Opublikowano 30 czerwca 201410 l Deszcz deszczem, ale nie wiem czy zwróciliście uwagę na to, że podczas szybkiej jazdy w deszczu krople pozostają na masce tak jakby samochód stał, pęd powietrza nie ma na nie wpływu. Niby pierduł, ale jednak razi. Edit: Piję do zwiastuna poniżej, napierdziela 200 km/h, a krople ni drgną. Edytowane 30 czerwca 201410 l przez Andreal
Opublikowano 30 czerwca 201410 l Kurde kibicuję tej grze jak żadnej innej z gatunku wyścigów. Jedynka była dla mnie absolutnym objawieniem i pierwszą grą która zmiażdżyła mnie klimatem ,poczuciem wolności i radości jaką musi nieść ze sobą prowadzenie supersamochodu. Ale jak patrzę na te screeny na których Lambo zasuwa offroad to sory ale chce mi się płakać... Edytowane 30 czerwca 201410 l przez Xymek
Opublikowano 30 czerwca 201410 l z tym, że w PGR4 deszcz leciał fajnie po szybie i karoserii z tego co pamiętam też
Opublikowano 3 lipca 201410 l http://www.vg247.com/2014/07/03/forza-horizon-2-xbox-360-one-kinect-anna-feature/ Forza Horizon 2′s Kinect feature is an AI assistant called ANNA Forza Horizon 2 developer Playground Games didn’t really discuss the racer’s Kinect features at E3 2014 last month, but we now know that it’ll include a Kinect-enabled personal assistant called ANNA. It follows confirmation that Forza Horizon 2 will be “different games” on Xbox One and 360, each with their on engines. The last-gen edition is being developed by UK firm Sumo Digital. Now, speaking with Examiner, Playground Games creative director Ralph Fulton said he was “really excited” about Kinect’s features and the gameplay possibilities therein. He told the site, “Kinect will be involved with a feature called ANNA. She is your digital personal assistant and navigation in the game. She is also very intelligent and will suggest things to do in the game and give you a recap when you return to the games. She will also alert you when friends are online.” We’re not sure exactly ANNA will work in tandem with Kinect, but we’re guessing there will be voice commands of some kind. Fulton added that Forza Horizon 2 won’t have a story, and added, “We understand there are lots of players like that. What we don’t have is a story, per say. There is a really strong structure set up around the festival and the Drivatars. They really are the characters in the game. You form your own narratives with real people, friends, and family you know.” What do you think of ANNA so far? Let us know below. Edytowane 3 lipca 201410 l przez kermit
Opublikowano 4 lipca 201410 l 13 minut offscreenu nagranego przez InsideSimRacing podczas zamkniętego pokazu na E3 z komentarzem developera: Z tego co wyłapałem, to, np. jeżdżąc za Drivatarem naszego znajomego, który w grze odkrył więcej "znajdziek", będzie można na nie trafić. Jeśli dobrze zrozumiałem, to w eventach pokazowych poza pociągami czy 5 samolotami naraz będą też wyścigi z samolotem towarowym. Na filmiku jest LaFerari, więc auto zapewne będzie w grze od samego początku Edytowane 4 lipca 201410 l przez DonSterydo
Opublikowano 4 lipca 201410 l No ale co Ci to przeszkadza? Poza tym jazda po polach itp. to był najczęściej wspominany brak jedynki, ale widzę, że niektórym zawsze coś nie pasuje. Edytowane 4 lipca 201410 l przez DonSterydo
Opublikowano 4 lipca 201410 l Są też tacy, którzy łykają wszystko jak leci. Nie wygląda to dla mnie fajnie i tyle - jeszcze żeby podczas jazdy po tych polach samochód znacząco zwalniał i był trudniejszy w opanowaniu, a na gameplayach nie widać specjalnej różnicy.
Opublikowano 4 lipca 201410 l Ale chyba wiesz, że Horizon 2, to nie jest symulator i gra stawia zupełnie na inne aspekty rozgrywki niż seria Forza Motorsport?
Opublikowano 4 lipca 201410 l Są też tacy, którzy łykają wszystko jak leci. Nie wygląda to dla mnie fajnie i tyle - jeszcze żeby podczas jazdy po tych polach samochód znacząco zwalniał i był trudniejszy w opanowaniu, a na gameplayach nie widać specjalnej różnicy. Stary, Horizon 2 to przede wszystkim arcade i zabawa. Chcesz symulacji, masz Forze Motorsport. W FH2 masz całkowicie otwarty świat i jeździsz gdzie chcesz i jak chcesz - nie masz barier. A jeszcze coś nie tak
Opublikowano 4 lipca 201410 l Nie, dla mnie Horizon to była ścigałka pomiędzy simem a arcade - czyli coś w stylu PGRa. Sama jazda po polach podczas freeroamu oczywiście mi nie przeszkadza, jednak podczas wyścigu wolałbym normalne trasy z ewentualnymi szutrowymi skrótami, a nie wyścigi po polach.
Opublikowano 4 lipca 201410 l Będą. Jazda po polach to jeden z trybów zabawy, ale będą i takie, które "zmuszą" Cię do jazdy wyłącznie po ulicach, więc spokojnie Poza tym w klubach ma być feature, które pozwoli nakreślać trasy do wyścigów przez jego członków (zależnie od rangi czy cos) Edytowane 4 lipca 201410 l przez Maciomaniak
Opublikowano 4 lipca 201410 l Określać będzie pewnie ten, który będzie ustawiać wyścig. Będzie mógł też wybrać porę dnia i chyba warunki atmosferyczne.
Opublikowano 4 lipca 201410 l Wszystko cudownie wygląda na tym filmiku tylko te sporadyczne doczytywania psuja efekt.
Opublikowano 5 lipca 201410 l Są też tacy, którzy łykają wszystko jak leci. Nie wygląda to dla mnie fajnie i tyle - jeszcze żeby podczas jazdy po tych polach samochód znacząco zwalniał i był trudniejszy w opanowaniu, a na gameplayach nie widać specjalnej różnicy. Stary, Horizon 2 to przede wszystkim arcade i zabawa. Chcesz symulacji, masz Forze Motorsport. W FH2 masz całkowicie otwarty świat i jeździsz gdzie chcesz i jak chcesz - nie masz barier. A jeszcze coś nie tak Ale co ma piernik do wiatraka, serio uwazasz zasowanie po polu z taka sama prędkością jak po asfalcie super samochodem takim jak Lambo za fajne? Sory ale tlumaczenie takich uproszczen tym ze gra niby jest arcade to wymowka dla nieprzemyslanego ficzera gry. Po za tym pierwsza część wcale nie byla 100% arcade tylko tak jak napisal bronx byla czymś pomiędzy...
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.