Skocz do zawartości

Console Wars 9: Plują na was a wy się cieszycie

Featured Replies

Opublikowano

mi w dualshocku 4 przeszkadzają niewygodne i nietrwałe gałki, bateria na max 7 godzin, trzeszczenie i gładzik dotykowy, który niektórzy developerzy wykorzystują na siłę. Sama ergonomia jest o niebo lepsza niż w poprzednich dualshockach i sixaxisie gdzie nie było co z małymi palcami zrobić

Edytowane przez Wieslaw

  • Odpowiedzi 39,6 tys.
  • Wyświetleń 989 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • <MÓZG_ROZ(pipi)ANY>, nie wiem czy to trolling, mam nadzieje, że tak, bo jeżeli serio wierzysz w to co piszesz, to nawet nie jest mi ciebie szkoda. W sumie, ok, czas na wdeptania blacharza.   K

  • dzieki Figus, niestety nie ma miejsca na creditsy, bylbys chlodzacym ale... no Kaz lepiej pasuje do tej roli, opatruje ich rany i wysyla na kolejna bitwe     "Nie przejmuj sie daddym, do boju"

Opublikowano

Nie zależy mi na jakiś posranych plusach , wyraziłem swoją opinię i tyle.

Z tym się zgodzę, że ds4 bardzo dobrze leży, w padzie od XOne, strasznie ciężko się przyzwyczaić do bumperów, ciężko chodzą i czasami ciężko trafić w Klik :-)

Opublikowano

Mi tylko bateria i głośnik  :czesc:

Opublikowano

powaznie... po raz milionowy zacznie sie temat padow. Temat padow w wojnach jest jak reset matriksa.

Edytowane przez Zeratul

Opublikowano

Halo master chief collection - tak się robi remake,(God of War na ps4, remaster na odwal się)

 

split_011.bmp.jpg

 

Wymuszone full HD, kosztem klatek

 

 

Opublikowano

mi w dualshocku 4 przeszkadzają niewygodne i nietrwałe gałki, bateria na max 7 godzin, trzeszczenie i gładzik dotykowy, który niektórzy developerzy wykorzystują na siłę. Sama ergonomia jest o niebo lepsza niż w poprzednich dualshockach i sixaxisie gdzie nie było co z małymi palcami zrobić

 

robi się dziwnie bo zbyt obiektywnie, ale opinia Wieśka pokrywa się 100% z moją. szkoda że przejściówka dla pada od x1 na ps4 jest taka droga i nie obsługuje też pro controllera wii u  

Opublikowano

11988202_956777054395878_439445124656984

 

Ground Zeroes  :facepalmz:

Edytowane przez Nemesis

Opublikowano

Xbotom nie robi roznicy podtytul jakiejs chinskiej gierki, wazne ze fifa wychodzi

Opublikowano

Dwie piłki, samochodziki i mad rax. Piękny line up :fsg:

Ale chińskie guwno obesrane to nie wiem co tam robi

Opublikowano

To nie Mad Max.

 

I live. I die. I live again.

Opublikowano

Jak tam klapki po rozpoczęciu roku? Wiecie już w której sali jutro macie przyrę?

Opublikowano

Hum schowaj ten telefon, bo oberwie ci się od wychowawczyni już w pierwszy dzień.\

Ehh, te dzisiejsze dzieci, nawet na rozpoczęciu roku szkolnego nie mogą sobie dać rady bez telefonu, to już jest choroba.

Opublikowano

niesamowicie kreatywny pocisk 


usmialem się 

 

he 

 

he he 

 

 

 

heh 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nie 

Opublikowano

Ależ pięknie śmiga ten MGSV na PC  :banderas: Brawa dla Koji Pro za optymalizacje.

 

n9uwCl6.jpg

Opublikowano

Ty blacharzu.

Opublikowano

Ależ pięknie śmiga ten MGSV na PC  :banderas: Brawa dla Koji Pro za optymalizacje.

 

n9uwCl6.jpg

 

Możesz dać filmik z takimi ustawieniami? Dzięks.

Opublikowano
Accepting everything else as equal, the game's core visuals differ in two ways on current-gen. First and foremost, PS4 makes use of a skin-shading technique known as subsurface scattering, while Xbox One does not

 

 

The second difference is in its post-effects. .Both PS4 and Xbox One offer an excellent suite of photographic effects, simulating camera depth of field, lens flare, and exposure levels with HDR when entering and leaving interiors to face brightly lit areas However, a drop in resolution for Xbox One's per-object motion blur is noticed, as best seen in this still shot. This manifests in cut-scenes and during high-speed chases, where a horse's galloping hooves leave behind a pixelated trail on Microsoft's platform. It's tough to catch by eye, but the effect blends in correctly with the object's contours on PS4, with no aliasing.

 

 

źródło: Face-Off MGS V na Digital Foundry

 

 

 

Co tam bociki mówiliście o najlepszej wersji? lel

Opublikowano

 

Ależ pięknie śmiga ten MGSV na PC  :banderas: Brawa dla Koji Pro za optymalizacje.

 

n9uwCl6.jpg

 

Możesz dać filmik z takimi ustawieniami? Dzięks.

 

 

xD Nadal nie wierzy biedaczek.

 

Chyba będę musiał komórką nagrać, bo jak nagrałem frapsem 20 sekund to mi 1GB plik się zrobił :P 

Opublikowano

Figaro jaki slowpoke. 

Opublikowano

Po co Wy w ogóle dyskutujcie o tej grze z gościem, który w nią zagra dopiero za 5 lat?

Opublikowano

PO PROSTU MAM SWOJE ŻYCIE OSOBISTE

KYLND4.gif

Opublikowano

Dopóki nienapisali DF to każdy widział jednak lepsze twarze na xo 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.