Skocz do zawartości

Console Wars 15: Każdy coś tam dla siebie znalazł

Featured Replies

Opublikowano

Dzieciarnia nie kupuje PlayStation dla exów tylko dla Fortnite i innych gier F2P. Taka jest prawda, sprzedaż exów będzie już tylko spadać.

  • Odpowiedzi 33,1 tys.
  • Wyświetleń 627,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Zresztą nie ma co się teraz wykręcać że  granie w lepszej jakości nagle was smieszy bo jeszcze ponad rok temu sami pisaliście że "strata" tych gier "by was zabolała". A przynajmniej schabek tak pisał

  • Kurwa juz sam microsoft przyznaje ze sony robi lepsze gry i legendarne serie XD jak te biedne boty z growego domu dziecka musza sie czuc broniac xkurwy   To jakby waszym ojcem byl Suchodolsk

Opublikowano

  

2 hours ago, ASX said:

 

 

Sony takie dobre. Obstawiam,ze jezeli zamkna kogos to Haven, studio robi GAAS od Jade Raymond ktora nie zrobila dobrej gry od czasow FC4, a popelnia takie zbrodnie przeciwko branzy gier jak AC:Unity, Watch_Dogs i Battlefront 2. Google tez ja zatrudnil swego czasu zeby zrobila gre pod Stadia ale Stadia zdechla za nim cos zrobili :dynia:

Edytowane przez Ryuk

Opublikowano

A oni nie zostali już zamknięci? :p

Opublikowano
Just now, SnoD said:

A oni nie zostali już zamknięci? :p

Nie, zyja. Nawet zatrudniaja!
 

Obstawiam,ze nawet jak to wyjdzie zdechnie to szybciej niz LawBreakers od Cliffa 

Opublikowano

Czy ja dobrze czytam, że Sony planuje zamknąć jedyne obok SantaMonica studio, które coś tam umiało zrobić, bo budżet się nie spina?

Ciekawe jakie kwity na prezesa Sony ma "Polyphony Digital" że wciąż nie poszli pod nóż.

Edytowane przez Shago

Opublikowano
Just now, Shago said:

Czy ja dobrze czytam, że Sony planuje zamknąć jedyne obok SantaMonica studio, które coś tam umiało zrobić, bo budżet się nie spina?

Zle czytasz. Moze przeczytaj znowu. 

Opublikowano
3 godziny temu, Daddy napisał:

 

jedyne studio które coś tam wydało na plejkurwe 4.5 bez gier i przyszłości, w nagrodę wywalimy połowę osób lub was zamkniemy, $ony jakie to ścierwo jest to aż wygłodniałe klapy odpalają crapa shadow fail z 2013 bo nie mają w co grać  :) 


No to raczej nie jest skomplikowany angielski :)

Opublikowano
2 minutes ago, Shago said:


No to raczej nie jest skomplikowany angielski :)

Quote

Leaked meeting notes reveal that “there will be one studio closure” at PlayStation Studios

image.png.b585457b929f020f49d3ef76d5690c33.png

Opublikowano

No ten wycinek mówi, że będzie do zamknięcia jakieś jedno studio. Niczym to nie przeczy, że pod młotek nie pójdzie Insomniac z innych plotek :).

Opublikowano
3 minutes ago, Shago said:

No ten wycinek mówi, że będzie do zamknięcia jakieś jedno studio. Niczym to nie przeczy, że pod młotek nie pójdzie Insomniac z innych plotek :).

Nie pod mlotek a zamknac. Jedno studio jest w Burbank, CA drugie w Durham, NC. Moze sony chce zrobic restrukturyzacje i zwiekszyc rozmiar zespolu w Burbank, CA a zamknac Durham, NC zeby obciac koszta. 

Opublikowano
2 minutes ago, Paolo de Vesir said:

U tych niebieskich sc00rwysynów nagrodą za trzymanie tego pierdolniku jako tako na powierzchni jest wizja zwolnienia. XDDDDD

 

Niech już to PlayStation zdycha.

Beka z sony ale cala branza gier obecnie zwalnia. 
 

Quote

At this point, you cannot talk about how amazing 2023 has been for the quality of games released this year without also mentioning how it’s been utterly disastrous for the people who made them. But that’s exactly what Geoff Keighley did during this year’s Game Awards.

The numbers vary, but estimates say anywhere between six and seven thousand workers have lost their jobs just this year. No level of studio size or success has been spared. And those who have been let go are now being forced to contend for an ever-dwindling number of open job postings.

https://www.theverge.com/23992402/geoff-keighley-the-game-awards-layoffs

Opublikowano

Na początku 2022 miałem dylemat: kupować PS5 po to tylko, żeby grać w 60 fpsach w cross-geny czy cisnąć dalej na PS4. Wygrała pierwsza opcja, bo uznałem, że przecież już za moment, już za chwilę będą zapowiedzi jakiś bożych gierek first-party! Tom się pomylił. 
Jak tak dalej pójdzie to pierwszego exclusive’a first-party zobaczymy w 2026. 
Jakby nie było, multiplatformowych tytułów nie braknie, ale jednak niesmak pozostaje.

 

PS. Też byłem tym desperatem co z braku laku odpalił Shadow Falla. Ale wyleciał z dysku po 2 godzinach. :dunno:

Opublikowano

Nie ma nic złego w graniu w starsze gry (sam sobie odpaliłem MGS4 na mojej PS3), tylko bawi, że tych 4 klapów ciągle gra w mityczne nowe gry-exy na swoich PS5, których w sumie za wiele to nie ma :)

Opublikowano
5 minut temu, Shago napisał:

Nie ma nic złego w graniu w starsze gry (sam sobie odpaliłem MGS4 na mojej PS3)

Prawda. Jak ktoś lubi to nic mi do tego. Ale akurat dla mnie to była desperacja, bo szukałem zawzięcie czegoś do pogrania i padło na to. Prawda taka, że jakby było w co grać to pewnie bym nie brał Plusa Extra na rok. Ale zaletą jego jest to, że ograłem trochę dobrych indyków na moich 10 teraflopach. :rayos:

Opublikowano

Wezyr w natarciu widzę, Sony umiera już, ojej, ja jebie co za patolka, ostatnio CW to już chyba dla mnie zbyt mocne zioła. Lepiej skupić się na prawdziwych rzeczach :). 

3 godziny temu, Daffy napisał:

FY2021 games:

  1. Ratchet & Clank: Rift Apart - 2.34m

  2. MLB The Show 21 - 1.606m

  3. Ghost of Tsushima Director's Cut - 1.494m

  4. Returnal - 866k

  5. Uncharted: Legacy of Thieves Collection - 329k

  6. Death Stranding Director's Cut - 210k

FY2020 games:

  1. Spider-Man: Miles Morales - 10.184m

  2. The Last of Us Part II - 9.636m

  3. Ghost of Tsushima - 7.436m

  4. Demon's Souls Remake - 1.857m

  5. Sackboy: A Big Adventure - 1.289m

  6. Predator: Hunting Grounds - 778k

Catalogue games (pre-FY2020):

  • Spider-Man 2018 - 22.121m

  • God of War PS4 - 20.826m

  • Horizon Zero Dawn - 19.261m

  • Uncharted 4: A Thief's End - 18.616m

  • The Last of Us Remastered - 18.242m

  • Gran Turismo Sport - 12.726m

  • Uncharted Collection - 9.684m

  • Bloodborne - 7.464m

  • Days Gone - 7.322m

  • Ratchet & Clank - 6.97m

  • God of War 3 Remastered - 5.57m

  • Detroit Become Human - 5.406m

  • LittleBigPlanet 3 - 5.391m

  • Uncharted: The Lost Legacy - 5.246mil

  • InFamous: Second Son - 5.084m

  • Driveclub - 4.764m

  • Death Stranding - 4.157m

  • Until Dawn - 3.906m

To są dane z roku 2021 :)

Opublikowano
Godzinę temu, Czoperrr napisał:

Ta lista jest nadal aktualna bo od tamtego czasu wyszedł tylko Spiderman 2

Od 2021? Serio xD? Horizon miał do kwietnia 2023 (chyba ostatni oficjalny checkpoint) około 10 baniek, a Ragnarok to już ponad 15 mln. 

 

Returnal już dawno przekroczył 2 mln, to samo Ratchet. 

 

SP2 pewnie 15 mln to do końca tego roku zrobi. 

 

Także bardzo aktualne, jest o czym pisać, sensacja!

Opublikowano
5 godzin temu, ASX napisał:

No ta obecny trend robienia coraz droższych, coraz większych gier za 300-400 milionów to jest droga donikąd. Jedno potknięcie i całe studio pójdzie do zamknięcia. 

 

Insomniac ma dobry pomysł by robić w budżecie jednego blockbustera AAA, 3 mniejsze gierki w stylu Moralesa, które nie tylko kosztowałyby mniej ale mogły wychodzić szybciej w ten sposób minimalizować ryzyko finansowe. 

image.thumb.png.8e1f2a4e534301265676321cb7f9008e.png

 

Podobnie wypowiadał się zresztą szef studiów Xboxa Matt Booty już kilka lat temu, za co został zresztą zjechany przez fanów Sony.

 

Tylko w Japonii wiedzą jak robić duże gry z niskim budżetem :). Imo powrót do mniejszych singlowych gier na 10-25 godzin to przyszłość, akurat bardzo mnie to cieszy.  

Opublikowano
22 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

Imo powrót do mniejszych singlowych gier na 10-25 godzin to przyszłość, akurat bardzo mnie to cieszy.  

To by było dobre. Dobrze czasem zagrać w jakiś potężny singlowy tytuł nie będący otwartym światem (patrzę szczególnie na TLOU2), ale jednak więcej nie zawsze znaczy lepiej (też patrzę na TLOU2). Przydałoby się pogadać z kimś z branży, żeby powiedział, czy w obecnych czasach studia AAA w ogóle mogą sobie pozwolić na wydawanie mniejszych gier i jak to wygląda kosztowo: czy opłaca się brać za pre-produkcję tytułu, który będzie na te 10-15 godzin?

 

Moim zdaniem wyszłoby to wszystkim na dobre, aby wrócić do krótszych gier od dużych studiów. Weźmy znów takiego TLOU2 za przykład: gra praktycznie 2 razy dłuższa niż poprzedniczka, moim zdaniem zupełnie niepotrzebnie. Podczas gdy jedynka fabularnie była dopięta na ostatni guzik, w dwójce mamy do czynienia z wieloma przeciągniętymi wątkami i scenami. Czy nie dało się tego zrobić sprawniej, taniej? Fajnie, że ND dostali taką kreatywną wolność, ale cięcia czasem są potrzebne - zwłaszcza, jak się ma ambicje robić 'cinematic experience'. Filmy tworzone przez reżyserów z pełną wolnością kreatywną nie zawsze wychodzą dobrze, czego przykładem jest wiele produkcji od słynnych reżyserów lądujących w Netfliksie. To restrykcje sprzyjają kreatywności, a nie całkowita wolność.

 

Studia Sony zdecydowanie muszą być pod presją, co widać po wydawanych remasterach, bo przecież ile można jechać bez zarobku? Po wtopie z multiplayerem TLOU byłoby fajnie dostać nowe IP od ND, niekoniecznie mające ambicje być kamieniem milowym w historii branży, a później TLOU3 - niekoniecznie na 40 godzin. Sprawne 20 byłoby w sam raz na domknięcie trylogii.

 

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.