Opublikowano wtorek o 09:294 dni wytłumaczy mi ktoś jak działają tłumiki i czy kogoś widać na mini mapie gdy strzelasz bez albo z tłumikiem? w codzie tak działa a nie wiem jak jest w bfach, czy w ogóle cie nie widać na mapie jak strzelasz bez tłumika i jedynie jak ktoś cie zaspotuje to jesteś widoczny? mam ogólnie mindfucka w tej kwestii, czy w ogóle poświęcać slot który zabiera 30pkt ze 100 na właśnie ten dodatek w becie Edytowane wtorek o 09:304 dni przez mersi
Opublikowano wtorek o 11:124 dni 1 godzinę temu, mersi napisał(a):wytłumaczy mi ktoś jak działają tłumiki i czy kogoś widać na mini mapie gdy strzelasz bez albo z tłumikiem? w codzie tak działa a nie wiem jak jest w bfach, czy w ogóle cie nie widać na mapie jak strzelasz bez tłumika i jedynie jak ktoś cie zaspotuje to jesteś widoczny? mam ogólnie mindfucka w tej kwestii, czy w ogóle poświęcać slot który zabiera 30pkt ze 100 na właśnie ten dodatek w becieW BFach działanie tłumików się trochę różni między częściami. Tą grę robi ekipa od 2042 więc może być tak jak tam czyli podział tłumików na light i heavy. Light supressor nie pokazuje cię na mapie tylko graczom w odległości większej niż 20m, heavy supressor chowa cię przed wszystkimi.Ale w sumie to nie wiem na 100%, nie patrzyłem czy ktoś coś tu testował już.
Opublikowano środa o 11:023 dni ZA SZYBKI TEN BATTLEFIELD CO TO ZA COD LUDZIEDziadki, może trzeba przyznać, że to SKILL ISSUE, a nie wyimaginowane problemy?
Opublikowano czwartek o 05:032 dni Ja jestem przekonany, że to wynika z peselu. Z każdym rokiem coraz gorzej gram w RTSy oraz FPSy
Opublikowano czwartek o 09:552 dni Sam sprint to przecież nie wszystkoNa odczucie szybkości gry wpływa też np. kształt i struktura map (rozmieszczenie punktów), szybkość wystrzeliwania kul czy czas przeładowania i uzupełniania amunicji. Pomijam już nawet kwestię FOV, jaki sobie kto tam ustawia pod swoje preferencje.Obiektywnie i tak tego nigdy nie stwierdzimy.
Opublikowano czwartek o 10:192 dni Ta tabela to totalna bzdura. Jak kolega wyżej napisał, na nasze odczucia względem prędkości żołnierz wpływa wiele czynników. Może metr w wirtualnej rzeczywtosci BF6 to, 0.8 metra w bf3. Grałem w Bf6 beta i ta gra jest szybsza, niż Bf4,- tak na moje oko około 15-20%. Bezpośrednie po 2 godzinnej sesji Beta odpaliłem Bf4. Żołnierz w czwórkę, assualt z perkiem na bieganie jest wolniejszy, to nie ulega najmniejsze wątpliwości. W szóstce przeładowuje broń i bieg, jakby miał baterie Duracell w dupie. Mi osobie tempo gry nie przeszkadza w nowej odsłonie Bf, ale ta gra jest szybsza niż Bf3/4.
Opublikowano czwartek o 11:302 dni Informuję, że wyzwania z pierwszego weekendu są wciąż dostępne i można dalej je wbijać
Opublikowano czwartek o 11:312 dni Wiadomo, że sprint to jeden z czynników, ale wciąż uważam, że trójka była szybsza.
Opublikowano czwartek o 11:562 dni Nie wiem, czy mam w sobie aż tyle samozaparcia, żeby odpalać dzisiaj trójkę i szukać serwera.W moich wspomnieniach to wciąż chyba najlepsza część (a przynajmniej pod kątem frajdy jaką dawała i jakie to wrażenie na mnie wówczas zrobiło).Ale znając życie, to po tych prawie 15 latach nie wytrzymałaby już brutalnego zderzenia z rzeczywistością Więc sobie jednak daruję.
Opublikowano czwartek o 12:532 dni 56 minut temu, l33t napisał(a):Nie wiem, czy mam w sobie aż tyle samozaparcia, żeby odpalać dzisiaj trójkę i szukać serwera.W moich wspomnieniach to wciąż chyba najlepsza część (a przynajmniej pod kątem frajdy jaką dawała i jakie to wrażenie na mnie wówczas zrobiło).Ale znając życie, to po tych prawie 15 latach nie wytrzymałaby już brutalnego zderzenia z rzeczywistością Więc sobie jednak daruję. na konsolach serwery martwe oficjalne, czekamy na odrodzenie jesienią po DNSieapropo statystyk, u mnie tak:
Opublikowano czwartek o 13:212 dni Nowa mapa w NY spoko, milion wejść wszędzie xD ale szturm się gra zacnie
Opublikowano czwartek o 13:562 dni moje tak z pierwszego weekendu bety, zobaczymy jak będzie po drugiej
Opublikowano czwartek o 14:012 dni A teraz koniec z tymi pochwałami, a bardziej przedstawię swoje negatywne odczucia na temat tej bety:-Shotgun zabija z odległości 10-15m na jednego hita, coś koszmarnego. -Czołgi wymagają za dużo uszkodzeń, aby je zniszczyć, a mogą rozwalić budynek z końca mapy i dobić przeciwników z działka. Jedyne skuteczne rozwiązanie jakie znalazłem to szybkie wyrzucenie aż 4 paczek C4, ale trzeba być oczywiście bardzo blisko. RPG jest za wolne jeśli ktoś się na nas zlokuje w pojeździe-RPG zadaje jakieś żałosne obrażenia piechocie, chyba, że jest to direct hit, wtedy zabija od razu-Niektóre bronie mają zero recoila po tuningu, dosłownie zero.-Animacje się zacinają i to często, szczególnie jak próbujemy zmieniać szybko broń, używać gadżetów i granatów w przeciągu kilku sekund. Dzisiaj w ciągu 2 godzin używając assault rifle, próbowałem ją szybko przeładować kładąc się na ziemi, broń się przeładowała, nie było animacji-Helikoptery mają trudne życie, lekko się poderwiesz do góry i już nie żyjeszNa PC ludzie strasznie się pocą, jak patrzę na niektóre klipy to wygląda jakby mieli aimlocka. Podobno na konsolach nie ma aż takiego szaleństwa, chociaż crossplay negatywnie na to oddziaływuje. Gracze będąc medykami często ignorują nas pomimo bycia pod osłoną, ale to już problem tylko i wyłącznie graczy, a nie samej gry.Chyba staje się za stary na te wszystkie shootery, bo nie odczuwam jakiejś przyjemności - po 5 meczach jest tylko zmęczenie i przegrzanie mózgu.
Opublikowano czwartek o 14:332 dni Wcześniej w becie też był motyw wizualny z przegrzewająca się lufa karabinu ? Edytowane czwartek o 14:342 dni przez Szymek
Opublikowano czwartek o 14:552 dni W tej becie zauważyłem, że matchmaking trwa dłużej niż w pierwszej co jeszcze bardziej irytuje, że po każdej rozgrywce trzeba go powtarzać.
Opublikowano czwartek o 15:172 dni Z wyzwań zostało tylko przejść 15 sektorów w szturmie lub przełamaniu i chyba to najcięższe bedzie reszta wbita na luzie w 8h gry. Mam wrażenie że jakoś gorzej mi się gra niż w poprzednim tygodniu . Co do helikopterów zgadzam się są bezużyteczne ledwo podlecisz to 100 rakiet leci w ciebie
Opublikowano czwartek o 16:282 dni 2 godziny temu, KrossOver napisał(a):A teraz koniec z tymi pochwałami, a bardziej przedstawię swoje negatywne odczucia na temat tej bety:-Shotgun zabija z odległości 10-15m na jednego hita, coś koszmarnego.-Czołgi wymagają za dużo uszkodzeń, aby je zniszczyć, a mogą rozwalić budynek z końca mapy i dobić przeciwników z działka. Jedyne skuteczne rozwiązanie jakie znalazłem to szybkie wyrzucenie aż 4 paczek C4, ale trzeba być oczywiście bardzo blisko. RPG jest za wolne jeśli ktoś się na nas zlokuje w pojeździe-RPG zadaje jakieś żałosne obrażenia piechocie, chyba, że jest to direct hit, wtedy zabija od razu-Niektóre bronie mają zero recoila po tuningu, dosłownie zero.-Animacje się zacinają i to często, szczególnie jak próbujemy zmieniać szybko broń, używać gadżetów i granatów w przeciągu kilku sekund. Dzisiaj w ciągu 2 godzin używając assault rifle, próbowałem ją szybko przeładować kładąc się na ziemi, broń się przeładowała, nie było animacji-Helikoptery mają trudne życie, lekko się poderwiesz do góry i już nie żyjeszNa PC ludzie strasznie się pocą, jak patrzę na niektóre klipy to wygląda jakby mieli aimlocka. Podobno na konsolach nie ma aż takiego szaleństwa, chociaż crossplay negatywnie na to oddziaływuje.Gracze będąc medykami często ignorują nas pomimo bycia pod osłoną, ale to już problem tylko i wyłącznie graczy, a nie samej gry.Chyba staje się za stary na te wszystkie shootery, bo nie odczuwam jakiejś przyjemności - po 5 meczach jest tylko zmęczenie i przegrzanie mózgu.Z helikopterami to zawsze był taki case, że na większych mapach miały ciężki żywot. 32 graczy i dało się już wbijać expa na niego. A jak masz rozwinięte wszystkie maskowania, działka i zrzuty bomb to jesteś marzyna do zabijania praktycznie.
Opublikowano czwartek o 17:302 dni Gra ktoś na xsx? Też macie wrażenie że grafika jest dosyć kiepska i kolory trochę wyblakłe ? W ustawieniach gry zmieniłem też ostrość na 42 bo miałem wrażenie że jest wręcz przeostrzone domyślnie Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Opublikowano czwartek o 20:542 dni Z broni w becie, to chyba najbardziej mi pasuje m417. Całkiem silne i celownik nie lata mi na wszystkie strony.
Opublikowano piątek o 11:201 dzień Ta mapa empire jest słaba. Przypomina designem mapę Rotterdam z BFV ale jest gdzieś dwa razy mniejsza, szkoda. Liberation Peak nadal najlepsza.No i wolałbym żeby się określili z tymi otwartymi pukawkami czy jednak zamkniętymi, nie jestem konkretnie za jakimś rozwiązaniem ale wypadałoby podjąć jakąś decyzję a nie utrzymywać dwie playlisty.Staty z pierwszego weekendu
Opublikowano piątek o 11:581 dzień podoba mi się Empire State i ma trochę taki Hardline vibe, no i ma niezły brooklinowy klimacik, wrzucam jedną z rundek stamtąd, może dlatego że ogólnie lubię walkę w zwarciu to mi leży, jednak wolałbym też żeby pozostałe mapki były czysto Battlefieldowe i były po prostu większe, na bete wrzucili najmniejsze jakie będą dostępne od premiery i fajnie byłoby sie pozytywnie w tym temacie zaskoczyćco do zamkniętych czy otwartych klas to nie mam zdania chociaż widzę że chcą postawić na dowolność wyboru i np ktoś kto chciałby grać wsparciem za bardzo by nim nie grał bo np LMG nie porywają więc ludzie wybieraliby inną klase, tak samo wydaje mi sie i raczej bankowo tak jest, że po prostu chodzi o skiny do broni i monetyzacje, ludzie wolą kupić skina na ulubiony karabin czy snajpe i móc grać dowolną klasą a nie być ograniczony co by skutkowało rezygnacje z takiego skina, a jak wiadomo hajs musi sie też zgadzaćbtw nie wchodźcie na reddita z battlefieldem, co tam sie odpierdala to jeden wielki płacz ludzi którym nie dano do bety dużej mapy i im odpeirdala, totalny rak i nie da sie tego czytać XD tym bardziej jeszcze tydzień temu wychwalali wszyscy tam tą bete pod niebiosa, jedna nowa tylko infantry mapka i zwrot o 180* XD
Opublikowano piątek o 14:141 dzień Ale TTK tutaj jest crispy. Przeciągnąłem dzisiaj celownik z lewej do prawej z lekką korektą podstawowa bronią szturmowca na trzech typow i pięknie się złożyli po trafieniu trzech głow.Jak znasz mapę po paru godzinach gry to wybijanie świeżaków daje sporo radochy Po tym co zobaczyłem to możliwe ze gierka wpadnie day one, bo już dawno się tak dobrze w gierce pifpaf nie bawilem.
Opublikowano piątek o 15:191 dzień Gunplay w tej grze jest tragiczny. Broń sprawia wrażenie, jakby była wykonana z pomalowanego na czarno drewna, wydrukowana w drukarce 3D i uzupełniona plastikowymi elementami. Niby wyglądają inaczej, ale wszystkie wydają się być zrobione według jednego szablonu. Strzelanie w ogóle nie daje takiej satysfakcji jak w Battlefield 3 czy Battlefield 4. Recoil niby jest, ale w starciach przy tak niskim TTK wydaje się kompletnie bez znaczenia. Co więcej, praktycznie znika, gdy nasza broń ma założone pewne dodatki. A udźwiękowienie? Totalne rozczarowanie. Nawet bez tłumika broń brzmi tak, jakby była w niego wyposażona — jakbyśmy strzelali pestkami zamiast kulami. Ktoś może powiedzieć, że w prawdziwym życiu niektóre bronie tak się zachowują. Może i tak, ale w grze, w porównaniu do poprzednich części, wrażenia ze strzelania są płaskie i niesatysfakcjonujące. Jakby broń została pozbawiona tożsamości. Beta pozostawiła mnie mocno zawiedzionym. Całość sprawia wrażenie, jakbym grał w Battlefield 3 przez portal Battlefield 2042. Ten sam wizualny „vibe” jest wszechobecny, a nawet pewne mechaniki zostały przeniesione z tamtej nieszczęsnej gry.A co mi się podoba? Latanie F16 jest przemiodne, zupełnie jakbym oglądał Top Gun. Kapitalnie to zrobili.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.