Opublikowano 9 maja 20241 r Krwa odblokowałem pare strojów. Jesusku boży, no nie moge się teraz zdecydować
Opublikowano 9 maja 20241 r Zmienianie co jakiś czas nieuniknione xd Dzisiaj pobiegałem w stroju zdobytym za ryby, rany julek xD
Opublikowano 9 maja 20241 r Ja w tym przejściu większość w bikini w celach naukowych sprawdzając wstawki. Wszystkie stroje odblokowane (łącznie 74) więc w trzecim przejściu będzie w czym wybierać. Zostały dwa ostatnie starcia, mam zapas pomp w ilości 413 więc może dam radę.
Opublikowano 9 maja 20241 r Podobne badania przeprowadzałem, niektóre wstawki, a też szczególnie niektóre oświetlenie i kolorystyka lokacji wpływa na doznania Swoją drogą uwielbiam ten motyw/easter egg w Levoir z platformami
Opublikowano 10 maja 20241 r Wyobrażacie sobie gdyby od razu był tu tryb foto z pozami w opcjach? Nikt by jeszcze gry nie skończył.
Opublikowano 10 maja 20241 r 2 godziny temu, PiotrekP napisał: Wyobrażacie sobie gdyby od razu był tu tryb foto z pozami w opcjach? Nikt by jeszcze gry nie skończył. Ten photo mode to będzie pewnie mocno dopieszczony skoro do dzisiaj go nie ma.
Opublikowano 10 maja 20241 r No i ukończone po 25h! Tyle zeszło ze wszystkimi sidequestami, ale bez znajdziek i innych pierdół, typu puszki, tych zebrałem raptem 25 . Niesamowita gra, @Szermac miałeś rację! Zaczęło się spokojnie, potem było trochę eksploracji mniej lub bardziej satysfakcjonującej, ale te ostatnie kilka godzin to był niesamowity rollercoaster, jakiego już dawno w akcyjniakach nie widziałem, system walki z soulslike'a zaczął przypominać bardziej Metal Gear: Rising Revengeance, na ekranie rozpierdol, krew i cycki. Potrzebujemy chyba gier z Korei Płd., to taki powiem świeżości, niby coś tam kopiują, niby jakieś niedoróbki są, ale efekt całości jest porażający. Plusy: - niesamowity system walki, rozwijający się przez całą grę, to jest ścisłe top 3 branży u mnie (walka mieczem, ale również bronią palną jest dopracowana do perfekcji) - dobrze wyważony poziom trudności i na normalu ostatnie walki dawały kilka razy w kość, szczególnie miałem lekkie problemy na przedostatniej walce - muzyka to jest miód dla uszu, ale czego innego można było się spodziewać, skoro wzięli ludzi od Automaty! - klimat świata przedstawionego - dobra grafika, a przede wszystkim znakomity performance, gra działa jak marzenie konsolowca o tej generacji, które nie do końca się spełniło - ilość skilli i przede wszystkim każdy przydatny ze swoim drzewkiem rozwoju, duża ilość ekwipunku pozwalająca na rozmaite bonusy do używanych skilli - bossowie, sporo i różnorodni (mimo bardzo drobnego recyklingu w siedequestach) bonus plus: - wszeobecna seksualizują postaci, zarówno głównych, jak i pobocznych - łowienie ryb prawie na poziomie gier wędkarskich - widzę sporą regrywalność, ale to muszę sam sprawdzić Minusy: - fabuła była nierówna i nie ma podejścia do na przykład NIERów, natomiast musze przyznać, że zakończenie, które wybrałem Spoiler połączenie z Adamem i Lilly na 100%, bo to chyba miało wpływ na ending, ale proszę bez spojlerów, bo będę patrzył, albo ogrywał inne jeszcze, muszę się zastanowić było mega satysfakcjonujące - elementy platformowe nie do końca dobrze zrobione i często nieprecyzyjne sterowanie dawało się we znaki - drugi duży etap pod sidequesty był w tym samym stylu, co pierwszy, trzeba to uznać za minus, niektórych może to nieco zmęczyć, temat do poprawy - brak photomode, dodając do tego kompresję pshare, niestety screenshoty wyglądają biedniej, niż gra w rzeczywistości Wrócę na NG+ pewnie, nie wiem, czy od razu, ale wrócę. Jakbym miał wystawić ocenę liczbową to byłoby to pełne 9/10 Czy będzie sequel? Spoiler Myślę, że na pewno będzie sequel
Opublikowano 10 maja 20241 r No właśnie chyba nie, było mówione oficjalnie, że będzie NewGame+ po premierze. A z tym Photo Mode to było tylko, że gracze proszą o jak najszybsze dodanie i nie było na ten temat nic od developera. Ale mogę się mylić.
Opublikowano 10 maja 20241 r Podpisuje sie co do screenshotów. Dlaczego one tak biednie wychodzą? Sony powinno coś z tym zrobić by w lepszym formacie to się zapisywało bez spadków jakości.
Opublikowano 10 maja 20241 r Podobno jest "internally considered" według wywiadów z Kimem, bo sporo graczy prosiło, więc nic nie obiecywali, ale to może być sporo pracy, domyślnie tego nie planowali. Myślę, że przy sequelu nie zrobią tego błędy . To niby nie ma wpływu na grę, ale po pierwsze to fajny ficzur do każdej gry, po drugie akurat w tej by się mega przydał z wiadomych względów, do tego na PS5 to jedyna opcja zrobienia sensownego screenshota, bo photomode podrasowuje wiele rzeczy i domyślnie włącza takie rzeczy jak max rozdzielczość, detale i inne pierdoły. Edytowane 10 maja 20241 r przez KrYcHu_89
Opublikowano 10 maja 20241 r 34 minuty temu, KrYcHu_89 napisał: photomode podrasowuje wiele rzeczy i domyślnie włącza takie rzeczy jak max rozdzielczość, detale i inne pierdoły Zależy od gry, niektóre nic nie zmieniają. @oFi wyłącz sobie HDR dla fotek wtedy będą lepsze w .png Ten opis w ustawieniach jakiś zawiły jest.
Opublikowano 10 maja 20241 r Jak porównuję gołe screeny z tego z tymi z PM z Horizona FW, to pierwsze wyglądają jakby w 720p były
Opublikowano 10 maja 20241 r 12 minut temu, PiotrekP napisał: Jak porównuję gołe screeny z tego z tymi z PM z Horizona FW, to pierwsze wyglądają jakby w 720p były No ja akurat gram w performance, więc pewnie można zrobić lepsze, ale tak, PM często bardzo mocno podbija wizualia (np. w CP2077 włącza, przynajmniej na PC Path Tracing).
Opublikowano 10 maja 20241 r Ja na balansie, do fotek zmieniam na 4K ale i tak w powiększeniu się to rozmazane robi.
Opublikowano 10 maja 20241 r 5 minut temu, PiotrekP napisał: Ja na balansie, do fotek zmieniam na 4K ale i tak w powiększeniu się to rozmazane robi. Na forum to ja ogólnie wszystko widzę rozpikselowane, właśnie dopiero jak kliknę i powiększę to screen się robi wyraźny :D.
Opublikowano 10 maja 20241 r Po pierwszych trailerach pare lat temu bylem mega podjarany. Potem, po info ze to bedzie aRPG i leaku gameplayu, gdzie gral jakis przychlast, spisalem gre na straty. Teraz, po kilkunastu godzinach, jest to dla mnie najlepsza gra tej generacji. Podoba mi sie balans miedzy korytarzem, pol-korytarzem i polotwartym swiatem, podoba mi sie rozwoj postaci, wspaniala muzyka, grafika, design. Podobaja mi sie zapozyczenia z innych gier, system walki (do ktorego początkowo mialem najwieksze zastrzezenia). Podoba mi sie, ze mimo pyerdolenia, ze nigdy juz fan service'u u sony nie bedzie, zlamali sie i dostalismy najwspanialszy produkt w tej niszy. Oby sprzedalo sie w milionach - dawac trylogie! Tomonobu Itagaki, Hideki Kamiya, Hyung-Tae Kim
Opublikowano 10 maja 20241 r Fajny ten romans slashera z soulsami, oby bylo wiecej gier tego typu, a mniej soulslike, ktore aktualnie dominuja. Jest oczywiscie pole do poprawy - hit confirmation, odcinanie konczyn, dekapitacje, miazdzenie (a nie przeprogramowana animacja odciecia zawsze tego samego), wiecej broni, stylow walki i plynna zmiana miedzy nimi. Pytanie czy soulsowcy sie nie odbija.
Opublikowano 10 maja 20241 r No nie ma tu wiele mechanik stricte soulsowych, brak staminy, brak większego karania za zgon itp:. No w sensie widać tu najbardziej Sekiro parrowanie, swoiste mikiri w przód i w tył, prostetic tools to tutaj niektóre skille + motyw z uzupełnianiem szału i bety przez parry i uniki co jest mega zachęcające i jest jeszcze bardziej dynamiczne. Ten loop systemu walki tutaj to złoto
Opublikowano 10 maja 20241 r 9 minut temu, Szermac napisał: No nie ma tu wiele mechanik stricte soulsowych, brak staminy, brak większego karania za zgon itp:. No w sensie widać tu najbardziej Sekiro parrowanie, swoiste mikiri w przód i w tył, prostetic tools to tutaj niektóre skille + motyw z uzupełnianiem szału i bety przez parry i uniki co jest mega zachęcające i jest jeszcze bardziej dynamiczne. Ten loop systemu walki tutaj to złoto to jest mix, to jest mix
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.