Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Mazzeo, przecież dobrze wiesz, że to mod do IV. :reggie:

 

drugi headszot w kolano tego dnia :reggie:

Opublikowano

 

 

 

Forza wraz z drugą odsłoną zapoczątkowała nową podkategorie wyścigów arcade, jak wcześniej swoje podkategorie burnout czy motorstorm. Driveclub nie wymyślił nic nowego - to zwykła erkejdówka po zamkniętych trasach.

Diluj z tym.

 

@nobody, marna zaczepka, jak zagrasz w Horizon 2 to zrozumisz. Zagraj z drivatarami na pro bez oszukiwania i napisz czy nie ma walki na każdym zakręcie.

 

 

to Ty handluj z taką grą jak Test Drive Unlimited z której to FH czerpie całymi garściami.

Forza to zapoczątkowała cofanie czasu.

Opublikowano

Cofanie czasu to chyba zapoczątkowała jakaś gra od Codemasters, bodajże DIRT albo GRID. Po tym wszystkie wyścigi miały taką opcję, albo prawie wszystkie.

Opublikowano

Forza to zapoczątkowała cofanie czasu.

Jesteś pewien ? dopiero 3 miała ten bajer tymczasem pierwszy Grid go oferował rok wcześniej czy mnie pamięć zwodzi ;)

Opublikowano

 

Forza to zapoczątkowała cofanie czasu.

Jesteś pewien ? dopiero 3 miała ten bajer tymczasem pierwszy Grid go oferował rok wcześniej czy mnie pamięć zwodzi ;)

 

fakt, nie wyszło mi :(

Ale w symulatorach zapoczątkowała Forza!

:sorcerer:

Opublikowano

 

Dobre video podsumowujące lawine zepsutych gier w ciągu ostatniego roku

Opublikowano

z wypomnieniem że to nie Horizon, a Test Drive zapoczątkowało nowy podgatunek racerów ci jednak wyszło.  :s159:  

Opublikowano

 

 

Forza to zapoczątkowała cofanie czasu.

Jesteś pewien ? dopiero 3 miała ten bajer tymczasem pierwszy Grid go oferował rok wcześniej czy mnie pamięć zwodzi ;)

 

fakt, nie wyszło mi :(

Ale w symulatorach zapoczątkowała Forza!

:sorcerer:

 

 

xboty 2 - 1 klapy

 

w headszotach w kolano dnia dzisiejszego. co przyniesie jutro?

Opublikowano

Tak, ale ktoś tutaj chyba nie tylko o 5 mowil

Widocznie pojęcia nie masz o serii.
Opublikowano

ponoć GTX770 nie wystarcza do stałych 60fps w GTA :lol:

 

 
GTA V PC Rumors – Low VS High Comparison, NVIDIA GTX 770 Not Powerful Enough For 60FPS At Max Settings

According to NFOHUMP’s member ‘Neon‘, an NVIDIA GTX 770 Lighting Edition (accompanied with an i5 3570K) is not enough for constant 60fps at max settings (even without MSAA enabled). Still, Neon provided a new image from the game’s graphics options and according to him, the aforementioned PC system was able to run the game with constant 60fps using the following settings.

 

 

 

QVuzxgz.jpg

Opublikowano

Jaki to musi być ból dla blacharza, dostać gre półtorej roku po premierze i mieć falujące klatki na grafice która jest warta tyle co ps4 XD

Opublikowano

Chętnie bym zobaczył next-gena, który daje sobie radę z GTA V w 1080p/60fps na maksymalnych ustawieniach. Ups, nie istnieje taki :lapka:

Opublikowano

Chętnie bym zobaczył next-gena, który daje sobie radę z GTA V w 1080p/60fps na maksymalnych ustawieniach. Ups, nie istnieje taki :lapka:

A teraz pokaż mi kompa z 2006 roku co odpali GTA V na LOW ( xbox 360, PS3 )... ups, nie istnieje taki  :reggie:

Opublikowano

Mnie najbardziej interesuje ilość NPC na ulicach, no i popup obiektów w wersji PC. PS4 przez swój smartfonowy CPU nie mogła gęsto zapełnić ulic LS życiem, i pustki (albo poważne spadki płynności animacji jeśli jednak przypadkiem na ekranie pojawi się zbyt wiele NPC) były czasami odczuwalne.

 

Pop-up roślinności i tekstur to też normalka, chociaż tutaj jestem zdziwiony, bo przecież twórcy mieli 5GB szybkiej pamięci do dyspozycji i myślałem, że to załatwi ten problem.

 

No a zapewne obniżając docelową ilość klatek do 30, gracze otrzymają wypasioną wersję GTAV nawet na słabszych sprzętach.

 

Jaki baran dopuścił Cernego do projektowania mojej konsoli... :cry:

Opublikowano

@Fanek

Pisałem o tym na poprzedniej stronie i okazało się, że to sprawka modderów więc fake.

Opublikowano

Jaki to musi być ból dostać na rocznego "nextgena" z 8GB RAMu gierkę pierwotnie wydaną na sprzęt z 512MB RAMu, który ledwo ją ciągnie  w 30 k/s?

 

W przypadku PC prawie wszystko zależy od środków jakie jesteś w stanie/chcesz przeznaczyć na sprzęt, a w przypadku konsol od modlitw do devów, żeby się przyłożyli do konwersji i ew. żeby mityczna ukryta moc nie okazała się jednak mityczna.
Serio nie wiem kto ma gorzej.

Opublikowano

wyciekło prawdziwe menu z GTA w wersji PC

 

oPXnl60.png?1

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.