Skocz do zawartości

Console Wars 9: Plują na was a wy się cieszycie

Featured Replies

Opublikowano

Kupowanmie w pl elektroniki to jaaks patolohia w chooj.

W normlanym sklepie jak amazon,piszesz do supportu ze konsola ci nie dziala i za 2dni masz nowke a prosza o odeslanie starej,a tu czekanie 3 miesiace na konsole az ci serwis naprawi.

Mam nadzieje ze kiedys amazon bedzie w pl i to media markty i inne chuyostwa zbankrutuja.

 

no niestety, ale i tak już łykamy elektronikę droższą niż na zachodzie (przeliczając bezpośrednio, a w roboczogodzinach to kilka razy droższą) bez połowy usług i wygód jakie ma zachód, więc dlaczego by tak nie pogłębić penetracji o jeszcze kilka mm, Kowalski zapłacił za kawałek plastiku jak za zboże to i sobie poczeka dwa miesiące aż ze śmietnika wygrzebiemy mu nową

  • Odpowiedzi 39,6 tys.
  • Wyświetleń 989,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • <MÓZG_ROZ(pipi)ANY>, nie wiem czy to trolling, mam nadzieje, że tak, bo jeżeli serio wierzysz w to co piszesz, to nawet nie jest mi ciebie szkoda. W sumie, ok, czas na wdeptania blacharza.   K

  • dzieki Figus, niestety nie ma miejsca na creditsy, bylbys chlodzacym ale... no Kaz lepiej pasuje do tej roli, opatruje ich rany i wysyla na kolejna bitwe     "Nie przejmuj sie daddym, do boju"

Opublikowano

No i widziałem ten wyścig w Super Metroida w nocy i w sumie było trochę słabo przez ogromną różnicę w skillu między Zoastem (obecny posiadacz rekordu), a pozostałymi. Na pamiętnym wyścigu w zeszłym roku, uczestnicy byli na bardzo zbliżonym poziomie.

Opublikowano

Tak jak pisze MaZZ - kalifat :D Jeszcze tylko brakuje żeby izi z limonczello opasani materiałami wybuchowymi atakowali siedziby MS i N ;)

z tematu wynika, ze Nemezis nie wie gdzie jest jego konsola, kto zawinił, kiedy została wysłana do serwisu itp.

Równie dobrze przez 3 pierwsze tyg. leżała na magazynie. 2 ze dziwię się ze nie chciał zwrotu pieniędzy, albo wymiany na 2 sztukę. Chyba tylko w takich przypadkach zwracałem coś bezpośrednio w sklepie.

Edytowane przez easye

Opublikowano

Przecież chciał, ale mu pocisnęli ściemę, że jak konsola sprowadzona z marketu w innym mieście, to wymiana nie przysługuje :dynia:

Opublikowano

Tak, bo jakby od razu dzwonił do Sony i po kuriera, to by mu ja naprawili w 3 dni xDDDDDDDD

Bronienie usług serwisowych Sony i jakości wykonania PS4 to skrajne nied.o(pipi)anie mó.zgowe. Tym bardziej, ze inni też czekali miesiąc i więcej.

No miesiac, ale nigdy ponad 2... Skoro w najlepszym serwisie podawanym jako wzor czeka sie srednio 3 tyg, to tydzien dluzej chyba tragedia nie jest, zwlaszcza biorac pod uwage ze to sredni czas oczekiwania niemalze kazdego sprzetu poza konsola MS.

 

I nikt tutaj nie broni Sony, tylko jak czytam, ze serwis trzyma konsole 7 tyg, po czym wchodze do tematu i widze, ze zostala zwrocona w sklepie, ktory sam nie potrafi podac daty wysylki, ma klienta w (pipi)e, a sam zainteresowany nie wie, gdzie sie jego konsola obecnie sie znajduje, czy i kiedy do serwisu trafila, to pytam, skad wie to Kubson ^^.

Edytowane przez easye

Opublikowano

70 dni a nie 7 tygodni.

 

 

:dynia:

 

Opublikowano

Przecież nawet u samego Soony naprawa zajęłaby bity miesiąc, jak nie nie lepiej....

 

Prawda jest taka, że oni mają Europejskiego konsumenta w (pipi)E, bo nie muszą już o niego walczyć.

Opublikowano

Przeciez od lat serwis Sony trzyma sprzety okolo 4tyg! Czy to sa telewizory, telefony, czy konsole. To jest cale 7 dni dluzej niz "w najlepszym serwisie na swiecie, jakim jest MS". Pomijam juz fakt, ze to nie jedyna firma w europie, ktora ma takie serwisy, a niektorzy tutaj zachowuja sie tak, jakby nigdy nic nie reklamowali w HP, LG i innych. Tymbardziej nie czaje skad ta nagla drama?

Edytowane przez easye

Opublikowano

No oczywiscie, ze najlepiej byloby gdyby wszystkie serwisy dzialaly jak ten MS i Xboxa, ale ja poza nim nie znam zadnego! Miesiac czasu czekam srednio na telewizory, laptopy, telefony, czesci zamienne.

Opublikowano

Wysłanie i odesłanie pada zajęło MS tydzień, 360tka wróciła po półtora tygodnia. Dobrze wiedzieć, ze trwało to przynajmniej 2 razy dluzej. Dzięki easye, gdyby nie twoja fachowa wiedza nadal żyłbym w błędnym przeświadczeniu, że serwis MS jest świetny.

Opublikowano

No to musisz zalozyc temat o niemalze wszystkich elektronicznych firmach na rynku. Jak widac po sytuacji Xboxa knsumencie nadal nie wybieraja sprzetu przez pryzmat serwisu.

 

No wiesz Ins, moim znajomym takie reklamacje jak Nemezisa zajmowala godzine (dojazd do Saturna i wymiana sprzetu na nowy). Ostatnio nawet 55calowy telewizor zwrocilismy po 4 dniach wymieniajac go na inny 50 calowy. Moze dlatego ciezko mi zrozumiec jego sytuacje, jak mozna bylo w takim sklepie jak MediaExpert 2 dniowa konsole wysylac na serwis...

Edytowane przez easye

Opublikowano

Przeciez od lat serwis Sony trzyma sprzety okolo 4tyg! Czy to sa telewizory, telefony, czy konsole. To jest cale 7 dni dluzej niz "w najlepszym serwisie na swiecie, jakim jest MS". Pomijam juz fakt, ze to nie jedyna firma w europie, ktora ma takie serwisy, a niektorzy tutaj zachowuja sie tak, jakby nigdy nic nie reklamowali w HP, LG i innych. Tymbardziej nie czaje skad ta nagla drama?

Serwis w MS trwa tydzień-półtora. W Sony 4 tyg. Różnica nie wynosi 7 dni. xD

Edytowane przez suteq

Opublikowano

No wiesz easye, mi Media Markt wymienil po miesiącu konsole na nową, bo poszlo pismo do MS, a po dwoch tygodniach dostałem bezpośrednio od Micro jeszcze jedną nowiuteńką konsole w ramach przeprosin.

Opublikowano

no i ch.uj kogo obchodzi że w innych serwisach jest równie źle, trzeba równać w górę a nie w dół.

 

W tym konkretnym przypadku akurat w dół  :Coolface:

 

 

Czas naprawy sprzętu ;)

 

Opublikowano

Ale o co Ty teraz Ins walczysz? Przeciez napisalem, ze nie ma lepszego serwisu niz ten MS, za co mnie zminusowales.
nie wiem, czy wy naprawde nigdy niczego nie reklamowaliscie, ale obcuje ze sprzetami wielu firm(przez charakter pracy) i wszedzie standardowy czas oczekiwanie to 4tyg. Wszystko tylko sprowadza sie do pisania bzdur w CW przez botow, ktorzy wiedza wiecej niz sam Nemezis. On sam biedak nie wie nic - kiedy konsola zostala wyslana, kiedy trafila do serwisu, dostal jakies powiadomienie od sklepu, z wysana z palca informacja niby od Sony, przeprosiny za burdel i ogolnie 100% przypadkow to 2 miesieczne oczekiwanie, a PS4ki padaja jak muchy xD

Blame Canada !

Edytowane przez easye

Opublikowano

Minus za żalosne wybielanie Sony i tekst, ze różnica między ich serwisem, a tym MS to tylko 7 dni. Czegoś jeszcze nie rozumiesz ?

Edytowane przez Ins

Opublikowano

ja na swoje 2 360tki czekalem 3 tyg. One mi sie jeszcze nie zepsol, podobnie PS4, pada od 4ki wymienilem w sklepie od reki. Nie wybielam Sony, bo ich serwis jest tak samo tragiczny jak HP, LG i 100 innych firm. Jedyny serwis ktory na tym tle odstaje to ten MS. Tumbardziej szkoda, ze nie potrafili zrobic fajnego Nextgena, ktory nie odstawalby na kazdym kroku od PS4.

Edytowane przez easye

Opublikowano

Beka z Nemesisa ze nie wyslal konsoli listem poleconym bezposrednio do Kaza razem ze swoim adresem, grupa krwi, oryginalem swiadectwa urodzenia, obrazkami z Pierwszej Komunii Swietej I dowodem osobistym zeby wiedzieli z kim maja do czynienia, tylko oddal do sklepu. Niech teraz wszyscy maja nauczke.

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Beka, z tego, ze sklep wysylal pewnie konsole 3 tyg, za co nieudacznie probowal go przeprosic,sciemniajac, ze Sony "ma za duzo konsol do naprawy", a dla was to juz serwisowy standard.

Edytowane przez easye

Opublikowano

no, no na bank sklep sciemnial :yao: gdyby nie to Nemesis otrzymalby konsole po tygodniu xD

Opublikowano

That Kubson xD. Nawet w Warszawie znajomym czesto zdawalo sie Ony wysylac tydzien po tym jak przyniesli je klienci, no ale nie, w tym wypadku na bank ta konsola lezy w serwisie od 2 miesiecy!

 

"(pipi)ac remastery", wracam do CODa!

Edytowane przez easye

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.