Opublikowano 16 czerwca 20168 l Ever Oasis Premiera - Jeszcze nieznana Producent - Grezzo (ludzie od portów Zeld na 3DSa i Triforce Heroes) Zapowiada się ciekawie.
Opublikowano 21 czerwca 20168 l Rayos nie obraź się ale potrafisz rozróżniać czym jest port a czym jest remake? Bo i Ocarina of Time 3D i Majora's Mask 3D nie są "portami" tylko "remake'ami" czyli starymi grami stworzonymi na nowym silniku graficznym od nowa z poprawioną mechaniką gry. Port to by był tylko wtedy jakby gra wyglądała dokładnie tak samo jak wydania z N64 bez jakiejkolwiek ingerencji w nią (a remaster zaś miałby co najwyżej podciągnięte tekstury i wyższą rozdziałke). Tyle słowem wiedzy na temat różnic między portem a remak'iem. Co do Ever Oasis to nie wiem co o niej myśleć. Na razie prezentuje się bezpłciowo, gra wydaje się jakaś taka pusta i cały stream nie był w stanie mnie czymkolwiek przykuć do ekranu. Edytowane 21 czerwca 20168 l przez chrno-x
Opublikowano 21 czerwca 20168 l Zbawca 2002: Golden Sun Zbawca 2016: Ever Oasis Stan zdrowia Nintendo: no nie najlepszy
Opublikowano 21 czerwca 20168 l Zbawca 2002: Golden Sun Zbawca 2016: Ever Oasis Stan zdrowia Nintendo: no nie najlepszy Golden Sun byl za(pipi)isty. Dwójka to samo.
Opublikowano 21 czerwca 20177 l Wczoraj widziałem, że wszystkie preordery w KiG wykupione, więc ktoś grać będzie.
Opublikowano 22 czerwca 20177 l Jest demo do obadania w razie czego. Jeszcze nie tykałem, bo syn konsolę pokemonami katuje. Trzeba będzie sprawdzić, bo w sumie całkiem mi się podoba.
Opublikowano 23 czerwca 20177 l Są pierwsze oceny: EGM 8 out of 10 Nintendo 8.8 out of 10 NintendoWorldReport 9 out of 10 Cubed3 9 out of 10 USgamer 3.5 out of 5 Destructoid 8.5 out of 10 TheSixthAxis 7 out of 10 God is a Geek 8 out of 10 AttackoftheFanboy 4.5 out of 5 Game Informer 8 out of 10 Aktualna średnia ocen na Gamerankings - 82.30% Edytowane 23 czerwca 20177 l przez Arm9_Team
Opublikowano 26 czerwca 20177 l Recenzje przedstawiają w większości gierkę jako przyjemne, lekkie RPG-owanie, ot klepanie queścików i budowanie swojego miasta, bez charakteru ale rozwój może wciągnąć. I tak sobie myślę: hm, w sumie takie gierki to ja pogrywam chętnie, jak są dobrze zrobione, tak byle pachniały serią Mana (tą prawilną, 2D). I tak się kapnąłem wtedy, że to przecież pierwsza od dekady nowa gra Koichiego Ishiiego! Po jakże nieudanym eksperymencie na DS-a w postaci Heroes of Mana. Nic dziwnego, że pachnie Maną, chociaż ludzie porównują to raczej do Zeldy, jako wręcz kopię. Tymczasem to wygląda jak powrót do trybu gry dość popularnie próbowanego w Japonii w czasach SNES-a. A tu w temacie tylko było: "robią kolesie od portów Zeldy"... Od razu jakoś się bardziej zainteresowałem i na pewno z niecierpliwością za 5 lat ogram używkę. Edytowane 26 czerwca 20177 l przez ogqozo
Opublikowano 26 czerwca 20177 l Dla mnie tutaj praktycznie nie ma klimatu "Many". Gra jest śliczna, responsywna (szybkie menusy, wejście do gry, sterowanie) ale praktycznie żaden z elementów gameplayu nie chwyta za "jaja". Ot zgrabny mix zeldowych dungeon-ów (chociaż to nie to póki co) z mikro zarządzaniem w "farmerskim" stylu. Tak czy siak prościzna i niezbyt dużo zależności. Sztampowe questy i duża infantylność produkcji. Oczywiście ma charakterystyczną "wciągalność" gameplayową. Wypad do "jaskiń" a następnie powrót do oazy wykonywać pewne czynności (które z czasem raczej wpadną w schemat), ale na teraz nie przyznałbym wyższej noty niż 6-7. Brakuje mi tutaj "serca", "magii". Jakby panowie pod krawatem dostali zlecenie by w rok zlepić coś ze znanych elementów i zapełnić lukę wydawniczą 3DS-a. No nic, zobaczymy jak dalej. Potencjał jest, ale póki co nie wykorzystywany. PS : Farmienie zasobów kojarzy mi się z Fantasy Life. Tutaj jednak mamy fajny podgląd, co gdzie można znaleźć. Edytowane 26 czerwca 20177 l przez Arm9_Team
Opublikowano 5 lipca 20177 l Post pod postem, ale nikt nie gra lub nie ma ochoty podzielić się wrażeniami? Wszyscy zaaferowani tylko tym kapciem Crashem z popsutym sterowaniem? Wracając jednak do Ever Oasis. Gra mi się coraz lepiej, weszła opcja automatyzacji działań w oazie, dungeony coraz bardziej skomplikowane (chociaż do poziomu Zeldy brakuje), ciągle coś się dzieję, jest co robić -charakterystyczna "wciągalność by Nintendo". Fabuła i questy słabizna ale w sumie bardzo to nie przeszkadza w gameplayu opartym na dungeonach i farmieniu. Gra jest naprawdę śliczna. Widać, że przygotowywana tylko pod 3DS-a. Ładnie dopieścili LOD z czym konsolka Nintendo ma problemy. Nic się nagle nie dorysowuje. Przyjemna ilość poligonów w podziemiach. Ściany stworzone z nieregularnych obiektów, głazów, murków itd. Piękny light sourcing i filtry na podłożu, piasku. Jest na czym oko zawiesić.
Opublikowano 6 lipca 20177 l Post pod postem, ale nikt nie gra lub nie ma ochoty podzielić się wrażeniami? Wszyscy zaaferowani tylko tym kapciem Crashem z popsutym sterowaniem? Mdr, pamiętam jak byłem nowy na forum to tak przez chwilę się zastanawiałem, czy użytkownicy PSX EXTREME tak na serio. Od tego czasu i tak kolonia Nintendo się rozwinęła stokrotnie. Tylko Crash. Największa świętość, jak bycie prawilnym. I RDR. Edytowane 6 lipca 20177 l przez ogqozo
Opublikowano 20 lipca 20177 l Post pod postem, ale nikt nie gra lub nie ma ochoty podzielić się wrażeniami? Wszyscy zaaferowani tylko tym kapciem Crashem z popsutym sterowaniem? Nie jest to zadna tajemnica, ze akurat w tym roku duzo konkretnych tytulow wyszlo na konsole sony. A jak juz idzie o konsolki N, to wiekszosc userow przerzucila sie na switcha. Taka kolej rzeczy.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.