Opublikowano 9 lutego 20232 l Kagetsu build na avo i critici Moja ulubiona postac. Do tego ten speed.
Opublikowano 20 lutego 20232 l Jestem na 25 chapterze. Mam z tą grą problem: zupełnie nie rajcujące mnie rozmowy pomiędzy postaciami, które w pewnym momencie po prostu zacząłem skipować. Fabuła dość miałka, ale okej, jest pretekstowa, bo w końcu jest też tylko po to, żeby seria walk nie była serią randomowych starć. Walki: sam motyw Engage fajny, ale w starciach z zaangażowanymi przeciwnikami, często jest tak, że pierwsze (i ostatnie) podejście do przywódcy to "być albo nie być", bo nagle potrafią rzucić jakiś skill który odbiera 9x9 życia i dziękuję. Mam wrażenie, że w poprzednich częściach nie trzeba było aż tak starać się robić wszystkiego "na styk" i ogarniać, żeby zabić wroga w jednej turze, albo pożegnać się z kimś z drużyny. Zarządzanie linkami (a raczej levelowanie) to jest jakiś żart. Spędziłem wczoraj z pół godziny, rozwijając Bond level poszczególnym postaciom, kiedy już się namyśliłem, jakie chcę im dać skille (przez całą grę przeszedłem bez dziedziczenia żadnych do tego momentu). Rozumiem, że musi być jakaś rozmowa z danym Emblematem, ale kurde nie te głupie walki, które i tak niczego nie zmieniają, bo relacja rozwija się bez wpływu na to, czy wygramy czy nie. Denerwuje mnie też opcja, że nie można zablokować ekwipunku danej postaci (często zdobywamy trochę nowego oręża/ulepszamy stary i fajnie by było to wyekwipować automatycznie, ale przez to np. Ivy zawsze dostaje u mnie Rescue, z którego nigdy nie korzystam i zawsze muszę to zmieniać). Edytowane 20 lutego 20232 l przez Szwed
Opublikowano 22 lutego 20232 l Lord Sombron poszedł wpasnie do piachu. Cudowny system walki, animacja, postacie, plansze. Czekam na dlc
Opublikowano 22 lutego 20232 l U mnie wczoraj, więc piąteczka, imienniku. Nadal mam te same problemy, o których pisałem przedwczoraj. Nie zagłębiałem się jeszcze w postgame, ale widzę, że dali kryształki do ulepszania broni, bo inaczej bym ich nigdy nie zdobył
Opublikowano 22 lutego 20232 l 3 godziny temu, Dave Czezky napisał: Lord Sombron poszedł wpasnie do piachu. Cudowny system walki, animacja, postacie, plansze. Czekam na dlc Zgadzam się z wszystkim poza postaciami, chyba że chodzi o projekt wizualny (ten niemalze barokowy) - jeśli mowa o charakterze to nasi kompani byli głebocy jak wanna w moim poprzednim wynajmowanym mieszkaniu... ... Nie bo tam wanny Ale pomijając te drobną uszczypliwośc to gra sztosiwo!!!
Opublikowano 22 lutego 20232 l Przypadła mi do gustu ich powierzchownosc, bo to co miały do powiedzenia skipowalem W ogole doszlo do tego, że jak chcesz fajne dialogi, to odpalasz indyka. Tutaj mamy poziom polskiej telenoweli. W oczekiwaniu na metroida w pudełeczku bożym, odpalam jednak od razu na wyższym poziomie trudności. Przy okazji sprawdzę nowe emblemy.
Opublikowano 24 lutego 20232 l Pograłem chwilkę, w dobra fabułę nie liczę ale widzę, że prezentacja skręciła ostro w stronę anime i wręcz dragon balla xddd, nawet ciekawe, na razie mnie nie przeraża taka formuła, zwłaszcza że technicznie to jest wszystko zrealizowane o trzy klasy lepiej niż stosunkowo brzydki three houses.
Opublikowano 7 marca 20232 l Jutro nowe dodatki: Surprise! Fire Emblem Engage's 'Wave 3' Expansion Pass DLC Is Releasing Soon | Nintendo Life
Opublikowano 22 marca 20232 l Story DLC zapowiada się ciekawiej niż historia podstawki. Zamierzałem kupić DLC anyway jak tylko skończę kampanię, po trailerze tylko się utwierdziłem w tym. Gra faktycznie musiała być skonczona już dawno skoro sypią DLC tak szybko. Pośpiech daje nadzieję że jeszcze w tym roku zapowiedzą remake FE4.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.