Skocz do zawartości

Halo: The Master Chief Collection


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystkie poprawki z 26 listopada:

 

Matchmaking

  • Made improvements to the way the matchmaking system handles player matching 
  • Made improvements to the team selection process to improve team balancing
  • Made an update to the party system to improve searching with parties (2+ players)
  • Made further improvements to  how matchmaking progress is communicated to the player
  • Made an update to ensure that players do not enter a non-joinable state after searching for a match
  • Made an update to ensure that the “Game Session” UI does not persist after leaving a matchmaking lobby
  • Resolved a variety of incorrectly displayed matchmaking prompts
  • Improved matchmaking roster presentation during team creation phase to remove roster flickering
  • Corrected a “connecting to host” message that incorrectly displayed during the matchmaking searching phase
  • Made an update to ensure that FFA players do not appear as if they are on the red team in the pre-game lobby

Party, Lobby, and Custom Games

  • Made an update to ensure that custom game settings persist between matches
  • Made an update to ensure that player’s player emblems load correctly when returning to lobby
  • Made an update to improve nameplate and emblem display
  • Improved the display of emblems in the “Games Session Details” screen
  • Made improvements to parties to ensure that parties are merged when the host joins another player and “brings party”
  • Made an update to improve party stability after completing a matchmaking game
  • Made an update to ensure that players are joinable after playing a matchmaking game

Stability

  • Made a variety of updates to improve UI stability
  • Resolved stability issues that occurred while viewing medals in “Player Details”
  • Made an update to prevent stability issues caused by controller disconnects
  • Made an update to improve post-game-carnage-report stability
  • Made an update to address in-game stability for Halo 2
  • Improved matchmaking stability while searching with parties (2+ players)
  • Addressed a crash that could occur after searching in the Halo 2: Anniversary Rumble playlist
  • Resolved a variety of miscellaneous stability issues to improve overall performance

Achievements

  • Made an update to ensure that the “Zealot” achievement is unlockable
Edytowane przez richie_heinz
Odnośnik do komentarza

Nowy patch nie zmienia praktycznie nic. Dodał kilka "zabawnych" rzeczy w menu jak czarne tło, przenikające się ekrany rożnych opcji z menu, czy taką dziwną, surową komendę w prawym górnym rogu "press b coś tam...". W samej grze dodali efekt znikającej nagle 5 osobowej drużyny przeciwnika czy ginięcie  bez ostrzału. Quitów na pęczki ogólnie czemu się nie dziwie bo zawsze jedna drużyna potwornie dominuje nad drugą. Oni chyba tej gry nie potrafią naprawić. Celem tego nośnika było chyba umieszczenie dostępu do bety H5 bo reszta jest niestety na odwal się.  Najfajniejszy tryb to FFA gdzie nie trzeba liczyć na drużynę i bywają przyjemne mecze. Jak dadzą kiedyś swat i snajpy to będzie mniej bolało. Właściwe dlaczego jeszcze nie dali tak popularnych trybów..? Ogólnie niesmak coraz większy, wielka szkoda.

Odnośnik do komentarza

Nowy patch w końcu poprawił wyszukiwanie w więcej niż jedną osobę. Wczoraj bardzo ładnie nam wyszukiwało mecze gdy było nas trzech w drużynie. Tak czy inaczej nadal mają nadal mnóstwo błędów do poprawienia.

 

PS. Jest ktoś chętny na co-opa w H2 na Legendary ? Albo może na jakąś playliste ze wszystkimi czaszkami włączonymi ? Przydałby się komplet (4 osoby) do H3/H4.

Odnośnik do komentarza

Przymierzam się w końcu do zakupu kolekcji  szefa kuchni. Mistrzem świata i okolic w multi nigdy nie byłem, więc póki co nie zraża mnie bardzo słabo działające MM. Jak dobrze pójdzie, to w czwartek chętnie zacząłbym z kimś przechodzić w co-opie singla - najlepiej z dwójki.

Odnośnik do komentarza

To (pipi) po nowym patchu jest już zupełnie z(pipi)ane. Nawet nie chce mi się wypisywać co nie działa. Specjalnie dla mcc kupiłem konsole... :/

 

Jak dla mnie wszystko smiga o wiele lepiej, dzisiaj rozegrałem bez większych problemów około 15 meczy na mm. 

Według mnie to pierwszy patch który wniósł jakieś widoczne zmiany co do działania matchmakingu.

Oczywiście do ideału brakuje jeszcze z 10 gb łatek  :whistling:  ale na prawdę widzę sporą poprawę. 

Czas najwyższy, w końcu minął już miesiąc od premiery a lada chwila beta H5.

Odnośnik do komentarza

Mi sejvy działają w H2 i innych częściach, wystarczy pamiętać by przed skończeniem grania zapisać i wyjść :P Jeszcze ani razu nie miałem problemu z kampanią po tym względem. Tak samo matchmaking, od poprzedniego patcha mecze znajduje mi bez żadnego problemu. Poprawa w stosunku do tego co było na początku jest ogromna. Ciekawe czemu niektórym to śmiga lepiej niż innym (zakładając, że nie mają problemów z NATem).

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...