Skocz do zawartości

Stellar Blade


Jordanensis

Rekomendowane odpowiedzi

Ja w tym przejściu większość w bikini w celach naukowych sprawdzając wstawki. Wszystkie stroje odblokowane (łącznie 74) więc w trzecim przejściu będzie w czym wybierać.

Zostały dwa ostatnie starcia, mam zapas pomp w ilości 413 więc może dam radę.

  • Plusik 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

No i ukończone po 25h! Tyle zeszło ze wszystkimi sidequestami, ale bez znajdziek i innych pierdół, typu puszki, tych zebrałem raptem 25 :/.

 

Niesamowita gra, @Szermac miałeś rację!

 

Zaczęło się spokojnie, potem było trochę eksploracji mniej lub bardziej satysfakcjonującej, ale te ostatnie kilka godzin to był niesamowity rollercoaster, jakiego już dawno w akcyjniakach nie widziałem, system walki z soulslike'a zaczął przypominać bardziej Metal Gear: Rising Revengeance, na ekranie rozpierdol, krew i cycki. 

Potrzebujemy chyba gier z Korei Płd., to taki powiem świeżości, niby coś tam kopiują, niby jakieś niedoróbki są, ale efekt całości jest porażający. 

 

Plusy:

- niesamowity system walki, rozwijający się przez całą grę, to jest ścisłe top 3 branży u mnie (walka mieczem, ale również bronią palną jest dopracowana do perfekcji)

- dobrze wyważony poziom trudności i na normalu ostatnie walki dawały kilka razy w kość, szczególnie miałem lekkie problemy na przedostatniej walce

- muzyka to jest miód dla uszu, ale czego innego można było się spodziewać, skoro wzięli ludzi od Automaty!

- klimat świata przedstawionego

- dobra grafika, a przede wszystkim znakomity performance, gra działa jak marzenie konsolowca o tej generacji, które nie do końca się spełniło ^^

- ilość skilli i przede wszystkim każdy przydatny ze swoim drzewkiem rozwoju, duża ilość ekwipunku pozwalająca na rozmaite bonusy do używanych skilli

- bossowie, sporo i różnorodni (mimo bardzo drobnego recyklingu w siedequestach) 

 

bonus plus:

- wszeobecna seksualizują postaci, zarówno głównych, jak i pobocznych :) :) :)

- łowienie ryb prawie na poziomie gier wędkarskich :D 

- widzę sporą regrywalność, ale to muszę sam sprawdzić

 

Minusy:

- fabuła była nierówna i nie ma podejścia do na przykład NIERów, natomiast musze przyznać, że zakończenie, które wybrałem 

Spoiler

połączenie z Adamem i Lilly na 100%, bo to chyba miało wpływ na ending, ale proszę bez spojlerów, bo będę patrzył, albo ogrywał inne jeszcze, muszę się zastanowić :)

było mega satysfakcjonujące

- elementy platformowe nie do końca dobrze zrobione i często nieprecyzyjne sterowanie dawało się we znaki

- drugi duży etap pod sidequesty był w tym samym stylu, co pierwszy, trzeba to uznać za minus, niektórych może to nieco zmęczyć, temat do poprawy

- brak photomode, dodając do tego kompresję pshare, niestety screenshoty wyglądają biedniej, niż gra w rzeczywistości

image.thumb.png.29e5f650d27cee973d1cdf7b370f6810.png

 

 

Wrócę na NG+ pewnie, nie wiem, czy od razu, ale wrócę.

 

Jakbym miał wystawić ocenę liczbową to byłoby to pełne 9/10

 

 

Czy będzie sequel? 

Spoiler

Myślę, że na pewno będzie sequel :) 

 

  • Plusik 2
  • Lubię! 2
Odnośnik do komentarza

Podobno jest "internally considered" według wywiadów z Kimem, bo sporo graczy prosiło, więc nic nie obiecywali, ale to może być sporo pracy, domyślnie tego nie planowali. 

 

Myślę, że przy sequelu nie zrobią tego błędy :D. To niby nie ma wpływu na grę, ale po pierwsze to fajny ficzur do każdej gry, po drugie akurat w tej by się mega przydał z wiadomych względów, do tego na PS5 to jedyna opcja zrobienia sensownego screenshota, bo photomode podrasowuje wiele rzeczy i domyślnie włącza takie rzeczy jak max rozdzielczość, detale i inne pierdoły. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
34 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

photomode podrasowuje wiele rzeczy i domyślnie włącza takie rzeczy jak max rozdzielczość, detale i inne pierdoły

Zależy od gry, niektóre nic nie zmieniają.

 

@oFi wyłącz sobie HDR dla fotek wtedy będą lepsze w .png 

Ten opis w ustawieniach jakiś zawiły jest.

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, PiotrekP napisał:

Jak porównuję gołe screeny z tego z tymi z PM z Horizona FW, to pierwsze wyglądają jakby w 720p były:frog:

No ja akurat gram w performance, więc pewnie można zrobić lepsze, ale tak, PM często bardzo mocno podbija wizualia (np. w CP2077 włącza, przynajmniej na PC Path Tracing). 

Odnośnik do komentarza

Po pierwszych trailerach pare lat temu bylem mega podjarany.

Potem, po info ze to bedzie aRPG i leaku gameplayu, gdzie gral jakis przychlast, spisalem gre na straty.

 

Teraz, po kilkunastu godzinach, jest to dla mnie najlepsza gra tej generacji. Podoba mi sie balans miedzy korytarzem, pol-korytarzem i polotwartym swiatem, podoba mi sie rozwoj postaci, wspaniala muzyka, grafika, design. Podobaja mi sie zapozyczenia z innych gier, system walki (do ktorego początkowo mialem najwieksze zastrzezenia).

Podoba mi sie, ze mimo pyerdolenia, ze nigdy juz fan service'u u sony nie bedzie, zlamali sie i dostalismy najwspanialszy produkt w tej niszy.

Oby sprzedalo sie w milionach - dawac trylogie!
 

 

Tomonobu Itagaki, Hideki Kamiya, Hyung-Tae Kim :banderas:

 

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Fajny ten romans slashera z soulsami, oby bylo wiecej gier tego typu, a mniej soulslike, ktore aktualnie dominuja.

 

Jest oczywiscie pole do poprawy - hit confirmation, odcinanie konczyn, dekapitacje, miazdzenie (a nie przeprogramowana animacja odciecia zawsze tego samego), wiecej broni, stylow walki i plynna zmiana miedzy nimi.

Pytanie czy soulsowcy sie nie odbija.

Odnośnik do komentarza

No nie ma tu wiele mechanik stricte soulsowych, brak staminy, brak większego karania za zgon itp:. No w sensie widać tu najbardziej Sekiro parrowanie, swoiste mikiri w przód i w tył, prostetic tools to tutaj niektóre skille + motyw z uzupełnianiem szału i bety przez parry i uniki co jest mega zachęcające i jest jeszcze bardziej dynamiczne. Ten loop systemu walki tutaj to złoto :banderas:

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Szermac napisał:

No nie ma tu wiele mechanik stricte soulsowych, brak staminy, brak większego karania za zgon itp:. No w sensie widać tu najbardziej Sekiro parrowanie, swoiste mikiri w przód i w tył, prostetic tools to tutaj niektóre skille + motyw z uzupełnianiem szału i bety przez parry i uniki co jest mega zachęcające i jest jeszcze bardziej dynamiczne. Ten loop systemu walki tutaj to złoto :banderas:

to jest mix, to jest mix :fsg:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...