Opublikowano 26 listopada26 lis Ciekawe czy gra sie zwrocila. Zalezy co oznacza budzet gry ponizej 100 mln zl. Czy to 90 czy 50 mln.Również zauważyliśmy rozważania o kosztach stworzenia Cronosa na poziomie ponad 100 mln zł, mogę zapewnić, że na pewno budżet developerski nie był tak wysoki i mimo tego, że liczymy na bardzo dobre wyniki sprzedażowe, to próg break-even wcale nie jest na tak wysokim poziomie jak wskazują to analitycy" - powiedział prezes spółki."Jesteśmy całkowicie spokojni, jeżeli chodzi o wzrost inwestycji i zarobek dla firmy. Wszystkie nasze analizy mówią o tym, że będzie dobrze, natomiast oczywiście będziemy informować o poziomie sprzedaży wtedy, kiedy osiągniemy istotne kamienie milowe" - zapowiedział Babieno.Bankier.plBloober nie widzi zagrożenia dla "Cronos: The New Dawn" w...Bloober Team jest pewny swojego najnowszego tytułu Cronos: The New Dawn, którego premiera będzie miała miejsce 5 września i nie widzi zagrożenia dla wyników projektu w związku z debiutem gry Hollow Kn
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. No i płaczki dopięły swego, Bloober się złamał i daje tryb "dla dziennikarzy":Z jednej strony spoko, bo może ktoś się nasłuchał od tych inwalidów, że gra jest przegięta i przez to jej nie kupił, ale z drugiej nie mogę się nadziwić, skąd w ogóle wziął się ten mit o jakiejś wybitnej trudności tego tytułu
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. 47 minut temu, Wredny napisał(a):No i płaczki dopięły swego, Bloober się złamał i daje tryb "dla dziennikarzy":Z jednej strony spoko, bo może ktoś się nasłuchał od tych inwalidów, że gra jest przegięta i przez to jej nie kupił, ale z drugiej nie mogę się nadziwić, skąd w ogóle wziął się ten mit o jakiejś wybitnej trudności tego tytułuMoże jest tez szansa na nowy kontent jeszcze niezapowiedziany razem z tym trybem
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Zacząłem w weekend cronosa i poziom trudnosci jest jednym z kluczowych aspektow tej gry.Jeżeli twórca ma wizję gry, ma być ciężko, każdy nabój ma mieć znaczenie i na bazie tego budujemy atmosferę i poczucie zagrożenia to ja to kupuje.Wtedy to jest spójne i wszystkie mechaniki się zazebiaja.I teraz nagle robimy z takie gierki radosne pif paf...Ja wiem że ktoś napiszę ze to tylko opcja.Dla mnie wydawca traci w moich oczach.Serio tu jest nieograniczone Save co chwilę a do tego checkpointy.No i sie spłakały internety, bo miało być dead space a nie ma radosnego ciachania maskar. Edytowane 21 godzin temu21 godz. przez Schranz1985
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Akurat w tym przypadku jak dla mnie nie tracą za dodanie tego trybu, bo przez te gnidy dziennikarskie tylko stracili a stworzyli naprawde świetną grę, która zasługiwała na większą sprzedaż mimo swojej niszy.
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. No trochę lipa, że gra została skrzywdzona przez ulungi, w świat poszła fałszywa opinia, na podstawie której wielu wyrobiło sobie zdanie, a teraz Bloober ulega presji ludzi, którzy i tak nie są docelowym targetem gierki w nadziei, że może jeszcze choć trochę kopii się sprzeda.
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. 23 minuty temu, Schranz1985 napisał(a):Dla mnie wydawca traci w moich oczach.W moich nie, bo rozumiem, że to biznes i wszystko się musi finansowo spinać na koniec dnia. Niech sobie w przyszłych grach dodają easy od premiery, ale niech hard będzie odpowiednio wymagający i niech dodadzą dla żądnych wyzwań tryb hardcore wzorem serii RE albo tryb Impossible jak w Dead Space, w którym zgon oznacza koniec gry.
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. Świetny news. Miałem zamiar i tak kupić Cronosa ale ta informacja jeszcze bardziej mnie zachęciła do sięgnięcia po portfel.Mam nadzieję, że będzie można zmienić poziom trudności w trakcie bo plan jest zacząć na normalu ale mieć w zapasie ten nowy tryb jeśli okaże się, że normal jest zbyt irytujący.Nie rozumiem czemu ktoś miałby się obrażać na blooberów za dodatkowy mode. Nikt nie każe go używać ale fajnie że jest taka opcja.Dodatkowo sprzedaż gry powinna podskoczyć co mnie cieszy bo po ograniu SH2 trzymam za nich kciuki.
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. Coś słabo trzymasz te kciuki, skoro do tej pory CRONOSa nie kupiłeś
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. 14 godzin temu, Czokosz napisał(a):W moich nie, bo rozumiem, że to biznes i wszystko się musi finansowo spinać na koniec dnia. Niech sobie w przyszłych grach dodają easy od premiery, ale niech hard będzie odpowiednio wymagający i niech dodadzą dla żądnych wyzwań tryb hardcore wzorem serii RE albo tryb Impossible jak w Dead Space, w którym zgon oznacza koniec gry.Jakoś twórcy dark souls nie musieli robić easy mode dla frajerów a gra się dobrze sprzedała
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Hehe. No tak w końcu bloober = FS. Ciekawe co jeszcze na to Housmarque z Returnalem.
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Nie stawiaj kropki nad i bo sie tez moze okazac ze bedzie paczyk. Jak nie na premiere to zaraz po jak sie zaczna lamenty wiernych fanow niebieskiego krolestwa do sony
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Rozkład typów graczy na tym forum wydaje mi się specyficzny tzn. zupełnie odwrotny do tego jak wyglądają realia poza forum. Tutaj co rusz czytam że TYLKO hard/hard bo inaczej to nie jest prawdziwe granie. Obrażanie bo ktoś sobie gra na easy to jest frajerem. Masakra.Dajmy ludziom grać i cieszyć się tym w taki sposób jaki chcą.
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Jesli taki zabieg pomoze w podbiciu sprzedazy, to luz. Nikt nikogo na easy nie zmusza do grania. Cronos te wg mnie nie byl jakis trudny. To jest gra, gdzie trzeba rozwaznie zasobami operowavc + z kazda kolejna godzina uczysz sie obchodzic z przeciwnikami, co sprawia przyjemnie odczuwalny progres
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Mistrzowie z Krakowa niech już wiedzą tylko że takie tryby dla „dziennikarzy” to się daje na premierę bo to od takich dzbanów którym się ammo kończyło grze się najbardziej oberwało.
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Tak, to forum to pewien rodzaj banki dla ludzi ktorzy gierki traktuja jak cos wiecej niz zapychacz czasu miedzy serialami. Ludzie tutaj woleliby dopracowanych produkcji ktore ich zaangazuja i sprawdza ich umiejetnosci. Jak maja ochote na luzniejsze gry i male wyzwanie to chyba kazdy ma swoj typ "cozy game". W interesie absolutnie nikogo jest aby produkcje oparte o skilla i nagradzajace spedzony czas na budowaniu umiejetnosci byly splycane pod streamerow i czytelnikow Pani Domu.Jak ktos kupuje gre z gatunku SURVIVAL Horror i oczekuje ze bedzie radosnie biegal po lokacjach bez ryzyka zgonu (zeby nie bylo za trudno) to sam sobie krzywde robi. Pewne gatunki powstaly zeby dostaraczac pewien rodzaj doswiadczenia - tutaj jest skill plus potezny klimat.Racja, nikt nikogo nie zmusza do grania "na easy" ale te gry nie sa po to robione. Jak dla mnie to marnowanie zasobow. From robi to dobrze. Oby nie zmienili nastawienia. Inaczej branza powoli bedzie oferowac gry z coraz mniejszym wyzwaniem. W koncu i hard nie pomoze.
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. 39 minut temu, Chewie napisał(a):Jakoś twórcy dark souls nie musieli robić easy mode dla frajerów a gra się dobrze sprzedałaZdarzyło mi się w Dark Souls zagrać parę razy w w co-opie z randomami, którzy przyzywali po dwóch graczy do pomocy z bossem (nieraz z jakimś początkowym, który był banalny do pokonania) i to też trywializuje rozgrywkę. Nie mam z tym żadnego problemu, bo gra na bazowym poziomie trudności jest wymagająca, a tego typu rozwiązania są opcjonalne. Co mnie obchodzi, że ktoś gra z poradnikiem, gotowym buildem, nabija poziomy czyszcząc tę samą lokację tysiąc razy, a potem jeszcze idzie naklepać bossa grupowo, skoro gra mnie do tego nie przymusza w żaden sposób.Niech po prostu w następnych grach od Blooberów hard będzie odpowiednio wymagający, dodadzą jeszcze jakiś tryb hardcore i nikt się nie obrazi, że jest poziom easy do wyboru. Jak to ma się przełożyć na lepszą sprzedaż, wyższe oceny na meta, większy rozgłos, to co mam się obrażać na twórców. Jakoś w RE jest easy, w Dead Space też, w SH nawet poszli dalej i dodali poziom casual po jakimś czasie, więc świat się nie skończy jak mistrzowie z Krakowa też to zrobią. We wspomnianych grach jest miejsce dla ulungów i dla hardkorowych graczy, którzy za 100 razem przechodzą grę z opaską na oczach, jajami podpiętymi pod akumulator i po dwóch dobach bez snu w trybie permadeath. Edytowane 4 godziny temu4 godz. przez Czokosz
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. 30 minut temu, Szermac napisał(a):Team B robiący Cronosa musi się jeszcze sporo nauczyć ;)kwestie gameplayowe to w ogóle trzeba oba teamy wysłać na korepetycje do tajwańskich kolegów
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. 8 minut temu, messer33 napisał(a):kwestie gameplayowe to w ogóle trzeba oba teamy wysłać na korepetycje do tajwańskich kolegów W sensie do kogo ? Bo chyba nie chcesz udowadniać wyższości drewna z Silent Hill F nad ostatnimi grami Blooberów? :)
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Kolego tutaj nie ma czego udowadniać, to fakt. Kwestie gameplayowe to Azjaci wiedzą co i jak.
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Autor 24 minuty temu, drozdu7 napisał(a):W sensie do kogo ? Bo chyba nie chcesz udowadniać wyższości drewna z Silent Hill F nad ostatnimi grami Blooberów? :)Tylko nad Cronosem
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.