Opublikowano 5 godzin temu5 godz. 15 minut temu, Czoperrr napisał(a):No dobra, ale po co liczyć tych z Xbox One? Na nich juz niewiele sie zarabia, nowe gry też już na XO nie wychodzą.Wut? Przypominam, że we wszystki najpopularniejsze gry, możesz cały czas grać na Xone i PS4 :) A jeszcze do niedawna tak z 70-80% najnowszych gier wychodziło na pastgeny, więc chyba jednak ludzie tam cały czas grają i wydają kasę.
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Autor Z perspektywy Microsoftu nie ma większego znaczenia czy ktoś w Forze, Fornite'a, CoDa czy Minecrafta na starym Xboxie One czy XSX, bo zarabiają na nim tyle samo, gdy kupuję gry, opłaca abonament czy kupuje mikrotransakcje. Dlatego jeśli ktoś gra na Xboxie One i nie kupił XSX ani XSS to wciąż jest użytkownikiem xboxaDlatego też liczba aktywnych użytkowników mówi więcej o kondycji platformy niż sprzedaż sprzętu i nie jestem w tym podejściu odosobniony, bo to samo mówi nawet Sony https://www.dualshockers.com/sony-microtransactions-ps4/
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. 16 minutes ago, ASX said:Wydają wszystkie nowe gry, ale jeszcze nie wszystkie równolegle. Gdyby nie byli do tego zmuszeni to myslę żeby tego nie robili. I tak jest to dodatkowa kasa, niskim nakładem pracy i środków, Tak samo jak w przypadku Xboxa.Nie wszystkie nowe. A te Twoje "jeszcze" to spekulacje/przewidywania/analizy. Nazwij jak chcesz, ale jest to coś co nie ma miejsca. W przypadku Xboxa jest trochę inaczej, bo oni jednak promują pecety jako narzędzie do grania w ich gry. Playstation nawet tego nie robi. Przeciwnie. Mają totalną wyjebkę w jakość tych portów i marketing. Gry odMS są nieporównywalnie lepiej zoptymalizowane i przygotowane
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. Autor No polemizowałbym w tym że Sony ma totalną wyjebkę w PC, jakość portów i marketing, ale ok, niech będzie.Szczegółnie w kwestii jakości portów, bo przez długi czas, gdy Sony nie wydawało dużo gier na PC, Nixxes było bardzo chwalone i stawiane jako wzór. Dopiero ostatnio, gdy tych gier na PC zaczęło się robić coraz więcej (Nixxes pracowało nad 8 portami w ciągu ostatnich 3 lat) to pojawiły się problemy. Co też może wskazywać na to, że jest tam wewnętrzna presja by wypuszczać te gry na PC coraz szybciej nawet jeśli port nie jest do końca gotowy.
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. 2 godziny temu, Homelander napisał(a):Nie wszystkie nowe. A te Twoje "jeszcze" to spekulacje/przewidywania/analizy. Nazwij jak chcesz, ale jest to coś co nie ma miejsca. W przypadku Xboxa jest trochę inaczej, bo oni jednak promują pecety jako narzędzie do grania w ich gry. Playstation nawet tego nie robi. Przeciwnie. Mają totalną wyjebkę w jakość tych portów i marketing. Gry odMS są nieporównywalnie lepiej zoptymalizowane i przygotowaneW dniu 14.01.2025 o 20:41, Homelander napisał(a):I Microsoft i Playstation faktycznie optymalizację mają na bardzo wysokim poziomie (nie licząc wpadki z TLoU, zresztą już grę wyprowadzili). Odpal sobie Gearsy, albo Forzę Horizon. Masakratory graficzneZ którym Homelanderem dzisiaj rozmawiamy?
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. 5 minutes ago, SnoD said:Z którym Homelanderem dzisiaj rozmawiamy?Z tym po premierze Spidermana 2.
Opublikowano Teraz1 min A które to porty na PC są kiepskie? Na myśl przychodzi mi tylko TLOU1, który miał problemy. Cała reszta jest świetnie zoptymalizowana i radzi sobie z nimi nawet słaby Steam Deck (poza Returnal).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.