Opublikowano 20 czerwca 20177 l oczywiscie, ze nie jest, zdziwielm sie tylko, ze w ogole o tym mowia :) moze japonczycy nie byli do konca pewni co i jak
Opublikowano 20 czerwca 20177 l oczywiscie, ze nie jest, zdziwielm sie tylko, ze w ogole o tym mowia :) moze japonczycy nie byli do konca pewni co i jak Chodzilo o uspokojenie plotek ze bedzie miesieczny abonament jak w tym MonHunowym MMO.
Opublikowano 20 czerwca 20177 l Jedni hejtują gatheringi, ja sobie właśnie wyobraziłem kradzież jaj, pierw zwabiając jakiegoś gościa do gniazda rathalosa i w czasie gdy oni by się naparzali, my szukamy jaja i wiejemy... Bez loadingów, z Rathalosem na karku. Na moje to ma potencjał na najbardziej hardkorowe misje tego typu. No i bardzo mi się podoba ten nowy drome, mam nadzieję, że kolejne to nie będą zwykłe reskiny jak z Giadromem i Great Jaggim.
Opublikowano 20 czerwca 20177 l jeśli to ma być nowy drome to ciekawe jak będą wyglądały "prawdziwe" potwory ;p podejrzewam że on jest raczej jak barroth - jeden z pierwszych i prostszych ale jednak nie drome Edytowane 20 czerwca 20177 l przez Yano
Opublikowano 20 czerwca 20177 l hm no mi on bardziej przypomina royal ludrotha, nawet ma taki sam atak z turlaniem na na boki dromy to te "raptorki" swoją drogą great baggi potrafił być całkiem spory dlatego wydaje mi sie że jeśli już to tyranozaur może być jedo odpowiednikiem, a ten żółty jaszczur odpowiednikiem ludrotha - czyli oba jedne z pierwszych większych wrogów Edytowane 20 czerwca 20177 l przez Yano
Opublikowano 20 czerwca 20177 l dobra, yebac. odpalam dzis MH4U na 3DSie i gram bo mam tak ogromne parcie na monhuna ze masakra. A moze zaczne grac od nowa w 3U na wii u bo ngidy jakos dlugo nie gralem? W sumi to w monhuna juz prawie rok nie gralem...
Opublikowano 20 czerwca 20177 l Też ogrywam teraz 4U ciężko idzie, Generations było prostsze bo miało darmowe uratowanie dupy w postaci 2 skilli z evade + nietykalność totalna ze stylem adept. Upośledziło to mojego skilla. Zapomniałem jak ustawiać się do moba żeby nie dać się trafić bo z adept evade leciałem na główkę w moba podczas jego ataku, a okno nietykalności było ogromne. Daj ktoś linki w HD gameplayu MHW dzisiejszego bo streama oglądałem na komórce.
Opublikowano 20 czerwca 20177 l Daj ktoś linki w HD gameplayu MHW dzisiejszego bo streama oglądałem na komórce. od 46:30 niczego lepszego nie znajdziesz, bo capcom nigdzie nie wrzucal tego gameplayu, tylko jest zapis z tego streamu :/ Edytowane 20 czerwca 20177 l przez Rayos
Opublikowano 20 czerwca 20177 l Autor Dawno nie grałem w nic online, ale tutaj znowu kilkaset godzin bedzie na(pipi)ane jak cos to biore SnS
Opublikowano 20 czerwca 20177 l Ten rok rozpier.dala grami, przyszły rok rozpie.rdoli grami :( Boże mój portfel.
Opublikowano 20 czerwca 20177 l w ogole oglądam ponownie gameplay i jak ktoś mówi że to wyglada jak późne ps3 to chyba miał PS3 PRO albo inne dziwy wyglda bardzo dobrze, wieczorem bede oglądał z lupą, postaram sie wypisać smaczki tymczasem jak japończyki na wymawiają nazwe gry to mam jedno skojarzenie: MONSTER HUNTER
Opublikowano 21 czerwca 20177 l kolega gkihgfkjidjkj ma raczej na mysli tego koleżke: Na facebooku podali jego nazwę- Great Jagras. Bardzo mi się podoba jego design, całkiem naturalnie wypada, tamten brute wyvern też. Jak dla mnie stonowanie kolorów dodaje grze. Edytowane 21 czerwca 20177 l przez gkihdghdhj
Opublikowano 28 czerwca 20177 l tym razem podsumowanie info o mapie/lokacji itp swoją drogą fajnie wyglada jak wchodzimy do namiotu sie przebrać a łowca sobie siedzi i pije coś, wszystko jest tak ładnie klimatycznie zrobione, a nie tylko wyskakujące menu z tekstem Edytowane 28 czerwca 20177 l przez Yano
Opublikowano 6 lipca 20177 l Pieknie to wyglada, ladnie w 11:50 ogon odcial potworkowi. Ale bedzie grane.
Opublikowano 6 lipca 20177 l bardzo ładne, widać też że chcieli pokazać inne bajery niż na japońskim gameplayu fajnie że można odcinać ogony podczas siedzenia na potworze no i w końcu lepsza jakość nagrania bardzo ładnie tu jeszcze troche analizy sprzetu na bazie nowego gameplayu gdzie się podziały kolory? są bardziej stonowane i realistyczne mi sie bardziej podoba niż to oczo(pipi)ne żółte coś zresztą pewnie będą też bardziej kolorowe mapy przypominam też że MH już od jedynki był w miare stonowany to dopiero na 3ds wylały im sie wszystkie farby Edytowane 6 lipca 20177 l przez Yano
Opublikowano 9 lipca 20177 l Ja mam nadzieję, że Capcom stać na stworzenie MMO w stylu FFXIV, gdzie będą raidy na 8 osób, handel i pvp. Przecież to by miało miliony graczy na serwerach, a pozostałe MH wyglądałoby biednie na tym tle. To byłby też raj dla Capcom, które uwielbia rukać na kasę, a MMO-sy to kopalnia mikrotransakcji i płatnych dodatków z dwoma nowymi questami i ubraniami. Myślę, że Capcom widzi po Bethesdzie i Square-Enix że to opłacalny biznes. Stonowany świat ma trafić w gusta też europejskich graczy. Widać, że biorą się za to na poważnie ;)
Opublikowano 9 lipca 20177 l Jakby ci to powiedzieć, Monster Hunter od dawna ma już swoją grę MMO na PC.
Opublikowano 10 lipca 20177 l Ja mam nadzieję, że Capcom stać na stworzenie MMO w stylu FFXIV, gdzie będą raidy na 8 osób, handel i pvp. Miej unikalną formułę, dla której gracze siegają po twoją serię. Zmień ją na typowe MMO. Biznesplan jak się patrzy.
Opublikowano 21 lipca 20177 l ja to sie w sumie troche przerazilem jak zobaczylem ten najnowszy gejmplej. Na poczatku bylem urzeczony, ale obawiam sie tego ze gra bedzie przesadnie casualowa, przegiete patenty ze wskakiwaniem na grzbeit i easy kill w wiekszosci przypadkow. Mam na uwadze to co Capcom zrobil z najnowszym SF i to nie dodaje otuchy. Oby magia MH nie zginela w gaszczu ulatwiajacych zycie nowosci.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.