Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

 

no ale to Kojima pokazuje prawdziwą moc konsol

 

:teehee:

 

Nie ma to jak porównywać korytarzyk ledwo ~25 fps z grą open world (no dobra, open obóz) 60 fps.

 

 

Ten "korytarzyk" w 900p ma takie efekty o których Kojima dowie się pewnie przy okazji produkcji MGS'a na PS5...

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 591,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Mysle ze jak MS ogarnie juz Xbona to multiplatformy beda w 900p - Titan ma byc u Watch_dogs co jestem bardzo milo zaskoczony przeciez mialo byc PS4>>>>>>>>>>> Xbone no ale poczekajmy na screeny cegiel I gify 320x320 od klapkow :D

 

 

Co do TitanFalla to napewno poprawi sprzedaz Xbona, zwlaszcza w USA. Strzelanie I mechy to co hamburgery lubia najbardziej. A ze na PC? W USA PC jako sprzet do grania w przecietnym domu nie istnieje, tylko w Polsce sie jaraja kartami za 500 zl a potem pisza posty na forumku z przegladarki PS3 :S

Opublikowano

 

 

no ale to Kojima pokazuje prawdziwą moc konsol

 

:teehee:

Nie ma to jak porównywać korytarzyk ledwo ~25 fps z grą open world (no dobra, open obóz) 60 fps.

Beka z Xboxa, ale trzeba poczekac na nastepna fale multiplatform, mysle ze roznice beda mniejsze, obstawiam ze XO bedzie mial srednio 900p/30fps a PS4 1080p/30fps, roznice nie zauwazalne dla Kowalskiego, moze pojda po rozum do glowy jak Sony poszlo w poprzedniej generacji i wydadza pare mocnych exow i sytuacja sie unormuje.

Baaardzo wątpliwe. Różnice sprzętowe zwyczajnie wskazują na więcej niż tylko 900p/1080p. Poza tym trudno liczyć na multiplatformy, kiedy nawet exy nie dają rady.
W Ryse wybuchy, w (pipi) narodu sie napierdala ale spoko wazniejszy open world w MGS - 2h gry I namioty na pustyni. DAT NEXT GEN DAT JAPAN DEVELOPEDS SKILLZZZ

 

Dawac wiecej screenow z plandeka I murkami, widac DDR5 nie idzie na marne

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Ryse to korytarzyk, wiadomo że sandbox na tej samej generacji nigdy nie bedzie mial takich samych eksplozji, modeli postaci itp. Dobrze to widać po zestawieniu TLOU i GTA V. Niby graficznie oba na 10, ale kazdy nadrabia czym innym. Te 50 km kwadratowych i pole widzenia...

Opublikowano

Ej ale dlaczego nikt nie komentuje? :(

no bo ile (pipi)a można?

Uncharted w Londynie

Uncharted zwykłe

Uncharted z zombiakami

Uncharted z Larą Croft

 

Były już trzy części na PS3, wszystkie wyglądają zaj,ebiście, żadna niespodzianka. Teraz jest nowa generacja i co? I jest jaranie się grą z paskami i aberracją, zamiast jaraniem się możliwościami, jakie powinny dawać nowe konsole. Sorry, ale nawet co słabsze betony zaczynają kruszeć.

Opublikowano

No bo hej wstawki TLOU to najwyzsza półka, obok B2S, która przeskoczyła U2&3. Jeśli gumowe ucho Sony twierdzi ze gra w ruchu ma wyglądać jak wstawki filmowe najwyzszej klasy, to pomyśl jaką poprzeczkę sobie ustawiono. Znaczy jaki material pod disa moze dostac jedna ze stron. No wyobraźni.

 

Dzieki szprota, zaplusikuje za 12h. <3

Opublikowano

Nie, teraz jest jaranie się za(pipi)istoscia Order, chyba nikt nie powie, ze ta gra wygląda średnio. Dla mnie z zapowiedzianych tytułów ten tytuł wygląda najlepiej.

Opublikowano

Wyglądać to se on może super, tylko ciekawe jak będzie z gameplay'em bo to co zobaczyłem po tych szumnych "gameplay" trailerach było mega lipne. QTE yea! :sick:

Opublikowano

Śmiechowe te next geny trochę,a miały miażdżyć PC xD

Jednak beka większa z MS,trochę niewyjściowo się prezentują multiplatformy na nim.

Opublikowano

No bo hej wstawki TLOU to najwyzsza półka,

 

Najwyzsza polka czego ? Wstawek, ktore nie leca w czasie rzeczywistym ? 

Opublikowano

Śmiechowe te next geny trochę,a miały miażdżyć PC xD

Jednak beka większa z MS,trochę niewyjściowo się prezentują multiplatformy na nim.

Początki zawsze są trudne, mam nadzieję, że potem będzie lepiej.

Opublikowano

No ale od ND, a w bliskiej przyszlosci zapewne i od MGS6, czy następnego Tomb Raider, oczekiwac raczej trzeba braku tej, jak mu tam, albertacji. W serii U jednak zawsze korytarzyk uzupełniany był rozleglymi widokami, akcją z ucieczką przed falą wody, walacego sie wiezowca, czy wiezami i murami do wspinaczki itp.

The Order wygląda przepieknie ale poza "szynę" jakos jeszcze nie wyskoczył.

Tak Ins. A muszą, aby uznac je za atrakcyjne wizualnie? Te z Ordera juz zresztą lecą z silnika, a jak przeswietnie wypadają.

Opublikowano

Nie, teraz jest jaranie się za(pipi)istoscia Order, chyba nikt nie powie, ze ta gra wygląda średnio. Dla mnie z zapowiedzianych tytułów ten tytuł wygląda najlepiej.

 

Nie, teraz grafika się nie liczy (no chyba że w Ryse - lol). Korytarzyk, QTE :bad: Bo wiadomo, że od interaktywnych przerywników lepsze są te nieinteraktywne, a najlepiej przerywniki wywalić w ogóle, singla przerobić na multi i wtedy boty będą zadowolone. O, przepraszam, trzeba by jeszcze grę przenieść na jedynego (w 1024x576, bo wyżej nie da rady) i dodać kosmitów.

Opublikowano

Niezly bol dupala, no ale nie dziwie sie skoro malo kto jara sie Orderem po obejrzeniu ostatniego materialu.

Opublikowano

Sad but true, bez ciekawgo rozwoju broni, postaci na wzór FC3, czy zagadek i bardziej roznorodnych lokacji może byc nie za wesoło.

Opublikowano

Wyglądać to se on może super, tylko ciekawe jak będzie z gameplay'em bo to co zobaczyłem po tych szumnych "gameplay" trailerach było mega lipne. QTE yea! :sick:

Jeszcze lepsze wrażenie zrobiło AI, a właściwie jego brak. Jeden przeciwnik wyłania się z za osłony i daje się odstrzelić. Drugi nie słyszy strzałów i stoi w miejscu. Zresztą nie dziwie im się, gdzie się niby mieli przemieszczać? Po korytarzu (pipi)a xD. Każdy, kto twierdzi, że się to do premiery zmieni, to kompletny idiota, bo takie "zaawansowane" AI w grach wysokobudżetowych to już dziś standard. Zresztą Janusze nie mogą mieć za trudno. Starutenki Half-Life, dosłownie miażdży pod tym względem większość dzisiejszych gier AAA.

Opublikowano

Fakt, odpalając jakąś starą grę ciężko jest czasami odnaleźć się pośród tych wszystkich "braków". Mam tu na myśli zero wspomagania czy to pod względem miejsca, gdzie trzeba pójść, czy AI, które łatwo i szybko potrafi nas zdjąć... Ciekaw jestem jak to będzie wyglądać w najnowszym Thiefie, bo ostrze sobie na niego ząbki. Szkoda, że Titanfall dopiero 13 marca :/

Opublikowano

Nad AI w the order wciaz pracuja, pisali o tym na tweeterze.

Opublikowano

 

Wyglądać to se on może super, tylko ciekawe jak będzie z gameplay'em bo to co zobaczyłem po tych szumnych "gameplay" trailerach było mega lipne. QTE yea! :sick:

 Zeby tylko nie wyszlo drugie ryse, ladna grafa i samograj.
Opublikowano

Jeden przeciwnik wyłania się z za osłony i daje się odstrzelić. Drugi nie słyszy strzałów i stoi w miejscu.

 

Tyś w ogóle obejrzał to, co komentujesz? Uczestniczy w wymianie ognia z kimś z drugiej strony zaułka = stoi w miejscu :woot:

 

Gra może mieć słabe AI, ale po co takie brednie wypisywać?

Edytowane przez Iras

Opublikowano

 

Jeden przeciwnik wyłania się z za osłony i daje się odstrzelić. Drugi nie słyszy strzałów i stoi w miejscu.

 

 

Tyś w ogóle obejrzał to, co komentujesz? Uczestniczy w wymianie ogrnia z kimś z drugiej strony zaułka = stoi w miejscu :woot:

 

Gra może mieć słabe AI, ale po co takie brednie wypisywać?

Oczywiście tak sobie wmawiaj. Widocznie w gierki nie grasz. W każdej innej grze AI natychmiast w takiej sytuacji zaczęło by strzelać do Gracza. A nie stać w miejscu. Ale wiadomo, stojący cel jest łatwiejszy do trafienia niż poruszający się po mapie, co nie?

Opublikowano

 

 

Jeden przeciwnik wyłania się z za osłony i daje się odstrzelić. Drugi nie słyszy strzałów i stoi w miejscu.

 

Tyś w ogóle obejrzał to, co komentujesz? Uczestniczy w wymianie ogrnia z kimś z drugiej strony zaułka = stoi w miejscu :woot:

 

Gra może mieć słabe AI, ale po co takie brednie wypisywać?

Oczywiście tak sobie wmawiaj. Widocznie w gierki nie grasz. W każdej innej grze AI natychmiast w takiej sytuacji zaczęło by strzelać do Gracza. A nie stać w miejscu. Ale wiadomo, stojący cel jest łatwiejszy do trafienia niż poruszający się po mapie, co nie?

 

 

Robią grę, gdzie AI prowadzi wymianę ognia z innym AI (co jest uwarunkowane historycznie czy fabularnie), ale nie. Musi mieć uber moc i za(pipi)isty słuch i momentalnie wykryć jak gracz pojawi się za. Bo każdy przeciwnik musi walczyć tylko z nami.

 

Stary, rozszerz granice trochę, nie chce drugiego Killzone'a gdzie wszyscy walą tylko do nas i musimy zabijać 50 przeciwników jednocześnie.

Opublikowano

Ja je;bie jakie tutaj jest Digital Foundry. Po co Wam takie rozkminy? Przecież te wszystkie materiały pochodzą z wersji, która nie przeszła testów. Jeśli mowa o The Order.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.