Opublikowano 9 marca 20169 l No znając życie oddadzą zwyklaka. Dlatego swojego obesraństwa jeszcze nie oddałem na gwarancje bo mi tez czarną oddadzą.
Opublikowano 10 marca 20169 l Poszło PW. W ogóle nie przyjmą zgłoszenia. Tylko infolinia Sony. A w tedy kurier i czekanie.. u mnie sie opłaciło, bo dostałem nowego - odpukać wciąż działa poprawnie. Edytowane 10 marca 20169 l przez iMEVEK
Opublikowano 19 czerwca 20168 l Miał ktoś z Was ostatnio jakieś doświadczenia z serwisem gwarancyjnym PS4? Właśnie padł mi port HDMI i po przeczytaniu informacji, które znalazłem na różnych portalach, włos jeży się na głowie. Zastanawiam się czy nie lepiej dać do jakiegoś lokalnego serwisu i zapłacić. Na cenniku jednego z poznańskich serwisów znalazłem, że za usterkę tego typu zapłącę od 99 do 399 zł
Opublikowano 20 czerwca 20168 l Miałem doświadczenie i NIE POLECAM, za pierwszym razem, pudełko z grą wróciło połamane, a konsola z lekkimi ryskami na obudowie i w kartonie zastępczym. Za drugim razem, podmienili mi pada na jakiegoś trupa. Także jak się zdecydujesz to oddaj samą konsolę, nie muszę pisać, że w obu przypadkach czekałem ponad trzy tygodnie na powrót. MASAKRA.
Opublikowano 21 czerwca 20168 l podłączam się do pytania, jak jest z reklamacją limitowanych edycji konsol? wymieniają na ten sam model czy odsyłają zwyklaka, bo sztuka to sztuka?
Opublikowano 21 czerwca 20168 l Nie mam pojęcia odnośnie konsol ale limitowane pady wymieniają bez problemu. Może przedzwoń na infolinię PlayStation?
Opublikowano 21 czerwca 20168 l Napisałem na fejsiku playstation to odpowiedzieli ze jak limitka to bedą ratować. No zobaczymy, nie znam nikogo komu by padła limitowana konsola wiec trudno to zweryfikować.
Opublikowano 1 lipca 20168 l Pram w warszawie odswieza bebechy zaklada plomby i wraca nawet bez francji.
Opublikowano 28 sierpnia 20168 l Witam serdecznie, Konsola zakupiona była na początku czerwca, jednak otrzymałem ją trzy tygodnie później (prezent). Od pierwszego dnia w konsoli "piszczał" zasilacz, co słyszalne było głównie w trybie spoczynku. Po dwóch dniach konsola wyłączyła się i nie chciała się ponownie uruchomić (odpalała się na sekundę paląc się niebieskim światłem po czym gasła). Po odczekaniu kilku godzin konsola ponownie zaskoczyła i sytuacja powtórzyła się. Konsola została odesłana na gwarancję. W dokumentacji gwarancyjnej stwierdzono, iż po aktualizacji oprogramowania problem przestał występować. Żadne części nie zostały podobno zmienione. Konsola faktycznie pracowała ciszej jeśli chodzi o zasilacz (wspomnianego wcześniej piszczenia już nie było) miała jednak inny problem - po przejściu w tryb uśpienia (jeśli ładowanie z USB było ustawione na np. 3 godziny) wyłączała się. Jeśli zasilanie USB było włączone non stop, konsola przechodziła normalnie w tryb uśpienia. Stwierdziłem, że nie przeszkadza mi to. Niestety po trzech dniach problem z wyłączaniem się konsoli powrócił. Znów po paru godzinach wyłącza się i nie chce się ponownie uruchomić (pojawia się sygnał dźwiękowy i niebieska dioda na sekundę). Tym razem postanowiłem zażądać wymiany konsoli na nową z tytułu rękojmi, ale prośba została odrzucona (argumentowane było to koniecznością potwierdzenia usterki przez serwis) i znów poleciała do serwisu. Wróciła i problem dalej występuje... Co zrobilibyście w takiej sytuacji? Wysyłać do skutku czy może lepiej oddać konsolę do zewnętrznego serwisu i tracić gwarancję...? Na konsoli zdążyłem pograć zaledwie kilka godzin. Pozdrawiam
Opublikowano 28 sierpnia 20168 l Próbowałeś wymiany przewodu zasilającego? Bo miałem podobny problem z włączaniem, o dziwo z inną konsolą kabel działał prawidłowo.
Opublikowano 28 sierpnia 20168 l Dzięki za odpowiedź. Nie próbowałem podmieniać kabla. Problem miałeś od początku, już przy pierwszym uruchomieniu czy też po 3-4 godzinach grania konsola się wyłączała? Po odesłaniu z serwisu najdłużej "chodziła" jakieś dwa dni (kilka godzin grania + tryb uśpienia).
Opublikowano 28 sierpnia 20168 l Od nowości, wersja z Uncharted 4. Nigdy mi się sama nie wyłączyła, tylko nie chciała zaskoczyć, słychać było cykniecie i tyle. Edytowane 28 sierpnia 20168 l przez Arkady
Opublikowano 28 sierpnia 20168 l No właśnie u mnie największym problemem jest to, że się wyłącza, także raczej wymiana kabla nic tu nie da. Tak czy inaczej dzięki za odpowiedź . Heh, to moja pierwsza konsola Sony i od razu taki niefart...
Opublikowano 31 sierpnia 20168 l Zadnych serwisow zewnetrznyc skoro masz gwarancje. Po ilus tam naprawach chyba jest takie cos ze musza wymienic sprzet na nowy, nie pamietam dokladnie.
Opublikowano 1 września 20168 l To zależy, oddanie sprzętu na gwarancję producenta może trwać w nieskończoność. Dopiero rękojmia sprzedawcy zobowiązuje go do oddania nowego towaru lub pieniędzy, ale jeżeli konsola była już w naprawie i wróciła to nie możesz skorzystać z rękojmi na tę samą usterkę.
Opublikowano 1 września 20168 l Jesteś pewien? Czytając o rękojmi gdzieś rzucił mi się w oczy zapis, że zgłaszając reklamację w ten sposób sprzedawca może odmówić wymiany sprzętu i zaproponować naprawę jeśli wcześniej nie była podejmowana próba naprawy danej usterki. Najpierw oddałem konsolę na gwarancję producenta, potem na reklamacje z tytułu rękojmi i dostałem taką odpowiedź (http://oi67.tinypic.com/dpfy1h.jpg) po czym konsola została wysłana znowu na gwarancję producenta...
Opublikowano 5 listopada 20168 l Bawił się ktoś w te przedłużanie gwarancji w saturnach itp.? Planuje zakup konsoli i ciekawi mnie jakie są opinie, bo różnie się o tym mówi.
Opublikowano 5 listopada 20168 l Moldar kiedyś tym się interesowałem przy zakupie PS4 właśnie w Saturnie i wtedy to było zwykłe ubezpiecznie typu warta, do tego cena była tak nieprzystepna, że bez zastanowienia to olałem. Imo nie warto, masz 2 lata sklepowej gwarancji, a przez tyle czasu nastąpi pewnie jakaś obniżka Pro i takie ubezpieczenie w ogóle już nie ma sensu. In my opinion
Opublikowano 9 września 20177 l Koledzy,jak to jest w Królestwie Niebieskim z ps4, kupilem wlasnie konsole bez gwarancji (slimka 500giga) , jest cos takiego jak w microsofcie, rejestracja konsoli czy tylko paragon wchodzi w gre
Opublikowano 16 stycznia 20187 l Czy na ktoś z was doświadczenia ze sklepem Powerplay? Chce kupić używana konsole od kogoś kto kupił ja tam i będzie juz po rocznej gwarancji SONY. Dzwoniłem dziś do sklepu ale powiedzieli mi ze nic nie wiedzą że po 12 miesiącach mają jakikolwiek dalszy obowiązek reklamacji no trochę się teraz tym martwię bo ponoć mam takie prawo po 12 miesiącach uderzyć do nich o reklamacje...
Opublikowano 16 stycznia 20187 l Reklamacje nie, ale na niezgodność towaru z umową tak. Tylko wydaje mi się, że to nie działa jak kupujesz taką konsolę od kogoś, a nie bezpośrednio w sklepie. Może @ragus wyjaśni/potwierdzi.
Opublikowano 4 lutego 20187 l Gdzie lepiej oddać niesprawnego pada na gwarancję, do sklepu czy przez infolinie sony ? Rozumiem , że poprzez sklep potrwa to dłużej lecz jak to sie ma w przypadku pada, okres gwarancji leci od nowa czy pozostaje ten obecny ?
Opublikowano 4 lutego 20187 l Nie wiem jak z okresem po gwarancji, ale swojego DS4 wymieniałem bezpośrednio u Sony. Wymiana trwała prawie 2 tygodnie door 2 door.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.