Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Battlefield 6

Featured Replies

Opublikowano

wytłumaczy mi ktoś jak działają tłumiki i czy kogoś widać na mini mapie gdy strzelasz bez albo z tłumikiem? w codzie tak działa a nie wiem jak jest w bfach, czy w ogóle cie nie widać na mapie jak strzelasz bez tłumika i jedynie jak ktoś cie zaspotuje to jesteś widoczny? mam ogólnie mindfucka w tej kwestii, czy w ogóle poświęcać slot który zabiera 30pkt ze 100 na właśnie ten dodatek w becie

Edytowane przez mersi

  • Odpowiedzi 412
  • Wyświetleń 23,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Czezare
    Czezare

    Gdyby nie pojazdy pomyślałbym, że to nowy CoD.

  • UberAdi
    UberAdi

    To jest U-100 z BF4 czyli startowa broń supporta. Prawdziwa nazwa to Ultimax 100. Ta broń jest tak zrobiona, że ma minimalny recoil też w rzeczywistości. Problemem jest wolny fire rate i w BF4 nie był

  • Ostatni dobry BF 1 to był z pierwszej wojny światowej.  

Opublikowano
1 godzinę temu, mersi napisał(a):

wytłumaczy mi ktoś jak działają tłumiki i czy kogoś widać na mini mapie gdy strzelasz bez albo z tłumikiem? w codzie tak działa a nie wiem jak jest w bfach, czy w ogóle cie nie widać na mapie jak strzelasz bez tłumika i jedynie jak ktoś cie zaspotuje to jesteś widoczny? mam ogólnie mindfucka w tej kwestii, czy w ogóle poświęcać slot który zabiera 30pkt ze 100 na właśnie ten dodatek w becie

W BFach działanie tłumików się trochę różni między częściami. Tą grę robi ekipa od 2042 więc może być tak jak tam czyli podział tłumików na light i heavy. Light supressor nie pokazuje cię na mapie tylko graczom w odległości większej niż 20m, heavy supressor chowa cię przed wszystkimi.

Ale w sumie to nie wiem na 100%, nie patrzyłem czy ktoś coś tu testował już.

Opublikowano

ZA SZYBKI TEN BATTLEFIELD CO TO ZA COD LUDZIE

image0-1.jpg

balon

Dziadki, może trzeba przyznać, że to SKILL ISSUE, a nie wyimaginowane problemy?

Opublikowano

Ja jestem przekonany, że to wynika z peselu. Z każdym rokiem coraz gorzej gram w RTSy oraz FPSy

Opublikowano

Sam sprint to przecież nie wszystko

Na odczucie szybkości gry wpływa też np. kształt i struktura map (rozmieszczenie punktów), szybkość wystrzeliwania kul czy czas przeładowania i uzupełniania amunicji. Pomijam już nawet kwestię FOV, jaki sobie kto tam ustawia pod swoje preferencje.

Obiektywnie i tak tego nigdy nie stwierdzimy.

Opublikowano

Ta tabela to totalna bzdura. Jak kolega wyżej napisał, na nasze odczucia względem prędkości żołnierz wpływa wiele czynników. Może metr w wirtualnej rzeczywtosci BF6 to, 0.8 metra w bf3. Grałem w Bf6 beta i ta gra jest szybsza, niż Bf4,- tak na moje oko około 15-20%. Bezpośrednie po 2 godzinnej sesji Beta odpaliłem Bf4. Żołnierz w czwórkę, assualt z perkiem na bieganie jest wolniejszy, to nie ulega najmniejsze wątpliwości. W szóstce przeładowuje broń i bieg, jakby miał baterie Duracell w dupie. Mi osobie tempo gry nie przeszkadza w nowej odsłonie Bf, ale ta gra jest szybsza niż Bf3/4.

Opublikowano

Informuję, że wyzwania z pierwszego weekendu są wciąż dostępne i można dalej je wbijać hi

Opublikowano

Wiadomo, że sprint to jeden z czynników, ale wciąż uważam, że trójka była szybsza.

Opublikowano

Nie wiem, czy mam w sobie aż tyle samozaparcia, żeby odpalać dzisiaj trójkę i szukać serwera.

W moich wspomnieniach to wciąż chyba najlepsza część (a przynajmniej pod kątem frajdy jaką dawała i jakie to wrażenie na mnie wówczas zrobiło).

Ale znając życie, to po tych prawie 15 latach nie wytrzymałaby już brutalnego zderzenia z rzeczywistością Więc sobie jednak daruję. notlikethis

Opublikowano
56 minut temu, l33t napisał(a):

Nie wiem, czy mam w sobie aż tyle samozaparcia, żeby odpalać dzisiaj trójkę i szukać serwera.

W moich wspomnieniach to wciąż chyba najlepsza część (a przynajmniej pod kątem frajdy jaką dawała i jakie to wrażenie na mnie wówczas zrobiło).

Ale znając życie, to po tych prawie 15 latach nie wytrzymałaby już brutalnego zderzenia z rzeczywistością Więc sobie jednak daruję. notlikethis

na konsolach serwery martwe oficjalne, czekamy na odrodzenie jesienią po DNSie

apropo statystyk, u mnie tak:

image.jpeg

Opublikowano

moje tak z pierwszego weekendu bety, zobaczymy jak będzie po drugiej whistling

Screenshot_20250813_232409_Chrome.jpg

Opublikowano

A teraz koniec z tymi pochwałami, a bardziej przedstawię swoje negatywne odczucia na temat tej bety:

-Shotgun zabija z odległości 10-15m na jednego hita, coś koszmarnego.

-Czołgi wymagają za dużo uszkodzeń, aby je zniszczyć, a mogą rozwalić budynek z końca mapy i dobić przeciwników z działka. Jedyne skuteczne rozwiązanie jakie znalazłem to szybkie wyrzucenie aż 4 paczek C4, ale trzeba być oczywiście bardzo blisko. RPG jest za wolne jeśli ktoś się na nas zlokuje w pojeździe

-RPG zadaje jakieś żałosne obrażenia piechocie, chyba, że jest to direct hit, wtedy zabija od razu

-Niektóre bronie mają zero recoila po tuningu, dosłownie zero.

-Animacje się zacinają i to często, szczególnie jak próbujemy zmieniać szybko broń, używać gadżetów i granatów w przeciągu kilku sekund. Dzisiaj w ciągu 2 godzin używając assault rifle, próbowałem ją szybko przeładować kładąc się na ziemi, broń się przeładowała, nie było animacji

-Helikoptery mają trudne życie, lekko się poderwiesz do góry i już nie żyjesz

Na PC ludzie strasznie się pocą, jak patrzę na niektóre klipy to wygląda jakby mieli aimlocka. Podobno na konsolach nie ma aż takiego szaleństwa, chociaż crossplay negatywnie na to oddziaływuje.

Gracze będąc medykami często ignorują nas pomimo bycia pod osłoną, ale to już problem tylko i wyłącznie graczy, a nie samej gry.

Chyba staje się za stary na te wszystkie shootery, bo nie odczuwam jakiejś przyjemności - po 5 meczach jest tylko zmęczenie i przegrzanie mózgu.

Opublikowano

Wcześniej w becie też był motyw wizualny z przegrzewająca się lufa karabinu ?

Szym3kPL_battlefield-6_16x9.jpg

Edytowane przez Szymek

Opublikowano

W tej becie zauważyłem, że matchmaking trwa dłużej niż w pierwszej co jeszcze bardziej irytuje, że po każdej rozgrywce trzeba go powtarzać.

image.png

Opublikowano

Z wyzwań zostało tylko przejść 15 sektorów w szturmie lub przełamaniu i chyba to najcięższe bedzie reszta wbita na luzie w 8h gry. Mam wrażenie że jakoś gorzej mi się gra niż w poprzednim tygodniu . Co do helikopterów zgadzam się są bezużyteczne ledwo podlecisz to 100 rakiet leci w ciebie

Opublikowano
2 godziny temu, KrossOver napisał(a):

A teraz koniec z tymi pochwałami, a bardziej przedstawię swoje negatywne odczucia na temat tej bety:

-Shotgun zabija z odległości 10-15m na jednego hita, coś koszmarnego.

-Czołgi wymagają za dużo uszkodzeń, aby je zniszczyć, a mogą rozwalić budynek z końca mapy i dobić przeciwników z działka. Jedyne skuteczne rozwiązanie jakie znalazłem to szybkie wyrzucenie aż 4 paczek C4, ale trzeba być oczywiście bardzo blisko. RPG jest za wolne jeśli ktoś się na nas zlokuje w pojeździe

-RPG zadaje jakieś żałosne obrażenia piechocie, chyba, że jest to direct hit, wtedy zabija od razu

-Niektóre bronie mają zero recoila po tuningu, dosłownie zero.

-Animacje się zacinają i to często, szczególnie jak próbujemy zmieniać szybko broń, używać gadżetów i granatów w przeciągu kilku sekund. Dzisiaj w ciągu 2 godzin używając assault rifle, próbowałem ją szybko przeładować kładąc się na ziemi, broń się przeładowała, nie było animacji

-Helikoptery mają trudne życie, lekko się poderwiesz do góry i już nie żyjesz

Na PC ludzie strasznie się pocą, jak patrzę na niektóre klipy to wygląda jakby mieli aimlocka. Podobno na konsolach nie ma aż takiego szaleństwa, chociaż crossplay negatywnie na to oddziaływuje.

Gracze będąc medykami często ignorują nas pomimo bycia pod osłoną, ale to już problem tylko i wyłącznie graczy, a nie samej gry.

Chyba staje się za stary na te wszystkie shootery, bo nie odczuwam jakiejś przyjemności - po 5 meczach jest tylko zmęczenie i przegrzanie mózgu.

Z helikopterami to zawsze był taki case, że na większych mapach miały ciężki żywot. 32 graczy i dało się już wbijać expa na niego. A jak masz rozwinięte wszystkie maskowania, działka i zrzuty bomb to jesteś marzyna do zabijania praktycznie.

Opublikowano

Gra ktoś na xsx? Też macie wrażenie że grafika jest dosyć kiepska i kolory trochę wyblakłe ? W ustawieniach gry zmieniłem też ostrość na 42 bo miałem wrażenie że jest wręcz przeostrzone domyślnie


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Z broni w becie, to chyba najbardziej mi pasuje m417. Całkiem silne i celownik nie lata mi na wszystkie strony.

Opublikowano

Ta mapa empire jest słaba. Przypomina designem mapę Rotterdam z BFV ale jest gdzieś dwa razy mniejsza, szkoda. Liberation Peak nadal najlepsza.

No i wolałbym żeby się określili z tymi otwartymi pukawkami czy jednak zamkniętymi, nie jestem konkretnie za jakimś rozwiązaniem ale wypadałoby podjąć jakąś decyzję a nie utrzymywać dwie playlisty.

Staty z pierwszego weekendu

IMG_6320.jpeg

Opublikowano

podoba mi się Empire State i ma trochę taki Hardline vibe, no i ma niezły brooklinowy klimacik, wrzucam jedną z rundek stamtąd, może dlatego że ogólnie lubię walkę w zwarciu to mi leży, jednak wolałbym też żeby pozostałe mapki były czysto Battlefieldowe i były po prostu większe, na bete wrzucili najmniejsze jakie będą dostępne od premiery i fajnie byłoby sie pozytywnie w tym temacie zaskoczyć

co do zamkniętych czy otwartych klas to nie mam zdania chociaż widzę że chcą postawić na dowolność wyboru i np ktoś kto chciałby grać wsparciem za bardzo by nim nie grał bo np LMG nie porywają więc ludzie wybieraliby inną klase, tak samo wydaje mi sie i raczej bankowo tak jest, że po prostu chodzi o skiny do broni i monetyzacje, ludzie wolą kupić skina na ulubiony karabin czy snajpe i móc grać dowolną klasą a nie być ograniczony co by skutkowało rezygnacje z takiego skina, a jak wiadomo hajs musi sie też zgadzać

btw nie wchodźcie na reddita z battlefieldem, co tam sie odpierdala to jeden wielki płacz ludzi którym nie dano do bety dużej mapy i im odpeirdala, totalny rak i nie da sie tego czytać XD tym bardziej jeszcze tydzień temu wychwalali wszyscy tam tą bete pod niebiosa, jedna nowa tylko infantry mapka i zwrot o 180* XD

198a9d4acac93-screenshotUrl.jpg

Opublikowano

Ale TTK tutaj jest crispy. Przeciągnąłem dzisiaj celownik z lewej do prawej z lekką korektą podstawowa bronią szturmowca na trzech typow i pięknie się złożyli po trafieniu trzech głow.

Jak znasz mapę po paru godzinach gry to wybijanie świeżaków daje sporo radochy obama

Po tym co zobaczyłem to możliwe ze gierka wpadnie day one, bo już dawno się tak dobrze w gierce pifpaf nie bawilem.

Opublikowano

Gunplay w tej grze jest tragiczny. Broń sprawia wrażenie, jakby była wykonana z pomalowanego na czarno drewna, wydrukowana w drukarce 3D i uzupełniona plastikowymi elementami. Niby wyglądają inaczej, ale wszystkie wydają się być zrobione według jednego szablonu. Strzelanie w ogóle nie daje takiej satysfakcji jak w Battlefield 3 czy Battlefield 4. Recoil niby jest, ale w starciach przy tak niskim TTK wydaje się kompletnie bez znaczenia. Co więcej, praktycznie znika, gdy nasza broń ma założone pewne dodatki. A udźwiękowienie? Totalne rozczarowanie. Nawet bez tłumika broń brzmi tak, jakby była w niego wyposażona — jakbyśmy strzelali pestkami zamiast kulami. Ktoś może powiedzieć, że w prawdziwym życiu niektóre bronie tak się zachowują. Może i tak, ale w grze, w porównaniu do poprzednich części, wrażenia ze strzelania są płaskie i niesatysfakcjonujące. Jakby broń została pozbawiona tożsamości. Beta pozostawiła mnie mocno zawiedzionym. Całość sprawia wrażenie, jakbym grał w Battlefield 3 przez portal Battlefield 2042. Ten sam wizualny „vibe” jest wszechobecny, a nawet pewne mechaniki zostały przeniesione z tamtej nieszczęsnej gry.

A co mi się podoba? Latanie F16 jest przemiodne, zupełnie jakbym oglądał Top Gun. Kapitalnie to zrobili.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.