Opublikowano 14 sierpnia 20159 l U mnie raczej wentylator daje takie dzięki, widać jak wentylator się rozkręca to słychać takie tarcie /brak smarowania. https://youtu.be/O7s3MBQC1eU Dziś zarejestrowałem i mam gwarancję do listopada 2016. Wtf? Powinno chyba być sierpień 2017.Co robie źle? Edytowane 14 sierpnia 20159 l przez czeskimaster
Opublikowano 8 września 20159 l Widzę że się MS wycwanił z padami i nie wysyła już nowych po zgłoszeniu telefonicznym, tylko trzeba odesłać? musieli mieć masę zgłoszeń z PL
Opublikowano 11 września 20159 l Mam parę pytań, wygrałem konsolę w konkursie, i jak się okazuje nie dostanę paragonu ani żadnego poświadczenia o wygranej, babka z komisji powiedziała że nie muszę mieć , bo xbox sam sobie ogarnie gwarancję po 1 podłączeniu konsoli do sieci..tia... chyba pomyliła sobie kobita z Apple..?? Co teraz, czy rejestracja konsoli jest czymś osobnym? czy następuje to z poziomu konsoli? automatycznie? czy przez www? granie po sieci nie "zarejestruje" mi jakoś konsoli patchem? lub odczyta nr seryjny 1 podłączenia? Wiem ze polityka MS co do skracania gwarancji jest taka a nie inna.. wiem że pomaga wtedy skan paragonu i poprawiają 2 lata gwarancji widoczne na koncie , ale nie będę miał paragonu.. Nie ukrywam że za jakiś czas będę chciał sprzedać konsolę, co wtedy z gwarancją? jak zrobić lepiej żeby się zaasekurować? nie rejestrować? nie wiem jak ma się gwarancja w MS przy 2-3 użytkowniku? Walczę o jakis dowód zakupu ale może być ciężko..:|
Opublikowano 11 września 20159 l Zarejestruj konsolę na https://myservice.xbox.comi zobaczysz ile masz gwarancji. Dowód zakupu nie jest wymagany do jej ew. realizacji.
Opublikowano 11 września 20159 l Zarejestruj konsolę na https://myservice.xbox.comi zobaczysz ile masz gwarancji. Dowód zakupu nie jest wymagany do jej ew. realizacji. tego się domyślam, ale jeśli będę chciał sprzedać? może lepiej nie rejestrować, albo jak już to zrobię i wyjdzie babol że konsola ma jakieś 6 miesięcy gwarancji mniej niż powinna? to się zdarza często to jedynie paragon pomoże Chyba że ktoś potwierdzi że MS to naprawił i rejestracja = 2 lata gwarancji, bez względu na datę zakupu ( nawet przez sprzedającego )
Opublikowano 12 września 20159 l Jeszcze nie słyszałem o przypadku żeby komuś gwarancję ucięło. Jakiś głupot się naczytałeś
Opublikowano 12 września 20159 l Jeszcze nie słyszałem o przypadku żeby komuś gwarancję ucięło. Jakiś głupot się naczytałeś Chyba musisz być alfą i omegą, bo skoro "ty" nie słyszałeś to chyba musi tak być... Jasnee Głupoty powiadasz? Poczytaj proszę trochę tych głupot : http://xboxforum.pl/index.php?threads/149586/
Opublikowano 13 września 20159 l Ja kupiłem konsole w lipcu 2015. Po zarejestrowaniu wyszło mi listopad 2016 gwarancji. Dzwonię Ms i koleś coś mi gada że liczą od daty produkcji (u mnie na konsoli jest czerwiec 2014), to ja się pytam, a jakbym kupił konsole w 2013 to co, miałbym rok gwarancji?? Suma sumarum, okazało się że jak konsola padnie po tej dacie listopadowej 2016, to mam im wysłać dowód zakupu i mi doliczą normalnie do dwóch lat
Opublikowano 13 września 20159 l Ja kupiłem w czerwcu a mam do sierpnia 2017... Czyli ona jest wyprodukowana po zakupie? Jakaś krasnoludki w nocy grzebały w obudowie i skkadaly konsolę?
Opublikowano 13 września 20159 l Jakiś jednostkowy przypadek gdy ktoś kupił konsolę, która przez rok czasu walała się u kogoś po magazynie =/= często. Ja kupiłem w czerwcu a mam do sierpnia 2017... Czyli ona jest wyprodukowana po zakupie? Jakaś krasnoludki w nocy grzebały w obudowie i skkadaly konsolę? System, który liczy gwarancję działa na zasadzie automatu (bo inaczej się nie da) i bierze pod uwagę datę produkcji + dorzuca jakiś zapas. Dlatego osoby, które rejestrują stosunkowo niedawno wyprodukowane konsole mają często 2+ lata gwarancji. U jednych będzie to parę dni, a u innych miesiąc albo dwa. Żeby to było dokładnie co do dnia, to każdy musiałby wysyłać dowód zakupu do MS i tam musieliby wszystko wklepywać ręcznie. PS. W ogóle dobrzy są co niektórzy "eksperci" z tego zalinkowanego tematu, że niby na każdy towar jest 2 lata gwarancji i część masz od sklepu a część od producenta sprzętu Edytowane 13 września 20159 l przez DonSterydo
Opublikowano 13 września 20159 l No widzisz a jednak zdarza się.. Coraz częściej. Co nie zmienia faktu że co ma mnie interesować ile komu się wala konsola na magazynie.. To nie mój problem, i widocznie MŚ nie ma co robić tylko śledzić komu co i kiedy sprzedał hurtowo skoro ma takie szczegółowe dane..
Opublikowano 14 września 20159 l Konsolę kupiłem w agito w promocji lipcowej w tym roku, wczoraj wpisałem numer seryjny konsoli, żeby obadać jak wygląda gwarancja na mój sprzęt. Jakie było moje zdziwienie, jak na stronie pojawiła się informacja: Wygasa lut 24, 2017. WTF? Chyba w takiej sytuacji liczy się dowód zakupu i gwarancja obowiązuje na 24 miesiące, czyli do lipca 2017r?
Opublikowano 14 września 20159 l Ja kupiłem konsole w lipcu 2015. Po zarejestrowaniu wyszło mi listopad 2016 gwarancji. Dzwonię Ms i koleś coś mi gada że liczą od daty produkcji (u mnie na konsoli jest czerwiec 2014), to ja się pytam, a jakbym kupił konsole w 2013 to co, miałbym rok gwarancji?? Suma sumarum, okazało się że jak konsola padnie po tej dacie listopadowej 2016, to mam im wysłać dowód zakupu i mi doliczą normalnie do dwóch lat REZOK, u Ciebei pewnie to samo będzie ; )
Opublikowano 20 września 20159 l Czy lepiej rejestrować konsolę jeśli np za 2-3 miesiące będzie sprzedawana? Chodzi o możliwość serwisu przez osoby 3cie. Jak to ma się temacie gwarancji? Kwestia zostawienia temu komuś danych do konta? Nikt nie będzie tego weryfikował?
Opublikowano 21 września 20159 l konsolę możesz usunąć ze "swojego konta", nowy nabywca w razie potrzeby zarejestruje ją na siebie
Opublikowano 21 września 20159 l A można to zrobić drugi raz? Super! Mam nadzieję że nikt nie zrobi problemu za to że będą 2 różne nazwiska na ten sam nr seryjny konsoli.. warunki gwarancji temu przeczą poniekąd Edytowane 21 września 20159 l przez Dragen
Opublikowano 22 września 20159 l Od dłuższego czasu konsola moja miała problemy z łącznością z padem. Na początku coś tam zrywało od czasu do czasu, ale ostatnio przybrało to bardzo na sile i nie było 10 minut grania bez upierdliwego rozłączania. Byłem zmuszony do grania na kablu co było dość niewygodne. Stwierdziłem, że trzeba w końcu wysłać konsolę do serwisu. No i teraz cała procedura: - zgłoszenie zrobione w czwartek 10 września - w piątek 11 września kurier odbiera paczkę z konsolą - we wtorek 15 września paczka dociera do niemieckiego serwisu - w czwartek 17 zostaje do mnie odesłana konsola - dziś, czyli 22 września, przywozi mi kurier sprzęt Konsola nówka sztuka razem z miesięcznym Goldem i wszystko działa tak jak należy Serwis MS jak zwykle nie zawodzi.
Opublikowano 22 września 20159 l Jak sprzedaje konsole, mogę ją wyrejstrowac ze swojego konta, aby nowy użytkownik mógł ją na siebie zarejestrować i dalej korzystać z gwarancji?
Opublikowano 22 września 20159 l Eh i już mam problem i będę musiał korzystać z serwisu lewa gałka mi delikatnie sama "chodzi" w lewo, co jest dość uciążliwe np. w takim tomb raiderze... w MGS GZ to nie występuje bo tam cza mocniej wychylić gałkę, żeby Snake się ruszył, ale w TR to strasznie dokucza. Ma ktoś z KRK pożyczyć pada do X1 na czas zanim mi przyślą naprawiony? :potter:
Opublikowano 22 września 20159 l A nie lepiej Ci będzie oddać w sklepie całość i dostać nową sztukę? nie kupiłem go nówki tylko używany od znajomka z forumka, więc w grę wchodzi tylko serwis :<
Opublikowano 22 września 20159 l No to nie masz wyjścia. Mi od jakiegoś czasu skrzypi RT przy wciskaniu, ale niezbyt mi to przeszkadza więc trzymam dopóki mi kompletnie nie wysiądzie. Mam nadzieję, że przetrzyma F4, potem może się psuć.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.