Opublikowano 14 września 20168 l Nie śledziłem tematu, chciałem się zapytać o multi. Czy serwer w tej grze śledzi bardziej Lag compensation, czy obliczenia trafień bardziej bazują na ticrate'ach? W multika jeszcze nie grałem co prawda, ale zastanwia mnie, czy multik rzeczywiście jest mesjaszem multików na konsoli sony, czy jest przehajpowany trochę? Ostatni multik z 3 osoby podobał mi się w MGS V. Jednak tam balance rozgrywki został zaorany przez programistów bez doświadczenia (co później zaprocentowało zamknięciem studia przez konami). Nie znam tych ang nazw poszukałem w google ale nie bardzo czaję po przeczytaniu wywodów z różnych for. W U4 gra jest oparta na hoście, czyli 1 gracz hostuje gre, jak wychodzi z gry następuje przekierowanie na następnego. Nie ma obecnie lepszego multi-strzelanki z 3ciej osoby na ps4 co nie znaczy, że gra jest idealna. Co do lagów to są mniejsze niż w U3 i na razie mniej glitchy niż w U3 i U2. Jednak się zdarzają i niestety cały czas jest tak, że ludzie z mega słabym netem mogą mieć przewagę nad innymi, bo oni widzą grę w czasie rzeczywistym i wcale im to nie przeszkadza. To właśnie osoba niezlagowana ma problem z osobą zlagowaną, ale nie jest tego aż tak dużo, więc gra się przyjemnie i co ważne bronie/perki/umiejętności są zbalansowane mimo tego, że jest ich dużo!
Opublikowano 14 września 20168 l Lagerów, glitchy i innego tałatajstwa to jest 1/10 tego co w U3 Na szczęście !Przede wszystkim multi jest bardzo przyjazne. Wiadomo, że kozaki sobie grają teamówki ale normalny gracz opanuje ustawienia bardzo szybko, mapy tak samo. Gra jest piękna i płynna.Wczoraj miałem tak dobrą passę, że wbiłem złoto II w jeden wieczór. Wyniki na poziomie 16:4 i same rangi S Multi U4 to mega przerywnik od singlowych dłuższych tytułów. Edytowane 14 września 20168 l przez giger_andrus
Opublikowano 14 września 20168 l Join us on Wednesday, September 21 as we reveal our next DLC update to Uncharted 4 Multiplayer. Starting at 10:30am PDT/1:30pm EDT/7:30pm CEST (Find Your Time Zone), we’ll be showcasing all of the new content launching with Uncharted 4 Multiplayer: Bounty Hunters DLC, including the debut of an all-new mode, the return of a fan-favorite map from Uncharted 2, a first look at our Cinema Replay tools, and more. We’ll be broadcasting live gameplay on Twitch.tv/NaughtyDog and taking questions from the community via chat. http://www.naughtydog.com/blog/uncharted_4_multiplayer_bounty_hunters_dlc_reveal_set_for_september_21?utm_content=sf35914858&utm_medium=spredfast&utm_source=facebook&utm_campaign=Naughty+Dog&sf35914858=1
Opublikowano 16 września 20168 l Ta gra mnie tak wkor..ze nie idzie grac.DEBILNE mapy po 5 razy z rzedu ta sama nowa z(pipi)...mapa. Z(pipi)...wyszukiwanie graczy jak znajdzie to zaraz wywali i tak trzeba czekac co to k..jest. matchmaking tragedia.....granie z ogorkami i warzywami co mecz.
Opublikowano 18 września 20168 l E no nie przesadzaj.Jeżeli grałeś w multi Uncharted 3 to wiesz, że w kwestii płynności grania i szybkości wczytywania rozgrywki jest przepaść, na korzyść U4.A ogórki ? Były, są i będą Poszukaj chociaż jednej osoby do gry.Od złotej rangi mecze są bardzo wyrównane w moim przypadku. Drużyna przegrana nie zdobywa mniej niż 30 fragów.Albo mam szczęście albo Ty go nie masz
Opublikowano 18 września 20168 l Z doświadczenia wiem, że w każdej grze multi trzeba przegrać przynajmniej 500h, żeby w ogóle zacząć ogarniać mapy i spoty do strzelania + respy przeciwników.
Opublikowano 20 września 20168 l jutro pokażą odpicowaną Wioskę na streamie 19.30 naszego czasu, mapka dostępna pewnie dnia następnego https://www.facebook.com/naughtydog/posts/10157409197235246
Opublikowano 20 września 20168 l Tak nowy tryb gry, zamiast wreszcie dać tryb klasyczni którego tak wszyscy się domagają to oni zapowiedzieli " tryb gry jeszcze bardziej nastawiony na grę zespołową ". Gratulacje, widać że słuchają graczy. Edytowane 20 września 20168 l przez Freeze182
Opublikowano 20 września 20168 l Będzie za(pipi)isty nowy tryb bez strzelania tylko z cuceniem, bułami i minami
Opublikowano 21 września 20168 l Dokładnie, a ty grając w pojedynkę będziesz dostawał to teamu " pro " graczy którzy to zamiast cię cucić będą próbować cię ubić albo przed tobą uciekać.
Opublikowano 21 września 20168 l Podczas reanimacji też się używa rąk więc walenie buły jak ktoś ma "downa" jest jak najbardziej wskazane - oni się znają.
Opublikowano 21 września 20168 l No ba, do tego w tym że trybie dostępny będzie nowy pomocnik - tchórz , jego umiejętnością będzie spieprzanie przed przeciwnikiem tym samym informując nas skąd nadchodzi wróg. Żarty żartami ale niech wreszcie zaimplementują jakieś różnorodne tryby gry ( w tym co op ) bo to zaczyna się już nudne robić.
Opublikowano 21 września 20168 l No ja bym taki klasyczny przyjął chętnie od razu KO bez DOWNów, bez mistycznych i pomocników A argumentacja, że "macie własną grę tam możecie sobie ustawić" do mnie nie przemawia.
Opublikowano 21 września 20168 l Jak dobrze znów pobiegać po Wiosce, następną poproszę Jaskinie. Nowy tryb ok.
Opublikowano 22 września 20168 l Jaskinia to najmniejsza mapa z U2/3 troszkę mogłoby być ciasno w połączeniu z pomocnikami ;}
Opublikowano 22 września 20168 l Jaskinia była dość wąska, Świątynia była chyba najmniejsza. Ja bym chciał Bunkier w wersji PS2.
Opublikowano 22 września 20168 l Jaskinia była dość wąska, Świątynia była chyba najmniejsza. Ja bym chciał Bunkier w wersji PS2. Co to ? Nie kojarzę.
Opublikowano 22 września 20168 l Sama mapa nazywała się Facility i pochodzi z jedynki. A Bunkier to nazwa utworu, który przygrywał w UDF. Wersja z U3 była jako zimowa, co nie robiło takiego efektu wow.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.