Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano

@Paolo de Vesir Nie wiem czy umiesz liczyć, ale ponad 75 milionów PS4 kontra ledwo 35 milionów Xboxów, plus że Polska konsolami Sony stoi, to jest wystarczający powód by nie grać w Overwatcha na Xboxie. To jest przepaść, więc sorry ale wolę mieć większą społeczność niż mniejszą. I jako gracz w OW, powiem Ci że matchmaking w nim to suka i łatwo wpaść w jakiś krąg tych samych ludzi o podobnym poziomie (im wyżej w rankingu tym bardziej jest to widoczne) i siedzieć w jednym skill ranku przez cały sezon. A graficzka? Sorry, jakby w OW jeszcze było na coś popatrzeć, to może byłby to lichy argument, ale ta gra ma grafikę prawie jak z jakiegoś f2p ;)

  • Odpowiedzi 28,8 tys.
  • Wyświetleń 501 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • zrobiłem tak żeby się zgadzało    

  • To nie była miłość jak z 360'tka Ty miałaś teraflopy, a ja miałem sałatę. Impreza na E3, potem wziąłem cię na chatę Wtedy nie wiedziałem, że ogrywam zwykłą szmatę. O ósmej na live, czat, multi

Opublikowano
Cytat

So by running the numbers via Master Overwatch's top 1%, I was able to multiple those numbers by 100 to get averages for the number of players on console versus the players on PC for this season. What I found is that approximately 36% of all players this season are on console while 64% of all players this season are on PC. Furthermore, the PC numbers are then divided into regions while the console numbers are global... this means that a typical PC region (not including US) tends to be slightly smaller than a console player base (Xbox and PS4 being almost completely even with about 18% on each -- its actually PS4 19% and Xbox with 17%). 

 

 

no ale pc szambo, a na xboxie nikt nie gra xd

Edytowane przez hav7n

Opublikowano

Andrzej, ty się najpierw zorientuje ile MS daje swoim twórcom na zrobienie gry i nie ośmiesza się już tymi dyrdymałami o 20 mln $ na grę :P Na samo Rare MS wydał 70 mln przez czas tworzenia SoT, skasowane Fable Legends pochłonęło jeszcze więcej, a jeżeli chodzi o Remedy to więcej poszło na ich pensje przez te 4 lata tworzenia QB nie mówiąc już o gażach znanych aktorów, którzy wcielili się w role. W przypadku Scalebound kierownik projektu z PG Kamiya mówił, że to ich najdroższa gra w historii studia i de facto pierwszy projekt z budżetem AAA. Jak widać nie pieniądze są problemem w tym przypadku.

 

No ale przychodzi Andrzej z polszy i mówi coś, że studia z USA, UK itp. Liczące 100+ osób robią dla MS przez 3-5 lat gry po 20 mln sztuka :P Pod koniec produkcji to by chyba na sztalugach akwarelami musieli grafikę kończyć :D

 

Forumokowe Sebastiany to skarbnica wiedzy o game-dev'ie ;)

Edytowane przez Pacquiao

Opublikowano

Problemem zdecydowanie sa ludzie bez talentu. 

Opublikowano
17 minut temu, Mendrek napisał:

Nie wiem czy umiesz liczyć, ale ponad 75 milionów PS4 kontra ledwo 35 milionów Xboxów, plus że Polska konsolami Sony stoi, to jest wystarczający powód by nie grać w Overwatcha na Xboxie.

 

Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:

Community Overwatch na wszystkich platformach jest na tyle duże, że nie ma najmniejszych szans, że spotkasz każdego z graczy przynajmniej raz

 

Plus plusy które wymieniłem wcześniej. Nie wiem czemu bronisz najgorszej wersji.

 

Ogólnie sam argument, że "Polska konsolami Sony" mógł zrodzić się tylko w otchłani Twojego wielkiego zadu.

Opublikowano

Skąd info że Sea of Thieves kosztowało 70 milionów ? Jakoś ciężko w to uwierzyć. Zrobienie Halo 3 kosztowało 30 milionów $. Uncharted 4 kosztował 50 miionów $, Horizon  47 milionów. 

Opublikowano

Trochę słabo wydalie 70mln :pawel:

Opublikowano

Pewnie wzial srednia wyplate programisty na wyspach i pomnozyl x 48 miesiecy :kaz: 

Edytowane przez hav7n

Opublikowano

W sieci były dostępne raporty finansowe Rare za 4-5 ostatnich lat. Poszukaj sobie.

 

Halo 3 powstawało w okresie 11-13 lat temu :) więc nie nie ma to żadnego odzwierciedlenia w dzisiejszej sile nabywczej.

Edytowane przez Pacquiao

Opublikowano

No dobra ale Horizon  - nowe ip, rpg z otwartym światem z super grafiką powstawało 6 lat i kosztował 47 milionów $.

Opublikowano

Jeden fachowiec wybuduje dom za 200 tyś. A drugi weźmie 400 tyś. i następnego dnia zwinie interes nie wybijając szpadle w ziemię. Będąc jak mniemam dorosłym facetem nie rozumiesz tak podstawowej prawidłowości jak to, że wydajność i koszt pracy ludzi w analogicznych profesjach nie są jednakowe? Trochę słabo.

 

Tak samo jest w przypadku developerów. Dobry team za mniejsze pieniądze zrobi więcej i lepiej niż kiepski z rozbuchanyn budżetem. Rare czy Lionhead są modelowym przykładami, że żadne pieniądze nie pomogą jak brakuje talentu, spójnej wizji, nadzoru itd.

Edytowane przez Pacquiao

Opublikowano

70 mln a wyszło taka sraka i gunwo, to tylko wyrobnicy z microshitu potrafią przepiedolić tyle franklinów, beka z zielonych.

Opublikowano
Godzinę temu, hav7n napisał:

Wedlug przeciekow koles od Windowsa ktory zostal niedawno wyyebany zydzil kasy na gierki bo sie nie znal, a teraz Filipek ma pelna kontrole i wiekszy budzet wiec xbox w 2022 juz napewno was zayebie!

ile razy już to sobie powtarzałeś? :pawel:

7 minut temu, Faka napisał:

70 mln a wyszło taka sraka i gunwo, to tylko wyrobnicy z microshitu potrafią przepiedolić tyle franklinów, beka z zielonych.

grałeś? 

Opublikowano

Rare powinni sprzedawać kiełbaski w Skorzęcinie.

Opublikowano

Nikt oprócz ciebie w to nie grał asax więc po co się głupio pytasz :pawel:

Opublikowano

 

11 minut temu, Pacquiao napisał:

Jeden fachowiec wybuduje dom za 200 tyś. A drugi weźmie 400 tyś. i następnego dnia zwinie interes nie wybijając szpadle w ziemię. Będąc jak mniemam dorosłym facetem nie rozumiesz tak podstawowej prawidłowości jak to, że wydajność i koszt pracy ludzi w analogicznych profesjach nie są jednakowe? Trochę słabo.

 

Tak samo jest w przypadku developerów. Dobry team za mniejsze pieniądze zrobi więcej i lepiej niż kiepski z rozbuchanyn budżetem.

 

Zgadzam się, Sony ma w tej chwilii najlepszych developerów first party. Ale microsoft inwestuje w swoich developerów trzy razy mniej niż sony. Pamiętam że kiedyś Sony Santa Monica po wydania GOW3 przewaliła 100 milioów $ na fps. Mimo to dostali koleną szanse. Natomiast  Lionhead zostało zlikwidowane gdy zmarnowało 70 milionów na Fable Legends.

Opublikowano

asax to oni :pawel:?

 

A chwilę myśałem ze juz dwie osoby dostają przelew od Spencera.

Opublikowano
8 minut temu, Andrew21 napisał:

Zgadzam się, Sony ma w tej chwilii najlepszych developerów first party. Ale microsoft inwestuje w swoich developerów trzy razy mniej niż sony. Pamiętam że kiedyś Sony Santa Monica po wydania GOW3 przewaliła 100 milioów $ na fps. Mimo to dostali koleną szanse. Natomiast  Lionhead zostało zlikwidowane gdy zmarnowało 70 milionów na Fable Legends.

 

No ale robią te gry w MS za te 20 mln czy jednak więcej, bo trochę się gubisz ;)

Opublikowano

2 osoby jarające się tym guwnem? :dynia:  

Opublikowano

czy Andrew21 jest tym słynnym insajderem Figaro? 

Opublikowano

Początek maja a niebieskie przegrywy dalej podniecają się że drwal w tym samym czasie sprzedał się tylko o 1mln więcej niż Piraci?  XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD  

Jedna na 5 lat lat serio dobra gra od $ony a cygany po 3 dniach grę szybko na PT bo zabraknie na nowe skórki w overwatch, wspaniała społeczność  :)

 

 

Podobno Nier Automata w tym roku z innym dużym exem szrota4 wyjdzie w dopakowanej wersji na XO  :banderas:

Opublikowano

Daddy jak zawsze w swoim bezpiecznym baloniku własnej wyobraźni :)

Wykreował swiat i czuje sie w nim bezpiecznie. Nie ma zadnych exów, ani dobrych gier, tylko on i mutli  w gearsdach i picie rumu.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.