Opublikowano 14 godzin temu14 godz. 1 godzinę temu, GearsUp napisał(a):Na pewno lepiej niż na ekranie Switcha 1 bo Xeno X w trybie handheld korzysta z dynamicznej rozdziałki więc na Switchu 2 masz wyższą rozdzielczość przez cały czas.Nie prawda Dziś sprawdzałem, nawet screenshoty robiłem. XenoX ostrością obrazu i kolorami na S1 OLED gniecie S2.
Opublikowano 14 godzin temu14 godz. Godzinę temu, balon napisał(a):Ta Zelda dostała dużego darmowego boosta na s2. Jak ktoś nie ograł jest w me za 158 zł, a jak kupi się przez InPost pay z kodem NALATO to wychodzi 133 zł.https://www.mediaexpert.pl/gaming/gry/gry/the-legend-of-zelda-echoes-of-wisdom-gra-nintendo-switchDziwne mi w apce nalicza jedynie 10 zł.
Opublikowano 14 godzin temu14 godz. Tearsy z 18 fps na betonowe 60 1440p i ładny HDR, aż żal, że ograne.
Opublikowano 14 godzin temu14 godz. 2 minuty temu, easye napisał(a):Dziwne mi w apce nalicza jedynie 10 zł.Hmmm może już skorzystałeś z tego kodu?U mnie weszło bez problemu
Opublikowano 14 godzin temu14 godz. 16 minut temu, Daffy napisał(a):Nie prawdaDziś sprawdzałem, nawet screenshoty robiłem. XenoX ostrością obrazu i kolorami na S1 OLED gniecie S2.Dokładnie tak, w HH wygląda gorzej, tylko chodzi lepiej. Tutaj po prostu problem 720p na ekranie Switcha 2 wygląda źle, szczególnie jak gra nie ma wyszukanych technik AA.W docked zgoda wszystko lepiej.
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. Switch 1 screen z trybu hh a po nim S2Porównałem też naocznie trzymając konsolę przy tych screenach. WYGLĄDA IDENTYCZNIE jeżeli chodzi o ostrość.Tyle z pyerdolenia hejterów o złym skalowaniu gierek pod tryb HH na S2. Edytowane 13 godzin temu13 godz. przez GearsUp
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. Znany lekarz okulistaRobiłem to samo i obraz na s1oled jest ostrzejszy i żywszy, słabe tekstury podłoża dzięki temu wydają się lepsze, na S2 LCD papka
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. 1 minutę temu, Daffy napisał(a):żywszyJest bardziej vivid jak to OLED tego nie odmawiam ale gadanie o gorszych teksturach to już tylko psychiatryk.
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. 1 minutę temu, Daffy napisał(a):Znany lekarz okulistaRobiłem to samo i obraz na s1oled jest ostrzejszy i żywszy, słabe tekstury podłoża dzięki temu wydają się lepsze, na S2 LCD papkaSi, to mamy 2:1. https://www.reddit.com/r/XenobladeChroniclesX/s/OHIsyWJm17Zresztą po co się spierać, najlepiej i tak na TV w to pograć do czasu patcha.
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. Teraz, KrYcHu_89 napisał(a):Si, to mamy 2:1. https://www.reddit.com/r/XenobladeChroniclesX/s/OHIsyWJm17Zresztą po co się spierać, najlepiej i tak na TV w to pograć do czasu patcha.Gadać o złym scalingu może każdy ale podłączyć dwa Switche i sprawdzić samemu to już zbyt wiele. Obraz jest identyczny.Tak samo mogę powiedzieć, że jak masz TV 40 cali i przesiądziesz się na 65" to masz gorszą grę bo mniejsze PPI czyli pixel density. Pierdolenie.
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. 1 minutę temu, GearsUp napisał(a):Gadać o złym scalingu może każdy ale podłączyć dwa Switche i sprawdzić samemu to już zbyt wiele. Obraz jest identyczny.Tak samo mogę powiedzieć, że jak masz TV 40 cali i przesiądziesz się na 65" to masz gorszą grę bo mniejsze PPI czyli pixel density. Pierdolenie.No ale Switch 2 ma gorsze PPI od Switcha OLED, Switchs LED I przede wszystkim Lite. Dodatkowo gra bez patcha nie działa w natywnej rozdzielczości ekranu, więc jest rozmazana, przykro mi, że u Ciebie nie widać xD.
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. Teraz, KrYcHu_89 napisał(a):No ale Switch 2 ma gorsze PPI od Switcha OLED, Switchs LED I przede wszystkim Lite.Dodatkowo gra bez patcha nie działa w natywnej rozdzielczości ekranu, więc jest rozmazana, przykro mi, że u Ciebie nie widać xD.Pokaż mi, w którym miejscu jest rozmazana. A cytować reddita też potrafięJedno jest pewne, na pewno na LCD czcionki wyglądają ostrzej niż na oledzie przez ułożenie pixeli. Brak fringingu, który jest plagą na oledach poprawia w tych miejscach gry na S2.
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. 8 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):No ale Switch 2 ma gorsze PPI od Switcha OLED, Switchs LED I przede wszystkim Lite.Znowu ja sprawdzam fakty a ty pyerdolisz głupoty.1080p na S2 przy 7.9 calach wyświetlaczu daje 278.85 PPI720p na S1 OLED przy 7 calach daje 209.8 PPI720p na S1 V2 przy 6.2 calach daje 237 PPI720p Switcha Lite daje 267 PPI czyli nawet Lite przegrywa z zagęszczeniem pixeli i ostrościąZe SD OLED też wygrywa o 74.87 PPICzyli S2 przez takie zagęszczenie ma największą ostrość i między innymi dlatego nie widać różnicy w skalowaniu.
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. 1 minutę temu, GearsUp napisał(a):Znowu ja sprawdzam fakty a ty pyerdolisz głupoty.1080p na S2 przy 7.9 calach wyświetlaczu daje 278.85 PPI720p na S1 OLED przy 7 calach daje 209.8 PPI720p na S1 V2 przy 6.2 calach daje 237 PPI720p Switcha Lite daje 267 PPI czyli nawet Lite przegrywa z zagęszczeniem pixeli i ostrościąZe SD OLED też wygrywa o 74.87 PPICzyli S2 przez takie zagęszczenie ma największą ostrość i między innymi dlatego nie widać różnicy w skalowaniu.PPI z 720p chłopak...Xeno ich nie wyświetla tylu pikseli ile powinien, więc density jest okropnie niskie, tłumaczymy Ci z @Daffy że w Xeno X widać to brutalnie, a w Xeno 2 jeszcze brutalniej.
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. 2 godziny temu, balon napisał(a):Ta Zelda dostała dużego darmowego boosta na s2. Jak ktoś nie ograł jest w me za 158 zł, a jak kupi się przez InPost pay z kodem NALATO to wychodzi 133 zł.https://www.mediaexpert.pl/gaming/gry/gry/the-legend-of-zelda-echoes-of-wisdom-gra-nintendo-switchJak to dodac do koszyka Inpost? Nie widze na stronie takiej opcji.
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. 1 minutę temu, bebbop napisał(a):Jak to dodac do koszyka Inpost? Nie widze na stronie takiej opcji.Ja wszedłem przez Appke InPost do sklepu ME, potem już dalej, dalej…
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. 12 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):PPI z 720p chłopak...Ty w ogóle nie czaisz tematu. Internal display się liczy jak chcesz mierzyć PPI15 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):w Xeno X widać to brutalnie, a w Xeno 2 jeszcze brutalniej.Skoro AŻ TAK TO WIDAĆ no to nie powinno być problemu z pokazaniem tego czarno na białym na screenie prawda?
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. Ależ te gry rozmazane są na S2, normalnie grać się nie da.Nigdy w życiu nie wróciłbym do grania przenośnego S1 przez te czasy ładowania, większą przejrzystość przez większy ekran , większą responsywność i lepszą płynność.btw tak to są oba LCDki, tak wygląda czerń jak się trzyma konsolę naprzeciwko siebie. Edytowane 12 godzin temu12 godz. przez GearsUp
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. Ja oczywiście porównania do S1 nie mam, ale z tego co mam na dziś i sprawdziłem to (hh):- Zelda BOTW - na szczęście nie potwierdziły się moje wcześniejsze obawy, jest naprawdę ok, troszkę czerni by się przydało, ale jest ok, o wiele lepiej niż w Mario Kart (chociaż tam też po dłuższym ograniu dużo zależy od trasy i oświetlenia na danej trasie, bo są takie gdzie wygląda świetnie i takie, gdzie jest mlecznie). Jedynie szkoda, że nie korzystają w tych upgradach na S2 z DLSS, bo shimmering mocno rzuca się w oczy w momentach jak jest dużo trawy itd.. DLSS pięknie by to wyczyścił.- Donkey Kong Country Tropical Freeze - tu zero problemów z czernią, za to widać, że gra chodzi w niższej rozdziałce niż ekran, bo trochę kontury pływają, ale jest ok, trzeba trochę dalej trzymać albo postawić ekran ;) - Luigis Mansion 3 - no tu jest PRZEPIĘKNIE, ostro, stabilnie, zero problemów ekranopochodnych, wygląda pięknieNo i każda śmiga pięknie, zero zarejestrowanych spadków. Mam jeszcze Finala VII i też jest spoko, chociaż tła mocno rozmyte, ale to widziałem, że wina portu z PS4, gdzie też tak było.
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. 9 minut temu, tjery napisał(a):Jedynie szkoda, że nie korzystają w tych upgradach na S2 z DLSS, bo shimmering mocno rzuca się w oczy w momentach jak jest dużo trawy itd.. DLSS pięknie by to wyczyścił.No ty jesteś pewnie mocno wyczulony na to ale wiesz jak się grało w poprzednią wersję i teraz patrzy na tą trawkę to żyletka (przynajmniej na filmikach bo moje kopie gier dopiero do mnie jadą). Ciekawy jestem czy w TOTK będzie jeszcze mniej shimmeringu bo w tej drugiej Zeldzie jakiegoś tam FSR użyli. Porównania trawy między tymi dwoma Zeldami incomming
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. 47 minut temu, GearsUp napisał(a):Ty w ogóle nie czaisz tematu. Internal display się liczy jak chcesz mierzyć PPISkoro AŻ TAK TO WIDAĆ no to nie powinno być problemu z pokazaniem tego czarno na białym na screenie prawda?Nawet AI mądrzejsze od ciebie. PPI (pixels per inch) and native resolution are distinct concepts. PPI describes the pixel density of an image (or display) per inch, while native resolution refers to the actual pixel count of a display or image. A display might be advertised with a specific PPI, but the actual number of pixels (native resolution) will determine how the image is displayed. If you're displaying an image at a resolution other than its native resolution, the display might need to scale or interpolate the pixels, potentially leading to a loss of quality or a blurry appearance.
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. 1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał(a):Nawet AI mądrzejsze od ciebie.PPI (pixels per inch) and native resolution are distinct concepts. PPI describes the pixel density of an image (or display) per inch, while native resolution refers to the actual pixel count of a display or image. A display might be advertised with a specific PPI, but the actual number of pixels (native resolution) will determine how the image is displayed. If you're displaying an image at a resolution other than its native resolution, the display might need to scale or interpolate the pixels, potentially leading to a loss of quality or a blurry appearance.No to w takim razie jeżeli chodzi ci o tą jedną konkretną grę to nie mierz PPI Switcha 1 z 720p bo tam przez dynamiczną rozdziałkę spada do 500p a na S2 powinno się cały czas utrzymywać 720p.Czekam na screeny porównawcze tych rozmazanych gier na S2. Wierzę, że dowieziesz. Edytowane 12 godzin temu12 godz. przez GearsUp
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. 15 minut temu, GearsUp napisał(a):No ty jesteś pewnie mocno wyczulony na to ale wiesz jak się grało w poprzednią wersję i teraz patrzy na tą trawkę to żyletka (przynajmniej na filmikach bo moje kopie gier dopiero do mnie jadą). Ciekawy jestem czy w TOTK będzie jeszcze mniej shimmeringu bo w tej drugiej Zeldzie jakiegoś tam FSR użyli. Porównania trawy między tymi dwoma Zeldami incomming No może w porównaniu do S1 jest dużo lepiej, ale migocze mocno jak jest trawka+cienie. Na YT to może być mniej widoczne przez bitrate.
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. Czy jest jakaś strona podsumowująca wszystkie upgrady gier z S1 w S2? Tak jak jest strona poświęcona wszystkim upgredom PS5/PS5 Pro Edytowane 11 godzin temu11 godz. przez Redmitsu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.