Skocz do zawartości

The Last Of Us Remastered Edition


KOŁD

Rekomendowane odpowiedzi

Załapałem się na jakiegoś mega buga - brakuje mi dwóch artefaktów do pucharka. Wobec czego powtarzam rozdział "kurort nad jeziorem" bo tam pokazuje mi 10/12. Już to mnie zdziwiło, bo sytuacja jest tam prosta - 9 artefaktów ma Ellie w plecaku, mapę kurortu oraz jej plecak znajduje się idąc zgodnie z linią fabularną (nie można przeoczyć a więc jest 11) i obok plecaka jest notatka, której też na pewno nie przegapiłem. 

Przeszedłem rozdział ponownie (oczywiście wszystko otwarłem i przeczytałem) i nadal pokazuje 10/12...

Ma ktoś pomysł na rozwiązanie? Chyba przejdę ten rozdział jeszcze raz ale wkurzyła mnie lekko ta gra.

Odnośnik do komentarza

Załapałem się na jakiegoś mega buga - brakuje mi dwóch artefaktów do pucharka. Wobec czego powtarzam rozdział "kurort nad jeziorem" bo tam pokazuje mi 10/12. Już to mnie zdziwiło, bo sytuacja jest tam prosta - 9 artefaktów ma Ellie w plecaku, mapę kurortu oraz jej plecak znajduje się idąc zgodnie z linią fabularną (nie można przeoczyć a więc jest 11) i obok plecaka jest notatka, której też na pewno nie przegapiłem. 

Przeszedłem rozdział ponownie (oczywiście wszystko otwarłem i przeczytałem) i nadal pokazuje 10/12...

Ma ktoś pomysł na rozwiązanie? Chyba przejdę ten rozdział jeszcze raz ale wkurzyła mnie lekko ta gra.

 

Spróbuj na samym początku rozdziału przejrzeć zawartość swojego plecaka i wyświetlić każdy item na kilka sekund. Powinno pomóc.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Spróbuj na samym początku rozdziału przejrzeć zawartość swojego plecaka i wyświetlić każdy item na kilka sekund. Powinno pomóc.

Wiszę ci browara.  :drinks:

Już chciałem odpisać, że oglądałem ten plecak kilkukrotnie (bo tak było) ale dla świętego spokoju włączyłem ten rozdział i po kolei wyjmowałem każdy przedmiot i patrzyłem na niego kilkanaście sekund. Przy zabawce Sama pucharek wleciał a mnie zatkało.

Dzięki ci bardzo.

 

edit: pucharek jest ale w rozdziałach i tak pokazuje 11/12 artefaktów... 

edit2: jest i dwunasty - wydaje mi się, że trzeba chwilę poczekać, bo przy prawie każdym przedmiocie Ellie coś o nim mówi - może wcześniej przeglądałem je zbyt szybko.

Edytowane przez milekp
Odnośnik do komentarza

Bo to ta sama gra, ale każdą broń którą znów znajdziesz po drodze będziesz miał już ulepszoną z poprzedniego przejścia, wystarczy dozbierać brakujące parts i supplies. Nie da się ulepszyć wszystkich broni oraz umiejętności za pierwszym przejściem.

Doszedłem do pierwszego stołu i rewolwer i zwykły gun są bez ulepszeń a wcześniej w nie pakowalem. Nie ma podwójnych kabur i nie ma ulepszeń na postaci (szybsze leczenie itp). Jedynie wydaje mi się ze pałki są wytrzymałe a reszta jak nowa. Nie widzę sensu tego new gamę plus...

Odnośnik do komentarza

Doszedłem do pierwszego stołu i rewolwer i zwykły gun są bez ulepszeń a wcześniej w nie pakowalem. Nie ma podwójnych kabur i nie ma ulepszeń na postaci (szybsze leczenie itp). Jedynie wydaje mi się ze pałki są wytrzymałe a reszta jak nowa. Nie widzę sensu tego new gamę plus...

 

to coś masz skopane lub nie idziesz NG+. Tak jak wcześniej pisano, przy wersji plus masz wszystkie ulepszenia z poprzedniego przejścia...

Odnośnik do komentarza

jak mnie wkurzają na multi łosie z mojego zespołu biegające na dwóch nogach koło mojej doopy...  :confused:

O ile mi wiadomo to chodzenie (bez sprintu) nie pokazuje Cię na radarze tylko sprint i strzelanie bez tłumika więc czasem przemierzanie sporej odległości kucając jest bez sensu...co innego jeśli mówimy o nasłuchiwaniu i korzystaniu z tajnego szkolenia ;)

Odnośnik do komentarza

O ile mi wiadomo to chodzenie (bez sprintu) nie pokazuje Cię na radarze tylko sprint i strzelanie bez tłumika więc czasem przemierzanie sporej odległości kucając jest bez sensu...co innego jeśli mówimy o nasłuchiwaniu i korzystaniu z tajnego szkolenia ;)

mam wrażenie, że odpowiadasz na mój post dotyczący biegania łosi z mojego zespołu? Jeśli tak, to chciałbym tylko zwrócić uwagę, iż napisałem "biegania" a nie chodzenia  ;)

 

edit: aleś teraz namieszał z tymi postami  :rolleyes:

Edytowane przez milekp
Odnośnik do komentarza

 

O ile mi wiadomo to chodzenie (bez sprintu) nie pokazuje Cię na radarze tylko sprint i strzelanie bez tłumika więc czasem przemierzanie sporej odległości kucając jest bez sensu...co innego jeśli mówimy o nasłuchiwaniu i korzystaniu z tajnego szkolenia ;)

mam wrażenie, że odpowiadasz na mój post dotyczący biegania łosi z mojego zespołu? Jeśli tak, to chciałbym tylko zwrócić uwagę, iż napisałem "biegania" a nie chodzenia  ;)

 

edit: aleś teraz namieszał z tymi postami  :rolleyes:

 

Tak tak coś schrzaniłem i nie zacytowałem jak trzeba ;) A posta usunąć się nie da :/ Zmyliły mnie dwie nogi w tym bieganiu ;) Zatem wszystko jasne bezgłowym sprinterom mówimy nie ale z wiecznym przemierzaniem mapy w kuckach też się można porzygać ;) pzdr

Odnośnik do komentarza

Powiem wam, że narobiliście mi smaku na tą produkcję. Ps3 nie miałem więc przyjemność gry w TLoU również. To będzie zdecydowanie pierwsza produkcja którą odpalę na PS4.

 

 

btw. czy gra dostępna u nas z dubbingiem ma możliwość włączenia oryginalnych głosów  + napisów pl? Niestety w różnych miejscach różnie podają.

Odnośnik do komentarza

 

For PS3 players, patch 1.08 will be made available globally over the next 24 hours. PS4 will a get live update during this time.

These updates will make available the new scoped weapons. The free maps are coming out later this week alongside additional fixes for the PS4, including updates to improve matchmaking times.

Here’s a full rundown of items included in Patch 1.08 and the live update. Be sure to visit our forums via the links below to discuss your thoughts.

Patch 1.08 and Live Update Notes:

New Weapons

  • Variable Rifle
    • Fast and accurate rifle that downs in four shots. Press x while aiming to use the variable scope zoom!
  • Scoped Semi-Auto
    • Scoped version of the Semi-Auto Rifle.
  • Scoped Full-Auto
    • Scoped version of the Full-Auto Rifle
  • Scoped Burst Rifle
    • Scoped version of the Burst Rifle.

New Missions

  • All new weapons have their own missions 

Updated Pre-set Loadouts

  • COMMANDO
  • RECON
  • SHADOW
  • MARKSMAN
  • BARRAGE
  • SALVO
  • SUPPRESSION 

The free maps are coming out later this week

PS3 1.08 Patch Notes:

Patch 1.08 File Size: 151MB

NOTE: that all these fixes are already included in The Last of Us: Remastered on PS4.

Weapon Balance

  • Hunting Rifle scope altered to show headshot hit marker.
  • Hunting Rifle scope upgrade level 2 is visually different, like in Single Player.
  • Hunting Rifle now does 70 damage instead of 55.  It's still 2 shots to down but Hunting Rifle players can now finish off wounded enemies more easily.
  • Reduce aim assist of second level zoom on Hunting Rifle and Military Sniper

Bug fixes

  • Fix for buying armor, switching to another loadout while alive, then respawning and losing the armor
  • Fix for buying purchaseable weapon, switching to another loadout which has the same purchaseable weapon, respawning and losing the purchased weapon
  • Fix for being able to spawn on a teammate after switching to a loadout with Strategist 3 before having spawned with that loadout
  • Fix for being able to buy ammo for purchaseable weapon on the waiting-to-respawn screen without the price going up
  • Fix to losing durability on a melee weapon when killing a downed player from more than 1.5 meters away
  • Fix to player going into t-pose when in high cover while holding a shiv
  • Fix for modded 2x4 not downing a player on slopes in certain cases
  • Fix for 2x4 missing player on a slope when doing the horizontal swing animation
  • Fix to not being able to shiv a player from behind on a slope unless you were extremely close
  • Fix to not being able to shiv a stunned player from the front on a slope
    • Note: unfortunately this fix introduced a separate bug where in rare cases of a smoke bomb shiv from the front, the animation of the attacker and victim don't line up properly.  No shiv functionality is affected, this bug is visual only. We are looking into a fix for this.
  • Players using Bomb Expert 3 will no longer be stunned by their own smoke bomb while vaulting or falling
  • Hit sound and enemy flinch reaction for bombs and molotovs now only plays when you actually damage your opponent. The flinch radius was larger than the damage radius on bomb, molotov, and launcher.
  • Fix for late-joiner in a game of Survivors getting additional ingredients and parts at the first supply box in every round
  • Fix for picking up a modded melee weapon and receiving an extra binding / blade / rag
  • Fix for Specter firing sound not playing on University map
  • Fix to Last One Standing not kicking in when players quit a match to leave one player on a team
  • Fix to Last One Standing items not spawning when player had a supply box open at the moment when they became Last One Standing, then picked up the items from that box
  • Fix to Last One Standing items spawning at multiple supply boxes in Survivors under certain rare conditions
  • Fix to 2x4's that weren't picked up sometimes not getting cleaned up when player moves far away from the supply box that spawned it
  • Fix for game ending vox occasionally not playing

Supply Box Balance

  • Supply boxes now adjust for unbalanced teams.  Being on a team of 3 players against a team of 4 players is equivalent to being down by 3 lives in Supply Raid or 2 rounds in Survivors.  There is no reduction in items for players who are on the team with more players. 

Team Balance

  • Improved logic for balancing teams between matches
    • Players are rated based on their combined leaderboard KDR values from Supply Raid and Survivors.
    • Teams are balanced such that the sums of each team's player ratings are as close as possible.
    • This also applies to parties, however when parties are involved the assignments of players are more limited so the team balance may not be as close.
    • Note that Interrogation mode also uses the combined KDR values from Supply Raid and Survivors.  In future updates if we have time we'd like to add a unique player rating for each mode.

 

http://www.naughtydog.com/site/post/the_last_of_us_factions_new_weapons_today_free_maps_this_week/

 

Dwie darmowe mapki, ND <3.

Odnośnik do komentarza

Szkoda, że ciągle gra daje do wyboru zestaw 5 map, ciekawe ile będę musiał grać by zagrać w choć jedną z nowych map.

W ogóle to multi działa coraz gorzej. Wczoraj grało się jak w BF4, zabijanie za przeszkodą, albo zanim ktoś wyszedł zza rogu już do mnie strzelał (i trafiał). Najlepsze kwiatki miał znajomy który wpakował w kolesia pół magazynka, ten padł (animacja padania) gdy podbiegł by go przesłuchać ten wstał przywalił mu i znów padł i obaj tak leżeli... Coraz większe cyrki się dzieją w tej grze...

Edytowane przez NewNickPL
Odnośnik do komentarza

macie może jakiś sprawdzony poradnik pl do znajdziek i rozmów z elli? mógł by któryś z wyjadaczy tlou dać jakieś porady do najwyższego poziomu trudności? będę wdzięczny za jedno i drugie :)

macie może jakiś sprawdzony poradnik pl do znajdziek i rozmów z elli? mógł by któryś z wyjadaczy tlou dać jakieś porady do najwyższego poziomu trudności? będę wdzięczny za jedno i drugie :)

Edytowane przez pele15
Odnośnik do komentarza

Szkoda, że ciągle gra daje do wyboru zestaw 5 map, ciekawe ile będę musiał grać by zagrać w choć jedną z nowych map.

W ogóle to multi działa coraz gorzej. Wczoraj grało się jak w BF4, zabijanie za przeszkodą, albo zanim ktoś wyszedł zza rogu już do mnie strzelał (i trafiał). Najlepsze kwiatki miał znajomy który wpakował w kolesia pół magazynka, ten padł (animacja padania) gdy podbiegł by go przesłuchać ten wstał przywalił mu i znów padł i obaj tak leżeli... Coraz większe cyrki się dzieją w tej grze...

 

A to nie jest tak że wybierając tryb gry, np, Supplies dalej masz wybór czy chcesz grać na mapach z podstawki czy tych z DLC, bo na PS4 to wszystko jest wrzucone do jednego wora. A na PS3 chyba był wybór czy grasz mapy DLC czy podstawka. 

Odnośnik do komentarza

Chodziło mi o to, że mimo, że w grze jest ileś map, gra daje do wyboru ciągle te same 5 z całej puli, rzadko się zdarza, że daje tamę (najlepsza mapa). Często jest miasteczko, uniwerek, szkoła i jeszcze jedno miasteczko, od czasu do czasu wskoczy mapa nocna którą wszyscy pomijają (i dobrze) lub kopalnia, a mapy jak jezioro czy tama to prawdziwy rarytas. Często te dwie mapy pojawiają się RAZ na 2-3 godzinną rozgrywkę.

 

Wysłane z G2.

Edytowane przez NewNickPL
Odnośnik do komentarza

Mi się zdarzyło czekać na mapę Hometown dość długo, a jak się pojawiła to gracze głosowali na tę drugą. A to była ostatnia mapka na której musiałem zdobyć 5 powaleń. 

 

No i w końcu gdy się pojawiła w 11 tygodniu gdy miałem 100% clan risk i akurat wybrałem Mark Enemies. Byłem tak zdeterminowany że w całym tym szale skradania się i szukania przeciwnika, rozegrałem najlepszy mecz w nazwijmy to "karierze", nie dość że zaliczyłem misje, to zdobyłem ostatnie trofeum z DLC i jeszcze byłem top na mapie :)

 

Na ps3 może być tak że wcześniej ludziom opatrzyły się te mapy z podstawki i teraz szukają tylko DLC pewnie dla pucharków ale one są dość trudne. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...