Opublikowano 6 marca6 mar 2 minuty temu, Boomcio napisał(a): Najlepiej oponenta w zbroi płytowej, ale pomimo ciężaru i tak szybko skracają dystans. I to jest problem, celności toto nie ma żadnej
Opublikowano 6 marca6 mar Dajcie spokój z tymi pukawkami, komu to potrzebne? Lepiej sobie kupić najmocniejszy łuk, który ma 230 mocy i zaopatrzyć się w czarne strzały u Lewaka (w sensie na typa tak wołają, nie że jest figariszczem), które mają 180 mocy i rozkurwiać takim combem przeciwników.
Opublikowano 6 marca6 mar 26 minut temu, Paolo1986 napisał(a): A ustrzeliłeś coś z nich w ogóle? Ja miałem wrażenie, że nie trafiłbym w słonia stojąc tuż przed nim Oczywiście, jak trafisz to na strzała (czyli z metra).
Opublikowano 6 marca6 mar 4 minuty temu, GSPdibbler napisał(a): Oczywiście, jak trafisz to na strzała (czyli z metra). No chyba z przyłożenia by się tylko dało
Opublikowano 6 marca6 mar Najpierw obezwładnić, potem strzał w twarz z przyłożenia. 100% skuteczności.
Opublikowano 6 marca6 mar Myślałem o czymś podobnym: zakraść się nocą do obozu wroga, zasztyletować ich wszystkich oprócz jednego i wtedy strzelić
Opublikowano 6 marca6 mar Ja tak kłusowników zabijałem - jak usnęli, to strzelałem im w twarz z łuku.
Opublikowano 6 marca6 mar Ciekawe czy wrzucenie samych muchomorów do garnka w obozie bandytów ich otruje?
Opublikowano 6 marca6 mar Skill z chwilowym zwolnieniem czasu podczas strzelania z łuku/kuszy jest op fchuj - rozpierdolilem cały obóz strzelając prosto w oczy z łuku, zajebista zabawa.
Opublikowano 6 marca6 mar Ja wolę łukiem ze zwolnieniem czasu, bo kusza jest trochę zbyt mało dynamiczna, szczególnie jak cel jest w ruchu i trzeba skręcić.
Opublikowano 6 marca6 mar Nie no wiadomo, że łuk> kusza, ale napisałem, że skill dla obu bo zaraz by ktoś przyszedł i mnie poprawił, że przecież dla obu jest.
Opublikowano 7 marca7 mar Na początku chciałem też z kuszy korzystać, ale ona jest za wolna. Łapię się też i celuję jak w jedynce, czyli ponad celem, a tutaj trzeba poniżej.
Opublikowano 7 marca7 mar To jedna z tych gier, gdzie im bliżej końca questa głównego, tym większy smuteczek, że już nic w tym roku prawdopodobnie nie zaskoczy tak mocno :/. Szkoda, że te punkty bez powrotu kasują dużo sidequestów, bo z jednej strony chce się skończyć fabułkę, z drugiej robić blisko 100% gry.
Opublikowano 7 marca7 mar Na jakiej misji jest punkt bez powrotu na drugiej mapie? Zastanawiam się jak daleko jestem, a robię zadanie dla ojca pewnej Róży których dopiero poznałem.
Opublikowano 7 marca7 mar 12 minut temu, Dalhi napisał(a): Na jakiej misji jest punkt bez powrotu na drugiej mapie? Zastanawiam się jak daleko jestem, a robię zadanie dla ojca pewnej Róży których dopiero poznałem. spoiler z nazwami Spoiler Spoiler https://gamerant.com/all-kingdom-come-deliverance-2-kcd2-points-of-no-return/ Ale ta pierwsza zdaje się nie kasuje żadnego questa, przynajmniej u mnie nie było. @Dalhi to w sumie już blisko.
Opublikowano 7 marca7 mar Biedak zawsze marzył o awanturniczym życiu. Strzała w kolano sprawiła, że długo się nim nie cieszył.
Opublikowano 7 marca7 mar Ostatnio zajrzałem w listę pucharków na steam, z tych które są widoczne w oko wpadł mi ten który dostajemy za strzał w głowę z kuszy dużej odległości. Podjąłem rękawice i już dwa razy zaczaiłem się na bandytów, no ale hooyowy ze mnie snajper... Na razie bez sukcesu.
Opublikowano 7 marca7 mar Mi to wleciało wcześnie jakoś jak dopiero się uczyłem czyli okolice 10lvl strzelectwa, na wyższym to easy zrobisz.
Opublikowano 7 marca7 mar Chyba nawet 10 poziomu nie mam po ponad 80 godzinach w grze Problem w sposób bezpośredni rozwiązuje z reguły.
Opublikowano 7 marca7 mar A no to może być ciężej, ja zauważyłem jakoś tak chyba od 14 lvl już większość strzał i bełtów leciała tam gdzie chciałem.
Opublikowano 7 marca7 mar Ja tam wolę albo bezpośrednią konfrontację mieczem, albo najlepiej stealth ze sztyletem Jakoś łuku, podobnie jak w jedynce, praktycznie nie używam.
Opublikowano 7 marca7 mar W jedynce nie używałem tak samo, tutaj od początku chciałem się nauczyć. W sumie wszystko poza piciem to mam 20-30lvl.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.