Skocz do zawartości

Console Wars 9: Plują na was a wy się cieszycie

Featured Replies

Opublikowano

Żeby wojować p i klatkami, to jeszcze trzeba wiedzieć na jakie gry się powoływać. Na pewno nie na Just Cause 3 i Fallout 4, które są w TOP najgorzej zoptymalizowanych gier obecnej generacji zarówno na Xone jak i PS4 ;)

Edytowane przez DonSterydo

  • Odpowiedzi 39,6 tys.
  • Wyświetleń 990,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • <MÓZG_ROZ(pipi)ANY>, nie wiem czy to trolling, mam nadzieje, że tak, bo jeżeli serio wierzysz w to co piszesz, to nawet nie jest mi ciebie szkoda. W sumie, ok, czas na wdeptania blacharza.   K

  • dzieki Figus, niestety nie ma miejsca na creditsy, bylbys chlodzacym ale... no Kaz lepiej pasuje do tej roli, opatruje ich rany i wysyla na kolejna bitwe     "Nie przejmuj sie daddym, do boju"

Opublikowano

Aha czyli jak nikt nie gada o rozdzielczości i klatkach to klapy nic nie widzą i wszystko wporzo ale jak tylko DF napisze o abominacji chromatyczne to już beka i wielcy specjaliści xd

Opublikowano

To z 360?

 

Ta pre-alfa wygląda już na wstępie bardziej zachęcająco niże całe U4 multi...

Opublikowano

Przy grafice z ps2 xD

Opublikowano

No ale Ratchet ma 30fpsów. 

Opublikowano

Aha czyli jak przeczytam, że gra jest ch,ujowa to nie mam prawa być zawiedziony tym, że gra jest ch,ujowa? XD

 

Ja prdl, nie. Chodzi o to że zdanie wyrabiam sobie sam, ale dobrze jeśli wcześniej wiem czego się mniej więcej spodziewać, niż płakać później zaskoczony, że nowy Fallout i Metal, to nie to samo do czego się przyzwyczaiłem. Te gry są dobre. Jako gry video. Nie marki jakie wcześniej reprezentowały. Also nigdy bym nie zagrał w taką Catherine, gdybym miał opierać się wyłącznie na tym co widziałem na YT.

 

gra wyszła i kupiłem ją dwa dni po premierze bo ludzie podjarani, że super gra wtedy jeszcze nie wiedziałem jak bardzo nienawidze słabo napisanych gier więc kupiłem i się zawiodłem czaisz? Nie czytałem o tym TR bo widziałem kilka zapowiedzi i przekonał mnie ten bardziej ludzka postać Lary, klimat survivalu (a to było w fullu to xD) Dlatego też nie zagrałem już w kolejnego TR czy Uncharted (chociaż 4 robi dobrze nie powiem). 

 

I właśnie dlatego nie kupuje gier tuż po premierze. Polegając wyłącznie na kucach z CW, też byłbym zawiedzony gameplayem III Wieśka, a jakoś kurfa, dzięki m.in. Twojej opinii wiedziałem czego się spodziewać. Nigdzie indziej jak od PSX Extreme i kilku innych recenztentów dowiedziałem się że ten survival w TR, to (pipi) prawda, a gra to zrzynka z Un z dodanym pseudo realizmem i lekkim gore. Tak więc twój argument to wciąż inwalida, no ale to dlatego że uroiłeś sobie że mi styknie lektura Polygamii, oraz IGN'u. <oki>

Opublikowano

Polecam odpalić sobie PS2 i zobaczyć jak to się ma do tego co zostało wklejone wyżej 

Opublikowano

Nie zebym sie jakos bardzo grafika jaral, ale te nowe gearsy wygladaja jak z past genow.

Opublikowano

To chyba dawno żadnego pastgena nie odpalałeś ;)

Opublikowano

No właściwie obraziłem gierki z ps2 porównując to bezpłciowe coś do nich.

Opublikowano

Wygląda to jak crapcharted 4 w multi tyle, że w 1080  :czezky:

Opublikowano

No u4 też nie wygląda super w multi ale chociaż nie zapomnieli dodać kolorów.

Opublikowano

- animacja i dbałość o detale żywcem wyciągnięte z remastera gry z 2006 roku

- brak stwierdzonej zniszczalności obiektów

- glorious 1080/60

= jarango

 

vs

 

- niespotykany dotąd poziom dbałości o detale i amimacje w grach pvp

- zaimplentowana zniszczalność obiektów

- bekowe 900/60

= powód do śmieszków z oprawy 

 

czyli krótka nauczka dla devów by zamiast lepszej fizyki i dbałołości o detale iść w 1080p I graficzkę dla plebsu [*]

 

odwrócenie kota ogonem gadką o grywalności in 3... 2... 1...

Opublikowano

Mega przeciętnie to wygląda. 1080/60 musiało mieć swoje efekty uboczne, szczególnie na X1. Przeszedlem 1, 2 i 3 i żadna mnie grywalnościowo nie porwala. Tu będzie pewnie podobnie. Nie ma się czym jarać.

Opublikowano

Ale jakie odwracanie kota ogonem XD Uncharted grywalnością nigdy nawet nie leżało obok Girsa, a już same wspominanie o produkcji ND w kontekście GoW to zwykła parodia i to do tego w kontekście rozgrywek sieciowych :D U4 w multi to balas dla dzieci rodem z CoD'a. Mogli jeszcze więcej tych perków dodać.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

pisałem o januszerskim trzepaniu się do1080/60, przez które devi wolą tkwić z resztą elementów oprawy w 2006. co do wzmianki o grywalności przyznaję racji, bo girsy uwielbiam. HA I CO TERAS?

Opublikowano

Widzę, że tekstów o 900/1080p niektórzy dalej nie łapią pomimo tego, że suteq wczoraj jak dzieciom w przedszkolu tłumaczył :P

Opublikowano

Wygląda to jak crapcharted 4 w multi tyle, że w 1080  :czezky:

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

 

 

Nadal widać wyraźnie, że graficy nie szczędzili wysiłków, a ogólna jakość na pewno tylko poprawi się wraz ze zbliżaniem się do premiery. Dżungla pełna jest paproci uginających się pod ciężarem postaci, a atmosferę buduje też świetne oświetlenie i efekty. Imponuje szczegółowość kolejnych warstw roślinności, a aspekt ten wydaje się być na PS4 ważniejszy niż kiedykolwiek - zwłaszcza w trybie sieciowym. Podłoże jest pełne detali, a gdzie indziej widać wirujące na wietrze liście czy pyłki kwiatów. Mapa jest przez to bardziej żywa, nawet gdy na moment zwolni akcja. Oprawa graficzna nadal jest świetna: od ogromnej liczby efektów cząsteczkowych (wliczając w to eksplozje czy dym), do oświetlenia w dżungli. Twórcy dobrze dobrali kompromisy, radykalnie zwiększając płynność bez utraty wielu graficznych smaczków z kampanii.

 

Teraz tylko czekać na analize bety Girsów 3 HD, będzie beczunia, zapewne coś w tym stylu...

 

Cierpi także filtrowanie tekstur. Nadal nie wiemy w jakim stopniu opcja ta obciąża sprzęt w tej generacji, ale w przypadku Halo 5 było to zbyt dużo. Brak filtrowania wpływa na jakość obrazu chyba w większym stopniu niż dynamiczna rozdzielczość, generując mnóstwo rozmytych tekstur podczas normalnej rozgrywki. Otwarte tereny w trybie Warzony wyglądają na wyjęte z poprzedniej generacji, z nieostrą roślinnością i filtrowaniem przypominającym Afrykę w Halo 3. Osiągnięcie 60 klatek na sekundę nie jest tu łatwe i wymaga zauważalnych kompromisów w jakości oprawy. Takie podejście wydaje się być możliwe do zaakceptowania, ale osoby wyczulone na takie zmiany będą raczej rozczarowane. Zastosowana metoda wygładzania krawędzi w post-processingu radzi sobie dobrze w 1080p, ale wraz ze zmniejszaniem rozdzielczości obraz staje się rozmyty i nieostry.

:rotfl:

Opublikowano

gdyby wspomniane ficzery stały na tym samym poziomie co w GOW4, rozumiałbym i sam uskutecznial tę bekę z 900p. 

ja wiem że wybierając klasę klapers w CW dostaje w bonusie -10 do Int, ale serio, sprawdź czasem własne statsy.

Opublikowano

No bo wiadomo, że w multi najbardziej liczy się to że jak strzelisz w ścianę czy się tynk posypie :D Uncharted 4 w multi mogłoby wyglądać nawet jak w singlu, a i tak by była beka, bo jak widzi się dropy totemów czy NPC z minigunami, to jedyne co pozostaje, to ocierać łzy ze śmiechu.

Opublikowano

No u4 też nie wygląda super w multi ale chociaż nie zapomnieli dodać kolorów.

No dlatego multi w u4 jest dla dzieci. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.