Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pomoc przy kupnie auta

Featured Replies

Opublikowano

Jest problem z pierscieniami,ale objawia sie on tym,ze trzeba dolewac oleju. I albo je wymieniasz i za chwile znowu dolewasz,albo masz to gdzies i jezdzisz dalej.

Te 1.8T to te stare pancerne jednostki, ktore swietnie znosza gaz i nie robia za duzo problemow ogolnie.

  • Odpowiedzi 9 tys.
  • Wyświetleń 694,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Wziąłem to co wyżej, identyczny jak na fotach - M440i, kolor Tanzanite blue. Nie miałem dużego wyboru, bo odbiór 530i lub słabszej 430i to czekanie do października lub listopada i nie mam na to czasu.

  • Czezare
    Czezare

    Dobry wieczór!

  • Samochód po testowany w środku i tylko rys dopatrzeć się nie mogłem bo oszroniony (8 rano w olsztynie 0 stopni).  Wszystko tak jak chciałem wersja L kamera, składane lusteka czy lepsza tapicerka Na s

Opublikowano

Wszystkie 1.8tsi, tfsi, 2.0 tsi, wszystkie żrą olej, ile masz tyle wlewasz, trzeba się z tym pogodzić i jeździć dalej.

Opublikowano

no to pozostaje kupić 1.9 tdi 90km na pompie wtryskowej, on nie bierze oleju, nie ma problemow z glowica itd idealny dla ciebie :)

Opublikowano

O jezu poczytalem o tym 2.0TFSI - nie no legenda o Alfach nawet jesli jest prawdziwa, to trochę blednie przy jednostkach VAG. Prewencyjna wymiana pierścieni i tłoków brzmi równie uspokajająco jak rutynowa wymiana panewek w Alfach.

W tym przedziale cenowych chyba nie ma nic pancernego,idiotoodpornego i wyglądającego :(

E46 2.0

 

Czekam na lincz :)

Opublikowano

Uwielbiam e46 z mpakietem i w sedanie. Mialem 2.0D,a benzyniak zlopny pewnie. Wspomniana kolezanka jednak nie kupi juz tej 3ki bo miaka 330-tke. IS200 tez miala...kumata jest skubana i lubi motoryzacje.

Opublikowano

330tka to troche inna liga w utrzaniu i awaryjnosci,no ale rozumiem.

Niech kupi Superba, bedziecie mieli duzo miejsca z tylu :potter:

Edytowane przez Infidel

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Może nie do końca pomoc przy kupnie ale przy wymianie. Moja firma dostała fajną opcję na nowe auta od vw. Chcę zamienić swojego Golfa 7 Varianta (oddam innemu pracowmikowi, którmu potrzebny duży bagażnik) na nowego paska w sedanie albo na.... Golfa :)

 

No ale ten Golf to taki nie do końca zwyczajny bo wersja GTD. Ogólnie to identyczny jak z linku (też kolor i felgi) http://m.autocentrum.pl/testy/volkswagen-golf-gtd-sportowiec-na-rope/

i teraz pytanie brać lekko zamulonego Paska czy Golfa (mniejszgo niż obecny Variant)? . Duże służbowe auto mi w sumie nie potrzebne, a chciałbym z drugiej strony trochę emocji w trasie (prywatne auto niestety tego mi nie zapewnia), a nie chcę mieć 3 fur. Na obecnà chwilę chyba Passek odpada ale teraz najważmiejsze pytanie. Czy ktoś jeździł tym prawie 190 konnym td? Jest już jakiś fun? No i w sumie teraz mam 150 koni w tym tdi i nie wiem czy będzie duża róznica.

 

 

ps jak coś to nie pytajcie czemu vw albo może e36 w m-pakiecie. To służbowe auto i tylko te dwie opcje są.

Opublikowano

No nie wiem, różnica dosyć duża bagażnika,  a ty masz trochę do wożenia jednak.

Opublikowano

Ale ja mam prywatne duże auto do wożenia wózka i psiaka. A jak awaryjnie jezdze z dzieckiem swoim służbowym to spacerówka na lajcie wchodzi. Z drugiej strony taki golf ma ok 370 l bagażnik to nie matiz pod tym względem.

Edytowane przez balon

Opublikowano

Ja bym bez zastanowienia bral Golfa GTD. Przyjemnie sie zbiera jak na ta moc, no i lepiej sie prowadzi przez lekko obnizona zawieche.

Opublikowano

190 koni i się zastanawiasz? Jak Ci niepotrzebny bagażnik to taki pomykacz lepsza opcja. Chociaż ja w sumie lubię szybkie hatche, więc moja opinia nie jest do końca miarodajna.

Opublikowano

co nie weźmiesz to będziesz zadowolony w końcu to niemiecka doskonałość.

Opublikowano

duży bagażnik / większy komfort / większa moc i zabawa

 

Skoro nie korzystasz z dużego bagażnika, to lepiej zamienić litry z tyłu na kuce z przodu. No i sam piszesz, że chciałbyś więcej mocy. Tata miał kiedyś TDI 170, teraz TDI 140 i czuć jednak różnicę, największą oczywiście na autostradzie powyżej 180.

Opublikowano

Balon, GTD jest ponad sekunde szybszy do setki (katalogowo 7.5s do 100, w praktyce zdarzaja sie takie co maja nawet 7.2). To przepasc. Na pewno odczujesz to w trasie. Do tego lzejsze auto i lepsza zawiecha.

Edytowane przez Infidel

Opublikowano

Infidel od czego o sekunde lepszy? Od 2.0 tdi 150km?

 

No tylko "prestiż" mniejszy hehehe. No tak 70/30 jestem za Golfem. Najgorzej tylko że nigdzie w miarę blisko nie mają tego gtd do testowej.

Edytowane przez balon

Opublikowano

A to te GTD mają te fajne fotele w kratę stylizowane na te z Golfa I? Bo coś mi się rzuciło w oczy niedawno na stronie VW.

Opublikowano

Tzn na bank mają takie fotele gti i to stylizowane na golfa 1 gti. Ten GTD to odpowiednik GTI tyle że w dieslu, więc pewno też ma ale ja wolę czarans skórę.

Opublikowano

Balon bierz GTD. Sam napisałeś że chcesz mieć trochę funu z jazdy.

Opublikowano

No tak myślę. Tylko kurde nie mam nigdzie pod ręką tego GTD na testy. Pasek spoko. Wygodny mega, dobra jakość wykończenia itp ale ciut muł.

Opublikowano

Infidel od czego o sekunde lepszy? Od 2.0 tdi 150km?

 

No tylko "prestiż" mniejszy hehehe. No tak 70/30 jestem za Golfem. Najgorzej tylko że nigdzie w miarę blisko nie mają tego gtd do testowej.

Tak, od 150km. A ten pasek jaki mialby miec motor?
Opublikowano

To ja chyba jako jedyny napiszę, że wziąłbym Passata :D jeżeli jeździsz w trasy to już zdecydowanie Passat. Ogromny, wygodny. Nie powiedizałeś jeszcze nic o wyposażeniu obu samochodów. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.