Skocz do zawartości

Console Wars 14: Wierze w markę i tyle

Featured Replies

  • Odpowiedzi 52,9 tys.
  • Wyświetleń 939,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • kurwa nie mogłem się powstrzymać xDDDDDDD          

  • Ale to forum to jest dom wariatów xD Nazywanie fizyki kabla i opcji przewrocenia sie na plecy innowacyjnością, konsolowy pieprz,chłop wklejajacy screeny ze spidermana codziennie od miesiąca, Mejm któr

Opublikowano

15 dni i już wiem, że hajp jest jak na premieręTLOU2. Piję redbulle tylko przy wielkich premierach. Od kąd posiadam Sony playstation piję 4 kawy dziennie, bo nie śpię praktycznie. Jestem uzależniony od tego nektaru, który mi prezentuje Sony. Zazdroszczę Xszczurom żadnych uzależnień. 

Jim Ryan to człowiek, które wie czego chce.

O captain my captain!

Opublikowano

Nie no gadanie, że to jego wina, że się zjebało to bym się po klapach spodziewał. Widzę jednak, że niektórym spędzanie non stop czasu z najgorszym sortem klaperstwa nieźle walnęło na dekiel.

Opublikowano

A nie lepiej zadzwonić na infolinie opisać całą sytuacje i powiedzieć, żeby to oni Ci wygenerowali tą etykietę i łaskawie wysłali ją na maila? 

Opublikowano

No ale Czoper buja się z tym od długiego czasu. Jebać, ruchać i na nich zarabiać z takim supportem. Jak mi się kiedyś konsola spyerdoliła (X360) to zadzwoniłem, przyjechali po paczkę i odwieźli pod dom po 2tygodniach, jeszcze golda na 3 miesiące dostałem. Także tutaj trzeba kolegę wspierać, a nie męczyć się z infolinią która nie zadziała.

 

Teraz to działa się na Twitterze. :cool: 

Opublikowano
5 minutes ago, Soul said:

A nie lepiej zadzwonić na infolinie opisać całą sytuacje i powiedzieć, żeby to oni Ci wygenerowali tą etykietę i łaskawie wysłali ją na maila? 

Przecież nie robię tego sam tylko dzwonie na support za każdym razem. Robiąc to samemu nie miałbym możliwości poproszenia o usługę wymiany - Standard Exchange.

Dzwonię tam i za każdym razem inny typek mówi "jakiś błąd systemu, muszę anulować to zgłoszenie i stworzyć nowe żeby się etykieta wygenerowała". No i nie ma jej :)

 

Wczoraj babka mnie zjebała, że co się pluje i mam czekać 24 godziny na etykietę a jak nie będzie to anulują zrobią kolejny raz.

 

Ten typ na Twitterze gasi pożar mówiąc JUŻ ZAŁATWIONE a chuja jest załatwione i pewnie załatwione nie będzie xD

 

Teraz poważnie myślę nad sprzedażą tego refurba co go dostanę i kupnie konsoli ponownie za jakiś rok.

Edytowane przez Czoperrr

Opublikowano

współczuje w swoim życiu zareklamowałem dużo xboxów(pracuje w branży) i w życiu nie miałem takich kwiatków. 

Opublikowano

Zaczyna się kurwa :dynia: @Czoperrr mówiłem, że wspaniałe zielone community będzie Cię dojeżdżać bo ms spierydolil.  Tym karaluchom nie można ufać bo wbiją nóż w plecy.

Opublikowano

Ej, jeśli ta etykieta idzie mailem to nie trafia Ci gdzieś do spamu?

Opublikowano

Nie ma w spamie. Oprócz tego, że idzie na maila to pojawia się jeszcze na stronie MS w szczegółach zamówienia gdzie można ją pobrać.

 

Tak było za pierwszym razem:

obraz.png.54c66646c910dd80179e8d0a64b50612.png

Opublikowano

Xszrot rozpada się w oczach a zielone community tylko czeka aby wbić nóż w plecy i zatuszować kolejne rozyebane egzemplarze. Chyba kupię xszrota dopiero jak dadzą możliwośc włączenia konsoli offline to połączyć się z serwerem gdzie są takie zielone nawiedzeńce to ujma na honorze. Nie daj boże jeszcze można się zarazić ich przypadłościami.

Opublikowano

Kamilek, skończ już pierdolić gówniarzu jak starsi i mądrzejsi rozmawiają

Opublikowano

Hashahah:dynia: trzy szrotogownopady sie rozyebaly :dynia: niech ktos juz dobije tego kekboxa bo ludzie już nie dają sobie rady z tym gonwem. Pewnie mają niezły ruch w tym franfurcie :asax:

 

 

image.png.5f977d94185f6b4c682ddd5185b1399c.png

Opublikowano

Kurczę strach kupować tego xboxa jak to taki wadliwy sprzęt  :nosacz2: 

Opublikowano
2 minutes ago, Pupcio said:

Kurczę strach kupować tego xboxa jak to taki wadliwy sprzęt  :nosacz2: 

 

Kupuj śmiało, jesli zgadzasz się z tym podejściem:

Quote

To niestety jest już od poprzedniej generacji u sony i microsoftu w warunkach gwarancji, że możesz dostać objechanego szrota po kimś po naprawie.

 

Mój one miał fabrycznie uwalony napęd bluray i w miejsce mojego mint-condition odesłali mi zakurzoną konsolę z całkowicie obrysowanym plastikiem (ta gładka część), ale działa do dzisiaj. Po prostu trzeba to kupować jako hardware do grania, a nie do kolekcjonowania.

 

Opublikowano

Xbox chujowy serwis, nintendo i sony pady zrobione z gówna i cewy wyjące jak stara klapów gdy do nich przychodzę co noc. Tak to bywa w giereczkowie chuopaki

Opublikowano

Mówię wam, tylko scena retro i emulacja :wub:

Najlepsze gierki, w niedostępnej kiedyś jakości, wsparcie RetroAchievements, PlayAnywhere na komórce, lapku, czymkolwiek.

 

Yebać te nowe szroty

Opublikowano

Chciałbym żyć w alternatywnej rzeczywistości gdzie vita wciąż żyje :nosacz2:

Opublikowano

Granie w gry xD 

Jak dzieci :reggie:

 

Opublikowano

Kraj zamieszkania zmieńcie, bo jak tak czytam akcje z serwisami w Polsce to ręce opadają.

Ja ostatnio reklamowałem monitor Della, roczny monitor wyświetlał pionowe pasy, na podstawie numeru seryjnego można było zobaczyć ze ma jeszcze 2 lata gwarancji ale nie miałem na niego paragonu ani żadnego dowodu zakupu czy potwierdzenia ze jest moj, napisalem do supportu, oczywiście odmowa bo nie posiadam dowodu zakupu, zadzwoniłem, zjebalem ich, za 2 dni przyjechał kurier, zabrał monitor, po 3 tygodniach przywieźli mi nowy.


Musisz być trochę bardziej konsekwentny czoper, dzwonisz i mówisz ze nie rozłączysz się do momentu aż nie dostaniesz tej etykiety bo nie masz czasu pierdolic się z niekompetencja, a na odpowiedz na Twitterze ze sprawa załatwiona wstawiłbym screenshota jak to sprawa jest załatwiona i tyle.

Edytowane przez eX4cT_PL

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.