Skocz do zawartości

Gwarancja i awaryjność Xbox One


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

U mnie raczej wentylator daje takie dzięki, widać jak wentylator się rozkręca to słychać takie tarcie /brak smarowania.

 

https://youtu.be/O7s3MBQC1eU

 

 

Dziś zarejestrowałem i mam gwarancję do listopada 2016. Wtf? Powinno chyba być sierpień 2017.Co robie źle?

Edytowane przez czeskimaster
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Mam parę pytań, wygrałem konsolę w konkursie, i jak się okazuje nie dostanę paragonu ani żadnego poświadczenia o wygranej, babka z komisji powiedziała że nie muszę mieć , bo xbox sam sobie ogarnie gwarancję po 1 podłączeniu konsoli do sieci..tia...

 

chyba pomyliła sobie kobita z Apple..??

 

Co teraz, czy rejestracja konsoli jest czymś osobnym? czy następuje to z poziomu konsoli? automatycznie? czy przez www? granie po sieci nie "zarejestruje" mi jakoś konsoli patchem? lub odczyta nr seryjny 1 podłączenia?

 

Wiem ze polityka MS co do skracania gwarancji jest taka a nie inna.. wiem że pomaga wtedy skan paragonu i poprawiają 2 lata gwarancji widoczne na koncie , ale nie będę miał paragonu.. :(

 

Nie ukrywam że za jakiś czas będę chciał sprzedać konsolę, co wtedy z gwarancją? jak zrobić lepiej żeby się zaasekurować? nie rejestrować? nie wiem jak ma się gwarancja w MS przy 2-3 użytkowniku?

 

Walczę o jakis dowód zakupu ale może być ciężko..:|

Odnośnik do komentarza

Zarejestruj konsolę na https://myservice.xbox.comi zobaczysz ile masz gwarancji. Dowód zakupu nie jest wymagany do jej ew. realizacji. 

 

 

tego się domyślam, ale jeśli będę chciał sprzedać? może lepiej nie rejestrować, albo jak już to zrobię i wyjdzie babol że konsola ma jakieś 6 miesięcy gwarancji mniej niż powinna? to się zdarza często :/ to jedynie paragon pomoże

 

Chyba że ktoś potwierdzi że MS to naprawił i rejestracja = 2 lata gwarancji, bez względu na datę zakupu ( nawet przez sprzedającego ) 

Odnośnik do komentarza

Ja kupiłem konsole w lipcu 2015.

Po zarejestrowaniu wyszło mi listopad 2016 gwarancji.

 

Dzwonię Ms i koleś coś mi gada że liczą od daty produkcji (u mnie na konsoli jest czerwiec 2014), to ja się pytam, a jakbym kupił konsole w 2013 to co, miałbym rok gwarancji??

 

Suma sumarum, okazało się że jak konsola padnie po tej dacie listopadowej 2016, to mam im wysłać dowód zakupu i mi doliczą normalnie do dwóch lat

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Jakiś jednostkowy przypadek gdy ktoś kupił konsolę, która przez rok czasu walała się u kogoś po magazynie =/= często.


Ja kupiłem w czerwcu a mam do sierpnia 2017... Czyli ona jest wyprodukowana po zakupie? Jakaś krasnoludki w nocy grzebały w obudowie i skkadaly konsolę? :P

 

System, który liczy gwarancję działa na zasadzie automatu (bo inaczej się nie da) i bierze pod uwagę datę produkcji + dorzuca jakiś zapas. Dlatego osoby, które rejestrują stosunkowo niedawno wyprodukowane konsole mają często 2+ lata gwarancji. U jednych będzie to parę dni, a u innych miesiąc albo dwa. 

 

Żeby to było dokładnie co do dnia, to każdy musiałby wysyłać dowód zakupu do MS i tam musieliby wszystko wklepywać ręcznie.

 

PS. W ogóle dobrzy są co niektórzy "eksperci" z tego zalinkowanego tematu, że niby na każdy towar jest 2 lata gwarancji i część masz od sklepu a część od producenta sprzętu   :reggie:

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Konsolę kupiłem w agito w promocji lipcowej w tym roku, wczoraj wpisałem numer seryjny konsoli, żeby obadać jak wygląda gwarancja na mój sprzęt. Jakie było moje zdziwienie, jak na stronie pojawiła się informacja: Wygasa lut 24, 2017.

 

WTF? Chyba w takiej sytuacji liczy się dowód zakupu i gwarancja obowiązuje na 24 miesiące, czyli do lipca 2017r?

Odnośnik do komentarza

Ja kupiłem konsole w lipcu 2015.

Po zarejestrowaniu wyszło mi listopad 2016 gwarancji.

 

Dzwonię Ms i koleś coś mi gada że liczą od daty produkcji (u mnie na konsoli jest czerwiec 2014), to ja się pytam, a jakbym kupił konsole w 2013 to co, miałbym rok gwarancji??

 

Suma sumarum, okazało się że jak konsola padnie po tej dacie listopadowej 2016, to mam im wysłać dowód zakupu i mi doliczą normalnie do dwóch lat

 

REZOK, u Ciebei pewnie to samo będzie ; )

Odnośnik do komentarza

Od dłuższego czasu konsola moja miała problemy z łącznością z padem. Na początku coś tam zrywało od czasu do czasu, ale ostatnio przybrało to bardzo na sile i nie było 10 minut grania bez upierdliwego rozłączania. Byłem zmuszony do grania na kablu co było dość niewygodne. Stwierdziłem, że trzeba w końcu wysłać konsolę do serwisu. No i teraz cała procedura:

 

- zgłoszenie zrobione w czwartek 10 września

- w piątek 11 września kurier odbiera paczkę z konsolą

- we wtorek 15 września paczka dociera do niemieckiego serwisu

- w czwartek 17 zostaje do mnie odesłana konsola

- dziś, czyli 22 września, przywozi mi kurier sprzęt

 

Konsola nówka sztuka razem z miesięcznym Goldem i wszystko działa tak jak należy :) Serwis MS jak zwykle nie zawodzi. 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Eh i już mam problem i będę musiał korzystać z serwisu :/ lewa gałka mi delikatnie sama "chodzi" w lewo, co jest dość uciążliwe np. w takim tomb raiderze... w MGS GZ to nie występuje bo tam cza mocniej wychylić gałkę, żeby Snake się ruszył, ale w TR to strasznie dokucza. Ma ktoś z KRK pożyczyć pada do X1 na czas zanim mi przyślą naprawiony? :potter:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...