Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

o jest najwieksza beka z MS. Nie wiem jak oni chca przyciagnac ludzi do nextgenow, skoro w niektorych grach prawie nie widac roznic. Czy to MGS, czy Cod Pies,Ttytanfall, nawet nowe Trialsy chodza (pipi)owo. Nie wiem jak oni ta konsole projektowali...

Edytowane przez easye

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 593,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

No to Ty pisales ze Cod rozni sie tylko wielkoscia zajetosci dysku.

COD sie nie rozni, ale MGS i Tytanfall to juz pewnie przepasc miedzy One a 360tka, cnie?

 

FIFA to zupelnie inny gameplay niz na starej generacji. Nawet nie trzeba umiec zbytnio grac, by odczuc roznice.

Edytowane przez easye

Opublikowano

Nie zmienia to faktu, ze grasz MGS który nie wiele się roznic od wersji na 360tke.

Co komu pasuje - dla mnie to jest zenujace, bo nie po to kupuje konsole nowej generacji by grac w 720p, z jakimiś uproszczeniami graficznymi i gdzieniegdzie 30 fps'ami, bo tworca wolal poswiecic trochę mocy na podlaczenie dekodera pod konsole. [*]

Edytowane przez easye

Opublikowano

VI pewnie będzie bez trawy, w 720 i 25 klatkach,,,

Opublikowano

VI pewnie będzie bez trawy, w 720 i 25 klatkach,,,

Do tego czasu Xbone podzieli los WiiU. [*]

Opublikowano

Czyli że będą na niego gry?

Opublikowano

+

Czyli że będą na niego gry?

 

ALE NIE MA NA NIEJ DOROSŁYCH, BRUTALNYCH GIER, CZY TY TEGO NIE ROZUMIESZ? NIE WYSTARCZY MI FAKT, ŻE TAKICH GIER JEST MASA NA PS360, I NEED MOAR

Opublikowano

Czyli że na wii u jest waszym wystarczająco dużo gier? Nie widze tam nic w co nie moge zagrać na wii.

Opublikowano

Ja widzę gdzieś tak 8 EKSÓW,w które nie mogę zagrać na Wii.

 

 

EKSÓW KUR.WA

 

 

Zresztą podążając takim tokiem myślenia, na PS4 też nie ma eksów, w które nie mógłbym zagrać na PS3. Różnica jest natomiast taka, że po co miałbym w nie grać na PS3.

Edytowane przez ragus

Opublikowano

Co tam raven_raven? xD

 

 

Według danych Steama, ponad 1/3 zakupionych tam gier nigdy nie została uruchomiona. Większość czasu gracze spędzają przy najgłośniejszych tytułach, podczas gdy pozostałe są marginalizowane.
dzisiaj, 13:58 • luckie (gry-online.pl) • gry na świecie
Bazując na publicznie dostępnych danych, serwis Ars Technica zebrał kilka interesujących faktów dotyczących popularności gier pecetowych na platformie dystrybucji cyfrowej Steam. Jedną z najbardziej rzucających się w oczy informacji jest to, że około 37% spośród 781 milionów egzemplarzy gier przypisanych do poszczególnych kont nigdy nie zostało uruchomionych. Tak, ponad 1/3 tytułów kupionych przez graczy, wciąż leży odłogiem czekając na lepsze czasy. Warto zaznaczyć, że nie dotyczy to produkcji, które odpalono jedynie na kilkanaście minut (konkretnie, powyżej 10 minut), a takich też nie brakuje. Razem, gry, którym poświęcono średnio mniej niż godzinę stanowią około 53,9% wszystkich kupionych produkcji. Poniżej znajdziecie wykres dotyczący liczby godzin poświęconych kupionym produkcjom (dotyczy okresu od 2009 roku do 30 marca 2014 roku):
Mniej niż połowie kupowanych gier poświęca się choćby godzinę (źródło: Ars Technica) - Ponad 1/3 gier kupionych na Steamie nigdy nie została uruchomiona - wiadomość - 2014-04-16
Mniej niż połowie kupowanych gier poświęca się choćby godzinę (źródło: Ars Technica)
Co jest przyczyną takiego stanu rzeczy? Z pewnością wielu z nas niejednokrotnie kupiło i zarejestrowało na Steamie paczkę gier za kilka dolarów, nawet jeśli interesowała nas tylko jedna z nich. Często bywa też, że przy okazji sezonowej promocji, tytuł, o którym słyszeliśmy pochlebne opinie, kupujemy w śmiesznie niskiej cenie, a następnie odkładamy go na później (co w praktyce zwykle oznacza: na nigdy). Statystyki pokazują, że to właśnie wśród gier wchodzących w skład przeróżnych „bundli” dostrzec można najwiekszą rozbieżność pomiędzy liczbą nabywców a grających.
Hity Steama
 
Liczba godzin (w milionach) łącznie spędzona przy danym tytule (źródło: Ars Technica) - Ponad 1/3 gier kupionych na Steamie nigdy nie została uruchomiona - wiadomość - 2014-04-16
Liczba godzin (w milionach) łącznie spędzona przy danym tytule (źródło: Ars Technica)
Obecnie niekwestionowanym hitem Steama jest Dota 2. Do tej pory na zabawę w tę darmową produkcję typu MOBA użytkownicy Steama poświęcili łącznie 3,8 miliardy godzin. Co więcej, jako że gra jest bezpłatna, sięgają po nią osoby, które w danym momencie mają zamiar w nią zagrać.
Gramy w DOTA 2 [2/2]
Gramy w DOTA 2 [2/2] [13:15]
Nowa produkcja Valve w akcji - czy to będzie pogromca League of Legends?
Jeśli natomiast chcielibyśmy się dowiedzieć, jakie gry są najbardziej wciągające, warto rzucić okiem na poniższy wykres:
Średnia liczba godzin na użytkownika (źródło: Ars Technica) - Ponad 1/3 gier kupionych na Steamie nigdy nie została uruchomiona - wiadomość - 2014-04-16
Średnia liczba godzin na użytkownika (źródło: Ars Technica)
Jak widać, miłośnicy Football Manager 2014 średnio spędzili w grze jakieś 169 godzin, co pokazuje, jak oddaną bazę fanów ma ten sportowy tytuł. Mimo że nie ma on aż tylu amatorów, co Dota 2, to użytkownicy FM 2014 z reguły spędzają przy nim najwięcej czasu.
Kolejny wykres pokazuje natomiast, jak przedstawia się rozkład godzin (a więc i fanów) sześciu najpopularniejszych produkcji na Steamie w stosunku do wszystkich pozostałych gier razem wziętych.
Czas poświecony 6 najpopularniejszym tytułom stanowi niemal połowę ogólnej liczby godzin spędzonych we wszystkich grach na Steamie (źródło: Ars Technica) - Ponad 1/3 gier kupionych na Steamie nigdy nie została uruchomiona - wiadomość - 2014-04-16
Czas poświecony 6 najpopularniejszym tytułom stanowi niemal połowę ogólnej liczby godzin spędzonych we wszystkich grach na Steamie (źródło: Ars Technica)
Dysproporcja jest jeszcze bardziej rażąca na tle wyników sprzedaży. Widać wówczas, że branża gier wideo stoi hitami. Stosunkowo niewielka garstka najpopularniejszych tytułów stanowi lwią część ogólnych przychodów, podczas gdy mnóstwo innych pozostaje daleko w tyle. Nic więc dziwnego, że duzi wydawcy tak chętnie promują tytuły AAA. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym artykułem Ars Technica, opublikowanym w tym miejscu.

 

 

 

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=84637

Opublikowano

Nie zmienia to faktu, ze grasz MGS który nie wiele się roznic od wersji na 360tke.

Co komu pasuje - dla mnie to jest zenujace, bo nie po to kupuje konsole nowej generacji by grac w 720p, z jakimiś uproszczeniami graficznymi i gdzieniegdzie 30 fps'ami, bo tworca wolal poswiecic trochę mocy na podlaczenie dekodera pod konsole. [*]

Po prostu wybrał kość jako swoją główną konsolę. Mając x360 I ps3 grałem głównie na ps3, więcej znajomych, a i trofea to znacznie lepsze rozwiązanie od zwykłych punktów. Choć nie zbieram trofeów nałogowo, to zdobycie platyny jest znacznie lepsze od zrobienia calaka. Tylko, że teraz, mając wybór między 720, a 1080p, to bym nigdy nie wybrał tej gorszej, zbyt duża różnica w jakości wyświetlania obrazu.

Opublikowano

Przepraszam 

Opublikowano

Gralem dzisiaj kilka h w Raymana na PS Vicie

 

liczy sie?

Opublikowano

czekaj ide kupe

 

 

edit: długo dzisiaj czekałeś z tym minusem, Mazzeo.

 

edit2: ps4 przekracza 7 milionów sprzedanych sztuk <king>

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

A chu.j, nie o to chodziło, delete. 

Sony > MS w każdym razie. 

Edytowane przez kotlet_schabowy

Opublikowano

Apropo posądzania obozu ps3 o ignorancję:

Czytam TLOU, God of War a potem widzę jakiś zbiór pomieszanych nic nieznaczących literek o których nikt nic nie wie i nie pamięta. W sumie spodziewałem się czegoś takiego.

 

Czas zmarnowany na bajoszoka albo gta v mogłem pograć w guacamele.

xD

 

Rzeczywiscie nikt nie pamięta o 2.16 mln. kopii GT6, 800 k Dragons Crown, 1.1 mln. Ni No Kuni, czy masy pozytywnych opinii n.t. Twisted Metal i Journey z 12'

A tak btw, to najlepszą ofertę ps3 miało nie w zeszłym i nie w 2011, a 2009, kiedy pojawiły się Wipeout HD Fury, U2, KZ2, Demon Souls, Infamous, Valkyria Chronicles, oraz Ratchet & Clanck A Cranck In Time. Lata 05 i 06 były czasem ps2. Ich wyniki finansowe także to odwzorowały. No ale te niewygodne fakty pomijamy i dla dodania sobie otuchy do usranej śmierci wypominamy 2012. :D

Opublikowano

do tego dragons crown to sie masturbuje już od dłuższego czasu. rozbudowana, scrolowana bitka wymieszana z rpg w zayebistej 2D  oprawie. trzeba zobaczyć PSXa w 99 u kuzyna, żeby się tym nie jarać. szkoda, że musi walczyć z TLOU i dark souls 2 o jakąś większą porcję wolnego czasu. greatness awaits. 

 

 

Lata 05 i 06 były czasem ps2.

 

ja pyerdole, sony takie dobre. w 2006 nawet nie pomyślałem o next genie, mając tyle zayebistych gier od kochanego sony na kochanym playstation 2. gow 2 wyglądał lepiej niż nie jeden next genowy tytuł, okami urywało cyce art designem, SotC przenosił do innego wrzechświata. microchuyek pokazał wtedy fucka i kazał wyskakiwać z kasy. to samo robią teraz, nawet paru frajerów już połknęło tego mid gena i podniecają sie lepszymi teksturkami w titanfall. 

 

 

ogólnie to dalej nie potraficie nie cytować drabinek i filmików. ja i moja przeglądarka w(pipi)iamy sie na was. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.