Opublikowano 19 kwietnia 20187 l 17 minut temu, YETI napisał: Aż sobie przypominam co niektórzy pisali o systemie walki po trailerach xd Pytanie dla grających można wyłączyć ten alter o ataku?
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l Mozna tylko po co? Zeby sie wur.wiac ze zajechal cie typ ktorego nawet nie zauwazyles ze sie pojawil?Zupelnie bez sensu wrogowie pojawiaja sie czasem z ziemii a kamera jest naprawde zaraz za plecami Kratosa i nie ma szans zeby zblokowac taki atak. A na hardzie dwa hity i po chlopie. Chyba ze mowisz o tej poswiacie zaraz przed ciosem niektorych wrogow jak na gifie to nie mozna jej wylaczyc. Zreszta ona nie informuje ogolnie o ataku a o tym czy atak da sie sparowac lub zablokowac tarcza czy nie. Poza tym albo mi sie wydaje albo nie ma tego u wszystkich mobow. Tylko u tych ktore posiadaja nieblokowalne ciosy Edytowane 19 kwietnia 20187 l przez kanabis
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l Chodzi mi o ten zólty okrąg jak typek atakuje xD przecież widze, że atakuje nie musi mi to gra sygnalizować. Da się to czy nie?
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l no jak Cię atakuje od tyłu to nie widzisz o to kabiemu chodziło zapewne.
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l jest jeszcze czerwony okrag ktorego nie da sie zablokowac...nie kazdy atak przeciwnika jest sygnalizowany tym okregiem (zoltym) czasami jest taki mlyn z przeciwnikami ze nie do konca widac kto wyprowadza atak Edytowane 19 kwietnia 20187 l przez Szymek_PL_
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l 2 minuty temu, Rayos napisał: no jak Cię atakuje od tyłu to nie widzisz o to kabiemu chodziło zapewne. yyyyyyy czekaj, czekaj bo się nie rozumiemy pytam czy można wyłaczyć ten okrąg przy ataku, z tego co zrozumialem to kabi napisał, że można i git o to mi chodziło
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l no tak, o tym samym piszemy podejrzewam, że ten okrąg widać też przy krawędzi ekranu jak od tyłu chce cię mobek capnąć?
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l No jakoś w soulsach bez tego idzie sobie poradzić więc nie rozumiem po co z tym grać w God of Wara
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l Tak czytam Szymka, że jest jeszcze czerwony okrąg, którego nie da się blokować, w sumie to ma sens, przyjdzie Ci walnąć szlagiem nie do obronienia i dead, no jednak nie ma tego złego, że to dali.
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l w soulsach kamera jest bardziej oddalona od postaci i idzie łatwiej ogarnąć co się wokół Ciebie dzieje zobaczę zresztą jutro, jak mnie będą okręgi wkurzać, to też wyłączę.
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l Nie B xD mozna wylaczyc taki maly trojkatny alert wskazujacy skad nadchodzi atak. A ten o ktory chodzi Bluberowi okrag nie mozna. Szymek wyjasnil ze tutaj nie chodzi o to ze typ cie atakuje tylko zaleznie od koloru okregu o to czy da sie ten cios zablokowac tarcza. Edytowane 19 kwietnia 20187 l przez kanabis
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l 4 minuty temu, _Be_ napisał: No jakoś w soulsach bez tego idzie sobie poradzić więc nie rozumiem po co z tym grać w God of Wara wydaje mi sie ze jesli da sie te okregi wylaczyc to tez straci sie strzalki na dole ekranu informujace co dzieje sie za plecami (tych sa 3 rodzaje) . Co mnie zaskoczylo to ze gra jest duzo trudniejsza niz sie spodziewalem. Edytowane 19 kwietnia 20187 l przez Szymek_PL_
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l W ferworze walki to nie przeszkadza. Poza tym tak jak pisalem duzo mobkow ma wszystkie blokowalne cioxy i u nich takiego czegos nie ma.
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l Ojezu, już hurrr durrr, wielki polak nie bedzie gral z takimi ułatwieniami ;] jakoś nie widzę tutaj by ktoś z grajacych to brał za minus, nawet terminator tadeusz.
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l Walka jest bardzo dynamiczna , wrogowie czesto nakur.wiaja z wielu stron i ich nie widac na ekranie. Serio nawet sie nie zwraca uwagi na takie rzeczy jak te okregi. Moze jakby sie walczylo 1vs 1 Zreszta jak czlowiek widzi jakiegos typa z wielka maczuga to odruchowo nawet i bez tego okregu robi rolla a nie probuje to zebrac na tarcze cnie. Przynajmniej ja tak mam nauczony z soulsow
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l dlaczego okregi ?? ano dlatego ze jak przejrzy sie drzewko rozwoju postaci dochodza ciosy na kontre dla topora i tarczy (osobne dla slabego i mocnego ataku). Takie troszke ulatwienie zeby zrobic perfekcyjna kontre a okregi dobrze obrazuja kiedy nalezy sie wstrzelic z ciosem
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l No to zobaczymy, bo moje umiejętnosci ruchowe w grach ostatnio ćwiczyłem w resident evil zero, rozumiem że tutaj troche więcej trzeba się ruszac ;D Ale hard musi być.
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l 56 minut temu, kanabis napisał: Mozna tylko po co? Zeby sie wur.wiac ze zajechal cie typ ktorego nawet nie zauwazyles ze sie pojawil?Zupelnie bez sensu wrogowie pojawiaja sie czasem z ziemii a kamera jest naprawde zaraz za plecami Kratosa i nie ma szans zeby zblokowac taki atak. A na hardzie dwa hity i po chlopie. Chyba ze mowisz o tej poswiacie zaraz przed ciosem niektorych wrogow jak na gifie to nie mozna jej wylaczyc. Zreszta ona nie informuje ogolnie o ataku a o tym czy atak da sie sparowac lub zablokowac tarcza czy nie. Poza tym albo mi sie wydaje albo nie ma tego u wszystkich mobow. Tylko u tych ktore posiadaja nieblokowalne ciosy Poza tym jest szybki obrót do tylu i można go osobie ustawić alternatywnie np gałka do tylu z kliknięciem - polecam.
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l Yeti, ty obecnie ogrywasz grę, czy napiErdalasz non stop newsy z innych stron?
Opublikowano 19 kwietnia 20187 l milan jak tak kochasz matematyke porozwiazuj jakies testy gimnazjalne, tez ci szybko zleci Edytowane 19 kwietnia 20187 l przez kermit
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.