Skocz do zawartości

Console Wars 15: Każdy coś tam dla siebie znalazł

Featured Replies

Opublikowano
4 minuty temu, SnoD napisał(a):

 

Jakiś chińskie nołnejmy mogą się zasłaniać Xss, ale Rockstar nie wystawi się na takie pośmiewisko.

 

Zejdźcie na ziemię.

Chińczycy olali, Belgowie dorabiali, bo są ambitni, a Czesi sypią kurwami. 

 

A Rockstar pewnie się zastanawia czy 328p internal jest ok xD. 

  • Odpowiedzi 33 tys.
  • Wyświetleń 622,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Zresztą nie ma co się teraz wykręcać że  granie w lepszej jakości nagle was smieszy bo jeszcze ponad rok temu sami pisaliście że "strata" tych gier "by was zabolała". A przynajmniej schabek tak pisał

  • Kurwa juz sam microsoft przyznaje ze sony robi lepsze gry i legendarne serie XD jak te biedne boty z growego domu dziecka musza sie czuc broniac xkurwy   To jakby waszym ojcem byl Suchodolsk

Opublikowano
4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Serio tak jest? 

 

Prostuję. RDR2 nie ma natywnych wersji na nowe konsole. Xss odpala pastgenową wersję Xbox One S a XsX pastgenową wersję Xbox One X.

Opublikowano
5 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Serio tak jest? No to też świadczy o ułomności Series S. 

Ps5 też nie posiada swojej wersji...

To tworcy są ułomni nie konsole

Opublikowano
1 minutę temu, SnoD napisał(a):

Gdyby tak było to wszystkie multiplatformy by zapuerdalały na PS5 i XsX w betonowych 60 fps i 4K. Na XSS to są obcięte wersje z XsX, a nie na odwrót.

 

Ale wygodnie, deweloperzy opierdalają się z roku na rok coraz bardziej, a gracze specjalnej troski ich jeszcze tłumaczą, że to przez XSS I plamy na Słońcu

nikt nie mowi, ze XSS jest zlem swiata i jakby nie powstal, to gry by zapierdalaly w 4k 60fps, glodu by nie bylo i wojen itp. 

Po prostu Microsoft za cel uznal, ze kazda wydana gra na Xboxa ma dzialac tak samo dobrze na Series X  i  Series S

Czyli rownamy w doł

Opublikowano
1 minutę temu, Pierre Deck napisał(a):

nikt nie mowi, ze XSS jest zlem swiata i jakby nie powstal, to gry by zapierdalaly w 4k 60fps, glodu by nie bylo i wojen itp. 

Po prostu Microsoft za cel uznal, ze kazda wydana gra na Xboxa ma dzialac tak samo dobrze na Series X  i  Series S

Czyli rownamy w doł

 

No nie XD

 

Gry na XSS i XsX mają mieć taką samą zawartość, a nie działać tak samo dobrze. Skąd wy te farmazony bierzecie.

Opublikowano

plamy na twoim pustym saganie. Jeszcze tego ziemniaka broni. Larian to pewnie tez noname.

Edytowane przez Beelzeboss

Opublikowano
9 minut temu, SnoD napisał(a):

 

No nie XD

 

Gry na XSS i XsX mają mieć taką samą zawartość, a nie działać tak samo dobrze. Skąd wy te farmazony bierzecie.

Larian złamał tą zasadę, bo chyba ten coop ostatecznie nie wyszedl i Series X też przez to został opóźniony. 

 

Czesi ostatnio wspominali, że musieli nie tyle nie wydać gry, co właśnie ze względu na zawartość zmniejszyć wielkość mapy, światy gry, co dotknie każdą możliwą wersję gry.  

 

To są poważne decyzje i problemy. 

 

https://www.reddit.com/r/gamernews/s/W4CvNwL0nt

https://www.pushsquare.com/news/2024/06/xbox-series-s-specs-limit-the-scope-of-kingdom-come-deliverance-2

Opublikowano
10 minut temu, Pierre Deck napisał(a):

Po prostu Microsoft za cel uznal, ze kazda wydana gra na Xboxa ma dzialac tak samo dobrze na Series X  i  Series S

Czyli rownamy w doł

to teraz sobie wyobrazcie co bedzie jak wydadza "nextgena" i przypna mu kule do nogi w postaci handhelda słabszego od series s :obama:

Opublikowano
11 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Larian złamał tą zasadę, bo chyba ten coop ostatecznie nie wyszedl i Series X też przez to został opóźniony. 

 

Czesi ostatnio wspominali, że musieli nie tyle nie wydać gry, co właśnie ze względu na zawartość zmniejszyć wielkość mapy, światy gry, co dotknie każdą możliwą wersję gry.  

 

To są poważne decyzje i problemy. 

 

https://www.reddit.com/r/gamernews/s/W4CvNwL0nt

https://www.pushsquare.com/news/2024/06/xbox-series-s-specs-limit-the-scope-of-kingdom-come-deliverance-2

 

Dobrze, że na starego poczciwego Xbox One nie wychodziły gry z ogromnymi mapami... a nie, czekaj :p

Opublikowano

Jak myślicie co była większa premierą na Plejce w tym roku, sześcioletnie Sea of Thieves czy Stellar Blade? 

Koreański Nier miał chyba 10 baniek zrobić w dwa tygodnie 

Opublikowano
3 minuty temu, SnoD napisał(a):

 

Dobrze, że na starego poczciwego Xbox One nie wychodziły gry z ogromnymi mapami... a nie, czekaj :p

A Batman Arkham wyszedł na Switcha, tylko po co? Zresztą co Ja Ci będę tłumaczył, widać, że jesteś uparty na ten Series S  I nie widzisz problemów, z jakimi musi się zmierzyć developerski świat w połowie zaledwie tej generacji. 

Opublikowano
3 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

A Batman Arkham wyszedł na Switcha, tylko po co? Zresztą co Ja Ci będę tłumaczył, widać, że jesteś uparty na ten Series S  I nie widzisz problemów, z jakimi musi się zmierzyć developerski świat w połowie zaledwie tej generacji. 

 

Deweloperzy zawsze stękają żeby żeby tylko wytłumaczyć się ze swojego nieróbstwa. Co generację wymyślają tylko inne bajeczki.

 

To tak samo jak z fizyką i AI w grach. Za mało tego czy tamtego, a później odpalasz jakąś grę sprzed 15 lat na sprzęcie o mocy kalkulatora i okazuje się że przez kilkanaście lat deweloperzy zaliczyli regres na każdym polu.

Edytowane przez SnoD

Opublikowano
52 minuty temu, SnoD napisał(a):

Ci sami devi co stękają na XSS robią później porty swoich gier na Switcha i już im moc konsoli nie przeszkadza.

 

bo dobrze wiedzą że nikt normalny tych portów nie kupuje żeby w nie grać xD 

Opublikowano
10 minut temu, messer88 napisał(a):

 

bo dobrze wiedzą że nikt normalny tych portów nie kupuje żeby w nie grać xD 

Porty na Switcha są do tematu z pudełkami, a nie do grania. 

 

Tego rycerza nawet patchowali, ale wyszło jeszcze gorzej xDD

 

 

 

Opublikowano

 

moim zdaniem winny jest Series S

 

Opublikowano
5 godzin temu, jimmy napisał(a):

Spencer bombarduje dalej? Ponury żniwiarz

 

Opublikowano

Na pewno można mówić, że kolejny raz duża premiera ominęła x-kaleke bez gier.

Opublikowano
3 godziny temu, ASX napisał(a):

 

moim zdaniem winny jest Series S

 

Od pierwszego trailera to było wiadome przeciez. uparli się na ten chujowy RE Engine, a jak on sobie radzi z wiekszymi lokacjami już widzielismy przy dragons dogma 2.

Opublikowano
9 minut temu, Shen napisał(a):

Od pierwszego trailera to było wiadome przeciez. uparli się na ten chujowy RE Engine, a jak on sobie radzi z wiekszymi lokacjami już widzielismy przy dragons dogma 2.

Dogmę 2 na konsolach to kilka osób na forum nawet odpuściło przez RE Engine, na PC też mieliśmy problemy. Ten silnik kuleje mocno w open worldach.

Opublikowano

Raczej Asax chciał wam pokazać że 30 klatek się zdarzało i nadal będzie się zdarzać ;)

Aczkolwiek jasne że fajnie jakby wkoncu MS dał wyglancowany produkt pod każdym względem. 

Opublikowano

Czyli tak: Wukong brak na XSX, Silent Hill 2 również brak na konsoli zielonych więc czy może być gorzej? Na ps5 w wakacje ostre granie w małpę, we wrześniu platformer od Asobi a w październiku Silent a na XSX posucha, wstyd Wam trochę?


 

Już nie siedzę w gamepass ale chyba tam też się tylko płaci żeby reklamy nowych wersji pada pooglądać 

Edytowane przez Whisker

Opublikowano

Multiplatformy omijają xboxa, microsoft, żeby sie ratowac wydaje swoje gry na sonke, z xboxem nigdy nie było tak dobrze.

Opublikowano

Ano właśnie bo chyba Indiana Jones co tu się tak ludzie pałowali że Ex też wyjdzie na najpopularniejszą konsole na rynku - ps5

Opublikowano

Dziś premiera największego exa first party partaczy z sony w 2024 a niebieskie ameby jak uciekły pod kamien, może wszystkie 5 klapów właśnie napierdala w concord? 

 

Typowe żółtko jak to u sonki i szalone 600 graczy na premierę w grze online  :jim:

 

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.