Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

MajorZero, no i co ten screen twoim zdaniem ma nam udowodnić?

 

Że czas przestać się czarować co do poziomu aut standard ?

nikt tu nie wątpił to że ich jakość nie jest najlepsza,chodzi o fakt ze jak to ludzie piszą in-game różnica nie jest zbytnio zauważalna,bo samochody prezentują podobny poziom do tych z prologa.

 

zresztą tych mazd jest z 50 może znajdzie się jakaś ładniejsza :D

Edytowane przez poli_x
Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Przecież na tym screenie jest właśnie in-game :teehee:

 

Ludzie chyba nie odróżniają powtórek gdzie prawdopodobnie auta są "podciągane" z in-game. Taki sam mechanizm jest w Forza 3 - photo mode i powtórki to lepsze modele.

Odnośnik do komentarza

Wiadomo, że w każdej grze istnieje coś takiego jak LOD, Level Of Detail, opcja którą pierwszy raz zaibserwowano w Q3A. Po prostu szkoda mocy na rzeczy, które podczas gry nie są widoczne, załonięte przez inny obiekt, czy po prostu znajdują się za daleko kamery gry. Dlatego często w takim Photomode jest spadek liczby klatek bo dla celów wizualnych wyłącza się LOD... Bo może ktoś jeszcze zobaczy kwadraturę koła w kilku pikselach...

Odnośnik do komentarza

Jak już mowa o LOD to niestety w GT5: Prologue ani pewnie w pełnym GT5 (z tego co widziałem po kilku screenach.. ale to sam zweryfikuję) modele in-game, replay oraz photo mode są dokładnie te same. Lepsze są w garażu (a w GT5 też w trybie Photo Travel).

Forza 3 ma takie same modele (dosyć ubogie trzeba zaznaczyć) in-game oraz na replayach (sam sprawdzałem) oraz bardzo (naprawdę absurdalnie wręcz) bogate w polygony modele w menu i photo mode.

 

Przy okazji... Ludzie... zrozumcie, że modele standard zostały praktycznie żywcem przeniesione z PS2 wiec NIE wyglądają jak te z Prologa bo w Prologu były modele premium. Czy to takie trudne do zrozumienia? Nawet idiota to pojmie... <_<

Standardy zostały jedynie "przepuszczone przez filtr" (tak to ujmę), który zmienił nieco ich tekstury. Co trzeba zaznaczyć wcale nie na lepsze. Usunięte zostały sztuczne cienie i tekstury zostały trochę rozmyte i wygładzone. Efekty jak widać są różne. Niektóre auta dzięki temu prezentują się nieco lepiej niż na PS2, inne niestety gorzej..

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

I pewnie poprzez Jailbreak instaluje się na HDD cała gra szybciej niż instalka GT5 (6,4Gb).

 

Te screeny z wnętrzem MX5 ( notabene piękne ) pokazują, że zamiast zrobić więcej aut na 90% możliwości woleli renderować każdy guzik w środku i każdy napisik na desce rozdzielczej <_<

 

 

To samo sobie pomyślałem. Z jednej strony zboczone przywiązanie do detali aut premium, a z drugiej porty aut standard z PS2.

 

Ludzie się zachwycają jak to guziki na kokpicie są wykonane, a na to przecież w grze nikt nie zwróci uwagi ale (pipi) modele standard są dla nich ok :P

 

A słuchanie komentów z GTplanet to już w ogóle porażka, pisanie że standardy wyglądają jak auta z GT5p czyli de facto premiumy jest wręcz żałosne.

Edytowane przez donsterydo
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...