Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

giphy.gif

 

Te finiszery to prawdziwy kosmos.

 

 

giphy.gif

Edytowane przez Bigby

  • Odpowiedzi 647
  • Wyświetleń 105,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Co za łajzy, oryginalne kawałki powinny być we wszystkich wersjach.

  • Wczoraj miałem okazję trafić online na Tyranta, ambasadora marki i komentatora DBFZ. Jakby ktoś chciał zobaczyć wpierdziel to 1g21m tutaj https://www.twitch.tv/videos/937920571?t=01h21m04s Masa b

  • Piccolo i Kuririn potwierdzeni, więc skład bety jest już w pełni znany.  

Opublikowano

 

xD

Opublikowano

Ta nowa bijatyka DB co wczoraj pokazali wygląda 10000x lepiej niż Marvel vs Capcom Infinity.

Opublikowano

Piękna ta bitka :obama: - wszystkie mugeny z PC pójdą do kosza

Opublikowano

Ale zaraz...Xbox? XBOX???

Xbox One console launch exclusive

Opublikowano

Zapowiada się za(pipi)iście i fajnie, że będzie widok z boku tak jak najlepszy Budokai 3, ale wolałbym chyba klasyczne 1vs1.

 

 

Ale zaraz...Xbox? XBOX???

Xbox One console launch exclusive

 

Na konfie było World Premiere, więc będzie na wszystkim jednocześnie.

Opublikowano

Niepotrzebne przerywniki kiedy ginie postać i wskakuje za nią następna. Oby się tego pozbyli bo niszczy to dynamikę walki. Z tym obecnym GUI (nie licząc trójwymiarowych wstawek) to ta gra na razie wygląda jak dobry MUGEN. Gdybym był fanem DB brałbym na premierę bo o system walki można być spokojnym.

Edytowane przez ornit

Opublikowano
  • Autor

Trzeba przyznać, że jest czarny koń E3 (w końcu :ragus:)

 

Szkoda, że pewnie premiera dopiero gdzieś w drugim kwartale 2018

Opublikowano

W trailerze jest Early 2018, więc raczej pierwszy kwartał.

Opublikowano

Mój boże cudownie to się prezentuje. 

Opublikowano

Obejrzałem wczoraj kilka filmików i jaram się niemiłosiernie. Szkoda, że premiera nie jest wcześniej.

Opublikowano

zauważyliśie że mimo że postacie są zrobione w 3D to animacje ciosów mają zaledwie po kilka klatek wy wyglądają jak animacje rysowanych bijatyk z czasów psxa? nie widać płynnego ruchu tylko nagle noga wystawiona do przodu jak by zaledwie 1-2 klatki animacje tego ruchu

 

zakładam że zrobili to specjalnie żeby jeszcze bardziej wyglądało na 2D, nie czepiam sie tego ale zarazem sam nie wiem czy mi sie to podoba

Opublikowano

też najbardziej lubiłem budokai3, potem jak przeszli na widok zza pleców to o wiele gorzej mi sie grało

 

a tutaj widać że widok ejst z boku wiec powinno być fajnie

 

no i ludzie od GG potrafią zrobić grafike 3D która wygląda jak rysowane 2D, co może dać nam pierwszego dragon bala który wygląda jak anime, a nie jak trójwymiarowe świecące plastikowe ludziki

To co piszesz jest prawdą, idealnie opisałeś co mi nie podpasiło w grach po budokai 3. Tenkaichi i widok zza pleców i dzielenie ekranu na pół :down:

W Xenoverse "świecące plastikowe ludziki" a tu piękne oddanie stylu anime i walka w 2D. Będzie sztosik :)

Opublikowano

Mi jedynie nie pasuje na razie to, że nie zawsze widać obie postacie na ekranie. W Budokai 3 było tak, że jak postacie się od siebie oddalały to kamera też szła do tyłu i obejmowała całą akcję. Czy w takim GG czy innych grach tego studia to standard?

Na http://www.gamersyde.com/news_e3_dragon_ball_fighterz_revealed-19197_en.html jest trailer w dobrej jakości (FHD i 4K) i o matko jak te wszystkie ataki pięknie wyglądają :banderas: Liczę na sporo fighterów dostępnych na premierę, mimo, że chciało by się wszystkich z całym kompletem transformacji, ale w dzisiejszych czasach na bank będzie jakiś Season Pass. Na chwilę obecną mam taki hype, że jak mnie nie odrzuci po zagraniu to łykam wszystko co wypuszczą :D

Opublikowano

Tak, brak jednej postaci na ekranie to standard w wielopoziomowych lokacjach (gdzie wykorzystywany jest superjump/double-jump itd). Wtedy pojawia się tylko znacznik informujący, gdzie znajduje się przeciwnik, który pozostał "na dole".

Opublikowano

Na sporo postaci nie ma się co nastawiać. Wrzucą z 20-30 najlepszych/najbardziej popularnych, reszta w DLC i ewentualnych kolejnych częściach. W sumie idealnie, jeśli każdy z fighterów będzie wystarczająco unikatowy.

Opublikowano

Ornit, a w przypadku lokalnego versusa jak to jest, za którym graczem podąża kamera?

Opublikowano

Za tym, który skacze/unosi się w górze.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.