Opublikowano 22 czerwca22 cze 15 godzin temu, Czoperrr napisał(a):Gorszych miejscówek niż w DMC5 chyba nie da się zrobić, tam miałem ogromny zawód.Da się - właśnie w mgr, choć obie gry to jest porażka z lokacjami.
Opublikowano 22 czerwca22 cze Banderas - na początku myślałem, że to Ryu, gulian throw potwierdzony. Walka wyglada bardzo technicznie :banderas: Ja tam z lokacji póki co jestem zadowolony - to Tokyo wcale tak, źle nie wygląda pod warunkiem, że nie będzie tak, ze to Tokyo to połowa Gry.Akurat NG zawsze było w miarę różnorodne, więc jestem spokojny, znowu ta lokacja w lesie no to 100% Gaiden i widać, że obiema postaciami tam będziemy grali.
Opublikowano 24 czerwca24 cze 3 lata temu, mówiłem o tym, ze to platynowi zajmą się kolejnym NG. A dokładnie 13:50
Opublikowano 24 czerwca24 cze Błagam, dajcie to już. Mam tak potężny niedosyt takich klasycznych slasherów, że głowa mała.
Opublikowano 24 czerwca24 cze 3 godziny temu, Beelzeboss napisał(a):Oby tym razem sie zlitowali i poziomy trudności sie stackowalyMam nadzieję, że będzie tak jak zawsze, lepsze warianty przeciwników albo minimum lepsze mieszanki.
Opublikowano 24 czerwca24 cze Mi chodzi o acziki. Nie chce grac na wszystkich poziomach :p Raz normal, raz master ninja i nara.
Opublikowano 25 czerwca25 cze Nie jestem fanem juchy zalewającej ekran i ograniczającej widoczność (nawet jeżeli trwa to 2 sekundy), ale doceniam ten krwawy balet z przeciwnikami zamieniającymi się w mielonkę. Szykuje się druga najlepsza (po Clair Obscur) giereczka w tym roku.
Opublikowano sobota o 07:055 dni https://archive.ph/eoB0oCzuję w kościach kolejną platynę 10/10 pod względem trudności Also: podoba mi się, że deweloperzy nie sugerują się współczesnymi trendami i obiecują, że pójdą z NG4 w swoim własnym kierunku. Dostało się nawet soulslike'om, którymi chyba wszyscy już powoli zaczynają rzygać.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.