Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

 

marzec 2014 ps4 wydaje mi się.

 

Obejrzałem sobie po tym filmiku gameplay z e3 2012.r. i szczerze jakiegoś ogromnego downgrade'u nie widzę.

 

iboqqHgyy5tOsD.gif

dogs4mevz.gif

Edytowane przez Bansai

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 591,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

No tak, na gameplayu z E3 2013 nie ma kompresji yt, ale tutaj już jest? :thumbsup:

Kolejny raz nie grzeszysz inteligencją,

 

Rozumiem, że fajnie się podbudować wjeżdżając tak na kogoś, ale czy według ciebie wrzuciłem ten filmik w kontekście kompresji?

 

Inteligent jego mać :rolleyes:

Opublikowano

 

Ja mysle ze to bedzie bardzo uproszczone VR, i bedzie dzialalo tylko z kamera od PS4 a cena wyniesie okolo 199€

Nie bedzie tez mialo 3D.

Zachowajcie ten post :)

Jesli tak to nie VR

 

 

VR bez złudzenia 3D? eX4cT znowu szaleje :P

Opublikowano

 

Naprawde? A czy rok temy nie jarali sie takimi szczegolami jak liscie latajace na wietrze a tutaj mamy zwykla plaska texture na chodniku :P Zobacz tez budynek w 00:40 po prawej stronie - textury jak z PS2. Ogolnie otoczenie nie robi zadnego wrazenia, zero szczegolow, same plaskie textury....

 

Chvjnia Panowie....

 

 

@13:25 Chcesz się założyć, że tego w grze nie zabraknie?

 

I nie zero szczegółów, same płaskie tekstury tylko kompresja yt.

 

 

:rofl:

 

Nie wiedzialem ze na Youtube jezdza walcem po budynkach ale spoko, czlowiek podobno uczy sie cale zycie...

 

 

Podobno :ninja:  

 

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

 

 

 

 

 

marzec 2014 ps4 wydaje mi się.

 

Obejrzałem sobie po tym filmiku gameplay z e3 2012.r. i szczerze jakiegoś ogromnego downgrade'u nie widzę.

iboqqHgyy5tOsD.gif

dogs4mevz.gif

Nie chce na siłę bronić tej gry bo średnio mnie ona interesuje w przeciwieństwie do Division Ale raz ze pościg z "kiepska grafa" a w zasadzie gifybz niego pokazują moment w którym samochód jest oswietlany przez światło helikoptera a dwa na "ladniejszym gifie" mamy noc i deszcz i mgle więc trochę inne warunki atmosferyczne. Sama postać, animacja wyglądają identycznie. Mamy inne miejscówki na gameplayach inne pory dnia, pogodę co przy okazji kiepskiej jakości filmików na yt może faktycznie wpływać na niekorzyść wersji aktualnej.

 

Jak się mylę i ostatecznie faktycznie gra będzie wyglądała Lipnie to odszczekam swe słowa:)

Opublikowano

Na obu gifach auto jest oswietlane ;).

 

Dodatkowo na tym "gorszym" efekt blyskawicy przyprawia o mdlosci. Zwroc tez szczegolna uwage na budynki.

 

Tutaj masz bardziej wnikliwa analize:

 

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

 

 

 

 

Ja mysle ze to bedzie bardzo uproszczone VR, i bedzie dzialalo tylko z kamera od PS4 a cena wyniesie okolo 199€

Nie bedzie tez mialo 3D.

Zachowajcie ten post :)

Jesli tak to nie VR

VR bez złudzenia 3D? eX4cT znowu szaleje :P

No o tym wlasnie mowie, bedzie to wedlug mnie bardziej polegalo jakbysmy byli w grze i cos na zasadzie head trackingu niz cos jak OR
Opublikowano

może zmniejszyli odległość rysowania na konsolach aby utrzymać bardziej stałe klatki, jak grał wcześniej Jimmy Fallon to strasznie cięło

Opublikowano

Na obu gifach auto jest oswietlane ;).

 

Dodatkowo na tym "gorszym" efekt blyskawicy przyprawia o mdlosci. 

 

To była błyskawica? :D Myślałem, że to jakieś podświetlenie tekstur przy dotarciu do jakiegoś checkpointu XD

Opublikowano

Wyszło demo multiplayer Ghostsów na X360 i XONE.

 

Uwaga, omawiam różnice

 

demo na X360 waży 2gb, na XONE 10gb.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

i to by było na tyle

 

 

graficznie praktycznie się nie różnią te wersje, a XONE na dodatek ma jakieś dropy jak się celuje z przyrządów celowniczych. Śmiecie z infinity ward

 

Opublikowano

CoDy od Treyarch są imo lepsze, Black Ops 1 ma najlepszy single, a BO2 najlepsze multi (wielkość map i ilość graczy).

 

 

Ghosts to kaszalot techniczny robiony na kolanie, tragiczna fabuła i do tego mapy w multi za duże.

Opublikowano

Po co w ogóle oni to robią? NIe pierwszy raz jest tak, że stawiają sobie poprzeczkę nierealnie wysoko, karmią wszystkich nierealnymi wizjami by na końcu wypuścić grę, która mocno odstaje od promocyjnych materiałów. Nie lepie od razu pokazywać realistyczniejszą, a nawet brzydszą wersję i z czasem iść do przodu?

Opublikowano

 

Na obu gifach auto jest oswietlane ;).

 

Dodatkowo na tym "gorszym" efekt blyskawicy przyprawia o mdlosci.

 

To była błyskawica? :D Myślałem, że to jakieś podświetlenie tekstur przy dotarciu do jakiegoś checkpointu XD

 

To podświetlenie obiektu który możesz hackować.

Opublikowano

Na obu gifach auto jest oswietlane ;).

 

Dodatkowo na tym "gorszym" efekt blyskawicy przyprawia o mdlosci. Zwroc tez szczegolna uwage na budynki.

 

Tutaj masz bardziej wnikliwa analize:

 

Moja siostra świetnie podsumowała to porównanie słowami "ewolucja wsteczna" :thumbsup:

Edytowane przez Karas

Opublikowano

Po co w ogóle oni to robią? NIe pierwszy raz jest tak, że stawiają sobie poprzeczkę nierealnie wysoko, karmią wszystkich nierealnymi wizjami by na końcu wypuścić grę, która mocno odstaje od promocyjnych materiałów. Nie lepie od razu pokazywać realistyczniejszą, a nawet brzydszą wersję i z czasem iść do przodu?

Przykład ostatniego Aliena pokazuje,że lepiej siedzieć cicho i karmić ludzi papką reklamową co zaowocuje jakąś tam sensowną sprzedażą. A tak jakby od razu pokazali co to za potworek to pewnie wielu by dawno anulowało pre-ordery. To też pewnie jeden z powodów dla których demka są coraz rzadziej wypuszczane.Bo i po co? Jeszcze się okaże, że gierka danej grupie ludzi nie podpasuje/okaże się ledwo średniakiem i ilość pre-orderów pójdzie w dół. A tak to dział reklamy zrobi swoje wypuści troszkę bredni do prasy, jakichś bullshotów i innych wyreżyserowanych/dopakowanych filmików co zaowocuje, że co bardziej nie kumate ludki polecą zaklepać swoje kopie.

Opublikowano

No, ja mam nadzieję, że gracze zbojkotują te ich kłamstewka i gry nie będą kupować. Bo Rokstar na czerwiec z GTA5 na PC i aktualne konsole, raczej nie zdąży. A to byłby cios dla krawaciarzy z Ubi.

Opublikowano

Wyszło demo multiplayer Ghostsów na X360 i XONE.

 

Uwaga, omawiam różnice

 

demo na X360 waży 2gb, na XONE 10gb.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

i to by było na tyle

 

 

graficznie praktycznie się nie różnią te wersje, a XONE na dodatek ma jakieś dropy jak się celuje z przyrządów celowniczych. Śmiecie z infinity ward

 

 

grałem na ps4 w pełną wersją i oprócz nieznacznie lepszych tekstur i 1080p różnic brak. nawet cienie filtrują się w takiej samej odległości co na past genach

Opublikowano

No, ja mam nadzieję, że gracze zbojkotują te ich kłamstewka i gry nie będą kupować. Bo Rokstar na czerwiec z GTA5 na PC i aktualne konsole, raczej nie zdąży. A to byłby cios dla krawaciarzy z Ubi.

Tak jak za kolejnymi GTA jakoś zbytnio mi nie zależy (nie bijcie!!) tak chętnie bym zobaczył port V na PC/nowe konsole. Fajnie by pewnie wyglądały miny crapiarzy z Ubisoftu XD Nagle całe te budowanie hype'u na klona AC w innych realiach straciłoby sens ^^

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

Po co w ogóle oni to robią? NIe pierwszy raz jest tak, że stawiają sobie poprzeczkę nierealnie wysoko, karmią wszystkich nierealnymi wizjami by na końcu wypuścić grę, która mocno odstaje od promocyjnych materiałów. Nie lepie od razu pokazywać realistyczniejszą, a nawet brzydszą wersję i z czasem iść do przodu?

 

Bo jak siedzisz nad czymś 2-3 lata, to czasem musisz coś pokazać, a zdarza się, że na półmetku po prostu nie masz co. Ponieważ eksajt u graczy i przede wszystkim inwestorów trzeba wywołać, to zdarzają się takie kwiatki. Patrząc obiektywnie w 2012 nie było zapowiedzianych konsol, nie było finalnej specyfikacji, a devkitami zapewne były pecety ze szczątkowym SDK. Gra jeśli w ogóle działała, to raczej była w fazie wczesnej alphy i do prezentacji się nie nadawała, więc przygotowali starannie wyreżyserowany korytarzyk z wypaloną połową efektów. Trudno w ogóle powiedzieć czy zdawali sobie sprawę, że takiego poziomu nie osiągną.

Opublikowano

Start nowej generacji i odrazu dwa nowe IP od Ubi ktory uchodzi na tego 'dobrego' w swiecie wielkich wydawcow wiec fapania nie bylo konca. Dopiero teraz wychodza kwiatki... :confused:

Opublikowano

Dopiero teraz wychodza kwiatki... :confused:

 

guwno wypływa

 

czy jakoś tak ta fraza leciala...

Opublikowano

 

 

 

Every fir tree on every mountain is rendered in staggering detail. Every shadow cast is real. This isn't faked or baked or painted on. This is DRIVECLUB on PS4.

Aha, zobaczymy po premierze ile z tych bajek zostało :teehee:

 

Też nie mogę się doczekać premiery pierwszego w pełni next-genowego racera.

driveclub1.gif

http://i.minus.com/iecKUeWdPIVRd.gif

 

Takie rzeczy tylko na Nadkonsoli.

Przynajmniej kibice i bandy się nie pojawiają metr przed oczami jak w multiplayerze killzona xD

No, chyba u ciebie.

 

nie tak źle jak na ps3, tylko kokpit czarny i nawet na gife w marnej widać mocne doczytywanie/podmianę obiektów i to w magicznych 30fpsach  :sweat:  

Opublikowano

 

Wyszło demo multiplayer Ghostsów na X360 i XONE.

 

Uwaga, omawiam różnice

 

demo na X360 waży 2gb, na XONE 10gb.

 

 

 

i to by było na tyle

 

 

graficznie praktycznie się nie różnią te wersje, a XONE na dodatek ma jakieś dropy jak się celuje z przyrządów celowniczych. Śmiecie z infinity ward

 

 

 

grałem na ps4 w pełną wersją i oprócz nieznacznie lepszych tekstur i 1080p różnic brak. nawet cienie filtrują się w takiej samej odległości co na past genach

Na Xbox One gra takze chodzi w 720p i jest skalowana jak na 360tce, wiec jak moglbys zauwazyc roznice :)
Opublikowano

 

 

Wyszło demo multiplayer Ghostsów na X360 i XONE.

 

Uwaga, omawiam różnice

 

demo na X360 waży 2gb, na XONE 10gb.

 

 

 

i to by było na tyle

 

 

graficznie praktycznie się nie różnią te wersje, a XONE na dodatek ma jakieś dropy jak się celuje z przyrządów celowniczych. Śmiecie z infinity ward

 

 

grałem na ps4 w pełną wersją i oprócz nieznacznie lepszych tekstur i 1080p różnic brak. nawet cienie filtrują się w takiej samej odległości co na past genach

Na Xbox One gra takze chodzi w 720p i jest skalowana jak na 360tce, wiec jak moglbys zauwazyc roznice :)

 

Wszystkiego najlepszego żebyś Ty zawsze mógł dostrzec różnice :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.