Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano

Zawsze pisałem że design w tej grze jest  zyebany i to jeden  z najw. minusów.

  • Odpowiedzi 28,8 tys.
  • Wyświetleń 509,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • zrobiłem tak żeby się zgadzało    

  • To nie była miłość jak z 360'tka Ty miałaś teraflopy, a ja miałem sałatę. Impreza na E3, potem wziąłem cię na chatę Wtedy nie wiedziałem, że ogrywam zwykłą szmatę. O ósmej na live, czat, multi

Opublikowano

Design postaci jest słaby, ale mam nadzieje że w pełnej wersji da radę wygenerować coś znośnego (nie będzie pełnego edytora postaci) 

 

Ale cała reszta wygląda pięknie i nie chodzi tylko o wodę bo design lokacji, każdej z wysp stoi na bardzo wysokim poziomie moim zdaniem. Problem był w tym, że  lokacje choć piękne wydawały się za bardzo sceniczne i martwe,  jeśli Rare wypełni je "życiem" czyli postaciami niezależnymi i fauną to będę kontent 

Opublikowano

Ale dobrze porównałeś.

1 minutę temu, asax napisał:

Design postaci jest słaby, ale mam nadzieje że w pełnej wersji da radę wygenerować coś znośnego (nie będzie pełnego edytora postaci) 

 

Ale cała reszta wygląda pięknie i nie chodzi tylko o wodę bo design lokacji, każdej z wysp stoi na bardzo wysokim poziomie moim zdaniem. Problem był w tym, że  lokacje choć piękne wydawały się za bardzo sceniczne i martwe,  jeśli Rare wypełni je "życiem" czyli postaciami niezależnymi i fauną to będę kontent 

No ale co jest  słabe? Sądzisz że zmienią w grze design postaci? No chyba dziwny jesteś, pewnie chodziło  Ci o jakies ilości trójkacików, bo ani design ani mdła kolorystyka raczej  już nie zniknie.

A efekty morzai   przedmioty są zrobione bardzo ok.

Opublikowano
14 minut temu, milan napisał:

No ale co jest  słabe? Sądzisz że zmienią w grze design postaci? No chyba dziwny jesteś, pewnie chodziło  Ci o jakies ilości trójkacików, bo ani design ani mdła kolorystyka raczej  już nie zniknie.

A efekty morzai   przedmioty są zrobione bardzo ok.

nie wiem czy jest sens odpisywać

 

Słaby jest design, możliwe że to sprawa tego że postacie w becie były generowane losowo i nie mieliśmy żadnego wpływu na ich wygląd, ale i przez to wyglądały słabo. W pełnej wersji będzie generator postaci dzięki czemu każdy będzie mógł sobie zrobić własnego pirata i jest szansa, że postacie będą wyglądały nieco lepiej. 

 

i nie, design nie ma nic wspólnego z liczbą polygonów. Swoją drogą jako ciekawostka dodam że obiektów mesh (tzw. jak to nazwałeś "trójkącików") już dawno się nie używa, obiekty w grach złożone są zazwyczaj  z czworokątów (polygon)

 

nie wiem o co Ci chodzi z mdłą kolorystyką 

 

 

Edytowane przez asax

Opublikowano

Nie ma sensu bo nie rozumiesz czym jest design gry, jak ktoś CI da do reki  modelinę to nie zrobisz palcami figurki  która wygląda realistycznie. Możesz rozciagąc, kulać, ale i  tak na koncu będzie to plastuś. I to ty napisałeś ze wygląda to słabo,  aj napisałem że jest to specyficzne. Tak samo  jak Knack,  niektórym  się podobał. Ja wolę jednak realistyczne postacie z GOW, ale np.  te z Dishonored juz mi nie pasują.

 

Mdłe, to

071247.jpg

 

Mało jaskrawe, rozmyte, wyokraglone, chociażby ten pieniek po  prawej,  deski.

Edytowane przez milan

Opublikowano
13 minut temu, _Be_ napisał:

olo, co jest obleśnego w tym art designie? 

 

lightning-low.gif

 

 

 

no zgadnij xd

 

sea-of-thieves.jpg

 

sea-of-thieves-1020607.jpg

 

15 minut temu, Shagohad napisał:

 

Trzeba napisać do MS, żeby anulował SOT, bo argumenty przeciw gierce niejakiego nobody z forum fpe są niepodważalne. Pal licho, że gre widział na screenach.

Oglądałem gameplaye, jeszcze od czasów prezentacji na E3 I pssst, nie wiem, czy wiesz ale "7" oznacza mimo wszystko Dobrą Grę.  Stylistyka natomiast wygląda na tyle słabo, że sami nie dalibyście jej szansy, gdyby nie status exa MS. 

 

Also; To nie ty jesteś jednym z 367-miu, generycznych kolesi, którzy hejtują w tym temacie multplayer exów ps, swoje doświadczenie ograniczając do jednokrotnego ukończenia singla i posłania do żyda, tudzież zostania zaoranym po paru meczach? :usmiech:

Opublikowano

@milan

ale nie chodzi o to żeby design postaci był realistyczny. Realistyczny design postaci może być dobry i zły, tak samo jest ze stylizowaną grafiką postaci w Sea of Thieves, można ją zrobić dobrze i można ją zrobić źle. 

 

a i pisząc o designie postaci w żaden sposób nie odnosiłem się do twojego posta 

Edytowane przez asax

Opublikowano

łysy z typ z brodą goty, super design koooorwo!11

 

nws_godofwardynamiccombatkratosson.jpg.o

Opublikowano
2 minuty temu, asax napisał:

@milan

ale nie chodzi o to żeby design postaci był realistyczny. Realistyczny design postaci może być dobry i zły, tak samo jest ze stylizowaną grafiką postaci w Sea of Thieves, można ją zrobić dobrze i można ją zrobić źle. 

 

a i pisząc o designie postaci w żaden sposób nie odnosiłem się do twojego posta 

No ale znowu  psizesz dobry/zly, pomysł na to by  mape  ze zdjecia nr 2 z postu nobody zrobić by  wyglądała jak gruba deska to pomysł designera, i  nie ma co tu poprawiac, albo się komuś podoba albo nie. A w tym wypadku zdania będą zdecydowanie podzielone.

Opublikowano
3 minuty temu, froncz piotrewski napisał:

Klasyka, reszta klapów pewnie grała u kolegi

no i hejtowalem gdzies gameplay? 

Opublikowano

 

4 minuty temu, _Be_ napisał:

łysy z typ z brodą goty, super design koooorwo!11

 

nws_godofwardynamiccombatkratosson.jpg.o

To

20170702120736.jpg

i to

sea-of-thieves-1020607.jpg

 

 

wymagało dużo pracy i  może się podobać,  chodzi o  to że design  GOW jest bezpieczniejszy.

No i  fakt, jestem  z tej durnej papki  do któej to bardziej trafia.

W sumie patrzę na te 2 screeny i  się śmieje do siebie jak bardzo zyebanie ten SOT wyglada xDDDD

Postać pokazuje czezarowi  i  mendrkowi mapę gdzie mają kopać bitcoina xD

Opublikowano
  •  
8 minut temu, milan napisał:

 

071247.jpg

 

Mało jaskrawe, rozmyte, wyokraglone, chociażby ten pieniek po  prawej,  deski.

gra posiada pełny cykl dobowy+warunki atmosferyczne to normalne w specyficznych porach dniach, przy rozproszonym słońcu wszystko będzie wydawać się nieco mdłe(tak jak w rzeczywistości). Pominę już fakt że wklejony screen i jego wygląd to może być również kwestia przechwytu 

 

ale ja grałem w grę i na pewno nie określiłbym jego wyglądu jako mdłego czy mało jaskrawego. Kwestie designerskie pomijam, bo tak jak napisałeś jednemu mogą się podobać drugiemu nie

 

 

Opublikowano

Bluber sam ma brodę a marudzi na design kratosa? PODWÓJNE STANDARDY 

Opublikowano

W sumie Kratosowi brauje flanelowej koszuli, bylaby  dobra reklama Husqarnej.

Opublikowano

no ale Bluber nie jest łysy, to sprawia że jest automatycznie lepiej zaprojektowany od Kratosa 

15 minut temu, milan napisał:

No ale znowu  psizesz dobry/zly, pomysł na to by  mape  ze zdjecia nr 2 z postu nobody zrobić by  wyglądała jak gruba deska to pomysł designera, i  nie ma co tu poprawiac, albo się komuś podoba albo nie. A w tym wypadku zdania będą zdecydowanie podzielone.

no to przecież napisałem w pierwszym poście że jest słaby, ale dzięki generatorowi postaci będzie można go nieco złagodzić (ale dalej pozostanie słaby). Proste 

Edytowane przez asax

Opublikowano

ja rozumiem gusta guściki, ale milan powinien mieć zakaz wyrażania własnych opinii 

Opublikowano

A wszystko to dlatego że skrytykowałem ci Konia Polskiego.

Opublikowano
3 godziny temu, Rozi napisał:

Są już zdjęcia z I ZLOTU FANÓW SEA OF THIEVES W GDAŃSKU:

 

march-break_play-pirates.jpg

 

Od lewej: MaZZeo, Daddy, autyzmax.

 

 

 

latest?cb=20060428141132

 

Zlot fanów Plejsztejszon w Warszawie, Mendrek i Rozi w oczekiwaniu na laptopa od rodziców.

Opublikowano
2 godziny temu, _Be_ napisał:

olo, co jest obleśnego w tym art designie? 

 

lightning-low.gif

 

 

 

 

Niech MS anuluje SoT, wtedy gra automatycznie stanie się mesjaszem branży niczym Scalebound.

Opublikowano

chyba serio trzeba będzie zamknąć CW na czas premiery Sea of Thieves, bo zaczynam obawiam się że psycha niektórym toksycznym userom może ostro popękać, nie wspominając już o pierdnięciach mózgu 

Edytowane przez asax

Opublikowano

Scalebound zgubiło wymuszenie (pipi)owej koperacji dla 4 graczy w singlu, do tego stopnia, że Pan Kamiya się wypalił, a zdolnej ekipie groziła śmierć. Na szczęście prawilne klapersy uratowały to studio i po Automacie powstaje trzecia Bayonetta. :cool:

 

 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.