Skocz do zawartości

Kierownice

Featured Replies

Opublikowano

Potestowałem kółko jeszcze na F1 2010 i Race Pro... w obu przypadkach kierownica radzi sobie doskonale. Cały czas nie mogę wyjść z podziwu jak precyzyjna jest ta kierownica :D

  • Odpowiedzi 2,5 tys.
  • Wyświetleń 504,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Moją pierwszą kierownicą była Momo Racing Force, solidny kawał sprzętu jak na tamte czasy, chociaż miewałem problemy z pedałami i często gubiła kalibrację.  Driving Force Pro, i przesiadka z 240 stop

  • Postanowiłem przebudować moje Racing Rig pod kierownice.      Ostatecznie nie wyszło to źle ale popełniłem kilka błędów, które wyeliminowałem podczas budowy drugiej wersji znalezionej w

  • Zaczynając od fotelu to składanie jego jest mozolne i warto spojrzeć na YouTube, bo krótka instrukcja zawiera braki i jeden błąd. Natomiast sama jakość jest bez zarzutu, mnóstwo części i śrubek, czyst

Opublikowano

Ograj solidnie FM2....na Fanatecu ta gioera powinna rozwinac skrzydla i przy okazji pokazac jak bardzo slycili trojke.

Opublikowano

Ograj solidnie FM2....na Fanatecu ta gioera powinna rozwinac skrzydla i przy okazji pokazac jak bardzo slycili trojke.

 

Wydaje mi się, że Fm2 może mieć spartoloną obsługę tej kierownicy. Ale to tylko takie moje gdybanie. Ograj Michał, ograj :)

Pozdrawiam Was

Opublikowano

Ograj solidnie FM2....na Fanatecu ta gioera powinna rozwinac skrzydla i przy okazji pokazac jak bardzo slycili trojke.

 

Wydaje mi się, że Fm2 może mieć spartoloną obsługę tej kierownicy. Ale to tylko takie moje gdybanie. Ograj Michał, ograj :)

Pozdrawiam Was

 

FM2 również działa kapitalnie :). Trzeba jedynie ustawić kąt obrotu na 360*. Przejechałem się Aston Matrinem DB9 w klasie A i przestało mi się już wydawać, że potrafię grać w wyścigi :P Coś niesamowitego... nie sądziłem, że z tak "słabym" autkiem trzeba stoczyć tak wielki bój o utrzymanie się na torze :). Mam ogromną nadzieję, że T10 powróci do tego modelu jazdy w FM4 :)

 

Aha... FM2 nie obsługuje sprzęgła.

Edytowane przez Michał102

Opublikowano

Ja na Logi FX próbowałem testować dwójkę, ale nie potrafię grać na kierownicy i innej kamerze niż ze środka <_< Pewnie bym sie przyzwyczaił do kamery ze zderzaka, ale za mała wczuwa jest, oby czwórka połączyła najlepsze cechy dwójki i trójki.

Opublikowano

Pograłem wczoraj dłużej (jakieś 5 godzin :P) w FM3 na moim Fanatecu i naprawdę spokorniałem przed tą grą. To co się dzieje za sprawą sterowania na kierownicy która dysponuje kątem obrotu 900* przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Wszystko za sprawą doskonałego przeniesienia ruchów kierownicy na koła samochodu... cały czas mamy pełna kontrolę nad wychyłem kół. Gdzieś ktoś rzucił brednią, że FM3 posiada jakiś "active steering" powodujący, że wraz ze wzrostem prędkości koła się prostują, lub fura samoczynnie próbuje wychodzić z poślizgów. Na Fanatecu GT2 nic takiego nie ma miejsca. To jak koła są skręcone zależy tylko i wyłącznie od nas :). To co było banałem na padzie czy tych tandetnych "kierownicach" od M$ czy Logi DFX na Fanatecu sprawia wyzwanie. Jakież było moje zdziwienie, że słabiutkie, 200 konne przednionapędówki potrafią sprawić tyle problemów :). Wygląda to tak, jakby załączyła się teraz fizyka "PRO" wzorem GT5P :P

Opublikowano

Bo to prawda, na padzie nie jesteś w stanie panować w 100% nad autem, bo gra m.in. nie pozwoli Ci w poślizgu odkręcić kół tak jak chciałeś czy zmniejsza czułość sterowania przy wyższych predkosciach. Najbardziej czuc roznice w probach driftingu, nie masz szans driftowac jak chcesz, bo gra nie pozwala w 100% kontrolować kąta skrętu.

Opublikowano

Witam, pytanie od Nooba, mam kierownicę Driving Force Wirelless logitech-a jedyny tytuł wyściogwy jaki posiadam to motorstorm pacific rift. po czym poznać że gra obsługuje daną kierownice? (kiera działa w menu, w grze już nie, teraz ściągam jaką łatę z piekła rodem 600mb) czy ktos potwierdzic może ze na driving force mozna pograc motorstorma? pogooglowałem troche i ponoć sie da tyle ze nie znalazłem jak. mam nadzieje że dobry temat wybrałem. poprawne odpowiedzi przyplusuje :thumbsup:

Opublikowano

raczej się nie da

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Czy to mozliwe, zeby nie dalo sie skalibrowac DFGT pod GT5 tak, by nie krecic kolkiem jak w tirze? Jezdzilem juz kilkoma sportowymi autami i zadne nje mialo 900 stopni :/ nawet moja Corsa nie ma 900, nie mowiac o 911 szwagra... kto to widzial, zeby jadac WuRCem krecic pelne obroty?? Jesli nie ma takiej mozliwosci, to uznaje to za najwieksza z(pipi)ke w dziejach Polyphony :|

Opublikowano

Tylko kierownice Fanateca mają możliwość ustawienia kąta obrotu takiego jak Ty sobie zażyczysz... wszystkie inne sprzęty kręcą się na tyle na ile wymyślił sobie developer danej gry. Co nie zmienia faktu, że nawet najciaśniejsze nawroty w GT5 przejeżdża się na max 400*, więc nie rozumiem w czym problem ?

 

To, że fizycznie masz możliwość kręcenia 900* wcale nie oznacza, że tyle musisz kręcić ;)

Edytowane przez Michał102

Opublikowano

Przeszkadza mi to głównie przy kontrach, czy to na szutrze czy asfalcie. Odbijając w drugą stronę nie mam ochoty kręcić pełnego obrotu, żeby jak najmocniej skręcić koła. Ale cóż, pozostaje się przyzwyczaić... Ciekawe po co komu 1080* w najnowszej kierze dedykowanej GT :thumbsup:

Opublikowano

Te stare logitechy z PS2 GT force i GT force pro działają z GT5 na PS3? Jak wypadają w porównaniu z DFP/DFGT

Opublikowano

działają - są nawet w opcjach widoczne...

sam miałem kiedyś taką kierę i jest ok - jak nie masz 350zł na DFGT to do stówki kupisz kierownicę która da sporo frajdy... DFGT jest wiadomi znacznie lepsza, ale szczerze to ja czuję po niej ogromny niedosyt i teraz jakbym miał kupować to na 100% dołożyłbym do Fanateca lub G27

Edytowane przez pawel_k

Opublikowano
Te stare logitechy z PS2 GT force i GT force pro działają z GT5 na PS3? Jak wypadają w porównaniu z DFP/DFGT

 

Ja jednak tych kierownic nie polecam :teehee: Szkoda pieniędzy... lepiej dołożyć i kupić DFP/DFGT. Kąt obrotu 200* w GT5 to wg mnie nieporozumienie... mi się grało na takiej kierownicy bardzo niewygodnie i precyzja była fatalna.

Edytowane przez Michał102

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A powiedzcie mi jak wygląda porównanie starego driving force z padem? Gdzieś mam tą kierownicę i zastanawiam się czy lepiej wypadnie (w GT5) pad czy ta kierownica.

Kupiłem za czasów świetności tego logitecha, wtedy to był wypas. GT niebawem do mnie przyjdzie i nie wiem na czym lepiej jeździć.

Opublikowano

tak jak porównanie malucha do starego ferrari i jakbyś uważał,że wolisz jeździć maluchem bo twoje ferrari jest stare :P

Opublikowano

tak jak porównanie malucha do starego ferrari i jakbyś uważał,że wolisz jeździć maluchem bo twoje ferrari jest stare :P

 

Hehe, dobre porównanie. Dzięki.

Wczoraj odkurzona kierownica była testowana na demie N4S: Shift (całkiem fajnie) i Ferrari TRE - tutaj mała padaka. Nie da się nawet jechać prosto.

Ruszam, parę metrów jest ok a później autem zarzyna rzucać od lewej do prawej ( lub odwrotnie ; ) i nie da się go już opanować. Bączek, przywalenie w bandę i od nowa - gaz, lewo, prawo, lewo... bączek:/

 

edit: już mam GT5 i męczę moje "stare Ferrari" ;)

Edytowane przez lordpix

Opublikowano

Może trochę nie na temat, ale tak zapytam wstępnie:

 

Znalazłby się jakiś chętny na DFGT w stanie bardzo dobrym, jednakże bez oryginalnego pudełka i zaślepek przy uchwytach + GT5 w przystępnej cenie (powiedzmy coś około 420zł z wliczoną przesyłką?

Edytowane przez jakub93

Opublikowano

Witam mam pytanie, chciałbym pograć w F1 na kierownicy, niestety na rynku x360 nie ma wielkiego wyboru ba w ogóle nie ma wyboru i moje pytanie brzmi czy ta śmieszna kierownica MAD CATZ XBOX360 MC2 MICROCON będzie kopcić czy niestety nie? Szukałem na wielu forach i albo nie umiem szukać albo ludzie nic nie piszą. Niestety na kierownice typu fanatec mnie nie stac a o logitecha na allegro trzeba toczyć ciężkie boje. Na YT są jakieś filmiki, że niby MC obsługuję f1 ale chciałbym porady by się nie zawieść.

Opublikowano

Ja bym polecił cierpliwie polować i kupić Logitecha. Kierownica tania, solidna, i dość niezawodna. Ostro ją katowałem przez 3 miesiące i nic się nie zepsuło, a kierownica pozwoliła mi trzaskać czasy na miarę pierwszej setki światowego rankingu w F1 2010. Niestety nie jestem w stanie nic powiedzieć na temat produktu MAD CATZ, ale wydaje mi się, że jest to straszna paździerz. Nie ma kierownic do Xbox'a i to jest wielki ból. Nie liczę hiper drogich Fanateców ;)

 

Lista suportowanych kierownic przez F1 2010 na Xbox'ie :

 

• Microsoft Xbox 360 Controller

• Microsoft Xbox 360 Wireless Racing Wheel

• Logitech Drive FX Wheel

• Fanatec Porsche 911 Turbo S

 

Nie ma wsparcia dla produktu MAD CATZ. Pewnie pograsz, ale może być lipa z precyzją, działaniem wstrząsów itp. Ogólnie lipa.

Edytowane przez orion50

Opublikowano

Tego MadCatza bym omijał szerokim łukiem :D. Kierownica już po wyglądzie wydaje się straszną tandetą... lepiej posłuchać rady Oriona i upolować Logi DFX :thumbsup: . Logi też nie jest jakąś super konstrukcją, ale z całego dostępnego "zła" na X360 jest to najlepszy wybór. Wielka szkoda, że Fanatec GT2 kosztuje tak wiele, bo jest to arcy genialny sprzęt i cała reszta kierownic kompatybilnych z Xboxem wygląda przy nim jak atrapy :confused:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.