Opublikowano 26 listopada26 lis Ciekawe czy gra sie zwrocila. Zalezy co oznacza budzet gry ponizej 100 mln zl. Czy to 90 czy 50 mln.Również zauważyliśmy rozważania o kosztach stworzenia Cronosa na poziomie ponad 100 mln zł, mogę zapewnić, że na pewno budżet developerski nie był tak wysoki i mimo tego, że liczymy na bardzo dobre wyniki sprzedażowe, to próg break-even wcale nie jest na tak wysokim poziomie jak wskazują to analitycy" - powiedział prezes spółki."Jesteśmy całkowicie spokojni, jeżeli chodzi o wzrost inwestycji i zarobek dla firmy. Wszystkie nasze analizy mówią o tym, że będzie dobrze, natomiast oczywiście będziemy informować o poziomie sprzedaży wtedy, kiedy osiągniemy istotne kamienie milowe" - zapowiedział Babieno.Bankier.plBloober nie widzi zagrożenia dla "Cronos: The New Dawn" w...Bloober Team jest pewny swojego najnowszego tytułu Cronos: The New Dawn, którego premiera będzie miała miejsce 5 września i nie widzi zagrożenia dla wyników projektu w związku z debiutem gry Hollow Kn
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. No i płaczki dopięły swego, Bloober się złamał i daje tryb "dla dziennikarzy":Z jednej strony spoko, bo może ktoś się nasłuchał od tych inwalidów, że gra jest przegięta i przez to jej nie kupił, ale z drugiej nie mogę się nadziwić, skąd w ogóle wziął się ten mit o jakiejś wybitnej trudności tego tytułu
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. 47 minut temu, Wredny napisał(a):No i płaczki dopięły swego, Bloober się złamał i daje tryb "dla dziennikarzy":Z jednej strony spoko, bo może ktoś się nasłuchał od tych inwalidów, że gra jest przegięta i przez to jej nie kupił, ale z drugiej nie mogę się nadziwić, skąd w ogóle wziął się ten mit o jakiejś wybitnej trudności tego tytułuMoże jest tez szansa na nowy kontent jeszcze niezapowiedziany razem z tym trybem
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. Zacząłem w weekend cronosa i poziom trudnosci jest jednym z kluczowych aspektow tej gry.Jeżeli twórca ma wizję gry, ma być ciężko, każdy nabój ma mieć znaczenie i na bazie tego budujemy atmosferę i poczucie zagrożenia to ja to kupuje.Wtedy to jest spójne i wszystkie mechaniki się zazebiaja.I teraz nagle robimy z takie gierki radosne pif paf...Ja wiem że ktoś napiszę ze to tylko opcja.Dla mnie wydawca traci w moich oczach.Serio tu jest nieograniczone Save co chwilę a do tego checkpointy.No i sie spłakały internety, bo miało być dead space a nie ma radosnego ciachania maskar. Edytowane 1 godzinę temu1 godz. przez Schranz1985
Opublikowano 54 minuty temu54 min Akurat w tym przypadku jak dla mnie nie tracą za dodanie tego trybu, bo przez te gnidy dziennikarskie tylko stracili a stworzyli naprawde świetną grę, która zasługiwała na większą sprzedaż mimo swojej niszy.
Opublikowano 38 minut temu38 min No trochę lipa, że gra została skrzywdzona przez ulungi, w świat poszła fałszywa opinia, na podstawie której wielu wyrobiło sobie zdanie, a teraz Bloober ulega presji ludzi, którzy i tak nie są docelowym targetem gierki w nadziei, że może jeszcze choć trochę kopii się sprzeda.
Opublikowano 21 minut temu21 min 23 minuty temu, Schranz1985 napisał(a):Dla mnie wydawca traci w moich oczach.W moich nie, bo rozumiem, że to biznes i wszystko się musi finansowo spinać na koniec dnia. Niech sobie w przyszłych grach dodają easy od premiery, ale niech hard będzie odpowiednio wymagający i niech dodadzą dla żądnych wyzwań tryb hardcore wzorem serii RE albo tryb Impossible jak w Dead Space, w którym zgon oznacza koniec gry.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.