Skocz do zawartości

Wsteczna kompatybilność ze Switch 1

Featured Replies

Opublikowano
1 godzinę temu, GearsUp napisał(a):

Na pewno lepiej niż na ekranie Switcha 1 bo Xeno X w trybie handheld korzysta z dynamicznej rozdziałki więc na Switchu 2 masz wyższą rozdzielczość przez cały czas.

Nie prawda

Dziś sprawdzałem, nawet screenshoty robiłem. XenoX ostrością obrazu i kolorami na S1 OLED gniecie S2.

  • Odpowiedzi 105
  • Wyświetleń 3,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Resident Evil 0 - loadingi naprawione, jak tylko kończy się dźwięk zamykania drzwi wskakuje nowe pomieszczenie. WRESZCIE. Resident Evil 4,5,6, Revelations 2- stałe 60fps, nie do ruszenia. Doom Eternal

  • Ta Zelda dostała dużego darmowego boosta na s2. Jak ktoś nie ograł jest w me za 158 zł, a jak kupi się przez InPost pay z kodem NALATO to wychodzi 133 zł. https://www.mediaexpert.pl/gaming/gry/gry/t

  • https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/s/J3CSBxzGmB Całkiem spoko lista ciągle odświeżana na Reddicie.

Opublikowano
Godzinę temu, balon napisał(a):

Ta Zelda dostała dużego darmowego boosta na s2. Jak ktoś nie ograł jest w me za 158 zł, a jak kupi się przez InPost pay z kodem NALATO to wychodzi 133 zł.

https://www.mediaexpert.pl/gaming/gry/gry/the-legend-of-zelda-echoes-of-wisdom-gra-nintendo-switch

Dziwne mi w apce nalicza jedynie 10 zł.

Opublikowano

Tearsy z 18 fps na betonowe 60 1440p i ładny HDR, aż żal, że ograne.

Opublikowano
2 minuty temu, easye napisał(a):

Dziwne mi w apce nalicza jedynie 10 zł.

Hmmm może już skorzystałeś z tego kodu?

U mnie weszło bez problemu

IMG_5962.jpeg

Opublikowano
16 minut temu, Daffy napisał(a):

Nie prawda

Dziś sprawdzałem, nawet screenshoty robiłem. XenoX ostrością obrazu i kolorami na S1 OLED gniecie S2.

Dokładnie tak, w HH wygląda gorzej, tylko chodzi lepiej. Tutaj po prostu problem 720p na ekranie Switcha 2 wygląda źle, szczególnie jak gra nie ma wyszukanych technik AA.

W docked zgoda wszystko lepiej.

Opublikowano

Switch 1 screen z trybu hh a po nim S2

2025060820544800_s.jpg

2025060820472300_c.jpg

2025060820550700_s.jpg

2025060820483300_c.jpg

2025060820564700_s.jpg

2025060820495600_c.jpg

2025060820563900_s.jpg

2025060820495200_c.jpg

Porównałem też naocznie trzymając konsolę przy tych screenach. WYGLĄDA IDENTYCZNIE jeżeli chodzi o ostrość.

Tyle z pyerdolenia hejterów o złym skalowaniu gierek pod tryb HH na S2.

Edytowane przez GearsUp

Opublikowano

Znany lekarz okulista

Robiłem to samo i obraz na s1oled jest ostrzejszy i żywszy, słabe tekstury podłoża dzięki temu wydają się lepsze, na S2 LCD papka

Opublikowano
1 minutę temu, Daffy napisał(a):

żywszy

Jest bardziej vivid jak to OLED tego nie odmawiam ale gadanie o gorszych teksturach to już tylko psychiatryk.

Opublikowano
1 minutę temu, Daffy napisał(a):

Znany lekarz okulista

Robiłem to samo i obraz na s1oled jest ostrzejszy i żywszy, słabe tekstury podłoża dzięki temu wydają się lepsze, na S2 LCD papka

Si, to mamy 2:1. https://www.reddit.com/r/XenobladeChroniclesX/s/OHIsyWJm17

Zresztą po co się spierać, najlepiej i tak na TV w to pograć do czasu patcha.

Opublikowano
Teraz, KrYcHu_89 napisał(a):

Si, to mamy 2:1. https://www.reddit.com/r/XenobladeChroniclesX/s/OHIsyWJm17

Zresztą po co się spierać, najlepiej i tak na TV w to pograć do czasu patcha.

Gadać o złym scalingu może każdy ale podłączyć dwa Switche i sprawdzić samemu to już zbyt wiele. Obraz jest identyczny.

Tak samo mogę powiedzieć, że jak masz TV 40 cali i przesiądziesz się na 65" to masz gorszą grę bo mniejsze PPI czyli pixel density. Pierdolenie.

Opublikowano
1 minutę temu, GearsUp napisał(a):

Gadać o złym scalingu może każdy ale podłączyć dwa Switche i sprawdzić samemu to już zbyt wiele. Obraz jest identyczny.

Tak samo mogę powiedzieć, że jak masz TV 40 cali i przesiądziesz się na 65" to masz gorszą grę bo mniejsze PPI czyli pixel density. Pierdolenie.

No ale Switch 2 ma gorsze PPI od Switcha OLED, Switchs LED I przede wszystkim Lite.

Dodatkowo gra bez patcha nie działa w natywnej rozdzielczości ekranu, więc jest rozmazana, przykro mi, że u Ciebie nie widać xD.

Opublikowano
Teraz, KrYcHu_89 napisał(a):

No ale Switch 2 ma gorsze PPI od Switcha OLED, Switchs LED I przede wszystkim Lite.

Dodatkowo gra bez patcha nie działa w natywnej rozdzielczości ekranu, więc jest rozmazana, przykro mi, że u Ciebie nie widać xD.

Pokaż mi, w którym miejscu jest rozmazana.

A cytować reddita też potrafię

Jedno jest pewne, na pewno na LCD czcionki wyglądają ostrzej niż na oledzie przez ułożenie pixeli. Brak fringingu, który jest plagą na oledach poprawia w tych miejscach gry na S2.

Opublikowano
8 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

No ale Switch 2 ma gorsze PPI od Switcha OLED, Switchs LED I przede wszystkim Lite.

Znowu ja sprawdzam fakty a ty pyerdolisz głupoty.

1080p na S2 przy 7.9 calach wyświetlaczu daje 278.85 PPI

720p na S1 OLED przy 7 calach daje 209.8 PPI

720p na S1 V2 przy 6.2 calach daje 237 PPI

720p Switcha Lite daje 267 PPI czyli nawet Lite przegrywa z zagęszczeniem pixeli i ostrością

Ze SD OLED też wygrywa o 74.87 PPI

Czyli S2 przez takie zagęszczenie ma największą ostrość i między innymi dlatego nie widać różnicy w skalowaniu.

Opublikowano
1 minutę temu, GearsUp napisał(a):

Znowu ja sprawdzam fakty a ty pyerdolisz głupoty.

1080p na S2 przy 7.9 calach wyświetlaczu daje 278.85 PPI

720p na S1 OLED przy 7 calach daje 209.8 PPI

720p na S1 V2 przy 6.2 calach daje 237 PPI

720p Switcha Lite daje 267 PPI czyli nawet Lite przegrywa z zagęszczeniem pixeli i ostrością

Ze SD OLED też wygrywa o 74.87 PPI

Czyli S2 przez takie zagęszczenie ma największą ostrość i między innymi dlatego nie widać różnicy w skalowaniu.

PPI z 720p chłopak...Xeno ich nie wyświetla tylu pikseli ile powinien, więc density jest okropnie niskie, tłumaczymy Ci z @Daffy że w Xeno X widać to brutalnie, a w Xeno 2 jeszcze brutalniej.

Opublikowano
2 godziny temu, balon napisał(a):

Ta Zelda dostała dużego darmowego boosta na s2. Jak ktoś nie ograł jest w me za 158 zł, a jak kupi się przez InPost pay z kodem NALATO to wychodzi 133 zł.

https://www.mediaexpert.pl/gaming/gry/gry/the-legend-of-zelda-echoes-of-wisdom-gra-nintendo-switch

Jak to dodac do koszyka Inpost? Nie widze na stronie takiej opcji.

Opublikowano
1 minutę temu, bebbop napisał(a):

Jak to dodac do koszyka Inpost? Nie widze na stronie takiej opcji.

Ja wszedłem przez Appke InPost do sklepu ME, potem już dalej, dalej…

IMG_5963.jpeg

Opublikowano
12 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

PPI z 720p chłopak...

Ty w ogóle nie czaisz tematu. Internal display się liczy jak chcesz mierzyć PPI

15 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

w Xeno X widać to brutalnie, a w Xeno 2 jeszcze brutalniej.

Skoro AŻ TAK TO WIDAĆ no to nie powinno być problemu z pokazaniem tego czarno na białym na screenie prawda?

Opublikowano

Ależ te gry rozmazane są na S2, normalnie grać się nie da.

2efrfrrf.jpg

4frfrfr.jpg

Nigdy w życiu nie wróciłbym do grania przenośnego S1 przez te czasy ładowania, większą przejrzystość przez większy ekran , większą responsywność i lepszą płynność.

btw tak to są oba LCDki, tak wygląda czerń jak się trzyma konsolę naprzeciwko siebie.

Edytowane przez GearsUp

Opublikowano

Ja oczywiście porównania do S1 nie mam, ale z tego co mam na dziś i sprawdziłem to (hh):

- Zelda BOTW - na szczęście nie potwierdziły się moje wcześniejsze obawy, jest naprawdę ok, troszkę czerni by się przydało, ale jest ok, o wiele lepiej niż w Mario Kart (chociaż tam też po dłuższym ograniu dużo zależy od trasy i oświetlenia na danej trasie, bo są takie gdzie wygląda świetnie i takie, gdzie jest mlecznie). Jedynie szkoda, że nie korzystają w tych upgradach na S2 z DLSS, bo shimmering mocno rzuca się w oczy w momentach jak jest dużo trawy itd.. DLSS pięknie by to wyczyścił.

- Donkey Kong Country Tropical Freeze - tu zero problemów z czernią, za to widać, że gra chodzi w niższej rozdziałce niż ekran, bo trochę kontury pływają, ale jest ok, trzeba trochę dalej trzymać albo postawić ekran ;)

- Luigis Mansion 3 - no tu jest PRZEPIĘKNIE, ostro, stabilnie, zero problemów ekranopochodnych, wygląda pięknie

No i każda śmiga pięknie, zero zarejestrowanych spadków. Mam jeszcze Finala VII i też jest spoko, chociaż tła mocno rozmyte, ale to widziałem, że wina portu z PS4, gdzie też tak było.

Opublikowano
9 minut temu, tjery napisał(a):

Jedynie szkoda, że nie korzystają w tych upgradach na S2 z DLSS, bo shimmering mocno rzuca się w oczy w momentach jak jest dużo trawy itd.. DLSS pięknie by to wyczyścił.

No ty jesteś pewnie mocno wyczulony na to ale wiesz jak się grało w poprzednią wersję i teraz patrzy na tą trawkę to żyletka (przynajmniej na filmikach bo moje kopie gier dopiero do mnie jadą). Ciekawy jestem czy w TOTK będzie jeszcze mniej shimmeringu bo w tej drugiej Zeldzie jakiegoś tam FSR użyli. Porównania trawy między tymi dwoma Zeldami incomming kaz

Opublikowano
47 minut temu, GearsUp napisał(a):

Ty w ogóle nie czaisz tematu. Internal display się liczy jak chcesz mierzyć PPI

Skoro AŻ TAK TO WIDAĆ no to nie powinno być problemu z pokazaniem tego czarno na białym na screenie prawda?

Nawet AI mądrzejsze od ciebie.

PPI (pixels per inch) and native resolution are distinct concepts. PPI describes the pixel density of an image (or display) per inch, while native resolution refers to the actual pixel count of a display or image. A display might be advertised with a specific PPI, but the actual number of pixels (native resolution) will determine how the image is displayed. If you're displaying an image at a resolution other than its native resolution, the display might need to scale or interpolate the pixels, potentially leading to a loss of quality or a blurry appearance.

Opublikowano
1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Nawet AI mądrzejsze od ciebie.

PPI (pixels per inch) and native resolution are distinct concepts. PPI describes the pixel density of an image (or display) per inch, while native resolution refers to the actual pixel count of a display or image. A display might be advertised with a specific PPI, but the actual number of pixels (native resolution) will determine how the image is displayed. If you're displaying an image at a resolution other than its native resolution, the display might need to scale or interpolate the pixels, potentially leading to a loss of quality or a blurry appearance.

No to w takim razie jeżeli chodzi ci o tą jedną konkretną grę to nie mierz PPI Switcha 1 z 720p bo tam przez dynamiczną rozdziałkę spada do 500p a na S2 powinno się cały czas utrzymywać 720p.

Czekam na screeny porównawcze tych rozmazanych gier na S2. Wierzę, że dowieziesz.

Edytowane przez GearsUp

Opublikowano
15 minut temu, GearsUp napisał(a):

No ty jesteś pewnie mocno wyczulony na to ale wiesz jak się grało w poprzednią wersję i teraz patrzy na tą trawkę to żyletka (przynajmniej na filmikach bo moje kopie gier dopiero do mnie jadą). Ciekawy jestem czy w TOTK będzie jeszcze mniej shimmeringu bo w tej drugiej Zeldzie jakiegoś tam FSR użyli. Porównania trawy między tymi dwoma Zeldami incomming kaz

No może w porównaniu do S1 jest dużo lepiej, ale migocze mocno jak jest trawka+cienie. Na YT to może być mniej widoczne przez bitrate.

Opublikowano

Czy jest jakaś strona podsumowująca wszystkie upgrady gier z S1 w S2? Tak jak jest strona poświęcona wszystkim upgredom PS5/PS5 Pro

Edytowane przez Redmitsu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 1