Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

I to jest najlepsze rozwiazanie ;) Ostatnio sobie pocinalem w Pegeera 4 i stwierdzilem, ze chetnie bym w gt5 zamiast 74 Skylinow zobaczyl egzotyki pokroju Caparo T1, SSC Ultima Aero, wszelkie angielskie wynalazki torowe typu Ariel Atom, Radicale, Ultima GTR no i koniecznie Caterhamy - skoro mozna je nawet w Polsce kupic to dawac mnie tu do GT panie Kaz.

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

Heh ciekawe... obczajcie drugi filmik z HKS`em. Od 2:08 patrzcie się na budynek z tyłu ;)

 

Mam nadzieję, że to wina wersji demonstracyjnej, i w pełnej takich kwiatków nie będzie.

 

 

za mało mocy w ps3 trzeba węgla dosypać :teehee:

Takie same akcje działy się na GC 2009 i w trailerze ferrari z października a oni dalej tego nie poprawili...

 

na E3 zabraknie Polophony Digital, więc najpóźniej moim zdaniem gierka będzie w maju/czerwcu w europie, bo już chyba było by szczytem przesady gdy na tych targach znów pokarzą jakiś gameplay z jednym samochodem i jedną trasą xD

 

zabraknie ich bo gra będzie miała premierę w marcu/kwietniu w Japonii a na E3 2010 dadzą pewnie kilka stoisk z demem GT5 i Tokyo R246.

 

ps. kolizje na tych filmikach = :lol:

Odnośnik do komentarza

Caterham był chyba w GT4... TVR też od zawsze obecne, MG, Lotus, Aston i Jaguar....są (będą:)) marki brytyjskie:)

Ja wiem, ze te bardziej znane marki sa ( Caterham tez ), ale chodzi mi o takie bardziej niszowe auta - produkowane przez zapalencow na swiecie - wszelkie Gumperty, Ariele, Ultimy, Radicale, jakies supercary w stylu Ultimate Aero, Caparo - Caparo w Pegeerze jest genialne, opanowac to auto z kabiny w srodku - respect. Obym sie mylil, ale patrzac na zapowiadane 900 pojazdow chcialbym liste a'la GT2 - ok sa 33 skyliny, ale jest cale mnostwo europejskich aut od najmniejszych typu Mini, Corsy, Saxo po najpotezniejsze maszyny. Obawiam sie, ze tutaj moze byc 50 skylinow, 50 Ferrari, ale bardziej popularnych aut bedzie malo, nie mowiac juz o takich jednostkowych egzotykach. Ciekawe, czy przyjma tez styl liczenia aut od Forzy, gdzie mamy 5 identycznych samochodow z roznym malowaniem liczone jako 5 aut :diablo:

Odnośnik do komentarza
Gość =-FEISAR-=

Graficznie ta gra miażdży. Ogląda te filmiki i jestem w szoku. Trasy miejskie i przepiękne auta mknące po ich nich, to po prostu majstersztyk. Polyphony już przełamało stereotyp że Japończycy w tej generacji nie potrafią robić tak ładnej grafy jak deweloperzy z EU i USA.

Odnośnik do komentarza

Feisar dalej swoje :P Majstersztyk w tej grze to wykonanie samochodów i HDR.Same trasy poza Londynem z Prologue są naprawdę przeciętne lub słabe(Indianapolis z demka).Tokio wygląda ładnie ale na miłość boską odpal sobie tą trasę w GT4 na ps2.Wzięli jej cały model i tylko wymienili tekstury asfaltu,budynków itp.Modele budynków wokół trasy itp są praktycznie nie ruszone.To samo tyczy się Nurburgringa-przecież to trasa z GT4 w HD z polepszonymi teksturami tu i ówdzie.

 

Poza tym to są marnej jakości filmiki z youtube,które bardzo wiele tuszują.Na nich faktycznie to wygląda bardzo fotorealistycznie ale nie widać tam wg mnie wielkiej bolączki tego silnika czyli praktycznie brak antyaliasingu.Na żywo przed tv przecież GT nie wygląda jak genialnie i Faisar chyba jesteś ślepy jeśli tego nie widzisz.

 

ps.a i tak najlepszy silnik graficzny co do wyścigów na tej generacji ma codemasters na potrzeby Grid i Dirt.Od podstaw robiony pod next geny i jest naprawdę rewelacyjny.Szutry w Dirt2 to mistrzostwo świata.Szkoda tylko,że poszli w arcade zamiast trzymać się kiedyś wyznaczonej ścieżki realizmu :/

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza
Gość =-FEISAR-=

@Ficuś

Co Ty gadasz człowieku? Grałeś w GT5:Academy? Przecież tam jest 4xAA i nie ma mowy o ząbkach. Ty chyba tylko na screenach tą grę widziałeś.

 

Co do silnika Codemasters, to chyba kpisz. Owszem Dirt 2 robi wrażenie, ale jak weźmiemy po uwagę znikomą liczbę aut na trasie, 30 fps'ów i grafikę zupełnie nierealistyczną (mowa o plastyczności niczym z bajek), to wychodzi że mamy do czynienia ze średnim silnikiem.

 

@Nightrunner

Co poradzisz na to że niektórzy po prostu mają uczulenie na nazwę Gran Turismo i choćby graficznie był to niemal film, to i tak Ci napiszą że jest lipa.

 

a skidmarków jak nie było tak nie ma, czy może już to ogarnęli?

 

Nie ma i raczej nie będzie, bo Kaz w ostatnim wywiadzie bardzo wymijająco odpowiedział na pytanie o ślady opon. :/

Edytowane przez =-FEISAR-=
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

GT Academy ma w czasie gameplayu 4xAA ?!!Brednie piszesz i tyle :D Niby skąd takie info :D Poszarpane krawędzie w czasie gameplayu bija w oczy jak miło.W czasie replayów jest AA ale w czasie rozgrywki albo go nie ma albo jest jakiś znikomy.

 

Chya jesteś jedyną osobą co uważa,że GT academy w czasie jazdy nie ma ząbków :P

 

Jeśli chodzi o plastyczność oprawy to głównie przez paletę kolorów o wiele bardziej realistyczny jest GT5 ale engine Dirta jest w chwili obecnej przekozacki-dachowania,kolizje,tekstury,obiekty w oddali i wokół toru,świetne zniszczenia,bajery na trasie takie jak kałuże,kamyczki odlatujące z kół pojazdów,AI.Do tego z tytułu na tytuł ten engine się poprawia :)

 

Faiser poza tym ty jesteś chorobliwie uczulony na GT-wykonanie samochodów w tej grze to dzieło sztuki ale otoczenie jest do poprawy nie mówiąc już o kolizjach,AI,zachowaniu samochodu gdy oderwie się choćby 5centymetów od toru itp.

 

Będzie deszcz,noc,porządne zniszczenia,dachowanie i brak niewidzialnych barier w GT5 to odszczekam to co napisałem.W przeciwnym razie będę się dalej śmiać z takich jak Ty co w zaparte bronią tej serii nie widząc tego że na chwilę obecną pewna gra z x360 ją przegoniła

Edytowane przez Ficuś
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Jeśli chodzi grafikę to żadna gra wyścigowa nie wygląda równie dobrze jak GT5 (i nie chodzi mi o poszczególne drzewka ale o ogólną prezencję gry). Kto twierdzi inaczej ten naprawdę ma chyba fanbojowe nastawienie.

 

Ja śmiem twierdzić inaczej, a jestem ostatnią osobą na tym forum, którą można nazwać fanbojem :P

GT5 ma najlepiej wykonane modele samochodów, kokpity, oświetlenie i wszystkie bajery z tym związane. Cała reszta niestety odstaje, no, poza genialnie wyglądającą trasą w Londynie.

Dla mnie 90% czasu gry to ściganie się i kamera na zderzaku, i tu ogólna prezencja wypada lepiej w FM3, poza strasznie skaszanioną trasą w NY ;)

 

A jeśli ktoś twierdzi, że N-Ring w FM3 ma zbyt wiele "ozdobników", to proponuję osobiście udać się na ten tor w dniu kiedy będzie rozgrywany jakiś wyścig :)

 

Edit: Oceniając prezencję w GT5 biorę pod uwagę tylko te trasy, które widziałem na własne oczy przed własnym TV, czyli wszystko to co mamy w prologu i GT Academy.

Edytowane przez Michał102
Odnośnik do komentarza

Ja śmiem twierdzić inaczej, a jestem ostatnią osobą na tym forum, którą można nazwać fanbojem :P

(...)

 

 

to że Ty nie jesteś fanbojem, to wiem, chodziło mi o wypowiedzi innych dużych tatuśków itp... :sweat:

 

(...)

ps.a i tak najlepszy silnik graficzny co do wyścigów na tej generacji ma codemasters na potrzeby Grid i Dirt.Od podstaw robiony pod next geny i jest naprawdę rewelacyjny.Szutry w Dirt2 to mistrzostwo świata.Szkoda tylko,że poszli w arcade zamiast trzymać się kiedyś wyznaczonej ścieżki realizmu :/

 

Zgadzam się, na pewno grafika w Dircie 2 jest bardzo efektowna, sprawiająca wrażenie czegoś pomiędzy fotorealizmem a trochę komiksową plastycznością, ale nie zgodzę się, że otoczenie wygląda wszędzie tak super. Do tego dochodzi niższa rozdziałka i brak 60fpsów (to boli najbardziej) - ostatnio zacząłem grać w Dirta 2 i strasznie mnie irytuje ten brak płynności w trakcie jazdy (czyli 30fpsów). Do tego ząbki są większe niż w GTAcademy.

 

Mimo tych wszystkich negatywnych opinii, osobiście szanuję Kazunoriego za to, że chce mimo ogółu gnającego w stronę casualgamerów robić swoją grę coraz bliższą realizmowi, a przez co dużo trudniejszą do okiełznania dla niedzielnych graczy.

 

Bardzo chciałbym zagrać w jakiś sim od Codemasters, ale na to raczej marne szanse są.. :/

 

P.S. Jak nie będzie skidmarksów to nie kupuję tej gry :tongue:

Edytowane przez nightrunner
Odnośnik do komentarza

Ficuś ja nie wiem gdzie Ty widzisz poszarpane krawędzie. W konkurencyjnej grze na konkurencyjnej platformie aliasing razi jak cholera, ale Ty potrafisz bredzić że tam grafa jest lepsza. :whistling:

@Feisar

 

Pozwól, że zapytam: Ty Forze oceniasz tylko na podstawie filmików, czy może posiadasz tą grę i dużo w nią już pograłeś i dokładnie obadałeś?

Edytowane przez Michał102
Odnośnik do komentarza

Faiser ile Ty masz lat że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem co pisze?gdzie ja napisałem,że grafa w Forzie3 jest lepsza?Ani razu do jasnej cholery o tym nie pisałem,nawet nie porównywałem ani razu grafy tych dwóch gier. Forza 3 przegoniła na chwilę obecną serię Gran Turismo jeśli patrzeć całościowo ,a nie na grafikę,która notabene też jest bardzo blisko tej serii ale już nie będę wchodzić w dyskusje.

 

 

W ogóle Faiser ostatnie parę stron tematu pokazuje,że z Tobą obiektywnie o GT się nie da porozmawiać.Pewnie jak nie będzie deszczu,nocy(będzie tylko na Special Stage 5),dalej będzie słabe AI,będą niewidoczne bandy,zniszczenia takie jak w demie z TGS,zlagowany tryb sieciowy i inne archaizmy to dalej będziesz bronić tej gry pisząc coś w stylu-że niewidzialne bandy Ci nie przeszkadzają bo dobrze jeździsz,nie interesuje Cię IA bo prawdziwy fan wyścigów gra tylko time triale itp

Odnośnik do komentarza

Co do otoczenia i tras to poczekamy do premiery pełnej wersji. Bardzo mnie ciekawi ile rzeczywiście będzie różnych tras i ile przede wszystkim będzie ZUPEŁNIE NOWYCH tras; ile z nich w mieście tak ładnym jak Londyn czy Tokyo. W GT4 było kilka miast, ale nie każde było tak ładne jak Tokyo. np Rzym czy Nowy Jork. Co o tym myślicie?

 

PS. Jak się okaże, że nowych tras będzie garstka względem wszystkich to kolejny gwóźdź do trumny Polyphony.

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

o matko i znowu Feisar w natarciu :whistling: ty naprawdę jesteś uczulony na negatywne opinie o gt5...

 

Zgadzam się z opiniami @ficuśa i @michała. Dirt2 to najładniejsza gra wyścigowa na ps3, ktoś ma za mocne kolory w niej? to niech zmniejszy kolory w TV, wtedy D2 wygląda bardzo realistycznie. Że 30fpsów? pisałem to 2strony wcześniej jak w grze ma być takie uczucie prędkości, taka grafika, świetne zniszczenia/fizyka to ja chcę wyścigi w 30fps, odpalcie demo GT5 a później trasę w demo D2 i trasę gdzie samochodem jedziemy z punku A do punktu B...te 30fpsów wciąga noskiem te 60fpsów w gt5. :)

 

 

Jeśli chodzi grafikę to żadna gra wyścigowa nie wygląda równie dobrze jak GT5 (i nie chodzi mi o poszczególne drzewka ale o ogólną prezencję gry). Kto twierdzi inaczej ten naprawdę ma chyba fanbojowe nastawienie.

 

bredzisz, czyli jesteś fan....

Ogólna prezentacja gt5 (prolog, time trial i dostępne materiały z gameplayem) to takie 8= za grafikę. Świetne samochody i kokpity oraz 1a ładna trasa to jedno, zaś kolejne 7przeciętnych/słabych tras to drugie.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...