Skocz do zawartości

Soul Calibur VI


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Nie no, nie wolno się łamać, tak więc głowa do góry. Może w kolejnej odsłonie obiorą taki właśnie kierunek i wszystkie Twoje oczekiwania zostaną spełnione.

 

Ja póki co zostanę przy swoimi - czyli fajnie, że wciąż bardzo daleko tu do symulacji, jednak z tanizną i prostactwem (w systemie gry) zdecydowanie powinni zbastować. To tak w imię zasady, że jeśli czerpać to tylko od najlepszych. A takie właśnie były dwie pierwsze odsłony Soul Calibra. Cieszące się ogromnym uznaniem i popularnością. Przez wielu miłośników tematu wspominane do dziś jako bitki solidnie przemyślane, cholernie dobre po prostu. Dobre, a zarazem wolne od punktowanych już tutaj bzdurnych nowinek z części 6-tej.

Odnośnik do komentarza

Nie mogą pozostać w tyle. Dostosowują swoją grę do potrzeb dzisiejszych konsumentów. Musi być ogniście i kolorowo, z w miarę prostym comeback mechanizmem, dzięki któremu każdy będzie mógł (choćby przez chwilę) poczuć się dobry. Z czasem ludzie nauczą się omijać "tanie" rzeczy, które pozostaną domeną nisko rankingowych potyczek.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

czyli narzekacie ze ludzie na niskich rangach beda mieli cos uproszczone co bedzie dzialac tylko tam?

 

u mnie narazie jedyne czego sie obawiam to spam reversal edge u wszystkich bo nic to nie kosztuje. ogladanie tych animacji na poczatku moze fajne ale potem bedzie sie zalowalo ze nie ma skip button

Edytowane przez Gattz
Odnośnik do komentarza

Pograłem wczoraj dosłownie z godzinkę. I faktycznie nie pamiętam bijatyki, w której specjale ładowały by się tak szybko :mog: 

 

Nawet starsze giereczkowe Dragon Balle z PS2 i PSP nie były pod tym kątem tak beztroskie. Tutaj 2-3 uderzenia i już mamy pod paluchem super duper combo ze spowolnieniem czasu

 

Nie mówię, że to złe, bo początkowo nawet robi lekkie "wow", ale obstawiam, że bardzo szybko będzie można odczuć tym przesyt i po prostu przestanie to robić

Wiadomo: liczy się skill nasz i oponenta, combosem czy specjalem trzeba jeszcze trafić, aczkolwiek... pierwsze wrażenie jest przez to wszystko dziwne, acz jednocześnie przyjemne :dunno:

Edytowane przez Frantik
Odnośnik do komentarza

Czekam na mój preorder, ale mam mieszane uczucia. Sc6 nie ma wiele wspólnego z sc1 i sc2 na co bardzo liczyłem. 

 

RE i CE jak narazie mi sie nie podobają. Mam też poważne obawy o balans postaci. 

 

Grać jednak będę. Jak ktoś chce pograć, potrenować i wymienić się poradami, to zapraszam. PSN: C1REX-PL 

Edytowane przez C1REX
Odnośnik do komentarza

Po 12h ostrego nadupiania w fulla mogę potwierdzić swoje wcześniejsze obawy. Dwóch wymiataczy (przekotów jeśli chodzi o serię SC i bijatyki ogólnie), z którymi mogłem skrzyżować szabelki, jest dokładnie tego samego zdania... To tyle w ramach odczuć. Grane będzie tak czy inaczej (bo wciąż trzyma mnie sentyment, a sam SC6 ma też oczywiście swoje tzw. "momenty" i kilka asów w rękawie), ale odnośnie ftop w systemie zwyczajnie nie dam się przegadać :)

 

PS. W ramach tego o czym pisał C1REX - ja łykam wer. na PS4 oraz XO, więc gdyby ktoś był chętny to można śmiało atakować (Amerazzz & AmerazzzPL).

Odnośnik do komentarza

Witam po latach Wszystkich Użytkowników :) Fajnie tu wrócić i zobaczyć znajome nicki. Mam nadzieję, że nowy SC sprawi, że powrót do giercowania będzie przyjemnością. Za godzinę odbieram z paczkomatu ! BTW istnieje Polska strona fanowska czy raczej wszelkie informacje odnośnie rozgrywki kierować tutaj ? Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza

hmm niech ktos mnie poprawi jesli sie myle:

okup za tire kosztuje 20 zl

season pass kosztuje 125 zl i bedzie zawieral ja i jeszcze 3 porwane postacie

jesli okupy beda kosztowac tyle samo to jest to 4x20= 80zl

czy oni sobie serio licza jeszcze po 20 zl za czesci do customa i zostaje im 5 zl napiwku za zleszczenie ludzi z gory?

 

slyszalem ze ma to byc 100 czesci do customu. podzielic to przez 20 postaci i wychodzi po 5 czesci na postac?

oj scamco scamco

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Gattz napisał:

hmm niech ktos mnie poprawi jesli sie myle:

okup za tire kosztuje 20 zl

season pass kosztuje 125 zl i bedzie zawieral ja i jeszcze 3 porwane postacie

jesli okupy beda kosztowac tyle samo to jest to 4x20= 80zl

czy oni sobie serio licza jeszcze po 20 zl za czesci do customa i zostaje im 5 zl napiwku za zleszczenie ludzi z gory?

 

slyszalem ze ma to byc 100 czesci do customu. podzielic to przez 20 postaci i wychodzi po 5 czesci na postac?

oj scamco scamco

Jeśli dobrze pamiętam, to będą tylko 3 unikalne postacie w DLC i 2 zrobione w custom jako klony. Generalnie słaba oferta, ale fani jak ja i tak kupują. 

Odnośnik do komentarza

Pierwsze wrażenie (PC). Grafika na max. 1080p i gra wygląda jak "lekko podrasowane PS3" :) Próbowałem wyższych rozdzielczości np; 2560 × 1440, ale gra "zamulała". Widocznie GeForce 1060 (6GB) jest za słaby :) Muzyka ok, ale szału nie ma. Podobnie z arenami. Nie dość że mało to jeszcze design i wykonanie w porywach "może być". Najlepsza jeśli chodzi o design i muzykę jest wg mnie arena Sophitii. W sumie "zamkowa" też daje radę. Loadingi na SSD wg mnie za długie. Widać że namco nie ogarnia UE4. Gra się przyjemnie, dużo nauki czeka mnie :)  To będzie 2 bijatyka (po SFV) w którą będę dużo grał online.

Edytowane przez Alastor84
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...