Opublikowano 21 stycznia21 sty Ale forum cały czas jest, przed chwilą zajrzałem tylko jest zasyfione prawackimi debilami.
Opublikowano 21 stycznia21 sty Ale znikąd to się nie wzięło. Śledzę bardzo z boku całą sytuację i jeszcze ani razu nie miałem wrażenie, że sama gra to woke etc, ale już odpały pracowników jak najbardziej. Ja dalej liczę, że gra będzie dobra, bo mam zaufanie do Obsidian
Opublikowano 30 stycznia30 sty Kody już rozesłane, embargo schodzi 13 lutego, więc nie będzie recenzji pisanych na kolanie po 15h gry bo mają na to aż 2 tygodnie:
Opublikowano 1 lutego1 lut https://x.com/VGTGamingNews/status/1885275082433479069?t=FxIH8Ie_UCUC0PitUDiKJQ&s=19 Podobno wersja na XSX ma trzy tryby 30/40/60 fps, wersja na XSS 30/40 fps
Opublikowano 10 lutego10 lut Dla mnie plus, nienawidze skalowania przeciwnikow w rpg, nie czuje wtedy satysfakcji z grindu. Co z tego, że wbije kilka poziomów, jak nadal tak samo długo bije mobki https://www.gamesradar.com/games/action-rpg/avowed-wont-have-enemy-scaling-director-confirms-but-it-will-have-jank-you-gotta-accept-a-little-jank-to-do-something-fun-and-creative/
Opublikowano 10 lutego10 lut O Jezusie, jak balsam na ranę ten news i jeszcze 60 klatek na XSX. Początkowo chciałem poczekać z ogrywaniem (nawet w abo), bo drażniło mnie, że kolejna gierka 1st party będzie ograniczona do 30 klatek na premierę, a tutaj no day1 - zajebiście.
Opublikowano 10 lutego10 lut W sumie twórcy od początku mówili uczciwie że gra na razie chodzi w 30 fpsach na konsoli, ale optymalizacją zajmują się na końcu i 60 fpsów nie jest wykluczone. W międzyczasie w internecie zdążyła wybuchnąć burza o brak trybu z 60 fpsami, a tu się okazuję że na premierę będą jednak 3 tryby graficzne do wyboru w tym 60 i 40 klatek.
Opublikowano 10 lutego10 lut Co tylko pokazuje, że wygłaszanie niezadowolenia jest potrzebne - zawłaszcza jeśli na platformie MSu wybacza się więcej z racji tanich premier.
Opublikowano 10 lutego10 lut Jestem strasznie ciekaw czy z tego wyjdzie dobra gra. Bo do tej pory to wszystko wyglądało dla mnie bardzo generycznie a samo story to tak średnio zajawione było chyba. Moim zdaniem jeśli to będzie gra powyżej 85 mc to będę cholernie zdziwiony
Opublikowano 10 lutego10 lut Jakby nie Henryczek to sprawdzałbym. Oby wyszła dobra gierka nie guwno pokroju DA straż zaimków.
Opublikowano 10 lutego10 lut Obsidian ma u mnie kredyt zaufania, ale z drugiej strony osoby odpowiedzialne na F:NY już tam nie pracują, a jaki był Outer Words to każdy wie
Opublikowano 10 lutego10 lut No właśnie dla mnie zajebisty, więc Avowed ciekawy, ale TOW2 obowiązkowy.
Opublikowano 10 lutego10 lut Dla mnie najciekawsze było że dzieje się to w świecie Pillarsów które dla mnie miało zajebistą fabułę i ogólnie świat. No może w drugiej części mniej, bo było bardziej kolorowo i te pływanie stateczkiem wkurzało mnie. Tu też jest dość kolorowo, zobaczymy co tam fabularnie wysmaży obsydian bo to dla mnie podstawa
Opublikowano 10 lutego10 lut Ja zapomniałem o tej grze praktycznie, a premiera tuż tuż, bo za tydzień, 18 lutego. The Outer Worlds fajnie zrobili, którego przeszedłem, podobały mi się te zamknięte huby z lokacjami, w sam raz gierka, która aż tak mocno rozwleczona nie była, no i vibe Obsidianowy. Myślę, że dowiozą gierkę na poziomie 80-85 meta i będzie dobrze. Wiadomo jakie tam będą klasy w grze? Pograłbym sobie hunterem, bo czarodziejów i magię to tak średnio lubię klasę.
Opublikowano 10 lutego10 lut 3 godziny temu, Faka napisał(a): Ja zapomniałem o tej grze praktycznie, a premiera tuż tuż, bo za tydzień, 18 lutego. The Outer Worlds fajnie zrobili, którego przeszedłem, podobały mi się te zamknięte huby z lokacjami, w sam raz gierka, która aż tak mocno rozwleczona nie była, no i vibe Obsidianowy. Myślę, że dowiozą gierkę na poziomie 80-85 meta i będzie dobrze. Wiadomo jakie tam będą klasy w grze? Pograłbym sobie hunterem, bo czarodziejów i magię to tak średnio lubię klasę. Z klasami bieda, doslownie 3, wojownik, mag, złodziej/łowca.
Opublikowano 11 lutego11 lut 11 godzin temu, Faka napisał(a): Wiadomo jakie tam będą klasy w grze? Pograłbym sobie hunterem, bo czarodziejów i magię to tak średnio lubię obsidian mówi że ma być pełna dowolność jeśli chodzi o styl grania. Nie będzie sztywnych ram klas, w jednej ręce będzie można mieć jakiś miecz albo toporek, a drugą mieć pistolet albo rzucać jakieś czary
Opublikowano 11 lutego11 lut 47 minut temu, ASX napisał(a): obsidian mówi że ma być pełna dowolność jeśli chodzi o styl grania. Nie będzie sztywnych ram klas, w jednej ręce będzie można mieć jakiś miecz albo toporek, a drugą mieć pistolet albo rzucać jakieś czary Będą 3 drzewka talentów, które reprezentują 3 klasy postaci + drzewko "godlike". Niestety względem genialnych systemów z PoE to spory krok wstecz, tutaj mamy model przypominający gry Bethesdy, ale jeszcze bardziej uproszczony. https://screenrant.com/avowed-skill-trees-classes-pillars-eternity-op-ed/
Opublikowano 12 lutego12 lut Jest pierwsza recenzja, złamali sobie jutrzejsze embargo. Ten sam portal dał Veilugard 10/10.
Opublikowano 12 lutego12 lut 1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał(a): Ten sam portal dał Veilugard 10/10. Dobrze że to dodałeś bo byłoby zbyt pozytywnie
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.