dempsej 28 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 W Burnoutach na PS2/Xbox rzeczywiscie dalo sie to zauwazyc. Natomiast w Paradise na zwolnieniach fura plynnie sie zwija w harmonijke W Paradise sie giely, ale mam wrazenie ze tylko na kilka, owszem efektownych, ale z gory ustalonych sposobow. Lepszym przykladem jest GTA4, tam mozna porzadnie zmasakrowac samochod. Swoja droga realtime'owe zniszczenia to zadna nowosc, obczajcie stara gierke pt. Viper Racing na PC, gra ma z 10 lat, a zniszczenia byly tam calkiem konkretne. I byly zadrapania ;] Odnośnik do komentarza
nightrunner 5 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 (edytowane) Moim zdaniem nie muszą być w ogóle realtime'owe - najważniejsze dla mnie jest to, aby uszkodzenia były odczuwalne w samej jeździe (zepsuta skrzynia biegów, uszkodzone zawieszenie itp.). Co do powyższych zniszczeń obawiam się tylko, że będą niewspółmierne do uderzenia... Pewnie dopiero kilka naprawdę solidnych dzwonów doprowadzi do takiego wraku (co w realu zaistniałoby przy dużo mniejszej sile) Całe szczęście, że listopad już niedługo, w końcu się przekonamy jak jest na prawdę P.S. Marzy mi się w GT5 kariera, w której wszelkie obtarcia, zgubione zderzaki i pogięta blacha nie resetowały by się magicznym sposobem po wyścigu, a trzeba by było wykładać kasę na ich reperację... Edytowane 6 Września 2010 przez nightrunner Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Premiera coraz bliżej, gra nabiera coraz piękniejszych kształtów, a mi się oddala nadzieja, że zdążę z zakupem konsoli na premierę GT5 Za dużo wydatków na głowie, zagram pewnie nie prędzej jak na wiosnę przyszłego roku Odnośnik do komentarza
Daffy 10 232 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Moim zdaniem nie muszą być w ogóle realtime'owe - najważniejsze dla mnie jest to, aby uszkodzenia były odczuwalne w samej jeździe (zepsuta skrzynia biegów, uszkodzone zawieszenie itp.). Co do powyższych zniszczeń obawiam się tylko, że będą niewspółmierne do uderzenia... Pewnie dopiero kilka naprawdę solidnych dzwonów doprowadzi do takiego wraku (co w realu zaistniałoby przy dużo mniejszej sile) Całe szczęście, że listopad już niedługo, w końcu się przekonamy jak jest na prawdę P.S. Marzy mi się w GT5 kariera, w której wszelkie obtarcia, zgubione zderzaki i pogięta blacha nie resetowały by się magicznym sposobem po wyścigu, a trzeba by było wykładać kasę na ich reperację... Na forum gt planet koleś robiący te foty napisał,że potrzebował zaledwie kilku dzwonów by doprowadzić auto do takiego stanu i to było maksymalne zniszczenie, które dało się zrobić w tym buildzie. Zniszczenia wedle ostatnich informacji mają się resetować co wyścig. Odnośnik do komentarza
nightrunner 5 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Heh, najważniejsze że Polyphony Digital wzięło się w końcu za model zniszczeń :smile: . Tak przynajmniej mamy pewność, że w następnych częściach będą sukcesywnie poprawiane - pierwszy krok jest najważniejszy :wink: Odnośnik do komentarza
Voytec 2 760 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Premiera coraz bliżej, gra nabiera coraz piękniejszych kształtów, a mi się oddala nadzieja, że zdążę z zakupem konsoli na premierę GT5 Za dużo wydatków na głowie, zagram pewnie nie prędzej jak na wiosnę przyszłego roku Wspolczuje, stary. Ja co prawda siana jeszcze na gre nie odlozylem, ale jak tylko poczuje zblizajaca sie premiere, porusze niebo i ziemie, by kase skombinowac. Zbyt wazna premiera, by ja odpuscic. Odnośnik do komentarza
dempsej 28 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Heh, najważniejsze że Polyphony Digital wzięło się w końcu za model zniszczeń :smile: . Tak przynajmniej mamy pewność, że w następnych częściach będą sukcesywnie poprawiane - pierwszy krok jest najważniejszy :wink: Tak jak pisk opon Odnośnik do komentarza
nightrunner 5 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Heh, najważniejsze że Polyphony Digital wzięło się w końcu za model zniszczeń :smile: . Tak przynajmniej mamy pewność, że w następnych częściach będą sukcesywnie poprawiane - pierwszy krok jest najważniejszy :wink: Tak jak pisk opon No akurat pisk opon jest poprawiony diametralnie :tongue: :smile: Odnośnik do komentarza
Emet 986 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Pomijając pełne GT5 (bo tego na żywo nie słyszałem) to pisk opon występował w serii w 4 wersjach I - GT1, GT2, GT3, GT4: Prologue II - GT4, GT HD III - GT5: Prologue IV - GT5: TT Odnośnik do komentarza
ryder 0 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=pA9dXzZWpIw ktoś postanowił sie pobawić, całkiem ładnie wyglądający dym, znośny pisk opon i przyzwoity dźwięk silnika - zwłaszcza na odcięciu:) (nigdy nie słyszałem M5 na żywo, porównuje do filmików z yt:) ) http://www.youtube.com/watch?v=205of5yfDdI&feature=related dodaje żeby każdy sobie porównał Edytowane 6 Września 2010 przez ryder Odnośnik do komentarza
Łebi 311 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 http://www.youtube.c...h?v=pA9dXzZWpIw ktoś postanowił sie pobawić, całkiem ładnie wyglądający dym, znośny pisk opon i przyzwoity dźwięk silnika - zwłaszcza na odcięciu:) (nigdy nie słyszałem M5 na żywo, porównuje do filmików z yt:) ) http://www.youtube.c...feature=related dodaje żeby każdy sobie porównał KURFA ! Nie mam pytań... !!! Ale drifterzy sobie poszaleją. Dym świetny, nie to co kiedyś. Z resztą zobaczymy jak on w photo mode bedzie wyglądał hehe Odnośnik do komentarza
dempsej 28 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 KURFA ! Nie mam pytań... !!! Ale drifterzy sobie poszaleją. Dym świetny, nie to co kiedyś. Z resztą zobaczymy jak on w photo mode bedzie wyglądał hehe Moze w photomode bedzie dym 'premium' . Ale ten tez daje rade. Troche za krotko sie unosi, ale jest gesty i jest go duzo, w Forzie mnie wkurza praktycznie brak dymu. Odnośnik do komentarza
Colin 1 917 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 tak wracając jeszcze na chwilę do tematu zniszczeń: http://s736.photobucket.com/albums/xx6/Asane99/GT5%20Screens/ znalazłem w sieci więc wrzucam i tu, może kogoś zainteresuje. co prawda screeny na jedno kopyto ale zawsze coś. tylko pierwszy screen jakiś taki podejrzany. ale to pewnie "wczesny bulid" :potter: Odnośnik do komentarza
Martinezzz 1 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 W ch.uj nienaturalnie wyglądają te zniszczenia. Odnośnik do komentarza
MaZZeo 13 756 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 ehhh... na początku była euforia że będą zniszczenia, a teraz - wygląda to gorzej niż rysowanie się samochodu z nie z tej strony co trzeba jak w Forzie :F Odnośnik do komentarza
R4VEN 25 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Nowy filmik - http://www.youtube.com/watch?v=jv7bHsOTvKc&feature=popular Sam nie wiem już, czy to dobrze wygląda. Jak dla mnie, to fizyka i rozmaitość tras w tej grze najważniejsza. Odnośnik do komentarza
MaiorZero 1 400 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 (edytowane) O ja pierdole wiem, że można narzekać na standardy, ale zniszczenia są całkiem niezłe. BTW widzieliście kiedyś samochód po wypadku? Czasem ciężko powiedzieć, że to był samochód. Edytowane 7 Września 2010 przez MajorZero64 Odnośnik do komentarza
MaZZeo 13 756 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Owszem, po wypadku, a nie po stopieniu jak na tych screenach :F imo GRID jest wzorem do naśladowania. Odnośnik do komentarza
Magik 1 118 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Dla rozluznienia atmosfery Moze i uszkodzenia nie wygladaja najnaturalniej ale nalezy sie cieszyc z tego co mamy Odnośnik do komentarza
Texz 670 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Założę się, że kwestia tego śmiesznego falowania leży w napisaniu kilku algorytmów, które już w pełnej wersji znajdą miejsce, a które to zmniejszą powstawanie falowań poprzecznych... no dobra nazwę to melting. W końcu gra wciąż jest w deweloperce. Odnośnik do komentarza
MaZZeo 13 756 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 obadajcie gdzie się podziały światła tej ferrarki. Na dodatek nienaruszone... dla mnie to po prostu narazie wygląda śmiesznie. Odnośnik do komentarza
MaiorZero 1 400 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 No to jest głupie zobaczymy co na TGS będzie, ale i tak dopiero po 2 listopada się dowiemy. Odnośnik do komentarza
butch.stein 251 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 (edytowane) Edytowane 7 Września 2010 przez butch.stein Odnośnik do komentarza
MaiorZero 1 400 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 (edytowane) Hasło Haters gonna hate można o kant dupy rozbić. Edytowane 7 Września 2010 przez MajorZero64 Odnośnik do komentarza
MeL 34 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Zamiast się cieszyć, że w ogóle dostaliśmy cokolwiek Ale wg mnie jeżeli chodzi o zniszczenia bardziej yyy techniczne. Skoro mamy do czynienia z real driving simulator to w momencie konkretnego uderzenia w okolice koła zawiecha powinna się zerwać. Auto opada i dalsza jazda jest niemożliwa. ABORT RACE ! A nie, że zaczyna lekko ściągać w lewo. Tak samo z silnikiem. Dostał strzała z przodu. Poszła chłodnica. Silnik się grzeje. Jak się przegrzeje to je.b i koniec. ABORT RACE. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi