Opublikowano 13 grudnia 20204 l https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/107 Juz modderzy naprawili dipy w mieście (CPD 7 lat nad tym pracowało xDDD). Sprawdzałem-działa, to jest chyba to samo co edycja tych plików, ale jako mod, wiec działa po updacie. Edytowane 13 grudnia 20204 l przez KrYcHu_89
Opublikowano 13 grudnia 20204 l https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-cyberpunk-2077-pc-best-settings Edytowane 13 grudnia 20204 l przez Bigby
Opublikowano 13 grudnia 20204 l Godzinę temu, Bigby napisał: https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-cyberpunk-2077-pc-best-settings Dokladnie od 22 minuty gada o tym modzie, w sensie jak lepiej rozłożyć uzycie cpu
Opublikowano 13 grudnia 20204 l Mogę po głębszych testach potwierdzic: Ten mod co podałem z nexusa na Ryzenach powoduje totalny brak dipow podczas szybkiej jazdy po mieście, jeżeli nie ogranicza was gpu to jest stabilne 60 fps bez spadków do 50! Mega różnica! Pozostaje czekać na moda poprawiającego AI pojazdów i policji xD.
Opublikowano 13 grudnia 20204 l Co do AI postacie "fabularne" mają je całkiem ok. Potrafią omijać samochody, robić uniki. Wystarczy teraz to przypisać do ludzi na mieście i będzie git. Jednak podejrzewam problem z optymalizacją pod tym kątem i dlatego mamy bezmózgich npców.
Opublikowano 13 grudnia 20204 l Cyberpunk 2077 best PC settings: how to improve performance with minimal hit to quality • Eurogamer.net - bardzo fajne ustawienia, to + mod z Nexusa i jest elegancko, a gra nadal wygląda świetnie.
Opublikowano 13 grudnia 20204 l 7 minut temu, Ukukuki napisał: Co do AI postacie "fabularne" mają je całkiem ok. Potrafią omijać samochody, robić uniki. Wystarczy teraz to przypisać do ludzi na mieście i będzie git. Jednak podejrzewam problem z optymalizacją pod tym kątem i dlatego mamy bezmózgich npców. Oj nie zgodę się mordeczko. Spoiler z końcówki pierwszego aktu: Spoiler Jak uciekamy już z budynku to na końcu w dużym holu wyskakuje na nas duży robot z minigunem. No to ja sobie obchodzę go i sprintem do windy na ostatniej prostej. Co robi Jackie? Przechodzi sobie spacerkiem obok robota i kieruje się do windy. A robot cały czas do niego pruje z miniguna. xD Później w misjach z innymi, ważnymi dla historii NPC, też były dziwne sytuacje że w ogóle nie strzelali, biegali bez ładu i składu albo zostawali gdzieś w tyle.
Opublikowano 13 grudnia 20204 l @suteq Ta misja gdzie Jacki czeka na motorku a po misji odjeżdża ładnie widać jak potrafi ominąć jadący samochód i nasz który blokuje drogę. To ,że w czasie walki zachowują się dziwnie i są na całe szczęście nieśmiertelni to widziałem xd Miałem taką samą sytuację jak ty.
Opublikowano 14 grudnia 20204 l Kolejne fixy które podobno dają sporego boosta do wydajności. Jeszcze nie sprawdzałem, jak to zrobię to dam znać.
Opublikowano 14 grudnia 20204 l 3 godziny temu, suteq napisał: Kolejne fixy które podobno dają sporego boosta do wydajności. Jeszcze nie sprawdzałem, jak to zrobię to dam znać. Wrzucili to juz na https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/107 do 0.6.0, potwierdzam, znowu boost perfa na moim Ryzenie i RTX 3080:). Edytowane 14 grudnia 20204 l przez KrYcHu_89
Opublikowano 14 grudnia 20204 l znajomy potwierdza boost, tak z dobre 50% :o fajni ci devsi, tacy nie za dobrzy
Opublikowano 15 grudnia 20204 l A ja dodam od siebie, że jeśli ktoś korzysta z wersji Steamowej to te poprawki są tylko i wyłącznie placebo... ...do czasu odpalenia gry przez exe z folderu gry. Testowane na tej samej miejscówce (przed mieszkaniem V), gra włączona przez Steam - zero zmian, fpsy trzymały się około 35, włączone przez exe - fpsy skoczyły do 50-55 w dosłownie tych samych okolicznościach przyrody
Opublikowano 15 grudnia 20204 l Mod dziala poprawnie na pewno na gogu i tam normalnie zlicza czas itp. Na Steamie nie wiem, ale tak jak pisali wyżej, trzeba pokombinować .
Opublikowano 15 grudnia 20204 l Kij z tym czasem gry i aczigmentami, jak mam do wyboru pokazanie na steamie ile mam godzin a framerate lepszy o 20 klatek to za długo nie będę się zastanawiać co wybrać.
Opublikowano 15 grudnia 20204 l Moddersy xD Edytowanie pliku i wpisanie "10GB" zamiast "1530MB" to niezły modding. Gra ma tragiczne technikalia, przebijają tym nawet Bethesdę i Ubisoft jeśli edycja jednego csv daje tak ogromny boost do wydajności. A przy okazji odpalając grę z exe pamięta moje ustawienia języka, ale już przez Steama nie Kabaret, panie.
Opublikowano 15 grudnia 20204 l Autor Redzi pewnie siedzą na reddit i kopiują wszystko do następnego update, wiec będzie dobrze
Opublikowano 15 grudnia 20204 l No jest beka... z Redów. Nawet loadingi są szybsze po tym modzie xD. Na Nvme dosłownie ich teraz nie mam, a trwały dobre 10 sekund. 2 minuty temu, Bzduras napisał: Moddersy xD Edytowanie pliku i wpisanie "10GB" zamiast "1530MB" to niezły modding. Gra ma tragiczne technikalia, przebijają tym nawet Bethesdę i Ubisoft jeśli edycja jednego csv daje tak ogromny boost do wydajności. A przy okazji odpalając grę z exe pamięta moje ustawienia języka, ale już przez Steama nie Kabaret, panie. Na gogu jest inny błąd z językiem chyba. W sensie pamięta niby język (po patchu), ale jak chcesz, mieć napisy w innym języku niz dubbing to trzeba zmieniać co odpalenie gry xDD.
Opublikowano 15 grudnia 20204 l Powinni to serio wydać najpierw w Early Access, zupelny brak przygotowania do releasu... Takie rzeczy jak alokacja pamięci i odblokowywanie rdzeni poprzez edycje plików to się robiło 15-20 lat temu...
Opublikowano 15 grudnia 20204 l Chyba jednak trzeba poczekać na patcha. Jak to chodzi na ten moment na 3080? Ogarnie 4k z dlss i RT?
Opublikowano 15 grudnia 20204 l 2 godziny temu, mozi napisał: Chyba jednak trzeba poczekać na patcha. Jak to chodzi na ten moment na 3080? Ogarnie 4k z dlss i RT? Właśnie weszły nowe od Nvidii stery to sprawdzę, może poprawia coś perf. Niby ogarnia, ale dlss w tej grze takie średnie (pojawiają się błedy graficzne na wielu teksturach), więc nie bardzo ogarniam, czemu w Internetach takie ochy i achy o tym dlss w Cyberpunku, skoro lepiej wygląda jednak w natywnym 1440p upscalowanym na tv 4k bez dlss, niż nawet dlss quality w 4k...
Opublikowano 15 grudnia 20204 l Jak czytam to chyba jeszcze z parę tygodni poczekam. Nie mam ciśnienia na tą grę aż takiego (wg recek to Średniak) a akurat skończę moralesa na ps5 i coda.
Opublikowano 16 grudnia 20204 l 13 godzin temu, mozi napisał: Jak czytam to chyba jeszcze z parę tygodni poczekam. Nie mam ciśnienia na tą grę aż takiego (wg recek to Średniak) a akurat skończę moralesa na ps5 i coda. No średniak to to nie jest na pewno chyba, że agregujesz sobie opinie z konsol, które się pojawiły od graczy i recenzentów (i dobrze) i PC. Na PC to w dalszym ciągu świetne, dające spore możliwości, dobrze napisane i świetne graficznie, aczkolwiek niedorobione RPG (a kiedyś były inne dobre, które ich nie miały xD, w zasadzie to jest pierwsze RPG w mieście ala GTA open world?, to było trudne zadanie i wyszło tylko do pewnego stopnia) i powiem szczerze, że sama gra bardzo mi się podoba, a bugów nie ma tak dużo, jak piszą w internetach (90% grałem po patchu 1.04). W zasadzie robiąc zadania a nie rozbijając się samochodem po mieście, strzelając do przechodniów i walczać z policją (nie wiem kto w to tak gra, bo to rzeczywiście jest masochizm i ta gra do tego wyraźnie nie została zaprojektowana) to nie uświadczyłem nic poważnego, prócz jednej misji z prologu (jeszcze przed patchami). Same misje naprawdę topka. Cała sprawa Redów i to jak się zamozaorali z konsolami trochę zniszczyła to co w tej grze dobre, jakby wydali tylko na PC, byłaby inna gadka. Po 25h wersja PC to mocne 9/10. ---------- Aha i chyba wczorajsze stery Nvidii trochę poprawiły dlss, w każdym razie jakoś mniej poszczępione krawędzie, widać, że wszystko jest in progress i rzeczywiście najlepiej jak zawsze będą mieli Ci co zagrają w wersje complete @mozi. Edytowane 16 grudnia 20204 l przez KrYcHu_89
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.