Opublikowano 31 marca 20214 l Halo Infinite dopiero latem 2022. Albo Prima Aprilis, bo widziałem tylko że ACG o tym pisał. Edytowane 31 marca 20214 l przez Bigby
Opublikowano 31 marca 20214 l 43 minuty temu, Bigby napisał: Halo Infinite dopiero latem 2022. Albo Prima Aprilis, bo widziałem tylko że ACG o tym pisał.
Opublikowano 1 kwietnia 20214 l Autor Fajnie że coraz więcej nextgenowych gier korzysta z VRS, to jedna z tych technologii której nie widać, ale daje kilkuprocentowy przyrost mocy. Liczę się coraz więcej gier będzie z tego korzystac.
Opublikowano 1 kwietnia 20214 l Autor w skrócie jest to technologia która pozwala optymalizować rendering, renderując mniej szczegółowo te obszary które i tak są niewidoczne lub słabo widoczne Digital foundry zrobiło na ten temat cały materiał.
Opublikowano 2 kwietnia 20214 l Spring Sale 2021 https://majornelson.com/2021/03/29/this-weeks-deals-with-gold-and-spotlight-sale-197/
Opublikowano 2 kwietnia 20214 l Autor Niby nie ma w tym nic niezwykłego, ale w czasach których w których Nintendo celowo usuwa z dystrybucji stare gry a Sony zamyka stare sklepy bezpowrotnie zabierając dostęp do zakupu starych niedostępnych nigdzie indziej gier, dobrze że jest taki Xbox.
Opublikowano 2 kwietnia 20214 l Złoślie powiem, że to wsparcie wynika raczej z próby zalatania dziury wydawniczej, a nie chęci zaplusowania u graczy.
Opublikowano 2 kwietnia 20214 l No i dodatkowo z chęci jak najszybszego rozbudowania oferty żeby chwalić się numerkami.
Opublikowano 2 kwietnia 20214 l 3 minutes ago, Paolo de Vesir said: Złoślie powiem, że to wsparcie wynika raczej z próby zalatania dziury wydawniczej, a nie chęci zaplusowania u graczy. Zgadzam się, gdyby nie bardzo dobra wsteczna XSX nie miałby racji bytu przez kolejny rok czy dwa.
Opublikowano 2 kwietnia 20214 l Autor 8 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Złoślie powiem, że to wsparcie wynika raczej z próby zalatania dziury wydawniczej, a nie chęci zaplusowania u graczy. Ale pierdolenie Żadna wsteczna nie jest w stanie załatać braków wydawniczych, to dwie zupełnie niezależne kwestie
Opublikowano 2 kwietnia 20214 l 1 minutę temu, Czoperrr napisał: Zgadzam się, gdyby nie bardzo dobra wsteczna XSX nie miałby racji bytu przez kolejny rok czy dwa. No nie popisali się, chociaż jak obiektywnie spojrzeć to 3rd party uratowało dupę Seriesy jeśli chodzi o nowe gry + XGP. No o włos, ale uratowało.
Opublikowano 2 kwietnia 20214 l 1 minute ago, ASX said: Ale pierdolenie Jakby nie to co oferował by na dzień dzisiejszy nowy Xbox?
Opublikowano 2 kwietnia 20214 l 5 minut temu, ASX napisał: Ale pierdolenie Żadna wsteczna nie jest w stanie załatać braków wydawniczych, to dwie zupełnie niezależne kwestie Wyobraź sobie teraz scenariusz, że Xbox porzuca wsparcie dla starszych gier: nie ma FPS boosta ani patchy i powiedz mi: co wtedy pokazywałby Microsoft od premiery Seriesów do dzisiaj?
Opublikowano 2 kwietnia 20214 l Autor Hmmm no nie wiem, np. nowe gry... Te które wychodzą niemal codziennie Wsteczna kompatybilność to tylko dodatek, który zachęca cię do inwestowania i kupowania gier na konkretny ekosystem, bo masz świadomość że gry na które wydajesz pieniądze nie przepadną w przyszłości.
Opublikowano 2 kwietnia 20214 l Nic dużego od 1st party nie wyszło, takie są fakty. Jest dużo konwersji z poprzednich generacji i/lub PC, ale jeśli mówimy o autorskich pomysłach faktycznie wartościowych gier to jest uuuu bida bida kolego bida.
Opublikowano 2 kwietnia 20214 l 8 minutes ago, ASX said: Hmmm no nie wiem, np. nowe gry... Te które wychodzą niemal codziennie Wsteczna kompatybilność to tylko dodatek, który zachęca cię do inwestowania i kupowania gier na konkretny ekosystem, bo masz świadomość że gry na które wydajesz pieniądze nie przepadną w przyszłości. Uważasz, że Narita Boy albo Outriders skłoniłyby ludzi do zakupu nowej generacji? Microsoft musi polegać na wydawcach 3rd Party bo sami nic nie zaoferowali póki co. Edytowane 2 kwietnia 20214 l przez Czoperrr
Opublikowano 2 kwietnia 20214 l Autor Uważam że sama specyfikacja techniczna nowej konsoli + gwarancja gier od Xbox Game Studios i Bethesdy + Gamepass miały i mają znacznie większą rolę w zachęceniu nowych klientów. Wsteczna kompatybilność to raczej argument do pozostania w jakimś ekostemie (nikt nie chcę stracić gier które przez lata zbierał i kupował) niż coś co zachęca nowych
Opublikowano 2 kwietnia 20214 l Wczoraj zacząłem, więc z czasem opiszę w stosownym temacie. Na początek powiem, że nie lubię gier które wprowadzają w fabułę ścianą tekstu, gdzie w dodatku rzucane są na lewo i prawo imiona postaci ważnych dla fabuły, a to wszystko nie ma jakiegoś kontekstu i gubi się gdzieś w próbie streszczenia lore w kilku(nastu) dymkach. no ale styl graficzny jest DO YE BA NY
Opublikowano 2 kwietnia 20214 l 37 minut temu, Czoperrr napisał: Uważasz, że Narita Boy albo Outriders skłoniłyby ludzi do zakupu nowej generacji? Microsoft musi polegać na wydawcach 3rd Party bo sami nic nie zaoferowali póki co. Mnie jak najbardziej, sam bawię się na laptoku w dooma 2, potem odpalam sobie go jak chcę na xsx, potem outriders, dooma 3 bfg czy yakuze 6. Może jak ktoś napierdala 24/7 to nie ma w co grać i czeka tych mitycznych eksów ale tak jak ASX napisał ciągle wychodzą nowe gierki. Chyba, że ktoś liczy na te mityczne duchowe doznania to pozostaje w takim razie konkurencja. Oczywiście nie twierdzę też, że Xbox nie potrzebuje gier first ale czy te 4 gierki rocznie są w stanie tak zmienić nastawienie do konsoli, no chyba tylko w cw.
Opublikowano 2 kwietnia 20214 l Również zacząłem Narita Boy. Oprócz stylu graficznego, muzyka też niczego sobie. Prawda jest taka, że bez GP nawet nie pomyślałbym o kupnie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.