Jump to content

HALO 5 - Multiplayer: WARZONE (ustawki, dyskusje itp.)


Raptor

Recommended Posts

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Moim zdaniem ten tryb byłby lepszy gdyby punktów kontrolnych było więcej albo gdyby łatwiej się je przejmowało. W tej chwili często jedna drużyna przejmuje środkowy punkt i utrzymuje go do końca, bo odbicie go jest bardzo trudne i wymaga zmasowanego ataku większej części drużyny. Samemu bardzo trudno jest coś ugrać w przeciwieństwie np. do serii BF, gdzie spokojnie można pokusić się o akcje one man army.

 

Druga rzecz, to zabicie bossa powinno przypadać drużynie/osobie, która zadała najwięcej obrażeń, a nie tej, która odda ostatni strzał. W tej chwili to jest kompletny random i w zasadzie nie opłaca się nawet strzelać do nich, bo lepiej zostawić amunicję na samą końcówkę życia bossa.

 

Po trzecie nie podoba mi się pomysł z pojazdami za karty. Pojazdy powinny być powszechnie dostępne, powinno ich być też więcej, co dodałoby dynamiki rozgrywce. W tej chwili często ktoś wykorzystuje sobie kartę czołgu i jeździ nim parę minut, bo przeciwnik nie ma swoich pojazdów, a nikomu nie chce się brać rakietnic i ryzykować zachodzenia go gdzieś z boku.

 

Ogólnie to obecnie często drużyna A przejmuje bo prostu środkowy punkt, a drużyna B nieporadnie szturmuje go przez resztę gry i przegrywa.

Link to comment

E-koledzy, czy Warzone spodoba się komuś, kto z gier multi wkręcił się tylko w Titanfalla? 

Nie jestem specjalnie wielkim fanem Halo - singla bym nawet przeszedł, ale multi wcześniej nie tykałem. Warzone przyciągnęło moją uwagę, bo przypomina mi strukturę rozgrywki Titanfall. Jak bardzo się mylę? 

Link to comment

E-koledzy, czy Warzone spodoba się komuś, kto z gier multi wkręcił się tylko w Titanfalla? 

Nie jestem specjalnie wielkim fanem Halo - singla bym nawet przeszedł, ale multi wcześniej nie tykałem. Warzone przyciągnęło moją uwagę, bo przypomina mi strukturę rozgrywki Titanfall. Jak bardzo się mylę? 

Są podobieństwa. Z drugiej strony w Warzone nie ma tylu pojazdów, ile tytanów walczy równocześnie w Titanfallu. W związku z systemem kart, nie będziesz w każdej grze jeździł czołgiem. Najwyżej Ghostem parę razy i czołgiem albo mechem raz na kilka rozgrywek na jednym życiu.

Link to comment

Też się nad tym zastanawiam, ponieważ titanfall był moja pierwszą grą multi, i załapałem na kilkadziesiąt godzin. Później włączyłem killzone shadow fall, gears of War ultimate edition, halo master chief collection multi i dramat.. Jak to wolno chodzi. Cod black ops 3 beta mi podszedł. I właśnie zastanawiam się czy multi halo 5 Mesjasz mi podejdzie.

Link to comment

Nie uważacie,że ten tryb jest Pay to win?

Oglądałem ostatnio stremera co kupował te paczki za prawdziwa kasę i wydropil tyle czołgów i tych banshee,że ja tyle nie dostanę po 10 latach.

Oczywiście można bez tych mikro dobrze się bawić i w miarę zbalansowaie ale kupowanie tych paczek daje przewagę.

Link to comment
Guest DonSterydo

Ja tam nie widzę problemu bo punkty REQ sypią się jak z rękawa. Wczoraj pograłem chwilę i zarobiłem chyba z 15 tys. pkt, a mam rangę w Slayerze Silver 1. W sumie spędziłem w multi do tej pory ledwie 2h z hakiem i już dwa razy kupiłem te paczki za 10 tys., do tego jeszcze wpadają paczki za progres. 

Link to comment

Na upartego mozna to kupowac, ale nie ma to sensu najmniejszego.

Rozumiem argumenty ludzi z drugiej strony, bo to nie jest dosc fajny ruch, ale wplywu na rozgrywke praktycznie nie ma.

Moze ktos i 1000$ wydac i dostac same 'needlery' (czyt. glownie bezuzyteczne karty)...

Jednak nie mozna winic ich, ze chca dorobic na leszczach. Na brak kasy nie moga narzekac, ale kto powie nie darmowej kasie :P

Link to comment

no a nazywanie gry pay2win to juz w ogole xdddd

 

nasrane mam tych paczek, kart, REQ - wszystko z czystej gierki bez zadnych staran o wybitnego skilla. wczoraj przegladalem karty to mialem chyba z 30 quadow

30 quadów :yao:

No fajnie, a ile masz czołgów? Jedyne co ja nazbierałem sensownego, to 13 Ghostów. Oprócz tego na początku miałem 2 czołgi i jednego mecha, ale wykorzystałem je w złym momencie, bo wtedy jeszcze nie ogarniałem tego systemu do końca.

 

Moim zdaniem ten tryb jest grywalny, bo 12 na 12 na dedykowanych serwerach musi być grywalne. Natomiast można to było zrobić po prostu lepiej. Więcej map, więcej punktów kontrolnych, więcej pojazdów dostępnych po prostu w bazie - rozgrywka zyskałaby na dynamice.

Link to comment
Guest DonSterydo

No ale jakie ma znaczenie ile ma czołgów, paczki są losowe, więc bez znaczenia czy płacisz czy z gry to dostajesz. Ja już w pierwszej paczce dostałem ten czołg Convenantów.

 

Gdyby za kasę można było kupować konkretne karty, to co innego, a tak to każdy jest traktowany jednakowo bez względu na to skąd ma pkt REQ.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.