Opublikowano 21 grudnia 20231 r Dzieciarnia nie kupuje PlayStation dla exów tylko dla Fortnite i innych gier F2P. Taka jest prawda, sprzedaż exów będzie już tylko spadać.
Opublikowano 21 grudnia 20231 r 2 hours ago, ASX said: Sony takie dobre. Obstawiam,ze jezeli zamkna kogos to Haven, studio robi GAAS od Jade Raymond ktora nie zrobila dobrej gry od czasow FC4, a popelnia takie zbrodnie przeciwko branzy gier jak AC:Unity, Watch_Dogs i Battlefront 2. Google tez ja zatrudnil swego czasu zeby zrobila gre pod Stadia ale Stadia zdechla za nim cos zrobili Edytowane 21 grudnia 20231 r przez Ryuk
Opublikowano 21 grudnia 20231 r Just now, SnoD said: A oni nie zostali już zamknięci? :p Nie, zyja. Nawet zatrudniaja! Obstawiam,ze nawet jak to wyjdzie zdechnie to szybciej niz LawBreakers od Cliffa
Opublikowano 21 grudnia 20231 r Czy ja dobrze czytam, że Sony planuje zamknąć jedyne obok SantaMonica studio, które coś tam umiało zrobić, bo budżet się nie spina? Ciekawe jakie kwity na prezesa Sony ma "Polyphony Digital" że wciąż nie poszli pod nóż. Edytowane 21 grudnia 20231 r przez Shago
Opublikowano 21 grudnia 20231 r Just now, Shago said: Czy ja dobrze czytam, że Sony planuje zamknąć jedyne obok SantaMonica studio, które coś tam umiało zrobić, bo budżet się nie spina? Zle czytasz. Moze przeczytaj znowu.
Opublikowano 21 grudnia 20231 r 3 godziny temu, Daddy napisał: jedyne studio które coś tam wydało na plejkurwe 4.5 bez gier i przyszłości, w nagrodę wywalimy połowę osób lub was zamkniemy, $ony jakie to ścierwo jest to aż wygłodniałe klapy odpalają crapa shadow fail z 2013 bo nie mają w co grać No to raczej nie jest skomplikowany angielski
Opublikowano 21 grudnia 20231 r 2 minutes ago, Shago said: No to raczej nie jest skomplikowany angielski Quote Leaked meeting notes reveal that “there will be one studio closure” at PlayStation Studios
Opublikowano 21 grudnia 20231 r No ten wycinek mówi, że będzie do zamknięcia jakieś jedno studio. Niczym to nie przeczy, że pod młotek nie pójdzie Insomniac z innych plotek :).
Opublikowano 21 grudnia 20231 r Elegancko, niech wracają do MS-u, bo ich ewidentnie najlepsza gra potrzebuje sequela!
Opublikowano 21 grudnia 20231 r 3 minutes ago, Shago said: No ten wycinek mówi, że będzie do zamknięcia jakieś jedno studio. Niczym to nie przeczy, że pod młotek nie pójdzie Insomniac z innych plotek :). Nie pod mlotek a zamknac. Jedno studio jest w Burbank, CA drugie w Durham, NC. Moze sony chce zrobic restrukturyzacje i zwiekszyc rozmiar zespolu w Burbank, CA a zamknac Durham, NC zeby obciac koszta.
Opublikowano 21 grudnia 20231 r U tych niebieskich sc00rwysynów nagrodą za trzymanie tego pierdolniku jako tako na powierzchni jest wizja zwolnienia. XDDDDD Niech już to PlayStation zdycha.
Opublikowano 21 grudnia 20231 r 2 minutes ago, Paolo de Vesir said: U tych niebieskich sc00rwysynów nagrodą za trzymanie tego pierdolniku jako tako na powierzchni jest wizja zwolnienia. XDDDDD Niech już to PlayStation zdycha. Beka z sony ale cala branza gier obecnie zwalnia. Quote At this point, you cannot talk about how amazing 2023 has been for the quality of games released this year without also mentioning how it’s been utterly disastrous for the people who made them. But that’s exactly what Geoff Keighley did during this year’s Game Awards. The numbers vary, but estimates say anywhere between six and seven thousand workers have lost their jobs just this year. No level of studio size or success has been spared. And those who have been let go are now being forced to contend for an ever-dwindling number of open job postings. https://www.theverge.com/23992402/geoff-keighley-the-game-awards-layoffs
Opublikowano 21 grudnia 20231 r Na początku 2022 miałem dylemat: kupować PS5 po to tylko, żeby grać w 60 fpsach w cross-geny czy cisnąć dalej na PS4. Wygrała pierwsza opcja, bo uznałem, że przecież już za moment, już za chwilę będą zapowiedzi jakiś bożych gierek first-party! Tom się pomylił. Jak tak dalej pójdzie to pierwszego exclusive’a first-party zobaczymy w 2026. Jakby nie było, multiplatformowych tytułów nie braknie, ale jednak niesmak pozostaje. PS. Też byłem tym desperatem co z braku laku odpalił Shadow Falla. Ale wyleciał z dysku po 2 godzinach.
Opublikowano 21 grudnia 20231 r Nie ma nic złego w graniu w starsze gry (sam sobie odpaliłem MGS4 na mojej PS3), tylko bawi, że tych 4 klapów ciągle gra w mityczne nowe gry-exy na swoich PS5, których w sumie za wiele to nie ma
Opublikowano 21 grudnia 20231 r Jak miałbym znów grać w Spierdolmana 2 to już wolałbym nie grać w ogóle, real talk.
Opublikowano 21 grudnia 20231 r 5 minut temu, Shago napisał: Nie ma nic złego w graniu w starsze gry (sam sobie odpaliłem MGS4 na mojej PS3) Prawda. Jak ktoś lubi to nic mi do tego. Ale akurat dla mnie to była desperacja, bo szukałem zawzięcie czegoś do pogrania i padło na to. Prawda taka, że jakby było w co grać to pewnie bym nie brał Plusa Extra na rok. Ale zaletą jego jest to, że ograłem trochę dobrych indyków na moich 10 teraflopach.
Opublikowano 21 grudnia 20231 r Wezyr w natarciu widzę, Sony umiera już, ojej, ja jebie co za patolka, ostatnio CW to już chyba dla mnie zbyt mocne zioła. Lepiej skupić się na prawdziwych rzeczach :). 3 godziny temu, Daffy napisał: FY2021 games: Ratchet & Clank: Rift Apart - 2.34m MLB The Show 21 - 1.606m Ghost of Tsushima Director's Cut - 1.494m Returnal - 866k Uncharted: Legacy of Thieves Collection - 329k Death Stranding Director's Cut - 210k FY2020 games: Spider-Man: Miles Morales - 10.184m The Last of Us Part II - 9.636m Ghost of Tsushima - 7.436m Demon's Souls Remake - 1.857m Sackboy: A Big Adventure - 1.289m Predator: Hunting Grounds - 778k Catalogue games (pre-FY2020): Spider-Man 2018 - 22.121m God of War PS4 - 20.826m Horizon Zero Dawn - 19.261m Uncharted 4: A Thief's End - 18.616m The Last of Us Remastered - 18.242m Gran Turismo Sport - 12.726m Uncharted Collection - 9.684m Bloodborne - 7.464m Days Gone - 7.322m Ratchet & Clank - 6.97m God of War 3 Remastered - 5.57m Detroit Become Human - 5.406m LittleBigPlanet 3 - 5.391m Uncharted: The Lost Legacy - 5.246mil InFamous: Second Son - 5.084m Driveclub - 4.764m Death Stranding - 4.157m Until Dawn - 3.906m To są dane z roku 2021
Opublikowano 21 grudnia 20231 r Widzę już nowa linia obrony żeby nie wyszło, że każdy ma te śmieci od Sony w chuju.
Opublikowano 21 grudnia 20231 r Ta lista jest nadal aktualna bo od tamtego czasu wyszedł tylko Spiderman 2
Opublikowano 21 grudnia 20231 r Godzinę temu, Czoperrr napisał: Ta lista jest nadal aktualna bo od tamtego czasu wyszedł tylko Spiderman 2 Od 2021? Serio xD? Horizon miał do kwietnia 2023 (chyba ostatni oficjalny checkpoint) około 10 baniek, a Ragnarok to już ponad 15 mln. Returnal już dawno przekroczył 2 mln, to samo Ratchet. SP2 pewnie 15 mln to do końca tego roku zrobi. Także bardzo aktualne, jest o czym pisać, sensacja!
Opublikowano 21 grudnia 20231 r 5 godzin temu, ASX napisał: No ta obecny trend robienia coraz droższych, coraz większych gier za 300-400 milionów to jest droga donikąd. Jedno potknięcie i całe studio pójdzie do zamknięcia. Insomniac ma dobry pomysł by robić w budżecie jednego blockbustera AAA, 3 mniejsze gierki w stylu Moralesa, które nie tylko kosztowałyby mniej ale mogły wychodzić szybciej w ten sposób minimalizować ryzyko finansowe. Podobnie wypowiadał się zresztą szef studiów Xboxa Matt Booty już kilka lat temu, za co został zresztą zjechany przez fanów Sony. Tylko w Japonii wiedzą jak robić duże gry z niskim budżetem . Imo powrót do mniejszych singlowych gier na 10-25 godzin to przyszłość, akurat bardzo mnie to cieszy.
Opublikowano 21 grudnia 20231 r 22 minuty temu, KrYcHu_89 napisał: Imo powrót do mniejszych singlowych gier na 10-25 godzin to przyszłość, akurat bardzo mnie to cieszy. To by było dobre. Dobrze czasem zagrać w jakiś potężny singlowy tytuł nie będący otwartym światem (patrzę szczególnie na TLOU2), ale jednak więcej nie zawsze znaczy lepiej (też patrzę na TLOU2). Przydałoby się pogadać z kimś z branży, żeby powiedział, czy w obecnych czasach studia AAA w ogóle mogą sobie pozwolić na wydawanie mniejszych gier i jak to wygląda kosztowo: czy opłaca się brać za pre-produkcję tytułu, który będzie na te 10-15 godzin? Moim zdaniem wyszłoby to wszystkim na dobre, aby wrócić do krótszych gier od dużych studiów. Weźmy znów takiego TLOU2 za przykład: gra praktycznie 2 razy dłuższa niż poprzedniczka, moim zdaniem zupełnie niepotrzebnie. Podczas gdy jedynka fabularnie była dopięta na ostatni guzik, w dwójce mamy do czynienia z wieloma przeciągniętymi wątkami i scenami. Czy nie dało się tego zrobić sprawniej, taniej? Fajnie, że ND dostali taką kreatywną wolność, ale cięcia czasem są potrzebne - zwłaszcza, jak się ma ambicje robić 'cinematic experience'. Filmy tworzone przez reżyserów z pełną wolnością kreatywną nie zawsze wychodzą dobrze, czego przykładem jest wiele produkcji od słynnych reżyserów lądujących w Netfliksie. To restrykcje sprzyjają kreatywności, a nie całkowita wolność. Studia Sony zdecydowanie muszą być pod presją, co widać po wydawanych remasterach, bo przecież ile można jechać bez zarobku? Po wtopie z multiplayerem TLOU byłoby fajnie dostać nowe IP od ND, niekoniecznie mające ambicje być kamieniem milowym w historii branży, a później TLOU3 - niekoniecznie na 40 godzin. Sprawne 20 byłoby w sam raz na domknięcie trylogii.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.