Opublikowano 12 czerwca 20177 l Te finiszery to prawdziwy kosmos. Edytowane 12 czerwca 20177 l przez Bigby
Opublikowano 12 czerwca 20177 l Ta nowa bijatyka DB co wczoraj pokazali wygląda 10000x lepiej niż Marvel vs Capcom Infinity.
Opublikowano 12 czerwca 20177 l Zapowiada się za(pipi)iście i fajnie, że będzie widok z boku tak jak najlepszy Budokai 3, ale wolałbym chyba klasyczne 1vs1. Ale zaraz...Xbox? XBOX???Xbox One console launch exclusive Na konfie było World Premiere, więc będzie na wszystkim jednocześnie.
Opublikowano 12 czerwca 20177 l Niepotrzebne przerywniki kiedy ginie postać i wskakuje za nią następna. Oby się tego pozbyli bo niszczy to dynamikę walki. Z tym obecnym GUI (nie licząc trójwymiarowych wstawek) to ta gra na razie wygląda jak dobry MUGEN. Gdybym był fanem DB brałbym na premierę bo o system walki można być spokojnym. Edytowane 12 czerwca 20177 l przez ornit
Opublikowano 12 czerwca 20177 l Autor Trzeba przyznać, że jest czarny koń E3 (w końcu ) Szkoda, że pewnie premiera dopiero gdzieś w drugim kwartale 2018
Opublikowano 14 czerwca 20177 l Obejrzałem wczoraj kilka filmików i jaram się niemiłosiernie. Szkoda, że premiera nie jest wcześniej.
Opublikowano 14 czerwca 20177 l zauważyliśie że mimo że postacie są zrobione w 3D to animacje ciosów mają zaledwie po kilka klatek wy wyglądają jak animacje rysowanych bijatyk z czasów psxa? nie widać płynnego ruchu tylko nagle noga wystawiona do przodu jak by zaledwie 1-2 klatki animacje tego ruchu zakładam że zrobili to specjalnie żeby jeszcze bardziej wyglądało na 2D, nie czepiam sie tego ale zarazem sam nie wiem czy mi sie to podoba
Opublikowano 15 czerwca 20177 l też najbardziej lubiłem budokai3, potem jak przeszli na widok zza pleców to o wiele gorzej mi sie grało a tutaj widać że widok ejst z boku wiec powinno być fajnie no i ludzie od GG potrafią zrobić grafike 3D która wygląda jak rysowane 2D, co może dać nam pierwszego dragon bala który wygląda jak anime, a nie jak trójwymiarowe świecące plastikowe ludziki To co piszesz jest prawdą, idealnie opisałeś co mi nie podpasiło w grach po budokai 3. Tenkaichi i widok zza pleców i dzielenie ekranu na pół W Xenoverse "świecące plastikowe ludziki" a tu piękne oddanie stylu anime i walka w 2D. Będzie sztosik :)
Opublikowano 15 czerwca 20177 l Mi jedynie nie pasuje na razie to, że nie zawsze widać obie postacie na ekranie. W Budokai 3 było tak, że jak postacie się od siebie oddalały to kamera też szła do tyłu i obejmowała całą akcję. Czy w takim GG czy innych grach tego studia to standard? Na http://www.gamersyde.com/news_e3_dragon_ball_fighterz_revealed-19197_en.html jest trailer w dobrej jakości (FHD i 4K) i o matko jak te wszystkie ataki pięknie wyglądają Liczę na sporo fighterów dostępnych na premierę, mimo, że chciało by się wszystkich z całym kompletem transformacji, ale w dzisiejszych czasach na bank będzie jakiś Season Pass. Na chwilę obecną mam taki hype, że jak mnie nie odrzuci po zagraniu to łykam wszystko co wypuszczą :D
Opublikowano 15 czerwca 20177 l Tak, brak jednej postaci na ekranie to standard w wielopoziomowych lokacjach (gdzie wykorzystywany jest superjump/double-jump itd). Wtedy pojawia się tylko znacznik informujący, gdzie znajduje się przeciwnik, który pozostał "na dole".
Opublikowano 15 czerwca 20177 l Na sporo postaci nie ma się co nastawiać. Wrzucą z 20-30 najlepszych/najbardziej popularnych, reszta w DLC i ewentualnych kolejnych częściach. W sumie idealnie, jeśli każdy z fighterów będzie wystarczająco unikatowy.
Opublikowano 15 czerwca 20177 l Ornit, a w przypadku lokalnego versusa jak to jest, za którym graczem podąża kamera?
Opublikowano 15 czerwca 20177 l Więcej - http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=240849889&postcount=3664
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.