesz, że w kwestii płynności grania i szybkości wczytywania rozgrywki jest przepaść, na korzyść U4.
A ogórki ? Były, są i będą :) Poszukaj chociaż jednej osoby do gry.

Od złotej rangi mecze są bardzo wyrównane w moim przypadku. Drużyna przegrana nie zdobywa mniej niż 30 fragów.
Albo mam szczęście albo Ty go nie masz :)

Opublikowano

Z doświadczenia wiem, że w każdej grze multi trzeba przegrać przynajmniej 500h, żeby w ogóle zacząć ogarniać mapy i spoty do strzelania + respy przeciwników.

Opublikowano

Tak nowy tryb gry, zamiast wreszcie dać tryb klasyczni którego tak wszyscy się domagają to oni zapowiedzieli " tryb gry jeszcze bardziej nastawiony na grę zespołową ".  Gratulacje, widać że słuchają graczy.   :/

Edytowane przez Freeze182

Opublikowano

Będzie za(pipi)isty nowy tryb bez strzelania tylko z cuceniem, bułami i minami :D

Opublikowano

Dokładnie, a ty grając w pojedynkę będziesz dostawał to teamu " pro " graczy którzy to zamiast cię cucić  będą próbować cię ubić albo przed tobą uciekać.

Opublikowano

Podczas reanimacji też się używa rąk więc walenie buły jak ktoś ma "downa" jest jak najbardziej wskazane - oni się znają.

Opublikowano

 No ba, do tego w tym że trybie dostępny będzie nowy pomocnik - tchórz , jego umiejętnością będzie spieprzanie przed przeciwnikiem tym samym informując nas skąd nadchodzi wróg.

 

Żarty żartami ale niech wreszcie zaimplementują jakieś różnorodne tryby gry ( w tym co op ) bo to zaczyna się już nudne robić. 

Opublikowano

No ja bym taki klasyczny przyjął chętnie od razu KO bez DOWNów, bez mistycznych i pomocników :fsg:

A argumentacja, że "macie własną grę tam możecie sobie ustawić" do mnie nie przemawia.

Opublikowano

 

Jak dobrze znów pobiegać po Wiosce, następną poproszę Jaskinie. Nowy tryb ok.

Opublikowano

Jaskinia to najmniejsza mapa z U2/3 troszkę mogłoby być ciasno w połączeniu z pomocnikami ;}

Opublikowano

Jaskinia była dość wąska, Świątynia była chyba najmniejsza. Ja bym chciał Bunkier w wersji PS2.

Opublikowano

Sama mapa nazywała się Facility i pochodzi z jedynki. A Bunkier to nazwa utworu, który przygrywał w UDF.

 

uncharted-2-among-thieves-20100212094352

 

Wersja z U3 była jako zimowa, co nie robiło takiego efektu wow.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.