Jump to content

Left Alive


MaiorZero

Recommended Posts

1.jpg

 

 

 

 

 

 

LEFT ALIVE™ is a brand-new survival action shooter coming to the PlayStation®4 computer entertainment system and STEAM® in 2018.

Veteran developers, Toshifumi Nabeshima (director, Armored Core series), Yoji Shinkawa (character designer, METAL GEAR series), and Takayuki Yanase (mech designer, Ghost in the Shell: Arise, Mobile Suit Gundam 00, Xenoblade Chronicles X) join forces to create LEFT ALIVE’s dark and gritty world.

 

 

 

Uwielbiam arty Shinkawy. Ciekawe co z tego wyniknie. Survival action shooter? Dark Souls z mechami?

 

Link to comment

Shinkawa ma dobre pomysły na postacie, ale gameplay, story i reszta?

 

Mam wątpliwości....

 

Od tego są ludzie od Armored Core i Front Mission. Shinkawa odpowiada za to za co u Kojimy czyli character design.

Link to comment
  • 1 year later...

 

Wszystko w tej grze wygląda na niedopracowane. Grafika jest obrzydliwa - od otoczenia po postaci.

AI chyba nie ma wcale.

- wszyscy siedzą za osłonami jak działka stacjonarne

- przeciwnicy strzelający w słup, który zasłania linię strzału

- brak reakcji na strzały w kolegę

- granat wybucha? Przejdźmy się zobaczyć co to mogło być.

 

Mechanika strzelania wydaje się drewniana.

Walka w mechach też nie wygląda na emocjonującą.

 

Aż się dziwię, że im nie wstyd to pokazywać.

Eh... czemu Front Mission nie ma szczęścia.

  • Upvote 1
Link to comment
9 minut temu, devilbot napisał:

Walka w wanzerach może być wydaje mi się, że czuć ciężar maszyn ale bieganie ludzikiem mogli se darować.

 

Wystarczyło aby wydali pełnoprawnego Front Mission, wrócili do czasu geniuszu serii (czyli 3 i 4-rka) i ew. jako dodatek dali możliwość walk Wanzerem w czasie rzeczywistym lub system walki ala Resonance of Fate i byłoby miodzo. 

 

NIestety wiele Japońskim zespołów nie potrafi w grafikę HD. Dalej wszystko jest sztywne i sterylne, no ale to wina tego, że nie inwestują w studia Motion Capture. Dalej wszystko całą animację klecą jak za czasów PS2 (a już wtedy wiele zachodnich ekip inwestowało w MC). 

Cover system jak i samo strzelanie też woła o pomstę do nieba. Gracz ledwo naciśnie przycisk a celownik leci w linii pionowej jakby chciał zestrzelić kaczkę a nie strzelać do stojącego jak słup soli mobka. 

 

Szkoda bo liczyłem na coś nietuzinkowego, tak jak czytam, że tytuł nawet ma mieć elementy jak z horrorów bo stylistyka, kolorystyka jest ciemna i brudna to już napawa Japońców strachem xD

 

Aby zrobić dobrą grę akcji czy dobry shooter tpp to jednak trzeba mieć doświadczenie na tym polu. Największym doświadczeniem Square na takim poletku jest The 3rd Birthday (czyli ta niby trzecie odslona Parasite Eve na PSP). To był dopiero crap no ale wdzianko bohaterki musiało się "realistycznie" niszczyć XD

Link to comment

Ja nie mam pretensji, że to nie strategia bo nigdy nie miało nią być. Będzie tak samo jak z Front Mission Evolved - mechami można powalczyć  ale latanie człowieczkiem straszne. Zresztą to mi wygląda na robotę tych samych typów co FMEvolved.

 

To jedna z tych gier które kupię 5lat po premierze za 30zł i pomyślę (pipi)a całkiem niezłe można postrzelać nie wiem o co ten szum.

 

Zresztą kiedy Square Enix zrobiło ("zrobiło" nie "wydało") dobrą grę? Mi się wydaje że może ze dwie gry się znajdą. Także na nic nie liczę.

 

 

Link to comment
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.